الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا
الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا
الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا
الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا

الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد

مهرداد آهاز
۱۱:۴۵ ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
grand theft auto 6

طبق نظر یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی‌های رایانه‌ای با تاریخ انتشار بازی Grand Theft Auto 6 بسیار فاصله داریم و به طور دقیق‌تر، این بازی تا قبل از سال مالی شرکت تیک‌تو (Take-Two) در ۲۰۲۲ میلادی و به بیانی دیگر تا قبل از آپریل سال ۲۰۲۱ میلادی، منتشر نخواهد شد.

الکس گایمو (Alex Giaimo)، تحلیلگر شرکت سرمایه‌گذاری جفریز (Jeffries)، پیش‌بینی نموده است که بازی Grand Theft Auto 6 تا قبل از آپریل سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر نخواهد شد؛ وی به تازگی پیشنهاد توقف فروش سهام را به شرکت تیک‌تو ارائه نموده است و اعتقاد دارد با تاریخ انتشار بازی Grand Theft Auto 6 فاصله داریم. وی در این خصوص اظهار داشت:

شرکت تیک‌تو از میان ناشرهای ایالات متحده، بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌ها را در اختیار دارد ولی کیفیت و دارایی آن‌ها اشباع شده است. ما سخت در تلاش هستیم تا راهی را به منظور افزایش تعداد دارایی‌های آن‌ها در کوتاه‌مدت بیابیم. ما اعتقاد داریم علی‌رغم موفقیت بلامنازع مجموعه‌های Red Dead Redemption و Grand Theft Auto شرکت تیک‌تو در نقطه‌ی حساسی قرار داشته و بازی‌بازان تا زمان انتشار بازی بعدی آن‌ها، فاصله‌ی زیادی دارند.

لازم به ذکر است که این تنها یک پیش‌بینی از سوی تحلیلگری از شرکت سرمایه‌گذاری در بازار بوده ولی از شایعات بدون اساسی که روزانه منتشر می‌شود، اعتبار بیشتری دارد. همچنین به تازگی گزارشاتی مبنی بر مونث بودن شخصیت اصلی بازی Grand Theft Auto 6 منتشر شده است؛ استودیوی راک‌استار (Rockstar) از زمان انتشار آخرین بازی خود در سکوت خبری فرو رفته است و این خود نشان دهنده‌ی میزان بزرگ بودن پروژه‌ی بعدی آن‌ها است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا
الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا
الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا
الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا
الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • speed_girl گفت:

    وقتی پنجش همینجور دار اسکن می‌ندازه برا چی شیشو منتشر کنن… GTA5 باید شکست می‌خورد تا ۶ منتشر می‌شد.

    • Sina5124 گفت:

      با این طرز تفکرت یعنی:
      Red Dead Redemption شکست خورد که نسخه دومش اومد :sarcasm:
      Forza Horizon 3 شکست خورد که نسخه چهارمش اومد :sarcasm:
      God of War 3 شکست خورد که نسخه چهارمش اومد :sarcasm:
      The Last of Us شکست خورد که نسخه دومش داره میاد :sarcasm:
      Call of duty هر سال شکست میخورد که نسخه جدیدش داره میاد :sarcasm:
      Assassin’s creed Origins شکست خورد که Odyssey اومد :sarcasm:
      Half-life شکست خورد که نسخه دومش اومد :sarcasm:

      حیف نشی یه وقت :dazed:

      • فکر نکنم فروش همه اینایی که گفتی روی هم به نصف میزان فروش gta v برسه :blush:
        همه اینایی که گفتی بالاخره بعد دو سه سال فروششون عملا dead بود ولی gta v واقعا استثناس.

        • JHON CENA گفت:

          من که منتظر بازی بزرگ نیستم چون صبر ایوب میخواد اومد بازی می کنیم نیومد بی خیال تنها بازی که منتظرش بودم god of war بود که اونم تغییر زیادی کرده بود زیاد به دل چنگ نزد

          • JHON CENA گفت:

            ولی بازی های دلم استار تک بعضی ها gta 2013 با بازی جدید سی دی پراجکت مقایسه می کنن که قرار ۲۰۲۰ بیاد مقایسه می کنن جای تاسف داره چنین مقایسه های من قول میدم بازی جدیدی که بیاد از gta تو زمان خودش براش رقیب پیدا نمیشه چه سی دی پراجکت بیاد یا سونی مثل راک استار نمیتونن بازی با این جزئیات تحویل گیمر ها بدن راک استار خودش ثابت کرده

          • marilyn گفت:

            GOD OF WAR درسته دچار تغییرات بسیاری شد اما خیلی از طرفدار های قدیمی دلخوش نبودن اونایی هم که دفاع کردن ازش از رو تعصب بوده وگرنه خیلی از اصالتش دور شده و سبکشو از دست داد و الان بازی که روی اصالتش مونده و سبکش همون HACK AND SLASH اصلیشه DMC هست وگرنه GOD OF WAR که فانتزی شده و شبیه هورایزن شده البته چه جالب شد که هورایزن اومد که چندتا بازی پیدا بشن از سبکش استفاده کنن(نمیگم تقلید کنن)مثل گاد اف وار یا اساسینس های جدید, قطعا هورایزن بهترین بازی این نسل سونی هست تو سایت گیم رایدن هم هورایزن رتبه اولو داره تو انحصاری های سونی

      • MAX3D گفت:

        در کل میشه گفت راکستار گند زد با نسل هشت به جزء رد دد ۲ هیچی نداشت همش هم تقصیر gta v بود که تا الان داره ازش پول در میاره ولی حالا نسل هفت رو ببینید اون موقع که خداروشکر بازی های انلاین مثل الان رونق نداشتن راکستار کلی gta و max payne و red dead 1 رو داشت اما الان حرفی واسه گفتن نداره همش هم یاد گرفتن ساخت پروژه طولانی و روند ساخت بازی واسه نسل هشت رو بهونه کنن وگرنه کلی بودجه و امکانات دارن.

        • marilyn گفت:

          اول اینکه حرفت راجب راکستار عالیه و اینکه MAX3D اسمت اتفاقی شبیه این هکری هست که این وبسایت رو هک کرده یا خودشی !؟ شوخی کردما ناراحت نشی ♥
          doble-fans.r98.ir

        • هیچکدوم از بازی هایی که نام بردی در حد بزرگی RDR2 نبودن حتی همین GTA V هم با تمام بزرگیش اما از نظر جزئیات توی خیلی از موارد از RDR2 نمیتونه جلو بزنه و کاملا طبیعیه !
          راکستار کامل ترین بازی خودشو توی این نسل عرضه کرد و با توجه به چیزی که ما از بازیش دیدیم کاملا منطقی بود که چند تا بازی در دست توسعه نداشته باشه با اون همه زحمتی که پایه بازی رفته
          من راضیم هر نسل یه بازی از راکستار ببینم اما مثل RDR2 باشه کامل و پر محتوا
          پولی هم که در میاره انصافا نوش جونش
          بازی خوب میده بیرون پول هم خوب میگیره دیگ

      • pc.gamer1 گفت:

        آقا ببخشید اینجا سوالم رو میپرسم ….. من دیروز اویل ۶ رو دوباره نصب کردم لگ میزنه ولی بار قبلی نمیزد . کسی میتونه کمکم کنه … و سیستمم بار قبلی راحت بازی رو میکشید

      • Obsidion گفت:

        هر بازی بعد مدتی فروشش میاد پایین و این امر باعث ساخته شدن نسخه جدید میشه . فعلا gta v داره میفروشه حتی بیشتر از بازهای که جدیدن داره میاد پس در حال حاظر با آومدن gta vi عملا gta v میره تو کما ! اینم بگم gta san andreas سال ۲۰۰۴ برای ps2 و۲۰۰۵ برای pc منتشر شد و gta v سال ۲۰۱۳ منتشر شد این یعنی بین هر نسخه ۸تا۹ سال طول میکشه که همینطور هم هستش :struggle:

  • سلام به بچه های عزیز گیمفا و کاربرای باحالش
    من نزدیک دو سالی هست گیمفا رو دنبال میکنم
    امروز تصمیم گرفتم ثبت نامم بکنم
    امیدوارم از کنار هم بودن لذت ببریم

  • اشکال نداره.
    gta v آنلاین هنوزم واسه خیلیا سرگرم کنندس.
    ۳ سال پیش واس pc خریدمش و یکی از ۳ تا بازی هست که بیش تر از دو ساله به طور مداوم پلیش میدم و اصلا هم خسته نمیشم.البته اگه چند تا دوست واسه بازی کردن داشته باشید که خیلی عالی میشه.

  • oskol گفت:

    به امید خدا تا ۲۰۲۳ برای pc پورت میشه
    آخرته نوستالژی :yes:

  • Dragon 313 گفت:

    تحلیل شما خیلی آبکی است.هزینه ساخت و حوصله و انرژی برای ساخت یک عنوان AAA بسیار بالا رفته.شرکت ها وقت و انرژی بسیاری باید بگذارند تا عنوانی به سرانجام برسد.پس میان نصف آن وقت و هزینه رو میگذارند برای یک عنوان تمام آنلاین و در طول مدت زمانی کاملش میکنند و فروش زیادی بدست می آورند.بعدشم رددد ۲ در ساخت و تولید این شرکت بود.نمونه شرکت یوبیسافت.ولی راکستار بسیار شرکت پرمحتوا و تعیین کننده ای است.این بخشی از قانون تجارت است.

  • Dragon 313 گفت:

    راکستار کمپانی قدرتمندی است که کمپانی های سونی و مایکروسافت برای مدتی انحصاری زمانی عنوان های این کمپانی بر روی کنسول هاشون قرارداد های هنگفتی میبندند.که هم در فروش کنسول ها و هم در فروش کمپانی راکستار نقش بزرگی دارد.حرف شما speed-girl حرف معیوب و بدون تحلیل و استدلال درست است.بینش خود را بالاتر ببرید.

  • Dragon 313 گفت:

    از cell میخواهم که بگوید چرا با رایانه های شخصی مشکل دارند؟بنده میخواهم با ایشان محترمانه صحبت کنم.چون pc یا رایانه های شخصی بزرگتر از یک پلتفرم به حساب میاد.و تنها بخش کوچکی از آن بازی کردن به حساب میاد.یک چیز بدیهی و نیاز به توضیح ندارد.نرم افزار و سخت افزار و داده و خیلی چیز های دیگر…..چرا شما با pc عناد دارید؟اگر به خاطر کرک است.ps4 هم هکی دارد.اگر میگویید عنوان انحصاری یا انحصاری زمانی این بخشی از تجارت به حساب میاد.درسته گاد و لست یا هورایزن برای pc نمیاد ولی اون هم مربوط به قانون تجارت خودش را دارد.فکر کنید شرکت های انویدیا و ای ام دیو…چه سودی میکنند از فروش قطعه و همینطور شرکت های مختلف.Pc هم انحصاری های مایکروسافت رو دارد و هم مولتی پلتفرم و هم استراژیک.ولی خودم هم انحصاری های ps4 رو بازی کردم.و هم مجهز به پی سی بودم.و هر عنوانی بگویید بازی کردم.از انحصاری های سونی و مایکروسافت تا شرکت ها و کمپانی های مولتی پلتفرم.از ۳ الی ۴ سالگی با سام ماجراجو و مکس پین و بازگشت به قلعه ولفنشتاین،پانیشر و….شروع کردم و تا الآن عنوانی از دستم خارج نشده است.تا همین امروز به جز عناوینی که با سبک و سلیقه بنده جور در نیامده را بازی نکردم.و عناوینی که دارای شرایط خاص هست رو مثل هک جدید ps4 و…. رو تجربه نکردم.که اونا هم رو تجربه میکنم.انشاءالله.

  • Dragon 313 گفت:

    نسخه جدید چی تی ای قطعا چند ماه پس از انتشار کنسول های نسل نهم عرضه میشود.این خبر رو قبلا هم خوانده بودیم.متشکر از نویسنده.

  • اقا این بازی یرای نسل حاظر هم میاد اینخط /این # نشون چون گفته تا سال ۲۰۲۱ ۲۲ گار داره، با تنظیمات گرافیکی پایین تر برای نسل حاظرمیاد ، ایولا.

  • چاکریم داداش shadowwolf2 jan
    در مورد خبر
    به نظرم راکستار توو این نسل اصلا ریسک نکرد
    رد دد ۲ فوق العاده بود اما این بازی واسه من گیمر توو مدت زمان ۷.۸ سال خیلی کمه
    راکستار میتونس این نسل کنار رد دد۲ یه جی تی ای یه بولی یه مکس پین بده اما نکرد این کارو
    میگید چرا
    جوابش روشنه
    جی تی ای وی داره هنوز رویایی میفروشه
    بولی یه ریسکه
    مکس پین تموم شده
    اما من فن راکستار این حرفارو نمیفهمم
    و فقط گیم میخوام از شرکت مورد علاقم
    نه یه نسل و فقط یه رد دد۲

  • .Rock گفت:

    راکستار شرکت بزرگیه وبزرگیشم بخاطر کیفیت محصولاتش بدست اورده و رسیدن به کیفیت جدا از بودجه و نیروی کار بلدو غیره و غیره زمان میخواد.راکستار داره با پشتیبانی از بازایی که تا الان ارائه داده هم به سود میرسه وسرمایه واسه کارایه بعدیش هم زمان وبا این پشتیبانی داره خلاء و حضور کمشو تو این نسل یه جورایی سمبل میکنه که زیاد به چشم نیاد.بالاخره یه زمانی باید این حرکتو میکرد .خودشم میدونه چه بهتر که واسه نسله بعد این کارو بکنه چون نسل خاصیه وباید خودشو نشون بده و با این ترفندا داره اماده میکنه خودشو که بترکونه :cigarette:

  • Arthur Morgan گفت:

    موندم راکستار چجوری میخاد تو بازی های بعدیش شخصیتی دوست داشتنی تر از آرتور مورگان خلق کنه :heh:
    فقط منتظر نسخه بعدی GTA با گرافیک نسل نهمی هستم البته اگه بشه PS5 رو خرید .

  • crash گفت:

    پیر شدیم سر یه بازی البته تا زمانی کهgta v فروش داشته باشه راک استار نسخه بعدی منتشر نمیکنه چون همه شرکتا واسه پول بازی میسازن نه بخاطر ما گیمرا پس تا gta v پولساز باشه خبری از نسخه جدید نخواهد بود

  • تو این نسل که غیر ممکنه تو نسل بعد صددرصدی منتشر میشه ولی دیگه نهایتش تا اواخر ۲۰۲۲ طول بکشه.
    این نسل که gta نداشتیم اونی هم که بود مال نسل ۷ بود اما برا نسل ۸ که پورت شد خیلی عالی بود عالی عالی عالی.

  • Senatorbigy گفت:

    تا معرفی بازی خیلی زمان نمیبینم :-/ فک کنم تا چند ماه دیگه حداقل تایید بشه که دیکه دو سال بعد تایید شدنشم رو کنسولامونه به امید حقققق علیه باطل :inlove: tnxXx

  • MahdiVirus گفت:

    دوستان gta online فیلتره؟ من خیلی وقته بازی نکردم نمیدونم قضیه رو!

الکس گایمو: به این زودی‌ها بازی Grand Theft Auto 6 منتشر نخواهد شد - گیمفا