کارگردان استودیوی ایدسافتور این استودیو را ترک خواهد کرد
تیم ویلیتس (Tim Willits)، کارگردان . همچنین یکی از مالکین استودیوی اید سافتور (Id Software) اعلام کرد که به زودی و پس از ۲۴ سال، این استودیو را ترک خواهد کرد. وی به عنوان کارگردان برروی بازی Rage و همچنین طراح اصلی برروی عناوین Doom 3 ،Doom 2016 ،Quake و بسیاری دیگر از عناوین این استودیو فعالیت داشته است.
تیم ویلیتس در سال ۱۹۹۵ و با توسعه و طراحی تعدادی مرحله برای نسخهی اصلی Doom و طی مدت محدود، توجه استودیوی اید سافتور را به خود جلب کرد.
پس از ۲۴ سال، تصمیم گرفت تا اید سافتور را پس از نمایشگاه کویککان (QuackCon) ترک کنم. من به شدت خوششانس بودم که تواسنتم در این شرکت با بهترین افراد کار کنم. کویککان، باورنکردنیترین بخش ماجراجویی من است و دوست دارم تا همهی مردم را در مرکز گیلوردز تکسان (Gaylords Texan) ملاقات کنم.
ویلیتس وظیفهی کارگردانی و سرپرستی استودیو ایدسافتور بر عهده دارد و به طرفداران اطمینان داد که که خروج وی از استودیو، هیچ تاثیر منفی را برروی بازی Doom Eternal نخواهد گذاشت و همچنین هیچ یک از عناوین در حال توسعهی این استودیو نیز کنسل نخواهند شد.
تمام آثار در حال توسعهی استودیو در دستان توانایی قرار دارند و خروج من از استودیو، هیچ تاثیری را برروی برنامهی توسعه و عرضهی آنها نخواهد گذاشت. اید سافتور توسط دستهای از بهترین و خلاقترین افراد اداره میشوند که در طولانی مدت به توسعهی چند اثر از بهترین عناوین تیراندازی اول شخص در جهان ادامه خواهند داد.
ویلیتس همچنین وظیفهی مستقیم کارگردانی و سرپرستی عنوان Quake Champions را بر عهده دارد که در حال حاضر به صورت رایگان و دسترسی زودهنگام و اختیار طرفداران این مجموعهی قدیمی قرار دارد. همچنین وی، شخصا و به صورت مستقیم با استودیوی اولانچ (Avalanche Studios) در توسعهی آخرین اثر عرضهی شدهی این استودیو یعنی Rage 2 همکاری به عمل آورده است.
خروج ویلیتس از استدیوی اید سافتور در واقع به دنبال خروج جان کارمک (John Carmack) یکی از موسسین اصلی این استودیو به مقصد شرکت فیسبوک (Facebook) و پروژهی اکلوس ریفت (Oculus Rift) صورت میپذیرد. در حال حاضر وی از مقصد بعدی خود هیچ اطلاعاتی را در اختیار قرار نداده است و اما قول داده است که اطلاعات بیشتری را در کنفرانس مطبوعاتی کویککان که در تاریخ یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ (۲۸ ژوئیه ۲۰۱۹) برگزار میگردد، با طرفداران به اشتراک بگذارد.
آخرین محصول این بازیساز با تجربه، عنوان Doom Eternal خواهد بود که در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۸ (۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
بدرود ای مرد بدرود :rose:
امیدوارم هرجا میری موفق باشی و از تمامی زحماتت متشکرم
درم ببند
برای تمامی بازی سازان عزیز که به ما سرگرمی محبوبمان را هدیه دادن آرزوی موفقیت دارم
چرا؟