تهیه کنندهی Judgement توضیح میدهد که چگونه سیستم دوستی بازی به آن عمق بیشتری میدهد
بازی Judgement، عنوان بعدی استودیوی سازندهی سری Yakuza، در شُرُف انتشار در بازار غرب هست و بازاریابی برای این بازی به صورت عالی پیش میرود. تیم بازاریابی نیز تصمیم گرفته است تا دوبلهی انگلیسی و صداگذاران آن را به اندازهی خود بازی تبلیغ کرده و نشان دهد. حالا بیایید تا به یکی از مکانیکهای بازی که آن را از عناوین سری Yakuza جدا میکند، نگاهی بندازیم؛ سیستم دوستی.
شما در بازی به عنوان Takayuki Yagami، کاراگاهی که درگیر یک معمای پیچیده هست، ایفای نقش میکنید. همچنین سیستم دوستی نیز در حین برقراری ارتباط با سایر شخصیتها توسعه مییابد. در مصاحبهای با Twinfinite، آقای کازوکی هوسوکاوا (Kazuki Hosokava) گفت آنها سیستم را توسعه دادند تا کمک کند بازی از سری Yakuza مستقل شود و به Yagami پیچیدگی بیشتر را بدهند تا با داستان چند لایهی بازی همخوانی داشته باشد.
رویداد دوستی در واقع وقتی توسعه یافت که داشتیم به چگونگی پیچیدهتر کردن شخصیت Yagami فکر میکردیم… برقراری ارتباط با مردمی که در شهر Kamurocho زندگی میکنند، به شخصیت Yagami عمق بیشتری میدهد.
بازی Judgement در تاریخ سهشنبه ۴ تیر ماه ۱۳۹۸ (۲۵ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر میشود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
والا من که نفهمیدم چی شد