مدیرعامل یوبیسافت: قیمتهای ابتدایی مناسبتری برای رشد تکنولوژی واقعیت مجازی نیاز است
اخیرا آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در جدیدترین کنفرانس مالی این شرکت، از اصلاحاتی که در زمینهی تکنولوژی واقعیت مجازی موردنیاز بوده صحبت کرده است.
در صنعت بازیهای ویدئویی، تکنولوژی واقعیت مجازی به پیشرفت بسیاری نیاز داشته و هنوز جای رشد زیادی برای آن باقی مانده است. برخی از شرکتها و استودیوهای بازیسازی از آن استقبال کرده و در جهت پیشرفت آن جلو رفتهاند. برخی دیگر اما سعی کردهاند تا دست به ساخت بازیهای واقعیت مجازی نزده و به سمت این بخش نروند که یکی از آنها شرکت یوبیسافت است.
اخیرا آقای ایو گیلموت که به عنوان مدیرعامل این شرکت فرانسوی شناخته میشود در کنفرانسی از دلایل احتمالی این شرکت برای عدم ورود به این بخش از صنعت بازیهای ویدئویی پردهبرداری کرده است. از نظر او، قیمتهای ابندایی و بازیهای خوبی برای این بخش نیاز است.
در بخش واقعیت مجازی، قیمتهای ابتدایی خوب، یکپارچه و بدون تورمی نیاز است. در کنار این مورد، بازیهای خوبی نیز باید برای این تکنولوژی تولید شوند تا بتوانند این بخش از صنعت بازیهای ویدئویی را به میزان پیشرفت مناسبی برسانند و بازیبازان بیشتری به آن روی آورند. ما به عنوان بازیسازان باید نیازهای بازیبازان را بررسی و سعی کنیم آنها را برآورده کنیم.
از صحبتهای آقای ایو گیلموت میتوان اینگونه برداشت کرد که قیمتهای حال حاضر بخش واقعیت مجازی برای بخش عمدهای از بازیبازان زیاد بوده و به نوعی دور از دسترس هستند. در این کنفرانس همچنین از او در رابطه با نسخهی جدید واقعیت مجازی بازیهای Assassin’s Creed و Splinter Cell سوالاتی پرسیده شد که البته با هیچگونه پاسخی از سوی او همراه نبودند. احتمال دارد که این عناوین در آینده ساخته شوند اما مدیرعامل شرکت سازندهی آنها از صحبت کردن راجع به آنها صرف نظر کرده است.
همانگونه که گفته شد، در حال حاضر قیمت تعداد زیادی از هدستهای واقعیت مجازی بیش از حد گران بوده و هنوز به مقداری زمان نیاز دارند تا بتوانند به قیمت مناسبی از نظر بازیبازان برسند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
دوستانی که واقعیت مجازی دارن،
Superhot VR رو حتما امتحان کنید 🙂 :yes:
(واقعیت مجازی ندارم ولی بازی قشنگیه)
من ک خیلی وی ار دوست دارم ولی خب اینم مثل بقیه…
آره خیلی مناسبه مخصوصا برای ما واقعا مناسبه