Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا

Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود

آرین مرادی
۱۰:۴۵ ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا

به نظر می‌رسد که سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از کیفیت اجرایی این عنوان برروی کنسول‌های نسل هشتم مطمئن هستند. به نظر آنان، بازی Cyberpunk 2077 برروی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان فوق‌العاده خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 فوق‌العاده به نظر می‌رسد و شاید بتوان آن را مورد انتظارترین بازی بازی‌بازان دانست؛ البته رقابت سختی در این میان بین Cyberpunk 2077 و The Last of Us 2 به وجود امده است. با این حال، سوالی که پیش می‌آید این است: آیا این بازی برروی کنسول‌های نسل حاضر نیز همان‌قدر که انتظار داریم عالی عمل خواهد کرد؟

به احتمال خیلی زیاد، تا زمانی که بازی را تهیه نکرده و آن را تجربه نکنیم، نمی‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم. تنها نمایش گیم‌پلی که از این بازی مشاهده کرده‌ایم، برروی یک رایانه‌ی شخصی با بالاترین تنظیمات بوده است، ولی آیا این بازی برروی کنسولی همانند پلی‌استیشن ۴ با سخت‌افزاری به مراتب ضعیف‌تر و قدیمی‌تر، می‌تواند همچنان خیره‌کننده باشد؟

ولی استودیوی سازنده طی مصاحبه‌ای تمام این نگرانی‌ها را از بین برده است و خیال همگان را راحت کرده است:

موتور بازی‌سازی ما، ساخت Cyberpunk 2077 را جدای از پلتفرم مقصد، بسیار راحت کرده است. ما کنسول‌ها را هدف اولمان قرار داده‌ایم و این بازی برروی این کنسول‌ها عالی به نظر می‌رسد.

قطعا اگر ۲۰۰۰ دلار برای ساخت و جمع کردن یک رایانه‌ی شخصی صرف کنید، نتیجه‌ای بهتر از کنسول‌ها دریافت خواهید کرد. ولی خیالتان را راحت کنید، بازی برروی کنسول‌های نسل حال حاضر نیز عالی است.

امیدواریم که استودیو سازنده بتواند به وعده‌هایش عمل کند. همچنین اگر از ساخته‌ی قبلی خود درس گرفته باشند، می‌توان امیدوار بود که دیگر در زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 شاهد مشکلاتی در نرخ فریم بازی برروی پلی‌استیشن ۴ نباشیم. امروز و ۴ سال پس از بازی The Witcher 3، سازندگان این بازی اشنایی بیشتری با کنسول‌‌ها دارند و همچنین تجربه‌ی بیشتری نیز کسب کرده‌اند که جایی برای نگرانی نمی‌گذارد. .

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. به تازگی تصاویری از این بازی منتشر شده‌ است که شما می‌توانید آن‌ها را در این نشانی مشاهده کنید. همچنین، مصاحبه‌ای جذاب با سازندگان این بازی صورت گرفته است که در اینجا برای شما عزیزان در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا
Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ethan Drake گفت:

    یادمه موقعی که بازی هایی مثل gtav و بازی های آخر نسل هفت رو به انتشار بودن سازنده ها همینو میگفتن که بازی حتی روی کنسول های این نسل (ps3 و ۳۶۰) هم عالی به نظر میرسن ولی قطعا روی کنسول های نسل هشتم زیباترن

  • M.C گفت:

    بنظرم با یکم کمو کاستی، سایبرپانک ۲۰۷۷ هم مثل ویچر ۳ می‌تونه روی ۳ویچ اجرا شه.

  • amir_summit گفت:

    یکی از خز و خیل ترین گیم ها به روایت تصویر
    میخواد به زور چند تا هنر پیشه و سوپرستار فروش کنه 😛
    شرط میبندم این بازی به هیچ وجه نمیتونه موفقیت های witcher 3 رو تکرار کنه
    چون اصلا فضای technological کم تر به اندازه دوران باستان یا همون شمشیری و قدیمی محبوبه
    میگید نه نگاه کنید :giggle:

    • PERSIAN NAZI گفت:

      برو با اره برقیت حال کن :laugh:

    • AXEL STONE گفت:

      میتونم بهت بگم: شما هم از ان جووزدهایی هستی از شادی دیگران جووزده میشی و فکر میکنی دیگران جووزده هستن. پس توهین نکن به بازی! کسی نگفته میخاد موفقیت ویچرTW رو بگیره گفتیم بازی خیلی بازی زیاییه! من خودم بیشتر فن TW هستم و این یچیز ثابتیه.
      اتفاقا بازی سایبرپانک RPG شوتر هست وبا این بیشتر فروش میده چونکه شوتر برای انلاین بیشتر کاربر داره این حرف من و یکی دیگه نیست حرف استورهای معتبره!
      اتمسفر فضاش اصلا ادم رو دیونه میکنه والله با روح و روان ادم بازی میکنه! من میخام بگیرمش فقط توی خیابون های شبش گشتوگذار کنم نمیگم باستانی بده من بازی هایی که اتمسفر باستانی دارن رو یجور دیگه عاشقشون هستم اما دنیای سایبرپانک واقعا و خدایی قشنگ و زیباست

  • Hunt Showdown گفت:

    بچه ها خداییش بیاین بازیهای این ۳ تا شرکت یعنی راکستار و فرام سافوار و سی دی پروجت رو اورجینال بخرین…کاش تمامه دنیا این کارو بکنن و این ۳ تا روز به روز گنده تر بشن…

    • Clara گفت:

      دادا این شرکت ها الحمد الله هیچ نیازی ندارن وضع بودجه و مالی شون عالیه ( راکستار که با gta v تا چند نسل خودش و بیمه کرده) یکی به داد بازی هایی برسه که معلوم نیست چه بلایی سر سازنده میاد مثل کوانتیک دریم

    • Star1 گفت:

      مالک و سهام دار این کمپانی ها یه سری افراد مولتی میلیاردر هستن.
      تو دلت برا اونا سوخته؟ اونوقت گیمرای ایران با این همه مشکل و گرونی برن اورجینال بخرن که اونا بیشتر پول به جیب بزنن؟ :no: 😐

  • Y PS گفت:

    “ما کنسول‌ها را هدف اولمان قرار داده‌ایم” :yes:
    دوستانی که میخوان رو کنسول بازی رو تجربه کنن زیاد نگران نباشن…حتی اگر مثل ویچر ۳ اویل انتشار مشکلاتی وجود داشته باشه به مرور با آپدیت حل میشه
    البته باید به بهینه سازی نسخه pc هم دقت کنن…شاید وضعیت جیبمون اجازه نداد واسه کنسول بازی رو تهیه کنیم!

  • Hmmm گفت:

    احتمالا شاهد لود شدن های زیادی وسط گیمپلی باشیم.
    تکسچرها با نزدیک شدن بهشون لود میشن و اصلا این رو دوست ندارم.
    و بنظرم تنها راهی که tlou2 میتونه سایبرپانک رو شکست بده اون انیمیشن ها و گیم‌پلی سینماتیکشه که واقعا هرچی بیشتر به تریلر گیم‌پلیش نگاه میکنم بیشتر شک میکنم که AI و انیمیشن ها انقدر بتونن خوب در بیان.
    تریلر های سال ۲۰۱۲ tlou هم انیمیشن هایی داشت که تو نسخه نهایی حذف شد ولی اگه این‌دفعه اینطور نشه و نسخه نهایی مثل انچارتد ۴ حتی بهتر از تریلرهاش باشه این tlou خواهد بود که انقلاب و استاندارد جدیدی تو حوزه گیم‌پلی سینماتیک و انیمیشن خواهد داشت.

  • EmperorX گفت:

    آقا نسل فعلی اگر منظورتون ps4 پرو و وان اکس هست ، والا خیلی از ماها نداریمیش ، من خودم نسخه معمولی اکس باکس وان رو دارم.
    میخوام بدونم بازی روی کنسول های پی اس ۴ و اکس باکس وان چطوریه ، یعنی نسخه های معمولیشون. امیدوارم روی اینها مثل ویچر ۳ باشه ، چون ویچر عالی بود از هر نظر روی کنسول ها.

  • Ali mccloud گفت:

    خب دوستان هیتر دیگه نمیخواد کامنت بزارید من خودم براتون نوشتم :
    _ سایبرپانک بدرد نمیخوره
    _حالا چون ویچر موفق شد این دلیل نمیشه خوب باشه
    _ویتچر( بله ویتچر 😀 )با اون راه رفتن عجیب چیش از لست اف اس بهتر بود؟
    _گوتی مال لسته ( غیب گویی مگه ؟)
    _ میخواد با هنرپیشه های معروف فروش کنه
    _گرافیکش قدیمیه
    _نوآوری نداره
    _کسی فضای سایبرپانکی رو دوست نداره
    _متای ۷۰_۶۰ رو براش پیش بینی میکنم

    چیزیو جا انداختم عزیزان؟

    • deadly dude گفت:

      ایول دادا حرف دلمونو زدی :)))))

    • AXEL STONE گفت:

      هخ خیلی باحاله مرسی تیکه های جالبی داشت.
      بیخیال داش خدایی من بعد از سایبرپانک منتظر SD بازی کوجیما هستم.
      بازی TLOU یک بازی بود که فنش واقعا طبیعی بود مثلا برای مثال یعنی دقیقا اگه روزی مشکلی که توی TLOU رخ داد در جهانمون رخ بده دقیقا رفتارمون و کارامون ابتدایی مثل جوئل و الی خاهد بود.
      اینارو گفتم که روشن کنم خدمت شما بازی TLOU یک بازی هست که خیلی رفتار طبیعی داره و این هسته ی اصلی گیم پلیش هست.
      این ترولی هایی که میبینی به هر بازی توهین میکنن و به بازی خودشون مینازن اینا مارک فن هستن یعنی میخان بگن ما طرف این مارک هستیم ونه فن گیم اینا چیزی از دنیای گیم ندیدن و شاید هم اولین بازیشون TLOU بوده وگرنه هم TLOU عالیه و هم دیگر بازی ها
      من کاری به تعریف و تمجید کسی از یک بازی ندارم وقتی که از بازی خوشم میاد حتا اگر هم با متای ۱۰ باشه میگیرمش و اگرم از یک بازی خوشم نمیاد حتا اگرم متاش ۱۰۰ باشه باز هم دلم بهش نرم نمیشه حال گر هم مولتی بیگ وینر باشه و گوتی باشه (خیلی از بازی های موفق و ناموفق رو قبول دارم)
      لذت گیم اینه –عشق و علاقه ی طرف به یک بازی هست!– بقیه بحثا اصلا معنایی ندارن کسی که بحث جوایز رو باز میکنه و به دیگر بازی ها توهین میکنه –جهالته– من کاربری دیدیم حتا از موفقیت یک شرکت ناراحت بود وبه شرکت توهین میکرد در همین گیمفامون! خوب این فقط نشانه های کم سن بودن و تازه به دوران رسیدنه جز این نمیتونه باشه!
      البته تربیت خانوادگی اثر بسیار بزرگی میذار یک ادم حتا اگه هم تازه به دوران رسیده باشه اگه واقعا مئدب باشه و خوب تربیت شده توسط خانوادش اون وقت درک میکنه که به نظر دیگران احترام بذاره. سینگین باشه. میفهمه که چکار کنه کسی ازش اذیت نشه. میفهمه کسی کاری به نظر کسی دیگه ای نداره پس نباید فن بوی بازی و غیره در بیاره. اصلا کاملا میفهمه فن بوی بازی تنها چیزیه که همه از یک بازی دلخور میشن.
      اینارو گفتم که بیخیال اگه کسی اینطوری بود باید بیخیالش شد ما کپی اونا نمیشیم هیچ وقت. و در نهایت همه بازی ها عالی هستن هر بازی و جای خودش رو داره اگر جایگاهشون مهم نیست خودمون جایگاهاشون رو در دل های خودمون میچینیم و بیخیال چیدن دیگران :rose: :heart:

  • OzHaN گفت:

    عالیه بخدا همه نگرانیم همین بود
    امیدوارم مثل لانچ ویچر نشه که یکم اذیت کرد فقط افت فریمش

  • OzHaN گفت:

    دوستان شمام اون مقاله راک پیپیر شات گان رو که چندروز بعد ازE3 اومد از بازی رو دیدین که از گیمپلی بازی مخصوصا گان پلی و کلیشه ای بودن بازی بدون نواوری و همچنین هک کردن اسون با یه کلیک کلی نقد منفی رفتن و سی دی پراجکت رو شدیدا کوبیدن؟
    هرکی میتواد بخونه این مقاله رو بگه

  • بچه ها یه خبر نامربوط بدم؛
    یه بازی نقش آفرینی نوبتی با تم ژاپنی به اسم، yokai:spirits hunt برای اندروید معرفی شده که بنظرم واس طرف دار های این سبک خیلی جالب به نظر میرسه. طراحی هنری بازی، چه در ضمیمه شخصیت ها و فضای بازی و باس ها عالیه.
    گیم پلی روان و درگیر کننده ای داره و از محتوای کاملی برخورداره.
    من که ازش لذت بردم…

  • Samfisher007 گفت:

    خب خداروشکر پس اگه اینجوریه رو pc زغالی منم خوب اجرا میشه

  • mbox گفت:

    من حتی برای نسخه وان ایکس اش هم نگرانم چه برسه به بقیه کنسولا

  • AXEL STONE گفت:

    البته که برای کنسول هایی نسل ۸هشت عالی در میاد چونکه بر روی کنسول های نسل ۸هشت تجربه شده تریلرش رو هم دیدیم که بسیار عالی عمل کرده :rose: :heart: CD Projekt RED Studio :bomb:

  • EverSinn3r گفت:

    یسریا جنبه کامنت دادنم ندارن ….

    ولی خب حداقل هیچ کنسول نسل حاضری توانایی ۴K با Ray Tracing رو نداره :rotfl:

    Long Live Master Race

    • Y PS گفت:

      بعد گلایه میکنید که یه یارویی pc و طرفدراش رو مسخره میکنه!
      احترام باید دوطرفه باشه به نظرم

      • AXEL STONE گفت:

        سلام و درود
        نه دادا ببین هر فردی باید به تمام افراد احترام بذاره و مهم نیست که اون طرف دیگه چه فنی باشه و همینطوری هیچ وقت یکی از دیگری بد نمیبینه و هیچ وقت یکی فکر نمیکنه چونکه PC فنم از فلا فن بد دیدم
        الان توی گیمفا اینطوری شده که مثلا من PS فن هستم با یکی بد رفتار کنم بعد فکر میکنه تمام PS فنها اینطوری هستن ویا برعکس مثلا XB فنم وبا فن دیگه بد رفتار کنم بعد فکر میکنه تمام XB فن ها اینطوری هستن
        الان هم دقیقا گروهی شده خدایی هر فنی وگروهش خدایی اصلا خوب نیست اگه ما در این زمینه رسیدگی نکنیم هیچ کس رسیدگی نمیکنه
        (راه اصلیش اینه: همگی به همدیگه احترام بذاریم و خودمون رو بهتر از دیگران ندونیم وبا حرفاون کسی رو اذیت نکنیم و همینطوری همه چیز ارام و اهسته میشه و همینطوری انشالله همه چیز به خوبی پیش میره) به افراد جدیدی که نه منطق و تربیت دارن هم جوابی ندیم اینطوری خود فرد سهی میکنه محو بشه از صفحه ی وب سایت گیمفا امیدوارم همگی این را رو طی کنن.
        مسخره کردن پلاتفرم ها هیچ معنایی نمیده وهیچ محصولی هم نداره!. اصلا یچیز تو خالیه کاش همه این رو درک کنن و وقتی که یکی بد بگه راجب یک پلتفرم باید یا ارام توضیح بدیم واسش ویا بیخیالش بشیم.
        من PC و PS فن هستم خیلی هم عاشقشون هستم با این دوتا پلتفرم هیچ گونه از بازیایی که دوست دارم از دست ندادم و با این خیلی خوشحال هستم
        (خیلی دیدم یکی PC و یکی PS و یکی XB و یکی NS رو میکوبه خدایی خیلی از اینا دیدم –با این که من همیشه به کوبندهای گیم جواب میدم و همینطور میتونم جواب کوبندهای پلتفرمای مورد علاقم رو بدم– اما هیچ وقت واسم مهم نیست چونکه هیچیشون نمیشه! بخصوص PC چونکه PC اصلا قابل کوبیدن نیست و این از اینجاش ریشه میگیره PC یک مارک نیست چند بار یک PC رو میسازن و اگه یک PC تک مارکه باشه یعنی تمام قطعاتش یک مارک باشن ۱۰۰در۱۰۰ یکی دیگه اینطوری نیست و اصلا کوبیدنش یچیزی مسخرس هیچ وقت هم PC شکت نمیخوره چونکه PC همیشه به شرکت های گیم ساز کمک بزرگی کرده با این که بازی ها کرک میشن اما باز هم کم بسار بزرگیه هم برای شرکت های کوک و تازه و هم برای شرکتهای بزرگ و قدیمی. در نهایت کسی که میخاد PC رو بکوبه یا ادم نادانی هست ویا کلا یک مشکل فنی داره) :rose: :heart: خدا کنه همه درگیر گیم باشن و بیخیال بکوب و نکوب باشن

    • PERSIAN NAZI گفت:

      ببین دوست عزیز
      پلی ۴ معمولی رو با گرافیک ۵۵۰
      مدل پرو رو با ۷۵۰
      وان اس رو با ۵۵۰
      وان اکس رو با ۹۶۰ باید مقایسه بکنی
      حتی فکر مقایسشون با ۱۰۵۰ هم که زیر مجموعه پاسکاله اشتباهه چه برسه به سری تورینگ
      تکنولوژی سال به همون سال
      ترولم نکن که عاقبت نداره
      به عنوان یه PC گیمر بهتون هشدار دوستانه میدم

  • امیدوارم سیستم بالایی نخواد همین.

  • دوستان سایبرپانک واقعا هم از tlou 2 مورد انتظار تره (دقت کنید بنده خودم عاشق لست هستم با این حال که pc دارم) یه دلیل بگم لست انحصاری هست و سایبرپانک خیر خب الان تعداد منتظر ها چقدر میشه.

    • AXEL STONE گفت:

      رضا جان خدایی بیخیال ما توی ایران خیلی از PC فنها PS4 هم دارن پس بدون که توی جاهای خارج از کشور ۹۷/۱۰۰ گیمرا تمام پلتفرم هستن چونکه اونا کنسول رو به عنوان یک مجرای پول میفروشن و تنها لذت و کسب پول از بازی ساختنه یعنی کنسول فروخته میشه با قیمت مناسب و تنها نفع شرکت با فروش بازی هست ماشالله PS با IP هاش ترکوند :rose: :heart:
      یک مثال ساده تر و خیلی ساده: قدیما یادمه خریدن یک سیم کار تلفون نزدیک به دو میلیون قیمت داشت! اما الان یک سیمکارت اصلا قیمتی نداره چونکه سیکار تنها مجرای پوله و کسبو کاسبی برای شرکت خرید شارژ هست :lashes:
      من PC و PS فن هستم منتظر دوتاییشون هستم اما بیشتر منتظر سایبرپانک CP2077 هستم و این علاقه ی شخصی خود من هست

Cyberpunk 2077 برروی کنسول‌های نسل هشتم عالی خواهد بود - گیمفا