بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا

بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت

میثم آذری نیا
۱۶:۱۵ ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا

همانطور که ما برای بازی نقش‌‌آفرینی جدید استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Project RED) انتظار می‌کشیم، هر قدر که پیش می‌رویم توسعه‌دهندگان اطلاعات بیش‌تری از این بازی به اشتراک می‌گذارند. برای اطلاع از آخرین خبر منتشر شده در رابطه با این عنوان زیبا با من و گیمفا همراه باشید.

ما قبلا دانستیم که آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves)، به طور ویژه‌ای در بازی Cyberpunk 2077 نقش دارد. همچنین دانستیم بازی‌بازان قادر خواهند بود تا از شهر Night City خارج شوند و همچنین بازی پایان‌های متفاوتی خواهد داشت. به تازگی آقای الوین لو (Alvin Liu)، هماهنگ‌کننده‌ی رابط کاربری بازی، طی مصاحبه‌ای با سایت Prima Games راجع به ماشین‌های خودرانی که در بازی وجود دارند گفت‌ و گو کرده است. در واقع امکانی به نام خدمات Al Uber در بازی وجود دارد که به بازی‌بازان کمک می‌کند تا در شهر به گشت و گذار بپردازند. همانطور که تاکنون در تریلرهای منتشر شده از بازی دیدیم، وسایل نقلیه‌ی بسیاری در بازی وجود دارد که بازی‌بازان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. ساختمان‌های موجود در شهر Night City، گاراژهای بزرگی دارند که بازی‌باز می تواند چند عدد از این اتومبیل‌ها را در آن‌ها نگهداری کند. ممکن است گاهی اوقات بنا بر دلایلی نتوانید پشت فرمان بنشینید یا شاید کارهایی برای انجام دادن داشته باشید و مجبور باشید که جایی بروید. نگران نباشید، در بازی ماشین‌های خودرانی وجود دارند که شما را به هر‌جایی که بخواهید می‌برند. فقط کافی است لب تر کنید!

آقای لو راجع به قابلیت ماشین‌های خودران می‌گوید:

ما در بازی Cyberpunk 2077 خدمات رسانی ماشین‌های خودران را داریم. اگر شما از رانندگی کردن نفرت دارید، میتوانید با ماشین خودران خودتان تماس بگیرید تا به سرعت به دنبال شما بیایند.

توسعه دهنده‌ی این بازی در رابطه با این موضوع می‌گوید:

با این حال، باید ذکر کنیم که این سرویس با هزینه ای همراه خواهد شد و بدیهی است که می تواند به سرعت افزایش پیدا کند.

بازی Cyberpunk 2077 عنوانی جهان‌باز و اکشن ماجراجویی است که داستان آن در جهان Night City جریان دارد؛ شهری که مردم آن به قدرت، تجمل و ایجاد تغییرات بر ظاهر بدن خود علاقه و وسواس بسیاری دارند. شما در بازی Cyberpunk 2077 در نقش کاراکتری به نام V قرار خواهید گرفت. شخصی مزدور و قانون‌شکن که به دنبال عمل جراحی بر روی بدن خود است. او فکر می‌کند این کار راهی برای رسیدن به جاودانگی و ابدیت است. شما می‌توانید در بازی Cyberpunk 2077 مهارت و روش‌های مختص به خود را برای پیش‌روی کردن در داستان بازی انتخاب کنید و در نهایت پا به سرزمین بزرگی برای اکتشاف بگذارید. انتخاب‎های شما به داستان بازی و جهان اطراف شما تاثیر بسیاری خواهند گذاشت.

بازی‌بازان می‌توانند بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 را در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند.

شما راجع به این قابلیت چه نظری دارید؟  آن را با من به اشراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا
بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    یه دنیا در یه دنیای دیگه
    این چیزیه که در وصف سایبر پانک میتونم بگم و مدام میشنوم
    سیدی پراجکت سعی کرده یه چیزی رو بیاره که تابحال نبوده و داره روز به روز به این هدفش نزدیکتر میشه

  • Hala madrid گفت:

    چه حالی نیده دستور بدی ماشین خودش بره بعد تو با تفتگ دشمناتو بزنی :laugh: :inlove:

  • Y PS گفت:

    جالبه که با وجود پیشرفت فوق العاده بشر تو دنیای این بازی ولی بازم مسئله جاودانگی یه هدف دست نیافتنی و آرزوی بزرگ برای همه هستش!

  • Samfisher007 گفت:

    هر روز یک اخبار جدید و هر روز یک نوآوری جدید. واقعا بازی هست که تا سال ها میتونه سرگرم کننده باشه 🙂

  • Sadegh.si گفت:

    این بازی دقیقا چه چیزی ندارد مسئله این است….

  • AXEL STONE گفت:

    بله من ماشین های هوشمندش رو توی تریلر اخری E3.2019 دیدم خیلی عالی بود فکر کنم CDPR این اییدیه رو میخاد یک روزی عملیش کنه یعنی گیمر به ماشین ادرس میده بعد خودش میرونه خیلی حرکت قشنگیه!
    خدایی دنیایی که تعریف میکنن واقعا دنیای کاملا سایبرپانکی هست و اینده سایبرپانکی رو پله به پله پبشرفت دادن! واقعا CDPR این سبک رو زنده و ترمیم کرد :rose: :heart:

    • Majid گفت:

      تو خیلی بازی ها می تونی آدرس بدی و ماشین یا اسب ت خودش حرکت که رایگان هم هست ولی خب سیستم حرکت همیشه مشکلاتی داره که مهم ترینش سرعت کم سیستم خودکار است که برای مسیر های طولانی خوبه که تا به مقصد برسی بری یه دوری تو خونه بزنی بعد بیای.مشکل دوم هم اینه که فقط تو مسیر های اصلی کاربرد داره
      اینا به سیستم هوشمند ماشین نسبت میدن ولی تو بازی های دیگه به خود شخصیت نسبت داده می شد.تنها برتری سایبر پانک فقط همینه
      البته تا بازی نشه معلوم نیست چقدر خوب مشکل هایی که گفتم پوشش داده شده باشه

      • AXEL STONE گفت:

        بله اینارو میدونم. اما راجب سایبرپانک میگمت خیر مجید جان اینی که میگم یچیز دیگست! یعنی یچیز کاملا هوشمندیه وقتی سایرپانک بیاد او وقت متوجه میشی که دارم چی میگم
        البته تنها برتری سایبرپانک در این زمینه! و این کاملا شاهکاره. انشالله که توش هیچ مشکلی نباشه و تمام مشاکلش رو بهینه و پوشش بدن

  • این شبیه همون قابلیت auto driving هست که تو سری far cry هم دیدیم درسته خیلی به درد میخوره همون طور که تو گیم پلی ۴۸ دقیقه ای دیدیم در قسمتی ازش خلافکارا با ماشین به شخصیت اصلی حمله کردن شخصیت اصلی هم راننده بود و مجبور بود فرمون ماشین رو بده دست جکی و خودش شلیک کنه حالا جکی که همیشه با شخصیت اصلی نیست و تو یه شهری هم هستیم که هر لحظه ممکنه اتفاقی بیافته و مجبور بشیم از ماشین بیرون بیایم و شلیک کنیم این رانندگی خودکار خیلی به درد میخوره (دقیقا تو سری far cry هم همینطور هست) البته برا جابه جایی هم خیلی خوبه ولی بنده برا جابه جایی به هیچ وجه ازش استفاده نمیکنم میدونید چرا دیگه ولی برای مواقع ضروری مثل موقعی که سوار ماشینی و بهت حکله میشه خیلی بدرد میخوره.
    در مورد داستان به نظرم نباید تو متن مینوشتید که v میخواد عمل کنه تا جاودانه بشه این یکی از بخش های داستان هست این که مزدور هست درست ولی اون چیپ جاودانگی رو میتونه بفروشه به هر کی که دلش بخواد مثلا به کسایی که بیشترین پول رو بدن دقیقا مثل تریلر e3 2019 که میخواست بفروشدش به اون یارو یا اینکه میتونه برش داره برا خودش و با تمام عواقبش روبه رو بشه.
    کلا از همین حالا از اینور دنیا میشه حدس زد که چه داستان خفن . درگیر کننده.عالی و … داره به خصوص قرار دادن بازیکنان بر سر دوراهی های بسیار مهم که خیلی جالب میشه قرار میدن مثلا چیپ رو خودت برداری یا بفروشی.

  • ماشین فقط ماشین جکی خیلی خفنه خیلی خفنه قطعا بهترین ماشین بازی نیست ولی معروف ترین میتونه باشه چون ظاهرش خیلی زیباس ولی با شناختی که از cdpr داریم ماشین هایی میسازه و تو بازی میزاره که فقط دلت میخواد نگاشون کنی مثل اون دوستمون که قبلا گفت cdpr خلاق ترین شرکت دنیاست مثلا لباس های کاراکتر هارو ببینید چقدر زیبا پر جزعیات کار شدن.

  • Behnam.sbs گفت:

    ترخدا یه کمپین هم جمع بشه امضا بگیرن از همه که بازی رو دوربین سوم شخص هم اضافه کنن

بازی Cyberpunk 2077 ماشین‌های خودران خواهد داشت - گیمفا