داستان Tales of Arise با دیگر نسخههای این سری مرتبط نیست
پس از معرفی بازی Tales of Arise در مراسم بزرگ E3 سال جاری، سازندهی این عنوان اعلام کرد که اطلاعات مختلف و متنوع و همچنین جزئیاتی از بازی را در دسترس کاربران و بازیبازان قرار میدهد. حال به تازگی اخبار و گزارشهایی از سوی این سازنده مبنی بر عدم ارتباط داستان Tales of Arise با دیگر نسخههای این سری بازی منتشر شدهاند.
بازی Tales of Arise در سبک نقشآفرینی ژاپنی یا همان JRPG است و به مانند عناوین پیشین این سری که بسیار پرطرفدار بودند، در دستهی بازیهای مورد انتظار برای دوستداران این سبک است. این سری بازی که توسط شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) توسعه داده میشود تا به الان توجهی افراد زیادی را به خود جذب کرده است.
حال اخیرا طبق آخرین اخبار و پستهایی که سازنده سری بازی Tales of در دسترس قرار داده، ابتدا به بررسی اسم نسخهی جدید مجموعهی مذکور یعنی Arise پرداخته شده است. آقای تومیزاوا (Tomizawa)، سازنده سری بازی Tales of، اعلام کرده است که از آنجا که Arise به معنای برخاستن و بلند شدن برای انجام کاری است، این کلمه به شخصیت اصلی بازی ارتباط پیدا میکند چراکه او قصد دارد با تلاشهای خود، مردمان جهان دنها (Dahna) را از سلطهی بردهداری حاکم بر آنجا نجات دهد.
پس از اطلاعاتی که در مورد اسم بازی منتشر شد، آقای تومیزاوا اعلام کرد که داستان بازی Tales of Arise به هیچ یک از داستانهای نسخههای قبلی این سری مرتبط نیست و یک عنوان جدید را به بازار خواهد آورد. این بازی شخصیتهایی با نامهای آلفن (Alphen) و شیون (Shionne) را در دسترس بازیبازان و کاربران قرار میدهد که هر یک از این دو شخصیت، از جهانی متفاوت آمدهاند. یکی از موضوعاتی که در سری بازی Tales of مشترک بوده است، عنوان نژادپرستی آن است که در این میان، شخصیت شیون به دلیل اصالت آلفن از جهان دنها، او را به نوعی تحقیر شده میبیند اما این دو فرد در جریان داستان بازی با یکدیگر همکاری میکنند و فضای جذابی را به بازیبازان و کاربران ارائه میدهد.
در حال حاضر تنها اطلاعاتی که از تاریخ انتشار Tales of Arise در دست داریم این است که بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۰ میلادی برروی پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی برنامهریزی شده است. به محض دریافت اخبار بیشتر آنها را با شما به اشتراک میگذاریم.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
دو شخصیت که در ابتدا چندان از دیگری خوششون نمیاد و سر انجام رابطه ی این دو به اوج خودش میرسه. همواره کلیشه ای اما همچنان جذاب
یکی از دلایلی که طرفدار این بازی و سایر بازی های ژاپنی هستم همین دلیله. در کنار ژانرهای تحسین بر انگیز غربی عناوین ژاپنی همواره تو مسئله ی احساسی کردن داستان بهتر عمل می کنن. بازی هایی مثل دویل مای کرای، فاینال فانتزی، یا همین سری تیل یکجور دیگه می تونن این این محتوا رو به مخاطب خودشون ارائه میدن. البته عناوین غربی بسیار بزرگی هم داریم که واقعا اون ها هم تو این زمینه عالی عمل می کنن.
به نظر من گاهی اوقات در کنار شلوغی های بازی های غربی و سر و صداههای اون ها، بازی های jrpg و ژاپنی به عنوان یک مسکن عمل می کنن. و باعث میشن هم از این بازی ها لذت ببری و هم از عناوین معمول حال حاضر
خوشم اومد از این بازی
کلا هیچ نسخه ای از این سری با قبلی مرتبط نیست.
به نظرم منظور سازنده ها جدا بودن دنیای بازیه و تنها مرتبط نبودن رو از این منظر بیان کردن. به طور مثال Berseria تو دنیای Zestiria اتفاق می افته و وقایع ۱۰۰ سال قبل رو بازگو می کنه. اما به طور قطع ۱۰۰ درصد چه از لحاظ گیم پلی و روایت داستان متفاوبته. به طوری حتی از لحاظ فهم داستان هم بهم مرتبط نیستند.
ایول