کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا

کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود

محسن رضوی فر
۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا

همان‌طور که می‌دانید بازی مورد انتظار Borderlands 3 در ماه سپتامبر سال جاری منتشر خواهد شد. حال به تازگی، آقای اسکات کستر (Scott Kester)، کارگردان هنری بازی در استودیوی گیرباکس (Gearbox)، در مصاحبه با سایت MetroGameCentral در مورد روند ساخت بازی و الهام گرفتن آن از عنوان Battleborn توضیحاتی ارائه داده است.

یکی از سوالاتی که از کستر مطرح شد این بود که چرا معرفی و انتشار  Borderlands 3 تا این مدت طول کشیده است؟ وی در پاسخ به این سوال گفت که تیم سازنده آماده‌ی ساخت نسخه ی سوم Borderlands بلافاصله پس از عرضه‌ی نسخه ی دوم نبوده است.

وی اظهار داشت:

ما نسخه‌های اول و دوم Borderlands را با فاصله‌ای کم توسعه دادیم. من در هر دو پروژه بودم و باعث شده بود بسیار خسته شویم. ما با خود می گفتیم: “آیا باید  نسخه‌ی دیگری را بسازیم؟” ولی این را نمی‌خواستیم. ما نیاز به استراحت داشتیم. زیرا اگر استراحت نداشته باشیم،فکر می‌کنم که نمی‌توانیم یک بازی خوب بسازیم.

کستر ادامه داد و گفت که این استراحت باعث شد بازی آنلاین Battleborn ساخته و در سال ۲۰۱۶ عرضه شود و به گفته ی وی ساخت این بازی باعث شد که Borderlands 3 به اندازه‌ی حالا خوب باشد.

وی ادامه داد:

به لطف شرکت توکی گیمز (۲K Games)، آن‌ها این اجازه را به ما دادند تا بگوییم: ما می‌خواهیم سعی کنیم با Battleborn چیزهای جدیدی را تجربه کنیم. می‌خواهیم به نوعی تیم را بازیابی کنیم. ما این کار را انجام خواهیم داد. و همان طور که می‌دانید ما آن را انجام دادیم. اگر ما Battleborn را نمی‌ساختیم، Borderlands 3 به اندازه ی حالا خوب به نظر نمی‌رسید. این موضوع باعث شد که ما در مورد چیزهای متفاوت فکر کنیم.

بازی Battleborn در سال ۲۰۱۶ و همزمان با عرضه‌ی Overwatch منتشر گردید. با این حال، این عنوان با نقدهای نسبتا متوسطی مواجه شد.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریورماه ۱۳۹۸ (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا
کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارگردان هنری Borderlands 3 می‌گوید این عنوان بدون بازی Battleborn به اندازه‌ی حالا خوب نبود - گیمفا