پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا

پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد

محسن رضوی فر
۱۲:۰۰ ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا

بازی Fallout 76 در نوامبر سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با کسب نقدها و نمرات ضعیف، با واکنش شدید منتقدان و تعداد زیادی از طرفداران مواجه گردید. با این حال شرکت بتسدا (Bethesda) پیش از این نیز اعلام کرده بود که از این بازی به مدت طولانی پشتیبانی خواهد کرد.

به تازگی، آقای پیت هاینس (Pete Hines)، رییس بخش بازاریابی بتسدا، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameIndustry عنوان کرده است که آن ها از انتشار بد بازی آگاه بودند، اما بتسدا هرگز قصد رها کردن Fallout 76 را نداشته و در واقع آن را به عنوان یک چالش و یک حس غرور برای خود می‌پندارند.

وی اظهار داشت:

من از افرادی که وسوسه می شوند تا دستان خود را بالا ببرند، قدردانی می‌کنم. اما این چیزی نبود که انتظار داشتیم. ما به بازی اعتقاد داشتیم. حقیقت این است که بازی آن طور که ما انتظار داشتیم، پیش نرفت و مشکلاتی وجود داشت که شاید ما می بایستی آن را پیش‌بینی و برای آن برنامه‌ریزی انجام می‌دادیم.

استودیوی بتسدا گیم (Bethesda Game Studio) تیمی است که تا به حال بسیاری از عناوین موفق و عالی را ساخته است. با این حال، به نظر من آنها یکی از مورد احترام‌ترین و بهترین استودیوها در جهان هستند. یک اصل افتخار وجود دارد. ما دست نمی‌کشیم و تسلیم نمی‌شویم. اما ما باید نشان دهیم و ثابت کنیم که قصد داریم این کار را انجام بدهیم. ما نمی خواهیم که پس از کمی سختی کشیدن ناامید شویم و بگوییم: “این خیلی سخت است، بیایید چیز دیگری انجام دهیم”. به عنوان یک ناشر یا یک استودیو این چیزی نیست که ما به آن اینگونه فکر کنیم.

در چندماه گذشته محتویات و به‌روز‌رسانی‌های جدیدی برای Fallout 76 منتشر شده است. در کنار این موارد، یک حالت بتل رویال نیز به بازی اضافه شده است. به نظر می‌رسد در آینده شاهد محتویات و به‌روز‌رسانی‌های جدیدی برای این عنوان خواهیم بود.

بازی Fallout 76 در حال حاضر برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را در اینجا مطالعه بفرمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا
پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Seyed گفت:

    افرین قبلا فال اوت ۴ بازی کردم بازی خیلی خوبی بود فقط لگ و افت فریم داشت (رویps4)
    کم کم باید سراغ این بازی رفت

  • Star1 گفت:

    Fallout 76 و Anthem هر دو با یی مهری شدید منتقدا مواجه شدن و اکثر گیمرا گفتن کارشون تمومه ولی با پشتیبانی مدام EA و بتسدا الان در شرایط خوبی هستن و به موفقیت رسیدن نسبت به زمان انتشارشون.

    • یعنی خنده م میگیره اسم anthem فاجعه رو میاری
      خدا هم نمیتونه نجاتش بده
      یه ماه اپدیت cataclysem رو تاخیر دادن بعد به جاش یه نسخه کاملا دروغین از اونی که توی تریلرای قدیمی بود رو نشون دادن. ۹۰درصد پلیرها هم که محو شدن توی مچ میکینگ اصن کسی نیست انگار.
      وقتی ۶ سال مسخره بازی در میاری و کلا بازی رو توی یک سال می سازی همین بلا سرت میاد
      تو فکرم چطور میتونی از این بازی که تریلر گیم پلی E3 ش کاملا فیک بود و ساخت بازی هنوز شروع نشده بود دفاع کنی
      چقدر bioware سقوط کرده :no:

  • نباید هم بشه
    تا وقتی که یه بازی بشه که ارزش پولشو داشته باشه
    نه یه بازی پرباگ که با عجله ساختن برای پول
    خداروشکر این اپدیت Wastelanders هم خیلی بهتر میکنه بازی رو
    کاشکی bioware و EA هم کمی عقل داشتن
    فقط کاشکی یک سال تاخیر میخورد. متاسفم برای رِئسای zenimax (صاحب بتسدای ناشر و استودیوی بتسدا) که بتسدا رو مجبور به عرضه بازی ناقصی کردن که آبروی فالوت و bethesda game studios رو خراب کرد خیلی
    فقط شاهکار بودن starfield میتونه خوشحالم کنه :inlove:

    • m.v.m.t.o.w@gmail.com گفت:

      درباره اجبار زنیمکس که راستش نمیدونم ولی فک نکنم زنیمکس بتسدا مجبور به عرضه زودتر بازی کرد چون قبلا که ندیده بودم که زنیمکس دخالتی داشته باشه تو انتشار بازیهای بتسدا

  • Sadegh.si گفت:

    این نسخه از فالاوت، کاملااااااا پتانسیل بهترین فالوت تاریخ و حتی اینکه جزو بهترین RPG های تاریخ باشه رو داشت. همه چی براش فراهم بود از بودجه تا افراد خلاق و صد البته یک تاریخچه بیست اما…… البته میشه با پشتیبانی و یک سری دی ال سی و غیره بهترش کرد اما ننگی در سری فالاوت به نام fallout76 خواهد ماند…..

  • خوب کاری میکنن افرین پس میخاید دست رو دست بزارید بازی به این شاهکاری نابود شه اومخ بازیه کثثثثیفی مثل کلش رویال ملت بازی کنن با اون
    شرکته مضخرف سوپرچر بگو چینی تو اگر مغزت مهیوب نبود که این نبودی چینیه عقب مونده همشونم که شکر خدا یه چشم کور هستن این چینی ها.

  • خب دارن کار درست رو انجام میدن.
    باید بگم روزی که ۷۶ معرفی شد از خوشحالی سر از پا نمیشناختم و با خودم میگفتم بالاخره بعد سال ها انتظار بعد از fallout 4 یه نسخه جدیدش اومد (fallout ها رو دوست دارم خیلی زیاد) اما بعدش که گفتن بتل رویال و انلاین و نبود بخش داستانی تمام خوشحالیم یباره از بین رفت.
    در انتظار معرفی fallout 5 یا هر چیزی دیگه ای که اسمش باشه امیدوارم تو e3 2020 معرفی بشه و اینم بگم انلاین کردن کامل بازی داغی بر پشت دست بتسدا بود که دیگه اینکارو نکنه.

    • m.v.m.t.o.w@gmail.com گفت:

      فال اوت ۴ هم به اندازه نسخه ۳ و نیووگاس خوب نبود که بزرگترین ناامیدیش karma system بود که هم تو نیووگاس و هم تو فال اوت ۴ به بدترین شکل ممکن بود.واقعا هنوز که هنوزه و یازده سال از عرضه فال اوت ۳ میگذره karma system بازی یکی از بهترین هاست.انتظار داشتم تو RPG فال اوت ۴ بهتر باشه ولی نبود

پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد - گیمفا