صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا

صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی

محسن رضوی فر
۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا

تنوع مکانیکی و نوآوری در لوازم و سلاح‌ها در بازی‌های مبتنی بر لوت کردن، عواملی مهم هستند و بازی‌های بسیار اندکی وجود دارند که در این زمینه به اندازه‌ی سری Borderlands موفق بوده‌اند.  قبلا در مورد اینکه بازی مورد انتظار Borderlands 3 برنامه دارد تا انواعی از سلاح‌های مختلف را به این عنوان اضافه کند، چیزهای زیادی شنیده‌ایم. اخیرا، آقای آنتونی نیکولسون (Anthony Nicholson)، تهیه‌کننده‌ی ارشد استودیوی گیرباکس (Gearbox)، در مصاحبه با وب‌سایت GamingBolt توضیحات و اطلاعات جدیدی از بازی Borderlands 3 ارائه داد.

نیکولسون در مورد ایده‌ی تنوع سلاح‌های مختلف گفت:

این همیشه چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم. بسیاری از این موارد در تعامل تیم با یکدیگر بدست آمده است. بسیاری از ایده‌های سلاح‌های ما با قرار گرفتن در یک اتاق و تطبیق دادن آن‌ها با یکدیگر صورت گرفته و چیزهای دیوانه‌کننده‌ای مثل آن‌ها درست شد. قطعا مواردی وجود دارند که در گذشته می‌خواستیم آن‌ها را انجام بدهیم و یا در مورد انجام آن‌ها در آینده فکر می‌کنیم. بنابراین هر زمان که ما در ساخت بازی هستیم این ایده‌ها با هم می‌آیند. چالش با ساختن همه‌ی سلاح‌های گوناگون، کشف حس مناسب برای ترکیب آن با گیم‌پلی و موانع مختلف است.

نیکولسون در مورد چند اسلحه در بازی صحبت کرد. از سلاح‌هایی که به سمت دشمنان همبرگر شلیک می‌کنند و دیگر مکانیک‎های جدیدی که معرفی شده‌اند، مانند سلاح‌هایی که بازی‌بازان کمک می‌کنند تا با انواعی از روش‌های مختلف در بازی مبارزه کنند.

وی اظهار داشت:

سلاح‌های مختلفی برای انجام کارهای متفاوت وجود دارند. به طور مثال ما سلاح‌هایی داریم که همبرگر شلیک می‌کنند!. اما همه‌ی این‌ها از طریق روشی که در آن بازی می‌کنید، اضافه می‌شوند. شما می‌توانید آن روش‌های مختلف مبارز‌ات را با دانستن عملکرد آن سلاح‌ها ترکیب و پیاده‌سازی کنید. ما سلاح‌هایی داریم که برای اولین بار در این بازی قرار گرفته‌اند. جایی که شما می‌توانید یک تیر ردیاب قرار دهید. شما می‌توانید در اطراف آنجا پنهان شوید و به آن شلیک کنید. اگر شما جدیدترین تریلر بازی را دیده باشید، در آن اسلحه‌ای وجود دارد که می‌تواند سلاح‌های مختلف شلیک کند. من فکر می‌کنم این چیزی است که ما می‌توانستیم انجام دهیم.

نیکولسون همچنین از تیم سازنده برای تلاش آن‌ها در ساخت انواع مختلفی از سلاح‌ها تشکر کرد.

وی ادامه داد:

این تیم واقعا عالی است. جیمی بارنت و افرادی که با سلاح‌ها کار می‌کنند، اشتیاق و فداکاری زیادی برای ساخت آن داشتند و ما در طول این سری آن‌ها را در اختیار داشتیم. ما همیشه سعی می‌کنیم خودمان را بالا ببریم. یکی از چیزهایی که میخواهم بگویم این است که ما یا بهتر‌ می‌شویم و یا بدتر. شما هرگز نباید درجا بزنید. بنابراین شما باید به طور دائم تلاش کنید تا بهتر شوید. این ذهنیت تیم در استودیوی گیرباکس است. ما سعی می‌کنیم با یکدیگر کار کنیم تا انواع مختلفی از گیم‌پلی و سلاح‌های گوناگون را گسترش دهیم.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا
صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

صحبت‌های سازندگان Borderlands 3 در مورد تنوع سلاح‌ها در بازی - گیمفا