رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا

رده‌‌بندی سنی Borderlands 3 مشخص شد

حسین چوبین
۱۴:۰۰ ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا

بازی Borderlands 3 چندماه دیگر برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود اما هم اکنون و قبل از عرضه‌، این بازی باید برای مناطق مختلفی که قرار است در آن منتشر شود از جمله آمریکای شمالی رده‌ی سنی را دریافت کند و ما هم‌اکنون شاهد این اتفاق هستیم. همانطور که اطلاع دارید هیئت رده‌بندی ESRB برای هر بازی و براساس سبک، میزان خشونت، تیراندازی و سایر موارد مهمی که در بازی جریان دارد استانداردهایی را مشخص کرده که براساس آن این بازی درجه‌ی M یا Mature را دریافت کرده است.

در ادامه هیئت مذکور دلیل ارائه‌ی این رده‌ی سنی را اینگونه عنوان کرد:

به طور کلی قبل از خرید بازی توجه داشته باشید این عنوان دارای تعامل بین کاربران، خشونت شدید، خون و خونریزی، موارد جنسی و استفاده از کلمات سنگین است. در این بازی هیچ‌گونه مرجع دارویی وجود ندارد.

این یک بازی تیراندازی اول شخص است که بازیکنان در مراحل مختلف با انواع هیولاها و دشمنان مبارزه می‌کنند و وظیفه‌ی آن‌ها شکست دشمنان است. پس از تایید مراحل شما با استفاده از اسلحه‌های متعددی چون کلت، ماشین‌گان، شاتگان و … با دشمنانی که در بالا به آن‌ها اشاره داشتیم شکست دهید. همان‌طور که در توضیحات ESRB هم مطالعه کردید این بازی خشونت زیادی دارد و شاهد خون و خشم فراوانی هستیم. استفاده از کلمات رکیک هم در این بازی به نسبت زیاد است و شاید تجربه‌ی این بازی در کنار کودکان و یا افرادی که زیر رده‌ی سنی اعلام شده هستند مناسب نباشد.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. هنوز هیچ خبری از انتشار عنوان مذکور برای کنسول نینتندو سوییچ نیست اما مطمئنا بسیاری از دارندگان این کنسول مشتاق‌اند تا این بازی را برروی کنسول‌های خود تجربه نمایند.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با رده‌ی سنی مشخص شده برای این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا
رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dragon 313 گفت:

    دوستان میخواستم یه بحثی رو باز کنم،کمپانی بزرگ و فقید take-two سال گذشته Red Dead Redemption 2 رو در لیست نامزد ها برای انتخاب بازی سال رو داشت.و گاد ۴ این جایزه رو برد.گفتم بنده PC باز بودم تقریبا در فروردین ps4 رو تهیه کردم و از انحصاری های کمپانی سونی در نسل هشتم و نسل هفتم که به صورت پورت شده و ریمستر برای پی اس فور منتشر شدند استفاده بردم.و واقعا باید عنوان گاد ۴ یک عنوان بسیار با کیفیت و گیرا بود.و هرکس که بازی کند متوجه این امر خواهد شد که جایزه بازی سال مخصوص گاد ۴ بود.ولی امسال کمپانی Take-Two بوردرلندز ۳ رو خواهد داشت و از هر نظر بسیار عالی است کیفیت گیم پلی،شخصیت پردازی،روایت داستان و مکانیک های گیم پلی و….رو در بر دارد.و یکی از نامزد های گوتی امسال خواهد بود شک نکنید.

    • Sadegh.si گفت:

      دوست عزیز، حالا که بحث رو باز کردی منم نظرم رو نسبت به این داستان گوتی و اینکه کدوم بازی بهتره بهتون میگم؛ ببینید دوستان گوتی واقعی اون چیزیه که شما انتخابش میکنی! برای مثال من یکی از بازی های مورد علاقم سری metro هست؛ یعنی کل عناوین دنیا یک طرف، مترو یک طرف! خب این رو گفتم که بدونید هر کسی بر اساس سلیقش یک بازی رو گوتی میدونه و این هیچ ربطی به متا و جوایز و… نداره. اگر یک بازی از طرف یک منبع معتبری (حالا چه مجله گیمینگ باشه یا مراسم خاصی باشه) انتخاب بشه دال بر این نیست که اون بازی، بازی مورد علاقه من باشه! یک نفر بازی مورد علاقش ممکنه overwatch باشه، پس ما نمیتونیم بهش بگیم اورواچ انلاینه و کسی که بازی مورد علاقش انلاین باشه گیمر نیست! (حالا کاش بهش بگن گیمر نیستی، متاسفانه الفاظ بدتری به کار برده میشه). شما بیا جلوی کسی که عنوان مورد علاقش ویچر باشه (به عنوان مثال)، از پدر رددد و گاد او وار بگو … ذهنیتش رو نمیتونی تغییر بدی! حالا فرض کنید کسی که عنوان مورد علاقش اساسین اودیسی باشه؛ خب طبیعیه که گاد او وار و رددد (یا هر عنوان دیگه ای) به عنوان گوتی قبول نداشته باشه … . همه این هارو گفتم دوستان که بدونید عنوان مورد علاقتون گوتیه … ممکنه یک XBOX فن یک انحصاری PS بازی مورد علاقش باشه و یا یک PS فن بازی مورد علاقش یک انحصاری XBOX باشه! باور کنید اگر نظرمون رو محترمانه بگیم هیچ مشکلی پیش نمیاد؛ اگر با گوتی ۲۰۱۸ مخالفی هیچ دلیلی نداره که بهش توهین کنی … محترمانه بگو اقا من با بازی god of war مشکل دارم بازی خوبیه اما من نظرم با شما یکی نیست. خب قطعاً وقتی میایم میگیم فلان بازی، عنوان اشغال و مزخرفیه بهمون عشق تقدیم نمیکنن!

      در نهایت دوستان باید بگم اگر نظرمون رو با احترام و به عنوان یک گیمر صاحب نظر ارئه بدیم هیچ مشکلی پیش نمیاد. باتشکر از اینکه نظر بنده رو مطالعه کردید.

    • نکنه میخوای دوباره رکورد دیسلایک بزنی :laugh:

  • وحید جان ۳۳۳ فکر نکنم مناسب سنت باشه، اشکالی نداره بزرگ میشی بازیش میکنی.

  • Dragon 313 گفت:

    میخوام شما هم نظرتون رو بگید.حالا برسیم به عنوان Death stranding خیلی از دوستان بیان میکنند که این عنوان گوتی امسال خواهد بود.چطور میتوانند همچین حرفی بزنند ما اصلا نمی دانیم با چی طرف هستیم،آخرین عنوان در دست ساخت کوجیما نسخه آخر metal gear solid بود که عنوانی خوب بود ولی دارای مشکلاتی بود مثل طراحی مراحل ها و محیط بازی که یکنواخت بود،جهانی بزرگ ولی غیر قابل استفاده و کمبت و گیم پلی آن بسیار جای کار زیادی داشت.و اصلا عالی و کیفیت لازم رو نداشت.البته مشکلات پیش آمده کوجیما با کونامی بی تاثیر نبود و حتی دیدیم که مرحله آخر این عنوان با آپدیت اضافه شد.
    و در بازی death stranding وقتی به گیم پلی و کمبت آن می رسیم همان عنوان metal gear solid را میبینیم با رنگ و لعاب بیشتر.پس چطور دوستان از الآن حکم گوتی سال رو صادر کردند؟بلکه نیاز داریم این عنوان منتشر گردد و نمرات آن و کیفیت آن را مشاهده کنیم و بعد قضاوت کنیم و با دید وسیع تصمیم بگیریم.

    • نه پس گوتیه امسال مودرن وار فیر میشه از نظرت یا gears 5 شاهکاره فمنیسم.

    • AMIR.GOW گفت:

      دوست عزیز هیچ وقت در مورد کارهای کوجیما شک نکن حتی ضعیف ترین بازیش هم عالی بوده توی سری متال گیر ما npc ها رو با یه حرکت می‌زدیم ولی توی death stranding ما دیدیم که میشد کمبو زد و همه‌ی حرکات رو خودمون می‌زنیم و اصلا نباید این دو عنوان رو مقایسه کرد چون metal gear سبک مخفی کاری و death stranding سبک جدیدی به قول خود کوجیما سبک ارتباط
      گوتی هم هیچوقت نمیشه اعلام کرد مثل پارسال که همه میگفتن red dead ولی گاد گوتی شد همه بازی ها یا ممکنه خراب کنم یا شاهکار بشن حتی بازی های کوجیما
      یا سری بازی gears of war

  • نزارید نوع گرافیک دوست داشتنیش گولتون بزنه :laugh: بی شوخی تو بعضی تریلر ها هم حرف های … میزدن

رده‌ی سنی Borderlands 3 منتشر شد | گیمفا