رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا

رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت

محسن رضوی فر
۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) گزارش فروش مربوط به سه ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را منتشر کرد. این آمار به تفکیک پلتفرم‌ها و تا انتهای ماه ژوئن ۲۰۱۹ محاسبه شده است. بر اساس آمار منتشر شده، رایانه‌های شخصی سودآورترین پلتفرم برای این شرکت فرانسوی بوده است.

در سال گذشته، سود پلتفرم رایانه‌های شخصی برای این شرکت حدود ۲۴% بوده که در سال جاری میلادی با رشدی ۱۰ درصدی به ۳۴% افزایش پیدا کرده است. طبق آمار ارائه شده، پلتفرم رایانه‌های شخصی توانسته است کنسول پلی‌استیشن ۴ را از نظر سوددهی پشت سر بگذارد. سود کنسول پلی‌استیشن ۴ با ۷ درصد کاهش نسبت به سال گذشته، به ۳۱% در سال ۲۰۱۹ رسیده است. تاکنون رایانه‌های شخصی در کنار پلی‌استیشن ۴ به عنوان سودآورترین پلتفرم‌های شرکت یوبی‌سافت لقب گرفته‌اند.

کنسول اکس‌باکس وان با ۱۸%، تلفن‌های همراه با ۷% و کنسول نینتندو سوییچ با ۵% در رده‌های بعدی قرار گرفتند. شما می‌توانید آمار مربوط به درصد سوددهی پلتفرم‌ها را در قسمت زیر مشاهده بفرمایید.

رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • amiryaghi222 گفت:

    رایانه شخصی همون برای فیلم سریال دیدن با کاراتو باش انجام بدی خوبه کنسول خودش اسمش روشه برای بازی کردنه فقط هرچیزی را بهره چیزی ساختن

  • DK گفت:

    به به پس یه rayman جدید بده به افتخارمون

  • Sina5124 گفت:

    کجایند هیتر های پلتفرم مثلا رایگان؟ 😎 😀 :yes:

    • هر پلتفرمی شرایطه خودشو داره، الان هرچی به پسر عموم میگم دث استرندیگه کبیر داره میاد انحصاری، این باز به ترول کردنه خودش ادامه میده میگه pc خداس، خب منم در جواب با لبخند ملیحی،…….
      بازیش انحصاری خواهد بود و خواهد ماند و گوتی. یسری هم خودشون رو گول میزنن که انحصاری زمانی هست، و باز هم لبخند ملیح……..

  • Dragon 313 گفت:

    سلام خدمت دوستان گیمفایی بنده از ۳ الی ۴ سالگی تا الآن که بازی میکردم و با بازی هایی مثل سم ماجراجو،مکی پین،بازگشت به قلعه ولفنشتاین،پانیشر و اساسین تا همین الآن PC باز بودم و چند ماه است که ps4 خریداری کردیم و از انحصاری های کمپانی سونی تا به الآن و انحصاری های کمپانی سونی در نسل هفتم که به صورت پورت شده یا ریمستر منتشر شده اند بهرمند شده ام و باید بگویم بسیار با کیفیت و گیرا بودند.از بیاند و هوی رین بگیرین تا آنچارتد ها و هورایزن و د لست و حدود ۸ سال است گیمفا رو دنبال میکنم و یکسری سایت های دیگر ولی حدودا ۱ هفته است دارم نظر می گذارم.در PC بنده توانستم تا به همین الآن از بازی های انحصاری های مایکروسافت،مولتی پلتفرم و بازی های استراژیک در PC رو بازی کردم با توجه به عرضه سری هیلو برای PC البته نسخه ۱ و ۲ آن در نسل هفتم برای PC عرضه شد ولی بقیه نسخه ها خیر.و باتوجه تغییر استراژیک مایکرو در نسل هشتم که بازی هارو علاوه بر xbox 1 بر روی PC هم منتشر میکرد.پلتفرم PC واقعا شگفت انگیز است.البته مشکلاتی دارد مثل کرک و یکسری مشکلات نصب و استخراج که جدیدا با اومدن نسخه های مختلفی مثل corepack .codex و… حل شده و اصلا دیگه نیاز به نسخه های فیزیکی نیست.و خود بنده بالای ۱ سال است دیگه نسخه فیزیکی نمیخرم.موفق باشید.

    • pacogamer گفت:

      مجبوری مگه دروغ میگی ؟؟ از ۳ سالگی بازی می کردم !! اخرالزمان شده والله .

    • 13eauty گفت:

      داشتم میخوندم وقتی چشمم به کلمه کرک خورد فهمیدم چجور گیمری هستی موفق باشی هموطن

      • Dragon 313 گفت:

        نه انتظار داری قانونی بخرم.ما مثل شما ژست قانونی نمی گیریم بدون هرکی تو ایرانه روح و جانش از کرک است.از فیلم و بازی بگیر تا هرچی دلت میخواد مثل ویندوز.در مورد ۳ الی ۴ سالگی هم بگم که داداشم بازی میکرد و من کنارش بازی میکردم کجدار و مریض بعد آشنایی من بیشتر شد.

        • Majid گفت:

          احتمالا سن گیم خیلی ها به اندازه کافی نیست که بدونن برای همین همین جا می گم
          یه زمانی بود(قبل اینکه اینترنت تو ایران سرعتش از ۲۵۶ بیشتر بشه) که خیلی از فیلم های محبوب حتی موجود نبود که بخوای بخری
          بازی های کنسول ps2 به قبل هم که کرکی بود همش مثل سگا
          یه زمانی بود که تو ایران خرید قانونی وجود نداشت و کسی حتی خبر نداشت که این ها غیر قانونی هست(تمام سی دی های بازی و فیلم که تو بازار هست هم غیر قانونی هست مخصوصا فیلم ها که هم سانسور می شوند و هم گاهی روی فیلم تبلیغ قرار می گیره اون هایی هم که دوبله نشده کلا نا موجوده))
          الان به علت قفل بودن کنسول و بازی ها و یا آنلاین بودن بازی ها و همچنین بالا رفتن سطح اطلاعات مردم فیلم ها و بازی ها دو دسته قانونی و غیر قانونی شدن
          هنوز هم حساب کنی استاندارد ایران روی غیر قانونی می چرخه

          • 13eauty گفت:

            صددرصد هنوز ایران توی غیرقانونی هست شکی توش نیست ولی من یادم نمیاد از چه زمانی ولی وقتی متوجه شدم دارم کرکی بازی میکنم از همون موقع دیگه هیچ چیزی کرکی سعی کردم نگیرم تنها چیزی الان کرکی دارم ویندوزمه وگرنه من حتی اهنگ هامم قانونی گوش میدم با تیدال و دیزر و فیلمامم با نت فلکس و سرویس های دیگه میبینم من حتی دانلود منیجرم هم خریدم این رویه رو من خودم پیش گرفتم و اون دوستمون هم دلش میخواد کرکی بازی کنه که بمن ربطی نداره ولی وقتی داشت راجع به پلتفرم پیسی اینجوری برداشت میکرد بنظرم اینجور کسی حق نداره نظر بده وقتی بابت چیزی هزینه نمیکنه

  • Dragon 313 گفت:

    و اگر یکسری بازی ها مثل انحصاری های ps4 مثل آنچارتد و هورایزن و… و یکسری از عناوین انحصاری زمانی مثل رددد ۲ یا دث استرندینگ و فاینال فانتزی اول برای ps4 میان بعد برای دیگر پلتفرم ها ولی در مقابل مایکروسافت سانست اوردرایو و پاپجی و رایز آف د توم ریدر داشته اول برای xbox 1 بعد PC یا xbox1 و PC بعد برای ps4.

  • Lor'themar گفت:

    لذت رینبو زدن تو pc یه چیز دیگست

  • Dragon 313 گفت:

    ولی توجه داشته باشید این ها همش بخشی از قانون تجارت است.و دلیل نمیشه ما بازی بازان دیگر پلتفرم ها رو مسخره کنیم.سلام به cell میخواستم بدانم چرا ایشون PC باز هارو مسخره میکنند؟و با ایشان دشمنی میکنند؟ولی به نظرم تهیه یک کنسول برای تجربه عناوین خیلی بهتر از PC است.چون شما اگر سیستم هایتان خیلی قدیمی باشد باید کلا از نو جمع کنید.که هزینه ای بالغ بر ۲۰ الی ۲۲ ملیون میخواهد.یا هر از گاهی ارتقا بدهید که این قیمت ها هر از گاهی بالا میرود.مثل یک کارت گرافیک که از ۳ شده ۶ ملیون.دوستان یک کنسول جمع کنید مخصوصا پلی استیشن اگر ps5 ده ملیون هم باشد ارزش دارد نسبت به اینکه یک PC جمع کنید.این یک تجربه چند ساله در سر و کله زدن با پلت فرم PC است امیدوارم مفید باشد.

  • یوبی محصولاتشو به پی سی بازا نندازه به کی بفروشه پ؟

  • Dragon 313 گفت:

    ولی از cell توضیح میخوام درباره عناد با PC?

  • جالبه که همه فکر میکنن کسایی که پی سی دارن کرکی بازی میکنن ولی آمار همیشه خلاف اینو نشون داده و اغلب بازی ها حتی بیشترین میزان فروش و درامد رو روی پی سی برای شرکت سازنده به همراه داشته

  • کی بود می‌گفت پلتفرم رایگان :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Samfisher007 گفت:

    نه تنها سوداورترین بلکه برترین پلتفرم هست :yes: منتها ی کمی بهش کم لطفی میکنن

    • فقط یه کم ؟!!!.. البته اگه خدا بخواد این نسل مایکروسافت دیدش مثبت شده نسبت به PC خوشحالم.منتها کرکرها یکم مراعات کنن اوایل کار بهتره

    • Sadegh.si گفت:

      دوستان اجازه بدید این مسئله کرک رو به صورت “گسترده تر” بررسی کنیم. اول خطاب به اون دوستانی که میفرمایند کرک حرامه؛ باید عرض کنم که کرک مشکلی نداره و استفاده از محصولات کرک شده که مربوط به کشورهایی که ایران با انها قراردادی مبنی بر حق کپی رایت (به صورت کلی قرارداد هایی که مربوط به همین بحث کپی و کرک هست) ندارد، استفاده از انها مانعی ندارد (به نظرات مراجع تقلید مراجعه کنید). و اما دومین مورد؛ شما کشوری مثل امریکا و بازی gta v که محصول شرکت ROCKSTAR هست رو در نظر بگیر؛ ایا ایران با توزیع کننده بازی (TAKE TWO) قراردادی در این رابطه داشته؟ یا اصلا با کشور امریکا (!) همچین قراردادی داشته که از نظر قانونی مسئله ای داشته باشه؟ اصلا همه اینارو به خاطر شما بیخیال میشیم … این همه شرکت که محصولات کرکی ارائه میدن، به این موضوع پی نبردن و فقط شما همه دان هستی؟! بنده منکر این نیستم که کرک و هک کارهای جالبی نیستند (مقوله کرک با هک تفاوت دارند) و استفاده از انها کمی ظلم به سازنده است (هیچ قصدی هم برای نشان دادن اینکه کار درستی یا کار نیکی انجام میدهم ندارم)، ولی سخن بعضی از دوستان ناشیانه است…. حالا همه این بحث ها رو کنار میذاریم…. یه حرفی مردونه با شما دارم(شخص و اشخاصی که به اصطلاح “دهن مارا سرویس کردند” با این پند و اندرزها و این نگرانی در مورد سازندگان محصول)

      “بابا دمت گرم هموطن، دمت گرم که اینقدر حال هموطن ها و از همه مهم تر حال هم سلیقه هات (هنر گیم) رو میفهمی … گلی به جمالت پسرررر!! این رسمشه که بیای تو مجازی (من جمله همین گیمفا) تهمت دزدی بزنی به هموطنات؟ بابا با مرام… شما که انقدر سنگ راکستار و ماکستار رو به سینه میزنی حواست هست؟ امریکا پدرمون رو دراورده با این تحریم ها بعد شما میای میگی حق امریکای مظلوم رو ضایع کردیم؟ اها راست میگی! کرک خیلی بدتر از اینه که بیان هموطنات رو تو یه هواپیمای مسافربری که نصف مسافرینش کودک هستن شهید کنن و یه آب هم روش …. دمت گرم … خیلی مردی!! ”

      در نهایت دوستان باید بگم حرف های بی ربط زیادی زده شد که زیاد ربطی به بحث ما نداشتند (شما ببخشید) …. و از نویسنده محترم اقای رضوی فر خواهشمندم نظر بنده رو تایید کنند. با تشکر

  • Y PS گفت:

    به جرات میشه گفت الان تو صنعت گیم رقابت اصلی بین pc و ps هستش
    درصد هایی که اعلام شده یعنی pc:34 و ps:31 “فکت های رایگان” دو گروه از فن ها رو زیر سوال برد:
    ۱- اونایی که پلتفرم pc رو با توهین و تمسخر “کرکی و رایگان” خطاب کردن
    ۲- کسایی که بازار pc رو میلیاردی! و کنسول ها رو با تحقیر و تمسخر “پلتفرم اقلیت چند میلیونی و ارزان برای بی پول ها” میدونستن
    خداروشکر تعداد pc فن ها و ps فن های منطقی که از لحاظ عقلی بسیار بزرگتر و باشعورتر از چندتا بچه فن بوی نادون هستن کم نیست و واقعا نظرات این رفقای گل باعث میشه هنوز بخش نظرات رو بخونیم :yes:

    • Dragon 313 گفت:

      احسنت حرف گوهر باری شما گفتید.یک بار دیگر افرادی مثل cell در انزوا فرو رفتند و مشخص شد ایشان هیچ حرف سودمند و استدلال و تحلیل قوی ندارند و با یکسری قوانین تجارت استدلال میکنند و PC گیمر ها رو مسخره میکنند.در حالی که همچین چیزی درست نیست.و ایشان خالی هستند.

    • Majid گفت:

      بستگی به هدفی که تو بازی ها دنبالشی و سبکی که بازی می کنی هر دو دیدگاه درسته

    • BUS STATION گفت:

      از بالا منبر بیا پاین :laugh:
      چیزی گیرت نمیاد بجز اونی که لایقشی :rotfl:
      برم ۱۲۰ فریم بازی کنم و تو با ۱۵ فریمت حال کن
      اخلاقم گرو نذار که بهت نمیاد
      هی جعل و هک میکنید و مولتی اکانتید و بعدش اخلاقی میشید
      حالا چندتاتون باحالید ولی تو نه یاشار تو نه :no:

  • legendboy گفت:

    قابل توجه برخی دوستان !
    بعد مثلا چه دلیلی میتونه داشته باشه بازی ای مثل rdr روی این پلتفرم پر طرفدار و سودآور منتشر نشه یا با تاخیر منتشر بشه ؟؟
    آفرین درست حدس زدید، پولِ موقع انتشار و دیگر هیچ …!

  • TH3KCK گفت:

    sell پلتفرم نادیده و رایگان؟ :yes:
    یا بهتر بگیم حرف های نادیده و رایگان :laugh: :yes:
    توی این پست هام یه انشای رایگان بنویسی بد نیس :yes:

  • crash گفت:

    مشخصه پلتفرمpc خیلی از کنسولا سرتره من تنها دلیلم برای خریدps4 انحصاریهای شاهکارش بود اگه انحصاری نداشت صدرصد pc ارتقا میدادم

  • عالیه.
    کیه که میگه دوره ی pc به سر رسیده

  • PC Gamer 007 گفت:

    میخوام به اون دسته از دوستانی که چهار درصدی هستن بگم ما هم هر موقع چهار درصدی شدیم بازی اورجینال میخریم ولی خدایی اینقدر حال میده کرکی بازی میکنی اونم بدون هزینه نیستا ولی خب واسه ماها میصرفه ، پیر گیمر باشی درک میکنی نسلی هستیم که با بازی کرکی بزرگ شدیم حالا یه عده میان حرفای عجیب و غریب میزنن دیگه خودشون میدونن …

  • Cell گفت:

    معذرت خواهی من از تمامی عزیزان سایت برای این کامنتم امیدوارم باعث ناراحتی دوستی نشم
    از اینکه پلتفرم pc رو ترور میکنم خوشحالم چون فنای کم سن و سال داره مخصوصا فکری :yes:
    البته نه همه عزیزان pc فن
    یخورده به مطلب دقت کنیم نوشته سه ماه اول ۲۰۱۹
    سال قبل که سود دهی کمی داشته یا سال بعد یا کل نسل :laugh: :yes: سودهی کمتری داشته یه سه ماه زیاد شده بعضیا ذوق مرگ شدن البته از کارمندان شرکت یوبی هستن یا سهامدارانن :yes:
    امیدوارم یه خورده فکر کنیم بعد
    کامنت بذاریم
    :yes: :yes: فروش بازی The Division 2 باعث این سود شده و کم کم فروکش میکنه :yes: :yes:
    شرکتی که کار اصلیش آنلاین محور بودن هست و بازی هایی مثل Division یا rainbow six پروژه اصلیش هست
    پروژه بزرگ این شرکت Beyond Good and Evil 2 هست عنوانی که گرافیک و سبک نسل ۶ رو داره :yes:
    بودن یا نبودن Ubisoft تاثیر آنچنانی برای کنسول دارا نداره زمان اوج این کمپانی خیلی وقته تموم شده :yes:
    راک استار هر وقت Red Dead 2 رو برای پلتفرم نادیده گرفته شده عرضه کرد اون پلتفرم حسابه
    شرکتی کوچیک در مقابل راک استار هیچ حرفی نداره و دل خوش کنیم به فروش هایی که هیچ فایده ای برای گیمرهای ایران نداره گیمرهایی که فقط کرک میزن و در جریان فروش Ubisoft نیستن که بخش اصلی فروش بازیهای آنلاین محور این شرکت هستن نه داستان محور :yes:

  • Dragon 313 گفت:

    در مورد بازی های کرکی تا کور شود هر آنکس که نتواند بیند.و خود بنده هم به ps4 مجهز هستم و هم به PC البته اگر بخوام به پی سی ادامه بدهم باید کامپیوتر رو ارتقا دهم.ولی Ps4 هنوز است.ولی pc بازی هایی که تا آخر تیر اومد رو جواب میدهد با یکسری تغییرات ولی در ادامه نیاز به ارتقا است.

  • Cell گفت:

    این cell فیکه واقعا نمیدونم تا کی باید بنویسیم این جعل شده اگه یه اپدیت کلی آقای نراقی بزنه درست میشه بخش نظرات :yes:

  • مگه تا دیروز به قول یه احمقی پلتفرم ناشناخته نبود؟

  • پلتفرم کبیر pc همیشه کبیر خواهد ماند و پلتفرم به “زور ۳۰ فریم” در ارزوی ۳۱ فریم به تاریخ خواهد پیوست. حتی زیبایی بصری یک سیستم گیمینگ کجا و یک تکه قوطی سوهان سیاه به زور ۳۰ فریمی کجا

رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا
رایانه‌های شخصی به عنوان سودآورترین پلتفرم شرکت یوبی‌سافت لقب گرفت - گیمفا