اطلاعات جدیدی از بازی Gears 5 منتشر شد

PC، Xbox One، اخبار بازی ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

اگر بازی Gears of War 4 را تجربه کرده باشید، حتماً می‌دانید که استودیوی کوالیشن (Coalition) در اولین ساخته‌ی خود تصمیم گرفت تا خیلی از فرمول این مجموعه‌ دور نشود. این موضوع سبب شد تا انتقاد‌هایی به بازی وارد شوند. اما حالا با وجود Gears 5، تیم توسعه دهنده قصد دارد تا بیشتر از گذشته ریسک کند.

در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت کوتاکو، آقای راد فرگوسن (Rod Fergusson) در مورد روند ساخت نسخه‌ی چهارم صحبت کرد و توضیحات جالبی را ارائه داد:

ما با خود گفتیم: خوب، ما به فرمول Gears وفادار می‌مانیم و خیلی آن را تغییر نخواهیم داد. ما نمی‌خواستیم مردم بگویند آن‌ها نمی‌دانند چه کار می‌کنند. البته بازخوردی که دریافت کردیم این بود: بازی به اندازه‌ی کافی نوآوری ندارد. ما این بازخورد را به این شکل پذیرفتیم: ما (بازی‌بازان) به شما اطمنیان داریم، لطفاً تغییرات بیشتری اعمال کنید. به همین خاطر، ما این تغییرات را به Gears 5 آوردیم.

این‌ طور که به نظر می‌رسد شاهد تغییرات ریز و درشت متعددی خواهیم بود؛ از تغییر کلید استفاده از اره برقی که حالا به دلیل کنترل بهتر دوربین با RB انجام می‌شود، گرفته تا اضافه کردن نوار سلامتی برای دشمنان. به گفته‌ی آقای فرگوسن، مورد دوم کمک می‌کند تا بازی‌بازان متوجه شوند که چه زمانی برای شکست دادن دشمنان ضعیف‌تر باید ریسک کنند. البته شما می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.

یکی دیگر از تغییرات اعمال شده به هِدشات کردن و نقاط ضعف دشمنان مربوط می‌شود؛ برای مثال، رنگ نشانه‌ی سلاح شما با توجه به شرایط تغییر خواهد کرد (سفید برای شلیک به بدن، قرمز برای هِدشات و طلایی برای Perfect Reload). همچنین نام سطح‌های مختلف سختی بازی نیز دچار تغییراتی شده‌اند؛ این بار به جای Casual/Normal/Hardcore/Insane، شاهد Beginner/Intermediate/Experienced/Insane هستیم. علاوه بر این، بازی‌بازان می‌توانند در پائین‌ترین درجه‌ی سختی از سیستم Lock on استفاده کنند؛ قابلیتی که برای اولین بار است در سری Gears of War پیاده سازی می‌شود.

باید یادآور شویم که اطلاعات بیشتری از حالت Versus Mode بازی Gears 5 در ماه آینده منتشر خواهد شد. علاوه بر این، توسعه دهندگان قصد دارند تا در رویداد Gamescom 2019 نیز جزئیات بیشتری را از Horde به اشتراک بگذارند. همچنین مدتی پیش متوجه شدیم که این عنوان فاقد سیزن پس و یا Gear Pack است. 

بازی Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

12345678910(11 رای, میانگین آرا 5٫91 از 10 )
Loading...

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Aradkeshvari گفت:

    تغییرات مثبتیه Yes In Love
    دوستان perfect reload چیه؟ Question

    20Thumb up 16Thumb down
  • گفت:

    بهترین گیرز میشه مطمئنم In Love Yesاستاد فرگوسن میدونه چیکار کنه و قطعا تغییرات درستی داده Yes Heart

    23Thumb up 21Thumb down
  • عوض کردن جای دکمه ها یا نوار سلامتی و از این دست تغییرات خیلی بهش نواوری گفته نمیشه
    البته یه عنوان شوتینگ کاورگیری خیلی هم نمیشه تغییرات گسترده داد به خصوص توی مولتی
    حالا کمپین رو میشه یه حرکتی بزنن هرچند شخصا با تغییرات گسترده مخالفم
    داستان یکم دارک تر باشه
    سلاح ها رو بشه شخصی سازی کرد
    محیط ها یکم وسیع تر بشه و از حالت تماما خطی دربیاد
    همون قایق وسیله رفت و امد باشه
    مخفی کاری اضافه بشه
    همین موارد کافی هست

    نظر محبوب به انتخاب کاربران 41Thumb up 9Thumb down
    • mersad گفت:

      به نظرم خیلی مخفی کارانه رفتار میکنن. بازی دو ماه دیگه میاد اما هنوز از بخش کمپین چیز خاصی نشون ندادن.
      مشکل گیرز اینه که از همون اول گیم‌پلی خیلی استاندارد و عالی‌ای داشت و برای همین تغییر دادنش کار خوبی نیست. مخصوصاً این بازی که مسابقات بخش چندنفره هم داره.
      تغییر طراحی مراحل و داستان بهترین کاریه که میتونن انجام بدن که ظاهراً هم دارن همین کار رو میکنن

      27Thumb up 7Thumb down
      • مشکل همینجاست که چرا باید از عنوانی که ۲ ماه دیگه تاریخ انتشار خورده نباید هنوز یک تریلر کامل از کمپین نمایش بدن
        یا اون قدر به خودشون مطمئنن که هیچ مشکلی وجود نداره و همه از تغییرات خوششون میاد
        و یا خودشون هم هنوز اطمینان کامل ندارن و از نمایش کامل گیم پلی وحشت دارن
        اخه گیرز بازی ای نیست که بگیم خراب کردین فدای سرتون برین یکی دیگه بسازین بعد از هیلو همه نگاه فن های XBOX به گیرز هست

        22Thumb up 6Thumb down
        • mersad گفت:

          آره، یکی از این دو تا باید باشه. بعد از نسخه‌ی چهارم، کوالیشن باید اینجا خودشو ثابت کنه.
          چیزی که برام عجیبه اینه که با نمایش بخش چندنفره اصلاً مشکلی ندارن و فقط در مورد کمپین خیلی حساسیت به خرج میدن. اینا میتونن بخش چندنفره رو دست نخورده بزارن و تمام ایده‌ها رو توی کمپین اجرا کنن.
          البته ممکنه این بخشی از برنامه‌ی عجیب و غریب بازاریابی مایکروسافت باشه که اصلاً کار جالبی نیست. بازی قراره دو ماه دیگه بیاد اما ما هنوز نمیدونیم ساختار مراحلش چطوره!
          پس اینا کی میخوان بازی رو نشون بدن؟

          19Thumb up 5Thumb down
          • کلا از وقتی گیم پس امده یکم بازاریابی مایکروسافت تغییرات داشته
            به نظرم این تبلیغاتی که فرگوسن داره میکنه در عمل انچنان تغییری نخواهیم دید مگه همون تغییرات بالا که گفتم چون تریلر E3 2018 کلیت گیم پلی رو نشون داد و همون چیزی بود که در گیرز های قبلی هم دیدیم حداقل من چیزی ندیدم که بگیم کوبیدن از نو ساختن
            فکر نمیکنم تغییرات در حد وسیع باشه و نباید هم باشه وگرنه دیگه گیرز نیست
            گفتن سپتامبر قراره تریلر گیم پلی از کمپین بدن گویا

            15Thumb up 5Thumb down
            • Mikasa گفت:

              شاید میخوان هایپ بازی رو زیاد بالا نگه ندارن که تاثیر منفی رو نقدها نداشته باشه
              قبلا چنین چیزی رو تو halo 5 دیدیم تریلر هاش بی نظیر بود و ملت انتظار عجیب غریب از کمپین بازی داشتن ولی چون به اون هایپ تریلر ها نرسید باعث شد نمراتش و ارزشش از دید مردم افت کنه و پیشرفت هاش دیده نشن
              اتفاقا استراتژی درستیه
              الان death stranding اینهمه هایپ کرده و تریلر و داستان و… ولی اگه بازیش کوچکترین ضعفی داشته باشه و متاش بیاد زیر ۹۰ خیلی خیلی براش بد تموم میشه!
              گیرز خودشو اینطور دور از مرکز توجه گذاشته بنظرم استراتژی درستی انتخاب کرده

              17Thumb up 4Thumb down
              • اگر از این حیث نگاه کنیم اره
                ولی اخره همه این صحبت ها باید تریلری باشه که حتی توی همون سپتامبر که نمایش بدن جو رو علیه خودشون نکنن
                من فکر میکنم توی گیمزکام یک تریلر داستانی بدن چون ۲۰۱۶ هم توی گیمزکام از نسخه pc بازی تریلر پخش شد سپتامبر برای اولین نمایش کامل گیم پلی خیلی دیره

                9Thumb up 0Thumb down
    • Vahid333 گفت:

      مثل اینکه از مایکرو ناامید شدی از e3 به بعد محمد

      13Thumb up 7Thumb down
      • مایکرو کلا یک نسله که ناامید کننده ظاهر شده دیگه با E3 هم نمیشد جمعش کرد اگر همه بازی هاش هم نشون میداد خوده سونی رو هم میخرید و یوشیدا رو میاورد روی استیج بازم این نسل افتضاحش رو نمیتونست پاک کنه ONE دیگه مهره سوخته ست

        36Thumb up 10Thumb down
        • Vahid333 گفت:

          میتونست برگردونه رقابت رو و کامبک بزنه اخر نسل مثل کاری که سونی باps3 کرد ولی نکرد این کارو در کل اسپنسر مدیر خیلی لایقی نیس حتی ممکنه که این بازیارو برای نینتندو هم پورت کنه اونم یک طرفه یه مدیر مثل پیتر مور میخوایم چن تا ip درست و حسابی مثل هیلو و گیرز که تو نسل قبل خریدیم بخره برامون

          17Thumb up 4Thumb down
    • AmirHasan گفت:

      من واقعا عاشق بازی gears هستم ولی این بازی یه مشکل اساسی داره و اونم اینه که شخصیت اصلی و محبوب بازی که تو بازی های مایکرو نامبر وان بود یعنی مارکوس رو از بازی دور کردن .. من ترجیح میدم هنوزم تو نقشش مارکوس باشم …این دختره که تو تریلر اولیه بازی بود واقعا نچسب بود .. واقعا سوال دارم از مایکرو که چرا این کارو کرد؟؟
      شما گاد رو ببینین کریتوس رو تغییرات مثبتی تو نقش و شخصیتش داد و ترکوند .. حالا فک کنید از اول بازی با اتریوس بازی میکردم .. ۱۰۰ همه ی فنای بازی دلسرد میشدن

      13Thumb up 1Thumb down
    • گفت:

      میتونس ی مواردی از سری سولز اضافه کنه و گیم پلی رو تاکتیکی تر بکنه
      شایدم کرده
      باید بیاد و دید

      2Thumb up 2Thumb down
  • ای جان شاهد تغیرات مثبتی هستیم…از تمام خطی هم در اومده و رفتن با قایق و طناب بالا پایین رفتن هم اضافه شده به اضافه یکم مخفی کاری با این تغیراتی هم که فرگوسن گفت عالی بسیار عالی..همچنین منتظر گیم پلی بخش داستانی و عرضه ای بازی

    11Thumb up 10Thumb down
  • marcus.finex گفت:

    گرز با اون شخصیت های قدیمی خیلی باحال تر بود اوبهت خاصی داشت این شخصیت های جدید به درد نسخه های فرعی میخوره تا اصلی . گرز بدون مارکوس رفقا گرز نیست

    20Thumb up 2Thumb down
  • rezamaki1362 گفت:

    حییییییییففففف کنسول ایکس باکس وان ندارم Dazed Cry

    7Thumb up 7Thumb down
  • 2003 Hamid Reza گفت:

    خیلی ویژگی های جالبی داره مثلا سیستم نشونه گیریش.
    قبلا اینو تو cod advanced warfare هم دیدم وقتی نشونه میگرفتی قرمز بود و وقتی روی دشمنا نشونه میگرفتی زرد میشد خیلی به کار میاد.
    سیستم perfect reload هم عالی به نظر میرسه.
    فقط خواهشا یه گیم پلی هم از بخش داستانی بدید تا ۱۹ شهریور چیزی نمونده
    حالا ساخت فیلمش هم بیشتر از قبل قوت گرفته (قبلا میخواستن بسازن حتی سال ۲۰۰۷ اولین بار میخواستن بسازن) حالا گفتن اصلا به بازیهاش ربطی نداره و داستانش جداس ولی یه چیزهایی از بازی ها هم درش هست فکر میکنم منظورش مارکوس هست.

    3Thumb up 3Thumb down
  • GameWorld گفت:

    اصلا کمرم شکست با این تغییرات بزرگ

    سلطان تغییرات ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL

    8Thumb up 8Thumb down
F1
F2
F3