توسعهدهندگان Borderlands 3 پس از ساخت دو نسخهی اول نیاز به استراحت داشتند
بازی Borderlands 3 اواخر امسال بهدست بازیبازان میرسد و برای آنهایی که بهمدت طولانی منتظر این بازی بودند خبر خوشایندی است. همانطور که میدانید، عنوان Borderlands 2 در سال ۲۰۱۲ و پس از آن، نسخهی Pre-Sequel در سال ۲۰۱۴ منتشر شدند و اکنون هواداران در حدود ۵ سال انتظار زیادی برای نسخهی سوم کشیدند. حال استودیوی گیرباکس (Gearbox) دلیل این تاخیر را توضیح داد.
طی مصاحبهای بین سایت مترو و اسکات کستر، مدیر هنری بازی Borderlands 3، بههمین مساله پرداخته شد. کستر اذعان کرد که پس از ساخت بازی Borderlands و Borderlands 2، ترجیح دادند کمی استراحت کنند و برروی پروژه دیگری کار کنند (کار برروی Battleborn که چندان موفق هم ظاهر نشد).
ما عناوین Borderlands و Borderlands 2 را بدون وقفه خلق کردیم. من برروی هردو پروژه کار کردم و یادم هست که تقریبا خسته بودیم. پس ازآن از خود پرسیدیم که آیا وقتش است که نسخهی بعدی را بسازیم؟ درحالی که احساس میکردیم نیاز به مدتی استراحت کردن داشتیم. چون اگر بیوقفه روی آن پروژه کار میکردیم، مسلما نمیتوانستیم چیز خوبی ارائه دهیم. بهدلیل توانایی استودیوی ۲K، از آنها اجازه ساخت بازی Battleborn را خواستار بودیم تا بتوانیم سبک خودمان را جور دیگری بازنگری کنیم. بنابراین بازی را ساختیم و اکنون پی بردیم که اگر Battleborn ساخته نمیشد، بازی Borderlands 3 بهخوبی الان پیش نمیرفت. همین موضوع باعث تغییر نوع نگرش ما شد.
به عقیدهی ما نیز همین تغییر اولویت ساخت بازی و مقداری دورشدن از پروسهی خلق نسخهی سوم بلافاصله پس از نسخهی اول و دوم، به استودیوی گیرباکس این اجازه را داد که با ایدههای تازهتر و انرژی بیشتر به ادامهی سری Borderlands مشغول شوند. حال ما نیز نتیجهی صبرمان را با انتشار بازی Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر برای هرسه پلتفرم اصلی میبینیم و مطمئنا با توجه به مدت زمان موردنیاز برای اتمام بخش داستانی بازی و محتویات آن، شاهد تجربهی خوبی خواهیمبود. ضمن اینکه بستهی الحاقی Borderlands 2 نیز در این فاصله زمانی دردسترس قرار میگیرد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
دلیل این تاخیر، نبود تعداد کافی مبل و تلوزیون و بستنی برای استراحت تمام کارکنان بود!
(شوخی 😀 )
ساخت بازی واقعا سخت و خسته کننده س مخصوصا بازی های بزرگی مثل borderlands با این همه محتوا ولی خیلی مسخره توضیحش دادن ما تقریبا خسته شدیم و بعدش سراغ ساخت بازی دیگری رفتیم.
اینکه بازی battlborn کمکشون کرده یعنی هم اینکه بعضی از ویژگی های بازیو ازش الهام گرفتن و باعث شده تجدید قوا کنن و قوی تر به سراغ ساخت بازی برن
دقیقا چند سال استراحت میخاستن؟