بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا
بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا
بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا
بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا

بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد

truth seeker
۰۸:۴۵ ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
call of duty modern warfare

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد از حالت جدید طراحی شده برای بخش چندنفره‌ی جدیدترین نسخه از سری Call of Duty رونمایی کند. خوشبختانه مدت زمان انتظار ما طولانی نبود و این استودیو امروز رسما از بخش Gunfight رونمایی کرد. این استودیو از ۴ نفر از شناخته شده‌ترین بازی‌بازان سری Call of Duty دعوت کرده و در جریان یک استریم زنده از این بخش ۲ در مقابل ۲ رونمایی کرد.

قوانین مربوط به بخش Gunfight بسیار ساده هستند. دو تیم متشکل از دو بازی‌باز در یک نقشه‌ی کوچک و خاص با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. وسایل و سلاح‌های تمامی بازی‌بازان یکسان بوده و باید برای کشتن تیم حریف تلاش کنند. آیتم‌های و سلاح‌های بازی‌بازان هر از دو راند، با هدف جذاب نگاه داشتن رقابت تغییر خواهد کرد. پیروز نهایی این مسابقه تیمی است که در مجموع در ۶ راند از مسابقه پیروز شده باشد. شما می‌توانید در ادامه مسابقه‌ی صورت گرفته در جریان این استریم زنده را مشاهده کنید.

لینک دریافت ویدئو

هر راند از مسابقه‌ ۴۰ ثانیه طول می‌کشد. البته در صورت زنده ماندن حداقل یک نفر از هر تیم در پایان مدت زمان تعیین شده، یک پرچم برروی نقشه ظاهر شده و ۱۰ ثانیه نیز به زمان بازی اضافه می‌شود. در صورت پیش آمدن چنین شرایطی، دو تیم باید از این ۱۰ ثانیه‌ی اضافی برای به دست آوردن پرچم و یا کشتن اعضای باقی مانده از تیم حریف استفاده کنند. اگر این زمان اضافی نیز بدون مشخص شدن برنده به پایان برسد، پیروز مسابقه تیمی است که میزان سلامتی بیشتری داشته باشد. اگر میزان سلامتی دو تیم نیز مساوی باشد، این راند از مسابقه بدون برنده به پایان می‌رسد. همان‌طور که مشخص است، مسابقات انجام شده در این حالت از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند.

شما می‌توانید توضیحات رسمی ارائه شده در وب‌سایت شرکت اکتیویژن (Activision) درباره‌ی حالت Gunfight را در ادامه مشاهده کنید.

  • این یک تجربه‌ی بسیار سریع است که یاد گرفتن آن بسیار آسان خواهد بود.
  • با این حال، همان‌طور که بیشتر وارد این بخش می‌شوید، استراتژی‌های مختلفی را کشف می‌کنید که استاد شدن در آن‌ها دشوار خواهد بود.
  • سرعت بالا، زمان کوتاه بین آغاز نبرد و درگیری در یک محیط کوچک، این حالت را به یک رقابت بسیار خاص تبدیل می‌کند.
  • بسیاری این حالت سریع، سرگرم‌کننده و رقابتی را با یک بازی مبارزه‌ای مقایسه کرده‌اند که با سلاح‌های مختلف بوده و در دنیای Call of Duty جریان دارد.
  • تجهیزات استاندارد این بخش شامل یک اسلحه‌ی اصلی، یک اسلحه‌ی ثانویه، یک نارنجک تاکتیکی (مانند Flashbang) و یک ابزار کشنده (مانند Frag Grenade) می‌شود.
  • بخش Gunfight تنها یکی از المان‌های بازی است و محتوای بسیار زیاد دیگری از نقشه‌ها گرفته تا حالت‌ها و محتوای مختلف وجود دارند که به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه خواهند شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ جمعه ۳ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید اولین نگاه به این بازی تحت عنوان ندای رستگاری به گوش می رسد… | اولین نگاه به Call Of Duty Modern Warfare که به قلم مصطفی زاهدی است را مطالعه کنید. شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که اواسط تابستان امسال به صورت کامل از بخش چندنفره‌ی بازی رونمایی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا
بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا
بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا
بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا
بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • چرا هر سال یه کالاف میاد ؟ لازمه ایا؟

  • speed_girl گفت:

    ین مودش شبیه‌ی یکی از مودای آنلاین بتل چهاره… اکتی هاکی رفته از الکترونیک!!!
    کاد واقعاً خسته کننده شده. هر سال منتشر می‌شه اونم بدون زیره‌ای نوآوریه. حالام که دس به دامن ریبوت سه‌گانه مدرن وارفر شدن.
    باز دووم: ایترنال گیم‌پلیش یه تغییراتی داشت.
    Our song is a slamming screen door,
    Sneaking out late tapping on your window,
    When we’re on the phone and you talk real slow,
    ‘Cause it’s late and your mama don’t know,

  • P3 گفت:

    Gunfight عالیه منو یاد Arms race گیرز میندازه :yes:

  • Manchester_U گفت:

    سلام.. این بود گرافیکی گه میگفتن.. وای خدا ناامید شدم من پیش خریدش کردم.. فقط امیدوارم این نباشه اون گرافیگ حیرت انگیزی که میگفتن :-/

  • Ali گفت:

    مود جالبی به نظر میرسه گیم پلیشم خوبه اگه داستانش خوب باشه دیگه عالی میشه :yes:

    • ShadoWWolf2 گفت:

      داداش شک نکن داستانش از هر نظر عالیه،یادمه برای infinit warfare که انقدر کوبیدنش واقعاً داستان بسیار عالی داشت ولی مولتیش بعد از مدتی خسته کننده میشد چون شباهت زیادی به بلک آپس ۳ داشت..
      به نظر من اینا نباید مود گان فایت رو میذاشتن برای نشون دادن گیم پلی و بر طبق روال همیشه باید میومدن از بخش های قدیمی مولتی پلیر نمایش میدادن بعد از اون مود گان فایت رو معرفی می کردن..
      در کل مطمئنم بازی خیلی خوبی میشه.

  • خدایا عجب چیزی شده اسلحه ها خیلی عالی کار شدن مثلا همون کلت با هر شلیک من زبون بند اومده.
    صبر ندارم تا رونمایی اصلی.

  • بعضیا جوری حرف میزنن انگار باید انتظار گرافیکی در حد دنیای واقعی رو از بازی داشته باشیم!!! در حالی که همین هیترا هم دارن اشتباه میزنن!!! تا الان هیترا دو دسته بودن:
    ۱-کسایی که از نسخه های اول کالاف ، بازیش کردن (تقریبا همه قدیمیا بدشون اومده :/ )
    ۲-کسایی که کلا با غیرواقعی تر شدن گیم پلی موافق نبودن و دارن بازی رو میکوبن
    حالا نمیدونم هیترای عزیز ایرانیمون توی کدوم دسته قرار میگیرن . ولی خیالشون از بابت دریافت یه بازی کامل ، تخت باشه.
    پ.ن: اگه بتل رویال نداشت ، منم پیش خریدش میکردم 😕

    • ShadoWWolf2 گفت:

      داداش در زمینه گرافیک خودشون هایپ راه انداختن و بحث عوض شدن موتور گرافیکی رو پیش کشیدن خب مسلماً انتظارات پلیرها بالا میره و خب باید قبول کرد فرق خاصی با نسخه های پیشین نداره…
      اشخاصی هم که کمی نا امید شدن از جمله خودم به نظرم به خاطر نمایش بخش گان فایت بود به طوری که این مود به نظرم نتونست همه جنبه های گیم پلی رو پوشش بده و کمی کسل کننده بود و بهتر بود از مود های کلاسیک برای نشون دادن گیم پلی استفاده می کردن..
      در هر صورت نگرانی از بابت بد بودن بازی نیست و باید منتظر بود تا ابعاد بیشتری از گیم پلی به نمایش در بیاد :yes:

  • majidta گفت:

    ▫️آقای Joe Cecot یکی از کارگردان های استودیو اینفینیتی وارد در پاسخ به نگرانی های هواداران در مورد گیم پلی بخش مولتی پلیر اعلام کرد که بخش مولتی پلیر Modern Warfare به نسخه های قبلی این سری وفادار خواهد بود و گیم پلی که شب گذشته پخش شد فقط یک تست از مود جدید Gunfight بود.

    ⚜️ @Call_of_Duty_Fans

  • Ali گفت:

    به نظر من نباید نگران گرافیک بازی باشیم چون چند وقت پیش انویدیا گفته بود گرافیکش جز بهترین گرافیک ها هستش!! :yes:

  • Senatorbigy گفت:

    این ریکویل اسلحه هاش محشر شده :inlove: این حالتش هم مثکه قراره یکی از معدود حالت های سریعش باشه و یه داستان خفن و تاکتیکی و با این گرافیک رو شاهد خواهیم بود :inlove: برید اونور بهترین کالاف قرن داره میاد :inlove: :yes: :hammer:tnxXx

  • هیچ پیشرفتی تو فرست پرسنه بازی نیمبینیم حتا از بتلفیلد ۴ و هارد لاین اسکی رقته این بخاطره اینه که دایس رو جنگ جهانی متمرکز شد انشالا با بد کمپانی ۳ کولن جمع میکنه کاسه کوزه ی کال اف زرشک رو.
    بهترین بازیای اول شخصی هم که کزدم همه بتلفیلد بوده ازبدکمپانی ۲ بگیر تا بتلفیلد ۱ همرو لذتشو چشیدم. مخصوصن بتل ۳ عجب چیییزی بودددد.

    • Ali گفت:

      دوست عزیز بازی هنوز منتشر نشده شما چطور فهمیدی بازی پیشرفتی نداشته؟؟!! میشه بگی از کجای بتلفیلد ۴ و هاردلاین اسکی رفته؟؟!! طوری داری از اسکی حرف میزنی انگار کل بتلفیلدا نوآوری دارن (منظورم این نیست که بتلفیلد بازیه بدیه) والا کمپین بتل ۳ و ۴ کپی MW 1 و MW 2 هستش ضمنا بتلفیلد بازیه خوبیه و در حدی نیست که بتونه کالاف رو جمع کنه اینو با مقایسه ی فروش هر دو بازی میشه فهمید :yes:

بخش Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما معرفی شد - گیمفا