بازی The Outer Worlds دو پایان اصلی خواهد داشت
همان طور که میدانید بازی مورد انتظار The Outer Worlds قرار است در اواخر سال جاری میلادی منتشر شود. معمولا یکی از سوالاتی که در مورد عناوین نقشآفرینی داستان محور و بر اساس انتخاب مطرح میشود این است که: انتخابهای شما تا چه اندازه مهم هستند؟ به نظر میرسد The Outer Worlds در این زمینه با بازی Fallout: New Vegas شباهت زیادی دارد.
استودیوی آبسیدین پیش از این ادعا کرده بود که بازی آنها در پایانهای خود ویژگی کاملا متفاوتی خواهد داشت. به تازگی، آقای لئونارد بویارسکی (Leonard Boyarski)، یکی از دو کارگردان بازی در استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment)، در گفتگو با سایت VGC در مورد پایانها و انتخابها توضیحاتی ارائه داده است.
وی اظهار داشت:
در پایان بازی قسمتهایی وجود دارند که در آنها چیزهای متفاوتی که در بازی برروی شما تاثیرگذار بودهاند، نشان داده میشود. دو راه اصلی برای به پایان رساندن بازی وجود دارد: اینکه شما به سمت فرقهی Phineas بروید و یا با The Board همکاری کنید. پس از آن شما یک مجموعهی کامل از قسمتهایی دریافت میکنید که در مورد نتایج اقدامات و عواقب انتخاب هایی که در طول بازی انجام دادید، صحبت میشود.
وی ادامه داد:
آنها در مورد افراد مختلفی که در طول بازی با آن ها مواجه شدهاید، صحبت میکنند. مناطق مختلفی که در آن ها وارد شدید و اینکه چگونه شما ماموریتهای تعیینشده را انجام دادید و آن چه نتیجهای در بر داشتهاند. بنابراین چند پایان کاملا متفاوت وجود دارد. من همهی جایگزینهای مختلف را اضافه نکردهام، اما تغییرات زیادی وجود دارند. شما پس از این که فرقهی Phineas یا The Borads را انتخاب کردید، خواهید دید که آن انتخاب با همهی دیگر تصمیماتی که در طول بازی اتخاذ کرده اید، مرتبط میشوند.
بازی The Outer Worlds در تاریخ ۳ آبانماه ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بد نیست.
پس باید دوبار تمومش کنم :yes: با وجود obsidian نسل بعد خیالم از بابت نقش آفرینی راحته چیزی جز شاهکار تحویل نمیدن :inlove: :yes: پلی گراند هم با فیبل و فورتزا میترکونه :yes: the initiative با شاهکارش یه حالی به اکشن ماجراجویی میده :inlove: :yes:343 و کوالیشن خداوندگان شوتر 😎 :yes: نینجا تئوری بازیای داستان محور رو تعریف میکنه :inlove: :yes: خلاصه دوستان xbox فن خودتونو واسه یه نسل رویایی و پر از ابر شاهکار همراه با اسکارلت جان آماده کنید :yes:
خیلی بازی با کیفیت و خوش ساختی هست و برای افرادی مثل بنده که بسیار به سری فالاوت علاقه دارند سرگرم کننده است. فقط یک نکته که خیلی مهم هست؛ چرا سازنده ها به راحتی بازی هاشون رو اسپویل میکنند!! واقعا تو این دور و زمانه، گیمر بازی رو شروع میکنه تقریبا تمام نکات بازی رو میدونه و سوپرایز خاصی تو بازی نیست….. (گاهی اوقات کوجیما رو به خاطر اسپویل نکردن بازی هاش تحسین میکنم)
خیلی منتظرشم چون به آبسیدین اطمینان دارم و خود بازی هم از هر نظر منو جذب کرده بخصوص اتمسفرش که خیلی جالب به نظر میاد، فقط باید گیم پلی بازی تنوع گسترده ای داشته باشه داستانشم که با سابقه آبسیدین میشه گفت عالی خواهد بود به امیدو موفقیتش :yes: :yes:
همیشه بازی های ابسیدین کلی slide show داشته
غیر از پایانای اصلی بعضی از انتخابای کوچک تر هم نشون میدن
بنظرم بهترین استودیویی که RPG اصیل می سازه همین obsidian ه
از نیو وگاس گرفته تا شاهکاری مثل pillars of eternity :yes:
امیدوارم مایکروسافت فقط بهشون بودجه بده و دست نبره تو بازی ساختن شون بزاره همینطور شاهکار بسازن :inlove:
واقعا فکر نمیکردم واقعا یکی از بهترین خرید ها ماکرو بوده این بازیش که جایزه ها رو درو کرد و خیلی طرفدار پیدا کرده از جمله خودم….و اصل کاری اینکه خوندم داره رو پروژه بعدی کار میکنن که انحصاریه و خیلی مشتاق خبراشم که بیاد
انحصاری به دست پخت ابسیدین :inlove: