جهان بازی Elden Ring بر پایهی دنیای پهناورش ساخته شده است
بازی Elden Ring از همان گیمپلی و نحوهی داستانگویی و همان نوع باسهای وحشتناکی که در مجموعهی Dark Souls شاهدشان بودیم سرچشمه میگیرد؛ اما قرار است مسیر خودش را نیز پیش ببرد. در ابتدا باید بگوییم که برای سازندگان، این عنوان اولین بازی کاملا جهانباز است. درست همانطور که بازیهای Bloodborne و Dark Souls توانستند محیط خاص دنیای درون خود را به بهترین شکل نشان دهند، به همان نوع نیز Elden Ring قرار است روی محیطی گستردهتر کارش را به نمایش بگذارد.
هیدتاکا میازاکی، خالق بازی Elden Ring و مالک استودیوی فرامسافتور (FromSoftware)، در گفتوگویی با سایت IGN این موضوع را بیان کرد که بازی براساس دنیای پهناور و جهانباز بودنش ساخته شده است و مکانیکهای گیمپلی آن، توانایی سازگار شدن با وسعت دنیایش را دارد.
همانگونه که در بازیهای قبلیمان، سیاهچالههای تنگ و تاریک و پیچدرپیچ بهشکل صحیحی باهم ارتباط داشتند، محیط بازی Elden Ring نیز دنیای بزرگتر و وسیعتری را دربر میگیرد. حال این دنیای پهناور باعث ایجاد پایه و اساس گیمپلی میشود و مکانیکهای مربوط به آن، ازهمین نوع محیطی که توضیح دادیم نشات میگیرد.
دقیقا سیاهچالهها بهترین مثال هستند. در بازیهای اخیر، سیاهچالهها خیلی دقیق بههم مرتبط بودند و حالا در Elden Ring، همین سیاهچالهها جای خود را به دنیای وسیع بازی دادهاند که باعث میشود برای اکتشاف آن بیشتر ترغیب شوید. هرچند که نباید انتظار محیطی شاد و سرزنده را داشته باشید.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
بازیهای قبلیت که یکی از دیگری زیباتر بودن :inlove:
پس بساز تا ما هم بتازیم :yes:
تصور سولز open world دیوونم میکنه
بعد از death stranding وcyberpunck 2077 مورد انتظار ترین بازیکن اینه
میازاکی و اتمسفر زیبای بازی هاش،
مارتین و داستان گویی پرجزییات (و بی رحمش 🙂 ) ،
فرام سافتور و گیم پلی نابش،
جهان آزاد بودنش،موسیقی های همیشه شنیدنی بازی های میازاکی،تم فانتزی و اسطوره ای و….
از یک بازی که من از این بیشتر چیزی نمیخوام.به شخصه مورد انتظارترین بازی قبل نسل نهم.فک کنم که آخرین بازی باشه که بتونم بازیش کنم.
یه هاردکور شاهکار دیگه در راهه.
با سلام دست شما درد نکند برای اطلاعات جدید در مورد این بازی من که هر روز به این سایت سر میزنم ببینم تازه ترین اخبار در مورد این بازی :rose:
عجب اسم عجیب و قریبی داری ها :laugh:
فکر کنم همین جوری یچیزی تایپ کردی :laugh:
این اولین تجربه جهان بازشون هست امیدوارم اینکه اولین بارشون هست دارن جهان باز میسازن براشون مشکل ساز نشه البته یه تیم کاربلد هستن نباید نگران بود.
تجربه جهان باز با مبارزات سخت و نفس گیر و باس ها و دشمنان بسیار سر سخت تو این بازی قابلیت سیو کردن به صورت دستی نمیزارن چون همیشه بازی های میازاکی اینقدر سخت هستن که بعد مردن مجازات بزرگی برات در نظر میگیرن اگر هم قابلیت سیو بزارن و بعدش بمیری و مجازاتت کنن مثلا امتیازهاتو از دست بدی و بعدش برگردی به اون سیو قبلی فکر نکنم امتیازهات برگرده و تعغیرات اعمال شده باشه میدونید چی میگم
یعنی به اندازه ای که میازاکی و مارتین ادم کشتن هیتلر و استالین نکشتن!!! 😮
مارتین خو شخصیتای داستانش رو میکشه!!
استااااد هم پلیر هارو!!
عجب سخنی
به قول یکی از دوستان سخنی از بزرگان
این اتمسفر خودش عین امضای میازاکی پای اثر میمونه اگه شاد و سرزنده باشه باید تعجب کرد
سخن بزرگان ؛ میازاکی عزیزم گلم هر بازی که میخای بسازی بساز! موفق باشی –ولی– ویچر رو بطور نااگاهانه نکوب! خدایی نمیدونم چرا بعضا نمیتونن موفقیت ویچرTW رو تحمل کینن هخ.
دوستان خوب جمله رو بخونین نوشته نااگاهانه :rotfl:
( میازاکی = نااگاهانه :pissedoff:)
خدایا صبر جمیل عطا فرما :pain:
دلت پره ها:/حالا یکی چندهفته پیش یه چیزی گفت جوابشم گرفت تموم شد بعد تو اومدی الان کامنتشو تحلیل میکنی
هر روز تشنه تر از دیروز
من خیلی بازی های شبیه به دارک سولز بازی کردم ولی هیچ کدوم جادوی میازاکی رو نداشتن.فقط dead cellsبوده که در حد دارک سولز منو جذب کرده.
یکی از اون دسته مواردی که باعث میشه همیشه به امیدش گیمر بودن رو ادامه بدم به شخصه عناوین فرام سافتور رو به چشم بازی نگاه نمیکنم بلکه اونارو به شکل یه زندگی میبینم روزی که تو e3 این بازی معرفی شد دیگه از خوشحالی بال در اوردم و با اطلاعاتی که تا الان میدونیم میشه گفت این بازی بزرگترین بازی فرام سافتور خواهد بود، امیدوارم که همینطور باشه
فرام سافتور تو این نسل خالق بیشترین تعداد عناوین با کیفیت بود همه باید به وجود این استودیو قدرتمند و از همه مهم تر به وجود استاد میازاکی افتخار کنن
ای کاش میدونستیم که بازی کی میاد
دقیقا همینه
اصلا بازی به حساب نمیاد و واقعا به عنوان عضوی از خانواده ما گیمرا در اومده .
فکر کنید میازاکی نبود واقعا چه قدر ناراحت میشدیم .