استودیوی سازندهی Crackdown 3 در حال کار برروی چند بازی معرفی نشده است
استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital)، سازندهی بازی Crackdown 3 اعلام کرده است که این استودیو با همکاری شرکت توکی گیمز (۲K Games) در حال کار برروی چند بازی معرفی نشده است. در حالی که تا به حال اطلاعاتی از این عناوین منتشر نشده، اما این استودیو اعلام کرد که روند توسعهی این بازیها در استودیوهای شفیلد و رد کایت گیمز (Red Kite Games) که جزو زیر مجموعههای سومو دیجیتال هستند، انجام میشود.
آقای گری دان (Gary Dunn)، مدیر اجرایی استودیوی سومو دیجیتال در مورد این پروژهها توضیح کوتاهی ارائه داد:
ما بسیار خوشحال هستیم که در این پروژهها با توکی گیمز همکاری میکنیم و به دنبال این هستیم که در آینده جزئیات و اطلاعات بیشتری از آنها را به اشتراک بگذاریم.
بر اساس آگهی استخدام منتشر شده، این استودیو به دنبال یک کارگردان فنی است که سابقهی کار برروی موتور گرافیکی Unreal Engine 4 را داشته باشد. آخرین ساختهی این استودیو نیز با همین موتور گرافیکی توسعه یافته بود. انتظار میرود در ماههای آینده اطلاعات بیشتری از این عناوین منتشر شود.
بازی Crackdown 3 هماکنون برای کنسول اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. شما میتوانید نقد و بررسی بازی را از طریق وبسایت گیمفا با عنوان شروع نه چندان مقتدرانه مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ | نقد و بررسی بازی Crackdown 3 مطالعه بفرمایید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
شما از پس یه بازی بر نمیاین چندتا بازی پیشکش :-/ :talktothehand:
داداش همون بخاطر اینکه رو چندتا پروژه باهم کار می کردن گیماشون متوسط و ضعیف در میومدن اگه مثل ادم رو یه بازی کار می کردن که اینجوری نمی شد
والله چی بگم 😐 :-/ ماکه از خدامونه یه بازی عالی بدن بیرون همه کیف کنن ولی متاسفانه یا بازی خوب ساختن بلد نیستن یا زیادی هایپ میکنن واسه یه بازی
از پس یه بازی بر نمیان 😐 معلومه نفهمیدی سومو دیجیتال چجور استودیویی هست :-/ همین چندوقت پیش team sonic racing رو منتشر کردن عالی بود Little big planet 3 رو هم اینا ساختن :yes: تو ساخت forza horizon 4 با پلی گروند همکاری داشتن :yes:
اینایی که شما میگی بازی هایی بود که اینا تو ساختش همکاری کردن.
خودشون تنهایی بازی ساختن که دیدی چی شد و افسانه ای به نام کرک داون رو منتشر کردن امسال،بازی ای که یه ناامیدی بزرگه
لیتل بیگ پلنت ۳ رو اتفاقا خودشون ساختن چون مدیا مولکول مشغول ساخت دریمز بود . تیم سونیک ریسینگ هم خودشون ساختن همکاری وجود نداشت در ضمن گفتن دد ایلند ۲ کنسل نشده و دارن روش کار میکنن الانم که گفتن چندتا بازی دیگه معرفی نشده داریم
معلومه خیلی در جریان این استودیو و شاهکار هاش نیستی
team sonic racing هم عنوان چندان شاخی نبوده…
۷۳/۱۰۰ ایکس باکس
۷۲/۱۰۰ پلی استیشن ۴
۷۲/۱۰۰ نینتندو
——————
Little big planet 3 هم که برای پلی ۴ و ۳ چندین سال پیش منتشر شده متای ۷۹ کسب کرده
——————
کرک داون ۳ آخرین بازی این استودیو نمره ۶۰ روی ایکس باکس و ۵۴ روی پیسی دریافت کرده است.ما واسه دلخوشی خودمون نمره بازی را ۷۰ در نظر می گیریم.
——————
Playground Games سازنده ی فورزا هست.مشارکت دو استودیو یا بیشتر اصلا به معنای شرکت کردن همه اون استودیو ها در ساخت گیمپلی بازی نیست!
در ساخت همه نسخه های کال اف تعدادی از اعضای تری آرک و اینفینتی وارد شرکت می کنند حتی اگر سازنده تری آرک باشه یا اینفینتی.
حالا شاید بد نباشه بدونی مشارکتشون توی ترجمه و بازاریابی بازی مورد نظر هست.
در کل استودیوی سومو دیجیتال سال هاست بازی تاپ و بی نظیری بیرون نداده و این خبر هم نگران کننده است چون به قول دوستمون آراد،اینا توی ساخت یه بازی موندن،وای به حال چند تا همزمان!!!
ترجمه و بازاریابی 😐
خودشون چیز دیگه ای گفتنا
https://www.sumo-digital.com/forza-horizon-4-is-available-now/
الان خودت بگو
فورزا را شاهکار سومو باید بدونیم؟؟؟
فقط بخشی از بهینه سازی سیستم رانندگی رو با کد نویسی انجام دادن و این استودیو حتی یک پنجم فورزا رو خلق نکرده
ترجمه و بازاریابی هم اشاره به مثال استودیو های کال اف دیوتی بود.
توی سازنده های بلک اپس ۴ میتونید اعضای اینفینتی وارد را هم ببینید و ادامه ماجرا توی کامنت بالاترم…
سومو هیچ وقت استودیوی تاپی نبوده الانم منظورش از کار روی چند بازی دقیقا همینه که یه گوشه از یه بازی دیگه رو دارن انجام میدن
عوض این کارا تمرکز کنن روی بازی خودشون موفق تر میشن
راستی توی ساخت Mortal 11 هم شرکت کردن 😛 😛
فورتزا شاهکار هرکی که تو ساختش مشارکت داشته هست حتی خیلی کوچیک در هر صورت مهم اینه نتیجه شاهکار در بیاد :yes:
سومو هم میتونه بازی عالی بسازه چون کرک داون خراب کرد دلیل نمیشه کلا بکشن کنار نمونش استودیو ژاپن سونی knack رو ساخت که بدجور خراب کرد ولی بعدش the last guardian رو ساخت
لست گاردین استودیو ژاپن ناشرش بود فقط
عزیزم همه این گیمایی که گفته در حد پایین متا ۸۰ بودن توی ساخت فورتزا هورایزن ۲ همکاری داشتن نه ۴
هم نسخه دو هم سه و هم چهار همکاری داشتن
https://www.sumo-digital.com/forza-horizon-4-is-available-now/
در زمینه بهبود کنترل ماشینا و سیستم مهارتها و…
Crackdown 3 که واقعا فوق العاده بود و ازش لذت بردم منتقدا خیلی در حقش کم لطفی کردن :no: نسخه سوم شخص سایبرپانک بود این بازی :yes: قطعا همکاری با ۲K عالی میشه نتیجش :inlove: :yes:
کرک داون ۳ یه فاجعه بود و لکه ننگ ایکس باکس.
فاجعه نبود خیلی هم خوش ساخت بود فقط نتونست اون وعده هاشو درست عملی کنه درسته بخش آنلاینش اولین بازی با تخریب پذیری ۱۰۰ درصد ولی عملا به هیچ دردی نمیخوره و بی هدفه یادمه فقط روزای اول انتشارش تونستم بخش آنلاینش رو برم الان دیگه اصلا هیچ مچی پیدا نمیشه معلومه دیگه کسی بازیش نمیکنه مشکل اینه که وعده های زیادی دادن و تاخیراش باعث شد AAA به نظر بیاد واسه همین متاش کم شد
چارتا ابر شاهکار دیگه بده بخندیم :rotfl:!
ببخشید اینو میگم.پینوکیو عروسک بود،آدم شد.شما آدمی ولی آدم نمیشی.خودتون خسته نمیشید واقع از این همه نفرت ورزی؟بزاریر هرکی با هر پلافرم و هر بازی که دوستش داره خوش باشه.
من به پلت فرم نگفتم کلا بازیو گفتم منم معمولا در جواب نوبانای یه عده حقیقتو میگم
خیلی خوبه که یک استودیو زود ناامید نشه و به کارش ادامه بده … امیدوارم عناوین اینده این استودیو عناوین موفق تری باشند (هر چند کرک داون بازی با کیفیتی بود ولی انتظارات رو براورده نکرد) … واقعا خبر خوبی بود؛ با تشکر از اقای رضوی فر
آخه مشکل روشیه که این استدیو انتخاب کرده و با نامید نشدن و این حرفا درست نمیشه چون همزمان ساخت چند بازی رو با هم استارت میزنه و روی یکی تمرکز نمیکنه و این باعث میشه هیچ کدوم بازیای خوبی نشن برای مثال ۴ بازی snake pass , crackdown 3 , dead island 2 , team sonic racing تقریبا در یک بازی زمانی در حال توسعه بودن خوب این روش درستی نیست و نتیجه این شده که سه تا از این بازیا که منتشر شدن هیچ کدوم بازی خوبی نشدن الانم که مشغول توسعه چندتا بازی معرفی نشده به همراه dead island 2 هستن و از الان مشخصه که همشون بازی های متوسطی میشن
حرف شما کاملاً درسته دوست عزیز؛ اما دقت داشته باشید که اگر یک استودیو روی چند عنوان کار کند، صرفاً به این معنی نیست که همه بازی های بدی باشند؛ با توجه به لحن صحبتتون قطعاً در این زمینه اطلاعات خوبی دارید و نیازی به مثال زدن نیست.
شما درست میفرمایید مثال های زیادی وجود داره که استودیویی چند بازی رو تقریبا با هم توسعه میده و نتیجه بد نمیشه ولی مثال هایی که شما میگی روشش متفاوته و تمرکز روی یک بازی بیشتره ولی اینجا اینطور نیست و مشخصه و فقطم سومو دیجیتال نیست استودیو آوالانچ ساخت جاست کاز ۴ ، هانتر کال او ده وایلد ، ریج ۲ و جنریشن زیرو رو تقریبا در یک بازه شروع کرد ( هانتر کمی زودتر فکر کنم شروع شد ) . نتیجش چی شد با اینکه جاست کاز ۴ و ریج ۲ مهمتر بودن ولی بازم خوب در نیومدن جنریشن زیرو که بماند که بازی خیلی بدی شد
بله حق با شما است و حرف حساب جواب ندارد.
امیدوارم بازی های خوب و با کیفیتی باشن. ترجیحا تک نفره داستان محور مایکروسافت نسل هشت توی این زمینه انصافا کم کاری کرده.
فقط برام سواله چرا بعضیا این قدر از شکست خوردن یک بازی خوشحال میشن
بازی بازیه. باید بازی کرد و لذت برد نه این که طبق برندها دسته دسته بشیم و بهم توهین کنیم
یه عنوان خوب نتونستن درست کنن حالا دارن روی چند عنوان کار میکنند انحصاری Xbox رو کامل کنند 😯
بیخیال داش توکه کاربر قدیمی هستی تو دیگ چرا اخه خدایی
چرا از شکست یک بازی خوشحال بشیم
ما فن ps4 هستیم و همونقد که از انحصاری های پی اس خوشحال میشم بخدا از موفقیت انحصاری های ایکس باکسم خوشحال میشم
هرچند تو تحریمیم و نمیتونیم به اکانت ایکس باکس باکس کانتکت شیم ولی بخاطر دوستامون تو ایران که ایکس باکس دارن خوشحال میشم از موفقیت این برند
بیاین خارج از داشتن هرپلتفرمی باهم دوست و رفیق باشیم :heart: :rose:
به بعضی از اخبار فقط میشه خندید!
آخه شما از پس یه دونه بازی نمیتونین بربیاین حالا رفتین رو چند پروژه کار میکنین؟!
بزرگترین پروژه ای که دستش بوده ۳ crackdown هست؟
همون بهتر بره با ۲k کار کنه، ناشر های بزرگ که دیگه بش اعتماد نمیکنن.
با همکاری با سگا چند بازی خوب منتشر کرد ، در همکاری با سونی هم لیتل بیگ پلنت بدی نساخت ولی خوب در مقایسه با دو نسحه قبل بازی ضعیف تری بود همکاریشون با مایکروسافت و ea چندان خوب عمل نکرد دو بازی ساخت که یکی متوسط رو به پایین و یکی ضعیف بود فعلا باید ببینیم همکاریش با دیپ سیلور به کجا میرسه . امیدوارم تو اولین همکاریش با ۲k موفق باشن و بازی خوبی بسازن
اینا آبروی ۲k رو هم میبرن
کرک داون ۳ ابر شاهکاره فراموش نشدنیه تاریخ است. 😀