به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا

به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند

مهرداد آهاز
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا

شرکت‌های سونی و مایکروسافت چندان از چشم‌انداز کنسول‌های آینده‌ی خود رونمایی نکرده‌اند و نظرهایی درباره‌ی این کنسول‌ها مانند «تکرار مکررات» و یا «کنسول‌هایی قدرتمند ولی بدون نوآوری» وجود دارد که احتمالا یک حقیقت بوده و یا حداقل جنبه‌ای از آن را شامل می‌شود.

مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در محدوده‌ی اروپا، خاورمیانه و آفریقا، الین کور (Alain Corre)، برای کنسول‌های نسل آینده هیجان‌زده است و اعتقاد دارد که جهشی بزرگ خواهند بود.

زمانی که از الین درباره‌ی این موضوع که آیا پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس اسکارلت، آخرین نسل این دو کنسول خواهند بود؟ سوال پرسیده شد، وی در پاسخ توضیح داد:

من واقعا نمی‌دانم، ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که طرفداران چه تقاضایی خواهند داشت و اطلاع نداریم که قابلیت استریم چگونه بین بازی‌بازان رواج پیدا خواهد کرد. چیزی که می‌دانیم این است که کنسول‌های نسل آینده که به تازگی از آن‌ها رونمایی شده است، یک جهشی بزرگ از نسل فعلی محسوب می‌شوند و برای ما توسعه دهندگان شگفت‌انگیز خواهد بود زیرا که همیشه برای به تسخیر در آوردن اصل جنبه‌ای که فناوری می‌تواند ارائه دهد، هیجان‌زده بوده‌ایم.

کوریا در ادامه درباره‌ی جذاب بودن نسل آینده برای بازی‌بازان و توسعه‌دهندگان صحبت کرد و در مورد بخش توسعه‌دهندگان توضیح داد:

توسعه‌دهندگان همواره در پی غافل‌گیر کردن بازی‌بازان با روش‌های نوآورانه هستند و فناوری به ما این اجازه را می‌دهد که به محدوده‌های ناشناخته سفر کنیم و ایده‌های تازه‌ای را ارائه دهیم. برای نمونه در فرانچایز Watch Dogs، به دلیل پیشرفت هوش مصنوعی توانستیم گیم‌پلی جدیدی را خلق کنیم. اگر ساختار و افکار صنعت بازی‌های رایانه‌ای به سمت خلاقیت و کنار زدن محدودیت‌ها پیش برود، ما قادر خواهیم بود بازی‌های بهتری را ساخته و طرفداران بیشتری را جذب کنیم و این صنعت را هر چه بیشتر رشد دهیم.

و در ادامه در مورد بخش بازی‌بازان توضیح داد:

فناوری نو روش‌های جدیدی را به منظور تبادل داده برای کاربران فراهم می‌کند و عناصر زیاد دیگری از این دست نیز برای پیشرفت کیفیت بازی‌ها وجود دارد. مایکروسافت در مورد حافظه‌ی اس اس دی (SSD Drive) و کاهش مدت زمان بارگذاری صحبت کرده است که یک موضوع حیاتی و انقلابی برای این صنعت محسوب می‌شود. گرافیک بازی‌ها در حال پیشرفت بوده چرا که تفاوت بین رزولوشن ۴K و ۸K بسیار قابل تشخیص است. چنین موضوعاتی و مواردی دیگر باعث می‌شود که این کنسول‌ها بسیار جذاب باشند و طرفداران منتظر آن‌ها بوده و در زمان عرضه امتحانشان کنند.

بازی‌بازان در برخی مواقع، پیشرفت‌های گرافیکی را با کم‌اهمیت شماردن آن‌ها بی اعتبار می‌دانند، ولی واقعیت و بازار برعکس آن را بیان می‌کند. افزایش قدرت و پیشرفت ویژگی‌ها مصادف می‌شود با پیشرفت‌های مثبت در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی. به بیانی دیگر پلی‌استیشن و اکس‌باکس نیاز ندارند چرخه را از نو بازسازی کنند و فقط باید قالب را برای توسعه دهندگانی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، فراهم سازند. ما شاید در روش‌هایی که به بازی کردن می‌پردازیم، تغییر و نوآوری را شاهد نباشیم، ولی در حقیقت خواهیم دید که بازی‌ها خود را به تکامل خواهند رساند.

شما می‌توانید نظرات رئیس استودیوی پلاتینیوم گیمز، درباره‌ی کنسول‌های نسل آینده را از این نشانی مطالعه کنید.

از این موضوعات که بگزریم، مثل همیشه ما را با نظرات خود غافل‌گیر و خوشحال سازید. نظر شما در مورد کنسول‌های اکس‌باکس اسکارلت و پلی‌استیشن ۵ چیست و چه انتظاراتی از آن‌ها دارید؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا
به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • زحمت کشید.
    ولی یه جورایی یه حسی بهم میگه که عمر این کنسول های نسل ۹ (اگه نسل ۱۰ هم در کار باشه) خیلی خیلی طولانی میشه چون سخت افزاری که به قول سازنده ها این کنسول ها دارن رو خودتون بقیه اش رو میدونید.

    • Sina5124 گفت:

      اینو بیخیال
      یوبیسافت چون بهینه سازیش یه جوریه این حرفو زده :rotfl: سر یونیتی هم که اولین اساسین نسل هشتم بود، جوگیر شده بود که بازی ترکید 😐 الان خیلی خوشحالن که دیکه اینقدر بهینه سازی لازم نیست :laugh:

  • AndroMedia گفت:

    امیدوارم کشور ایران هم تا سال بعد ، از اول و ریشه دوباره بسازیم و با ایرانی نفس تازه و نسلی نو مطابق با دنیا ، همه دوستان و جوانان گیمر ایرانی بتونن کنسول نسل ۹ رو بخرن و تجربه کنن بدون هیچ دغدغه اقتصادی و هزار محدودیت دیگه ..

  • Star1 گفت:

    “مایکروسافت در مورد حافظه‌ی اس اس دی (SSD Drive) و کاهش مدت زمان بارگذاری صحبت کرده است که یک موضوع حیاتی و انقلابی برای این صنعت محسوب می‌شود”
    کاهش زمان بارگزاری یه انقلابه؟ ?:-) :-/
    یا این بنده خدا معنی انقلابو نمیدونه یا شما اشتباه ترجمه کردین.

    • erwin گفت:

      دقیقا منم مشکلم همینه ssd چیزی انقلابی نیست یه قدم رو به جلو هستش نه یک چیز انقلابی … چیز انقلابی به تکنولوژی vr میگن به افزایش ظرفیت مادربرد های جدید تا ۱٫۵ ترابایت رم میگن انقلابی ! از اینکه تو ps داره از ssd استفاده میشه خوشحالم( چیز انقلابی نیستش) ولی واقعا امیدوارم ۶۰ fps ثابت رو بتونه ارائه بده که با اون میگن انقلابی

  • will_snitch گفت:

    دولت آمریکا lol روبرای ایرانیا بن کرده ولی گیمفا هنوز به خبر دربارش کار نکرده واقعه تاسف

    • dragonborn گفت:

      دادا دیگه مشخصه ما کلا تو گیم تحریمیم ! گیمفا میخوای چی کار کنه ؟ اینجوری روزی ۱۰۰ تا پست باید بذاره .
      من هر جا رفتم بازی بخرم زیرش بن شدن پلیرای ، ایران و کره شمالی و سوریه همیشه بوده جدیدن چینم اضافه شده

    • دولت امریکا باید یه بلایی سرش بیاد تا از این کثافت کاری ها دست بکشه.دنیای گیم رو با سیاست قاطی کردن.
      همه ی بازی ها چندتا کشور هست تحربم (کره شمالی، کوبا، ونزوعلا، ایران، سوریه،عراق،لبنان،)
      این لیستی هست که من یادمه حالا شاید کشورای دیگه ای هم اضافه کرده باشن.
      روزی رو میبینم که دنیا برای جنگ با امریکا برخاسته سال ۲۲۰۰میلادی 😐 😐 🙂

  • Clara گفت:

    همین دیروز پریروز هم پلاتینیم گیمز گفته بود فرق چندانی با نسل ۸ ندارن و جذاب نیستن کلا میخوام بگم حتی یه کلمه هم از زبون خودشون نیست و فلان شرکت و فلان کمپانی ( مثلا تابلو نینتند به پلاتینیم گیمز گفته بود فلان چیز رو بگه) فقط حرف هایی که بهشون میگن بگن رو دیکته میکنن حالا در ازاش چی میگیرن الله اعلم مثال دیگه هم یادتون باشه اوایل نسل ۸ اینسومنیاک گیمز گفته بود فقط xbox one قدرت پردازش سانست ی رو که ساختیم داره خب قدرت کدوم کنسول بهتر بود؟ خود Spiderman ساخته همین استدیویی که ps4 قدرت پردازش sunset ش رو نداشت چه show case خوبی بود رو play 4 و چقدر چشم نواز تر از sunset! خب تابلو نبود حرف های مایکروسافت رو دیکته میکردن؟!

  • PlayDead گفت:

    من فقط واسه کنسول سونی ذوق زده ام و به نظرم فقط سونی از این جهش به درستی استفاده میکنه(گرچه بعید میدونم بتونم بخرم) درست مثل کاری که این نسل کرد…سیاست های مایکروسافت که سمت سرویس محوری و تولید محتوای آنلاینه(یعنی جهش پ.ش.م)اینو با onex هم نشون داد, نینتندو هم که تو دنیای خودش سیر میکنه…استدیا هم اول کارشه و قطعا محتوای انحصاری زیادی نخواهد داشت و بیشتر بارش رو دوش همون استریم بودنشه فقط سونی میمونه و انحصاری های شاهکاری که از نهایت قدرت کنسولش استفاده میکنه اگه هم فکر میکنید اشتباه میکنم صبر همه چیز رو مشخص میکنه.

  • جهشی که از ps1 به ps2 بود به نظر من بزرگ ترین انقلاب و تغییر نسل گیم بود
    (حداقل از زمان حضور سونی)

  • mo1234 گفت:

    من جهش را خیلی دوست میدارم با تشکر فراوان

  • crash گفت:

    بنظر من باید تو گیم پلی نسل بعدی یه تغییر اساسی ایجادن کنن وگرنه از نظر گرافیک فرق چندانی با نسل۸ نخواهد داشت مثلا کنسول های نسل۹ باید بتونن تو یه منطقه جنگی ۴۰۰ نفر در حال درگیری بدون افت فریم و لگ پردازش کنن اینجوری میشه گفت که نسل۹ واقعا جهش بزرگی بوده اگه روی گرافیک تمرکز کنن پس فرق چندانی با نسل۸ نخواهد داشت

    • PS1♡PS2♡PS3♡PS4♡PS5 گفت:

      ایول چیزی که منم میخوام .مثلا تو بازی ها خوب شلوغ بشه .مثلا gta بعدی باید تعداد ماشین ها زیاد بشه مردم کنار خیابون خیلی زیاد درحال زاه رفتن باشن و همه هم مثل رد دد مردمش هوش داشته یاشن

  • Senatorbigy گفت:

    بازی جهش بزرگی هست خیلی هم بزرگ،خیلی بزرگ ولی یه انقلاب نیست 😉 :yes: tnxXx

  • Sackboy گفت:

    به نظرم یوبیسافت شرکت خلاق و پر کاریه. ولی یکی از مشکلاتشون اینه که شونصد تا اینجین داره، یکیش به پای امثال دسیما، بایفراست، یا اینجین راک استار و ناتی داگ نمی‌رسه. امیدوارم نسل بعد یه دستی به سر و روی اینجین هاشون بکشن! بلکه حداقل گرافیک نسل بعدشون به پای گرافیک این نسل شرکتهایی که گفتم برسه! همین بازی های اخیری که E3 رونمایی کردن واقعا در حد آخر نسل ۸ نیست. (با درنظر گرفتن توانمندی این استودیو می‌گم! وگرنه از یه استودیوی کوچک انتظاری نمی‌ره!) مثلا تصور کنین Division رو با گرافیک تریلر E3 2018 می‌زدیم، چی می‌شد!!

  • قیمتی که نسل پیش رو در این خراب شده خواهد داشت همه ی دنیا رو متحیر خواهد کرد.دلال های حروم خور همین الان در حال خوندن نوشته ی من هستن
    در اوج چند سالی خدافظی خواهیم کرد من خودم بخام تهیه کنم میره سال ۲۰۲۴ اون موقها که پول جمع بشه شانسی.
    ینی چند سالی در نسله تکرار نشدنیه ۸ میمونم با بازی های توپش، (سایبرپانگ سوشیماو….)چندتا بازی انلاین خوب که کراس اور نسل ۹ باشه هم نسل ۸ میخرم و بازی انلاین میکنم یکی دوسالی تا قیمتش میزون شه.
    ابن اخطارم بدم بهتون که نسل ۹ تهیه کنی باید بشینی دستگارو نگا کنی چون بازیاش زیر ۱۵۰۰ نخواهد بود. 🙂

به نظر مدیر اجرایی شرکت یوبی‌سافت کنسول‌های نسل نهم جهشی بزرگ محسوب می‌شوند - گیمفا