اینفینیتی وارد توضیحات مایکل کاندری در خصوص اجبار اکتیویژن را رد کرد
استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) اظهار نظر مایکل کاندری (Micheal Condrey)، مبنی بر مجبور شدن آنها توسط شرکت اکتیویژن (Activision)، برای هر چه تاریکتر و بحث برانگیزتر ساختن Call of Duty: Modern warfare را رد کرد.
بازی Call of Duty: Modern warfare موضوعات تازهای را مورد هدف قرار داده و برای توسعهی آن از موتور بازیسازی جدیدی نیز استفاده شده است. همچنین قرار است لحن و نوع داستانسرایی بازی نیز تا حدودی پیشرفت یابد. ولی دلیل این تغییرات چیست؟ عموما در این چند ساله، داستانسرایی بازیها بیشتر به سمت موضوعات تاریک و خاکستری به منظور هرچه طبیعیتر و منطقیتر شدن شخصیتها و داستان، سوق پیدا کرده است. آیا امکان دارد که این یک دستور از سوی ناشر بازی Call of Duty: Modern warfare، برای هرچه بیشتر بحث برانگیزتر شدن بازی باشد؟ تعدادی از گزارشات به صحت داشتن این موضوع اشاره دارد، ولی اینفینیتی وارد قاطعانه جواب منفی به این پرسش داده است.
رئیس سابق اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games)، مایکل کاندری، در مصاحبهای با وبسایت خبری گیمزبیت (Gamesbeat)، احتمال صحت این گزارشات را افزایش داده و اظهار داشته است که اکتیویژن، ایفینیتی وارد را برای هر چه بیشتر تاریک و بحث برانگیزتر ساختن Call of Duty: Modern warfare به منظور تبدیل شدن به سرتیتر منابع مطبوعاتی، مجبور کرده است. اینفیتینی وارد صحت این موضوع را رد کرده و با ثبت توییتی در صفحهی اجتماعی خود اظهار داشته است که ما در حال ساخت بازیای هستیم که از همان ابتدا میخواستیم آن را بسازیم. اینفینیتی وارد در این خصوص توضیح داد:
به منظور شفافسازی اعلام میکنیم که ما دقیقا همان بازیای را در حال توسعه هستیم که خودمان خواسته و برنامه ریزی کرده بودیم و نمیتوانیم تا انتشار بازی در تاریخ ۲۵ اکتبر صبر کنیم.
با این تفاسیر و این حقیقت که داستانسرایی با بهره بردن از عناصر واقعگرایانه و خاکستری تبدیل به روالی عادی در صنعت بازیهای رایانهای شده است، احتمال دارد که بازی Call of Duty: Modern warfare نیز از این عناصر بهره برده باشد. توضیحات قبلی اینفینیتی وارد، صحت این موضوع را تا حدودی تقویت میکند، ولی ما باید به منظور تایید شدن کامل این صحبتها تا زمان عرضهی بازی صبر کنیم.
شما میتوانید توضیحات مایکل کاندری را از این نشانی مطاله کنید.
بازی Call of Duty: Modern warfare قرار است در تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۸ (مصادف با ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹) برروی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان عرضه شود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
نظرات
تا الان همه چیز اون بوده که من میخواستم تا ببینیم باقیش چی میشه!
اظهار، نه اضهار
ممنون از دقتت، اصلاح شد.
الان تنها چیزی که مهمه نشون دادن گیم پلی بازیه چون به شدت درجه هایپمون زده بالا 😉
این نسخه رسما قراره بترکونه مخصوصا با این داستان . موتور جدید و بازگشت به ریشه ها و صد البته modern warfare شدن و کاپیتان پرایس با اون سیگارش :laugh:
صبر ندارم برا گیم پلی
یه نکنه در مورد تریلرش بگم چرا موقعی که همه استتار کردن یباره کاپیتان پرایس رو میبینیم که داره سیگار میکشه و اتیشش هم خیلی بزرگه و ممکنه لو برن اینو خیلی ها میگن و در جوابشون من باید بگم
کاپیتان پرایس یکی از دلایلی که خیلی خیلی یبار دیگه هم بگم خیلی معروف شده همین سیگار برگشه تو همه نسخه ها بیشتر عکس هاش همیشه با سیگار میبینیمش
حالا چرا اون لحظه تریلر موقعی که میخوان مخفیانه برن با سیگار اومد خب اینطور بگمش که اون لحظه از خوشحالی و هیجان مردم کی اینطور نشد به من بگه
مدرن وارفر بخاطر داستان جدیش و موقعیت های غم انگیزش و شخصیت پردازی کاملش جزو بهترین سری ندای وظیفه بوده