ایجی آئونوما دلیل ساخت دنبالهی Breath of The Wild را توضیح میدهد
بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild بدون شک یکی از بهترین عناوین صنعت بازیهای ویدئویی محسوب میشود. نینتندو نیز با رونمایی رسمی از دنبالهی این بازی، همهی مردم را غافلگیر کرد. حال به تازگی آقای ایجی آئونوما (Eiji Aonuma) اطلاعات جالبی را در مورد دلیل ساخت این بازی به اشتراک گذاشته است.
کسانی که با مجموعهی The Legend of Zelda آشنایی دارند، میدانند که نینتندو معمولاً یک دنبالهی مستقیم را برای عناوین این سری منتشر نمیکند. اما با توجه به تیزر معرفی بازی، واضح است که شاهد ادامهی داستان نسخهی قبلی خواهیم بود.
در طی مصاحبهای با وبسایت Kotaku، تهیه کنندهی سری یعنی آقای ایجی آئونوما در مورد این بازی و دلیل ساخت آن صحبت کرد. نکتهی جالب این است که توسعه دهندگان در ابتدا قصد داشتند تا بستههای الحاقی متعددی را برای Breath of The Wild عرضه کنند.
زمانی که بستهی الحاقی را برای Breath of The Wild منتشر کردیم، متوجه شدیم که این روش بسیار خوبی برای اضافه کردن المانهای بیشتر به دنیای بازی است. اما از نظر فنی، بستهی الحاقی در واقع داده است؛ شما داده را به یک بازی منتشر شده اضافه میکنید. پس وقتی تصمیم گرفتیم که تغییرات بزرگتری اعمال کنیم، بستهی الحاقی دیگر کافی نبود و به همین خاطر فکر کردیم که شاید ساخت یک دنباله مناسبتر باشد.
آقای آئونوما در ادامه توضیح داد:
در ابتدا ما تنها به ایدههایی برای بستههای الحاقی فکر میکردیم، اما ایدههای زیادی وجود داشت. پس با خود گفتیم: ما ایدههای زیادی داریم. بیایید یک بازی جدید بسازیم و از اول برروی همه چیز کار کنیم.
شاید برای شما جالب باشد بدانید که بازی Super Mario Galaxy 2 نیز به همین صورت ساخته شد. به گفتهی توسعه دهندگان، آنها پس از انتشار Super Mario Galaxy هنوز هم ایدههای زیادی داشتند. به همین خاطر، تیم توسعه دهنده در نهایت تصمیم گرفت تا ایدههای خود را در یک بازی جدید پیاده سازی کند.
دنبالهی The Legend of Zelda: Breath of The Wild در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
نظر شما چیست؟ شما دوست دارید شاهد چه ایدههایی در این بازی باشید؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
نسخهی یکش که گوتی ۲۰۱۷ شد. حتماً نسخهی دوشم گوتی ۲۰۲۰ میشه. البته رقبای سرسختی مث CP 2077 و TLoU2 و Halo رو داره ولی Z چیزی داره که گیمای دیگه ندارن. L :heart: VE
واقعا درک نمیکنم نینتندو رو حتا سونی هم داره با ps now بیشتر بازی های انحصاری خودش رو در دسترس پی سی گیرم ها قرار میده یا مایکرو سافت که کلا با گیم پس آلتیمیت همه بازی هاش رو برای بقیه فراهم کرده این نینتندو چرا بعضی از بازی هاش رو منتشر نمیکنه درک نمیکنم به شخصه همیشه دوست داشتم برای یه بارم شده زلدا بازی کنم
اره منتشر نمیکنه ولی همیشه جایگزین هست
دیشب بازی pokemon ultra sun رو روی امولاتور citra برای pc دانلود کردم خیلی خوبه با رزلوشن خیلی بهتر از نسخه ی اصلیش رو صفحه بزرگ بازی میکنم لذتش قابل وصف نیست
super smash های قدیمیتر و زلدا هارو هم میشه زد بجز skyward sword که حتما یه wii remote plus میخوای براش
و twilight princess هم فکر نکنم درست و حسابی گیر بیاد چون حداقل کنترلر گیم کیوب براش لازمه
breath of the wild هم هست منتهی سیستم بالاتری میخواد مسلما
سیاست نینتندو همیشه این بوده: بهترین بازیای دنیا
بدترین خدمات دنیا
سرویساش افتضاحن تخفیفاش افتضاحن بازیاشو به هیچ وجه منتشر نمیکنه برای بقیه انحصار طلبی در اوج
ولی موفقه چون بازیاش…
ایده آل اینه یه شرکت باشه بازیاش در حد نینتندو سرگرم کننده و گیم پلی توپ
در حد سونی با روایت و داستان خفن
و سرویسایی در حد مایکرو
فعلا چنین چیزی نیومده
چون نیازی نیست!!! کسی که دنبالشه میره نینتندو میخره و فقط برای انحصاری ها نیست خیلی از بهترین سری های ژاپنی که من بازی کردم فقط رویه ds منتشر شدن و دلیلش هم سخت افزار هست و خلاقیتی که درونش هست ..شما که ps داری برو بشین ni no kuni بزن بر بدن مطمعن باش بهت میچسبه
عالی خواهد بود❤️