بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا

بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد

آرین مرادی
۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا

این‌طور که به نظر می‌رسد، شرکت تیک‌تو (Take-Two) قصد دارد تا در رویه‌ی خود مبنی بر انتشار بازی‌های طولانی با فاصله زمانی زیاد، تغییراتی ایجاد کند.

شرکت تیک‌تو دارای چندین عنوان از بهترین بازی‌های ویدئویی در طول تاریخ است؛ در این میان می‌توان به بازی‌هایی همچون GTA و Red Read Redemption اشاره کرد. همان‌طور که احتمالا در ذهن شما نیز چنین چیزی گذر کرده است، این شرکت از زمان طولانی بین انتشار دو بازی خود کمی آزرده‌خاطر است. مدیرعامل این شرکت بیان کرده است که با پشتیبانی پس از انتشار بازی‌ها، می‌توان تا حد امکان فاصله‌ی بین انتشار دو بازی را کاهش داد.

بالاخره شاهد این مورد خواهیم بود که زمان طولانی بین انتشار دو بازی توسط این شرکت کاهش یابد:

به نظر من، این فاصله‌ی زمانی دیگر بیشتر از این افزایش پیدا نخواهد کرد. در حقیقت، من فکر می‌کنم که حتی بهتر است این زمان را کاهش دهیم. ما کاملا هر دو طرف را در نظر داریم: در یک طرف سازندگان هستند که باید بازی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند، در طرف دیگر بازیکنانی قرار دارند که انتظارات بالایی دارند و برای بازی مورد علاقه‌شان باید زمان زیادی را منتظر بمانند. ولی…خب ۸ سال زمان خیلی زیادی است.

کاملا مشخص است که مدیرعامل این شرکت به فاصله‌ی زمانی بین انتشار دو نسخه‌ی بازی Red Dead Redemption اشاره داد.

پشتیبانی از نظر محتویات بعد از انتشار بازی، می‌تواند به آن معنا باشد که دیگر برای ساخت بازی‌ها چنین زمان طولانی را شاهد نباشیم. همچنین شما در بازی دنیایی را دریافت خواهید کرد که هیچ کم‌ و کاستی ندارد و محتویات فراوانی برای ارائه دارد.

به نظر ایشان، با تمام کردن روند توسعه‌ی بازی در وهله‌ی اول و پشتیبانی از آن پس از انتشار در مرحله‌ی بعد، می‌توان باعث شد که زمان ساخت بازی‌ها کاهش یابد. او همچنین بیان کرد که احساس نمی‌کند ناشران بزرگ این صنعت در روند خود تغییری ایجاد کنند، ولی این مورد می‌تواند «استراتژی بهتر و بزرگ‌تری» باشد.

شرکت تیک‌تو را می‌توان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های حال حاضر در صنعت بازی‌های ویدئویی دانست. آیا این تغییر رویه باعث می‌شود که بازی‌های آینده‌ی این شرکت از وضع کنونی خود بهتر شوند، یا با این تغییر روند، افول شرکتی در اوج را خواهیم دید؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا
بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Lord_Sega گفت:

    تا زمانی که RDR2 رو بر روی PC منتشر نکرده باشی باید هم آزرده خاطر باشی، خودت رو از سود سرشارش محروم کردی حالا هم آبغوره گرفتی؟؟ شاعر میگه : چرا عقل کند کاری که………..بقیش رو هم دوستان بگن….خخخ

  • بابا مسخره بازی در نیارین bully 2 رو همین نسل بدین یا حداقل مثل قبلی میان نسلیش کنین مام لذت ببریم

  • Ho3ein1996 گفت:

    فاصله زمانی RDR ها ۸ سال بود . به نظرم GTA بعدی هم ۸ سال پس از GTAV میاد که میشه ۲۰۲۱ احتمالا E3 2020 به عنوان لانچ کنسولای نسل بعد معرفی میشه

  • AXEL STONE گفت:

    این تصمیم یک تصمیم خیلی خوبیه واقعا من خوشحال میشم تا بعضی از شرکت ها همت کنن بفهمن گیمر هم یک انسانه یک دل و روده داره صبر داره و برای هر صبری یک محدودیتی هست. خدایی ما از بیچارگیمون منتظر بازی های مورد علاقمون میمونیم!
    T2 چرا حد اقل RDR1 رو بر روی PC منتشر نمیکنی مگه GTA V بر روی PC کم فروش داشت!؟ من بازی رو از همون اول رفتم ولی خیلی از دوستان دوست دارن بر روی PC مستقیما تجربش کنن. من هم فقط دوست دارم روی PC داشته باشمش. کاش راکستار میتونست خودش ناشر خودش بشه

    • GOD OF WAR گفت:

      دوست عزیز مطمئن باش اونا هم نمیخوان این روند طول بکشه و مطمئنا سود رو در اولویت اول قرار میدن
      اما اگه همین بازی مشکلاتی داشته باشه، همین گیمر ها پشت پا میزنن بهش
      یه نمونه میگم، آنتم
      این بتزی مشکلات زیادی داره اما اگه اجازه میدادن کمی روند ساخت طولانی تر بشه، همین گیمر ها خرده میگرفتن بهش و اونا مجبور شدن که بازی رو ریلیز کنن

      • AXEL STONE گفت:

        داش ببخشید اما شما در رویایید!
        اصلا خودشون حتا یک اسمی از PC نیاوردن نسل تموم شد! حرف شما اصلا درست نیست!
        چطور هنوز انقدر مطمئنید!؟ اصلا اگه بعد این همه بخاد واسه PC بازی رو بده واقعا این خیلی حرکت کثیفیه اگه قصد داره بازی رو بده به PC باید باهم میسازه و در یک آن بازی رو عرضه کنه!
        خودش دوتا نسخه ساخت حتا نسخه یکش رو هم پورت نکرد! دوست من پوت کردن بازی چیزی نمیخاد ببین CDPR بازی TW3 رو با ۳ ما فکر کنم پوت کرد بر روی نیتندو!
        یعنی میخاس بگی راکستار داره روش کار میکنه!؟ مگه تونل کنیه!؟ من نمیخام بحث کنم در این زمینه اما شماها دارید الکی انتظار میکشید همینطوری هوایی!
        –T2 با این کارش دل تمامی PC فناهارو شکست که یک نسل واسش صبر کردن!–
        کپکام بزرگترین RPG دنیارو ساخت MHW برای ۳ پلتفرم! PC و PS و XB و دوباره داره یک MHW دیگه توسعه میده باز هم برای ۳پلتفرم! یعنی راکستار نمیتونه این کارو بکنه!؟ داش عزیزم حرفای شما اشتباه و هیچ مدرکی هم نیست که دلالت کنه بر این که حرف شما صحیح باشه!
        من گیمر پارسال و دیسال و پریسال و این نسل و نسل گذشته نیستم! من حداقل ۱۹ سال گیمرم همیشه سرم توی اخبار گیم و تجربه گیم هست! اما تا حالا ندیدم شرکتی برای پورت کردن یک بازی باید انقدر طولش بده! فوق فوقش ۳ یا ۶ ماه اصلا یک سال خوب ولی این یک نسل گذشت دوست عزیز الکی منتظر نمونید! این هم یجوری منت حسابه!
        من استودیوی راکستار رو دوست دارم خدمت های بزرگی به این صنعت کرده اما T2رو اصلا نمیتونم قبول کنم! –موفق باشی–

        • GOD OF WAR گفت:

          من اصلا حرفی در مورد نسخه pc بازی رد دد زدم؟
          من دارم در مورد قسمت اول حرف هاتون صحبت میکنم که میگین یه گیمر چقدر باید منتظر بمونه ؟؟
          بهتره برید یکی از دلایلی که رد دد ارائه نشد رو ببینید
          منظورم red dead redemption 2010
          خبرش هم اتفاقا توی گیمفا دیدم که یه شرکتی به راک استار گفته بازی رو پورت نکنن واسه pc
          همین الانم بعید نیست که سونی و مایکروسافت بابت عدم عرضه بازی بر روی pc، یه پولی رو داده باشن به راک استار
          شاید این محال بنظر برسه اما با توجه به رابطه ی خوب سونی و راک استار، و ماجرای قسمت اول رد دد، بعید نیست، هر چند که درصدش باشه
          همین چند روز پیش هم خبرش منتشر شد که رئیس take two گفت که هیچ مشکلی برای پورت نسخه pc نیست، و از اونجایی که پورت نسخه pc کار راحت تری هست نسبت به نسخه های کنسولی، فکر میکنین چرا ریلیز نکردن واسه pc، اونم شرکت بزرگی مثل راک استار
          در آخر هم بگم اینقدر هم نیازی به خودتون فشار بیارید
          جسارت نشه ولی با توجه به حرفات اصلا نمیخوره یه جوون ۲۶ یا ۲۷ ساله باشین

          • AXEL STONE گفت:

            هخ ببین داش تو توضیح دادی گه خودشون هم نمیخا اینطوری باشه! خودت بر همین حساب هم روی من ریپلی کردی من هم بر همین حساب جواب شمارو دادم! خلاصه
            “خبرش هم اتفاقا توی گیمفا دیدم که یه شرکتی به راک استار گفته بازی رو پورت نکنن واسه pc”
            اینا فقط بهونست! T2 یک کسافت کاریهایی داره که همینا هستن.
            منو تکذیب میکنی دیگه!؟
            اصلا مهم نیست چی بخای فکر کنی راجبم! اینجا اکثریت مشناسنم هرچی بازیه رفتتم! از سگا و میکرو تا امروز! PC و PS خوب دیگه نه فشاری ونه چیز دیگه –حالا کجای های حرفام رو دیدی!– من که هیچ پدرم هم گیمره ۳۵ سال گیمره!
            تعجب شما هیچ معنایی نداره اتفاقا خود شما روتون فشار اومده چونکه گفتم حد اقل ۱۹ سال گیمرم! خوب دوست عزیز من نمیخام که واست خالی ببندم! من با راه راستی زندگیم رو به بهترین شکل ترسیم کردم و خودازو شاکرم از این نعمت فضیل!
            دیگه هرفکری که دوست داشتی راجب من فکر کنی فکر کن بستگی به شخصت خودت شما داره –جنبه داشته باشیدم خیلی خوبه–
            https://forum.gamefa.com/User-AXEL-STONE

  • ایول واقعا عالیه امیدوارم تا دو سه سال دیگه شاهد معرفی جی تی ای باشیم :inlove: :inlove: :inlove:

  • locust گفت:

    آخرش نفهمیدم این تک تو چیکارست و چیه شاید من خنگم ولی… 😀 حالا gta رو راک استار میسازه یا تک ۲؟؟

  • Star1 گفت:

    “مدیرعامل این شرکت بیان کرده است که با پشتیبانی پس از انتشار بازی‌ها، می‌توان تا حد امکان فاصله‌ی بین انتشار دو بازی را کاهش داد.”
    خب از همون اول بازی کامل بده، برا چی نسخه ناقص منتشر کنی که بعدش دنبال آپدیت باشی؟ یا شاید میخواد DLC های پولی بده مث حرکتی که ندررلم سر مورتال کامبت ۱۱ انجام داد و به اعتبار خودش ضربه زد.

    • AXEL STONE گفت:

      هخ DLC خدایی کار خزیه من اصلا از DLC خوشم نمیاد تا حالا با هیچ DLC لذت نبردم بجر DLC های TW اونا فرق میکردن! خدایی انگار DLC نبودن درحد یک نسخه بودن اگه شرکتی واقعا بخاد محترم باشه و کار خوبی انجام بده برای گیمرا باید چنین DLC هایی بذاره تا اون موقع بتونیم بگیم DLC کار خوبیه :rose: :heart:
      گفتی DLC من هم این کامنت رو نوشتم

  • اینا منظورشون اینه بازی های جدیدمان را دیگر هر ۵ یا ۶ سالی یبار عرضه نمیکنیم (مثلا gta v تا rdr2 خیلی طول کشید) و این فاصله ۵ یا ۶ ساله را کمتر میکنیم ولی به جاش محتویات بازی را کمتر از قبلی ها میکنیم (مثلا rdr2 تا جایی که من شنیدم فقط برا بخش داستانی حدود ۵۰ ساعت زمان میخواد بدون در نظر گرفتن مراحل فرعی و کارای دیگر) این محتویات کمتر میشن ولی بعد از عرضه بازی در dlc های متفاوت محتویات اضافی به انها اضافه میکنیم.
    نظر من اینه اولا ما pc گیمرا که از این بازی ها محرومیم دوما اگه بازیشون با تاخیر بیاد و پر از محتوا باشه مثلا rdr2 بهتر نیست که زود به زود بیان و بعدش کلی dlc براش بیاد اونوقت چرا چون اگه دیر به دیر بیاد و محتواش زیاد باشه همون ۶۰ دلارو میدی کافیه تازه شاید بعدش هم باز براش dlc بیاد ولی اگه زود به زود بیاد و محتواش کمتر باشه همون ۶۰ دلارو میدی ولی بعدش اون همه dlc براش میاد با قیمت های شاید بالا که واقعا ادم نمیتونه نخره (هر چی باشه در مورد راک استار و تیک تو حرف میزنیم) خودتون قضاوت کنید موافق ها لاک مخالف ها دیسلایک.

بازی‌های آینده‌ی Take-Two با فاصله‌ی زمانی کم‌تری منتشر خواهند شد - گیمفا