فیل اسپنسر: برای ساخت بازیهای Halo Infinite و Forza Motorsport 8 وقت بیشتری اختصاص داده شده است
شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2019، اطلاعات و نمایش جدیدی از بازی Halo Infinite را منتشر کرد. البته تا انتشار این بازی زمان زیادی باقی مانده است. آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رییس بخش سرگرمیهای اکسباکس، معتقد است که آنها در موقعیتی هستند که قادرند به تیمهای سازنده زمان بیشتری را برای ساخت بازیها بدهند و این نسبت به فشار آوردن به آنها برای عرضهی سالانه محصولات بسیار بهتر است.
اسپنسر در یک مصاحبه با سایت کوتاکو (Kotaku)، اظهار داشت که به استودیوهای ترن ۱۰ (Turn 10) و ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، زمان بیشتری برای ساخت بازیها اختصاص داده شده است. همچنین وی اشاره کرد که با معرفی استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت، انتظارات از آن ها بیشتر از قبل شده است.
وی گفت:
ما واقعا قادر به تمرکز بر آنچه خواهد آمد هستیم و فکر میکنم این شگفتانگیز است. پس از آن، من به استودیوها فکر میکنم: استودیوی اینیشیتیو (Initiative) کجا بود؟ استودیوی ترن ۱۰؟ تیم دوم استودیوی پلیگراند (Playground) کجا بود؟
این بسیار خوب بود. و این موضوع همیشه با عناوین فرست پارتی خودمان نبوده است. جایی که ما قادر بودیم که همه چیز را نشان ندهیم. در مورد Forza Motorsport، من میخواهم تیم سازنده به مانند استودیوی ۳۴۳ اینداستریز عمل کند.
ما به آنها زمان دادیم. به آنها (استودیوی ۳۴۳ اینداستریز) برای Halo فرصتی دادیم که فکر کنند و ایدهی خلاقه داشته باشند. برای استودیوی ترن ۱۰ نیز این مورد مشابه است. میخواهم به آن ها زمان بدهم تا در مورد برنامه هایشان بیشتر فکر کنند.
من کاری را که آنها با Forza MotorSport انجام میدهند، دوست دارم. اما شما باید قادر باشید که به نظرات استودیوهای خود، هنگامی که آنها نیاز به وقت بیشتری دارند و یا اینکه میخواهند برروی چیزهای دیگر تمرکز کنند، گوش دهید. با داشتن محتوای بیشتر، قادر هستید که این کار را انجام دهید.
بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول های اکسباکس وان، اکسباکس اسکارلت و پلتفرم رایانه های شخصی عرضه شود. بازی Forza Motorsport 8 در مراحل اولیهی ساخت قرار دارد و انتظار میرود در سال آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
Forza motorsport بازی خوبیه اما در برابر Gran Turismo کبیر حرفی برای گفتن نداره.
مرسی که هستی :-*
فورزا بازی خوبیه ولی به خوب کاری ندارم حتی به گرد گرند توریسمو ماهم نمیرسه
این نسل که گرن نابود شد
میتونی بگی از چه لحاظ گرن بهتره ؟
متا ، فروش گرافیک چی ؟؟
گرافیک
تو هم در مقابل من حرفی برای گفتن نداری جعلی :laugh:
خیلی خنده داره که جعلی بیاد کامنت بذاره و اصلیه بجای عصبانی شدن بیاد مسخرش بکنه :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
تو جعل کردنم افتضاحی :no: :rotfl:
اره دیدیم متا فروش و… کدوم بهتر بود
آره مخصوصا این نسل :laugh: :yes:
درسته داداش ولی تو این پست جاش نیس
چرا خیلی حرفا برای گفتن داره
متعصب نباشیم
دم شما گرم امیر جان ، هر دوشون بازی های خوبی هستن ولی Gran Tourismo Sport تو این نسل میتونست خیلی بهتر ظاهر بشه اگه یه سری کم و کاستی ها رو نداشت ، با تشکر از شما
بزرگترین مشکلش کمبود محتوا برای بخش آفلاین بود که فکر کنم رفع اش کردن
Gran Turismo sport 75
Forza Motorsports 7 86
Project cars2 82
حرفی نداری؟
اخه من در مقابل حرف تو چی بگم؟!واقعا تو اول گیمپلی و گرافیک رو مقایسه کن بعد فن بازی دربیار
با ضعفی مدیریتی مایکروسافت در زمینه عرضه و فروش بسیار عقب موند اما اسپنسر ادمیه که میشه بهش امید داشت و اینده مایکروسافت گیمینگ در دستان وی جای امنی خواهد داشت
کاملا درست این کار که استودیو وقت کافی ایده های خودش و ازادی عمل داشته باشه
واقعنم جای ای پی پلی گرند گیمز و ای پی اینشینتی خالی بود امسال ،،،،سال بعد صدرصد معرفی میشن و کار ما فقط صبره تا e3 بعد
اسم استدیو خودشونم بلد نیست تلفظ کنه
با کیا شدیم جامعهگیمر :/
خب هر دو بازی های بسیار بزرگی هستن طبیعیه برا ساختشون وقت زیادی اختصاص بدن