بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 دارای پایانهای متفاوتی خواهد بود
تصمیمات و انتخابهای شما در جدیدترین بازی از سری Vampire: The Masquerade – Bloodlines از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و قرار است که این بازی از چندین پایان متفاوت برخوردار باشد که البته پیشبینی آنها نیز بسیار سخت خواهد بود.
بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 قرار است در سال آینده منتشر شود و تا به حال، اطلاعات بسیار به همراه چندین تریلر از این عنوان منتشر شده است که طرفداران را برای این بازی نقش آفرینی هیجانزده کردهاند. در مصاحبهی جدیدی که اخیرا وبسایت Gamereactor با خانم کارا الیسون (Cara Ellison)، طراح روایی بازی، و آقای برایان میتسودا (Brian Mitsoda)، کارگردان روایی عنوان Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، ترتیب داده در رابطه با نحوهی روایت و پایان داستان این عنوان سوال شده است که آنها نیز اینچنین پاسخ دادهاند:
ما سعی کردهایم تا بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در بخش انتخابهای بازیبازان، بسیار واقعگرایانه و طبیعی باشد و بازیباز از عواقب تصمیم خود کاملا مطمئن نباشد. شما در زمان نیاز یک تصمیمی میگیرید و در ادامهی بازی با عواقب آن روبرو میشوید. چندین پایان بندی برای این بازی طراحی شده است و فکر میکنیم که برای هر شخصی متفاوت خواهند بود.
حال میدانیم که این بازی از یک سیستم بزرگ برای تصمیمات بازیباز برخوردار است که در ابتدا عواقب آن برای او مشخص نیستند و در ادامهی داستان از آنها مطلع خواهد شد.
بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
خیلی پتانسیل بالایی داره که عالی ظاهر بشه
بازیش به نظر عالی میاد گیم پلی گرافیک همه چی اوکی بود به امید موفقیتش
گیمپلی آلفا شو دیدم خیلی خوشم اومد، ولب هنوز خیلی جای کار داره
میدونستم.
الان تو دوره ای هستیم که همه بازی های نقش افرینی چندین پایان دارن و جای تعجبی نداره.
فقط بزرگترین مشکلش اینه چرا شخصیت اصلی صدا نداره تو بازی های این سبکی به نظر حتما باید صدا داشته باشه وقتی با دیگر کاراکتر ها حرف میزنی تاثیر بسیار زیادی میزاره رو گیمر.
توی یه RPG اصیل کرکتر اصلی به هیچ وجه نباید صداگذاری داشته باشه
کاملا حس رول پلی کردن رو نابود میکنه
بعد یه بار بازی کردن خسته کننده میشه و دیگه نمیتونی با افراد مختلف رول پلی کنی
یکی از دلایلی که fallout 4 به اندازه ی قبلی ها خوب نبود این بود که صداگذاری داشت کرکترش و همه ناراضی بودن
:inlove: :inlove: :inlove:
به شدت منتظرشم
از RPGهای اصیل خیلی خوبه
پایان های نسخه اول هم متفاوت بودن :cute:
نکته خوب دیگه هم اینه با توجه به اینکه نویسنده داستان بازی به مانند دایینگ لایت ۲ chris avellone هست که خوراکش نقش آفرینیه باید از خوب بودن داستان اطمینان داشته باشیم