بازی wolfenstein: youngblood قابلیت اسپلیت-اسکرین نخواهد داشت
طی رویداد E3 2019 بود که استودیوی بتسدا (Bethesda)، به طور رسمی از روی بازی جدید خود یعنی Wolfenstein: Youngblood پرده برداشت. وجود قابلیت اسپلیت-اسکرین در این بازی، سوالی بود که ذهن طرفدارن را به خود مشغول کرده بود. حال طی خبر جدیدی، توسعهدهندگان به این پرسش، پاسخ میدهند.
متاسفانه آن دسته از بازیبازانی که امیدوار بودند تا بازی Wolfenstein: Youngblood را به صورت اسپلیت-اسکرین و در کنار دوست خود به پایان برسانند باید بدانند که این بازی از قابلیت اسپلیت-اسکرین پشتیبانی نخواهد کرد. این خبر طبق گفتههای طراح گیمپلی بازی یعنی آقای آندریاس اوریفوس (Andreas Ojerfos) منتشر شده است که در طی آن، وی در مورد عدم وجود قابلیت اسپلیت-اسکرین صحبت میکند و توضیح میدهد که چرا بازی Wolfenstein: Youngblood از این قابلیت تهی است. طبق گفتههای آقای اوریفوس، بازی Wolfenstein: Youngblood با وجود این قابلیت بسیار عالی به نظر میرسید و بسیاری از توسعهدهندگان این بازی خواستار این بودند تا این قابلیت به بازی اضافه شود. با این حال، تمرکز تیم سازنده بیشتر برروی حفظ نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه است چیزی که قربانی قابلیت اسپلیت-اسکرین در این بازی شده بود.
آقای اوریفوس در اینباره میگوید:
ایجاد قابلیت اسپلیت-اسکرین کار بسیار سختی است؛ چون که شما مجبور هستید تا بازی را دوبار رندر کنید و این تاثیر بسیار زیادی برروی ارزش هنری بازی میگذارد. بنابراین ما دوست داشتیم تا این قابلیت را به بازی اضافه کنیم اما اینجا دلیل بزرگی وجود دارد؛ چرا که تقریبا شما، هرگز قادر به دیدن آن نیستید.
برای برخی از طرفدارن وجود قابلیت اسپلیت-اسکرین اهمیت زیادی ندارد اما برای برخی دیگر، این خبر ناامید کننده خواهد بود. به هر حال، اگر هستههای گیمپلی این بازی مانند میراثهای قبلی این سری قدرتمند باشد، شاید باعث چشم پوشی طرفداران از فقدان این قابلیت شود.
بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ جمعه ۴ مرداد ماه سال جاری (۲۶ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، نینتندو سوییچ، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
نظرات
بهانه خوبی بود :yes: :-((
میشه یه توضیح درباره ی اسپلیت اسکرین بدید؟
تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت برای انجام بازی. مثل بعضی از بازی های ماشین سواری پلی استیشن ۱ و ۲ که حریف در یک قسمت صفحه نمایش و شما در قسمت دیگری بودید.
مثل بازی A Way Out.
اها یعنی مثل قسمت زامبی کالاف؟
حقیقتش اون قسمتو بازی نکردم. نمیدونم اسپلیت اسکرین داره یا خیر. کلا مانیتور رو در نظر بگیر که از وسط یه خط جداش میکنه و تو در سمت چپ بازی میکنی و دوستت در سمت راست مثلا.
اره مثه همون.
با تشکر :rose: :heart:
خواهش میکنم
یعنی مث بازی A way out صفحه به ۲ قسمت مجزا تقسیم بشه و ق بتونن همزمان رو یه دستگاه بازی کنن، Resident Evil 6 و Halo 4 هم این قابلیتو داشتن.
با تشکر :rose: :heart:
این قابلیت خیلی برای این بازی خوبه ولی دلیل درستی اوردن تمرکز روی نرخ فریم ۶۰ برا همچین بازی با گیم پلی سرعتی مهم تره