فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements

علی نوربخش
۱۸:۰۰ ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

باید به شیمی احترام گذاشته شود! این یکی از سخنان شخصیت محبوب سریال برکینگ بد، والتر وایت است. شیمی یک شاخه نظری از علم است که به شناخت مواد و بررسی آنها می پردازد. علم شیمی، افراد را مجاب به ساختن ترکیبات جدید برای استفاده های نوین و حتی خلاف کارانه می کند. گرایش هایی که شاخصه های این دانش را تکمیل می کنند میتوانند فراوان باشند. امروزه در صنعت داروسازی و پزشکی، خوراک و پوشاک از این علم بهره می برند. لذا بعید نیست که این رشته سرشار از توجه باشد. سریال برکینگ بد، در ابتدا صحنه ایی از معلم شیمی را نشان می دهد که به دانش آموزان مبحثی را تدریس می کند. بن و ریشه آن آموزش کوتاه، تغییر مواد برای شرکت آنها در ترکیب هاست. جمله معروفی شنیده می شود که چنین میگوید؛ شیمی، مطالعه تغییرات است. این بطن ورود به دنیای همیشه در حال تغییر والتر است. او بی خبر از بسط این مضمون در زندگی واقعی بود و فکر نمی کرد که زندگی او با شیمی چنان عجین باشد که همانند شیمی، زندگی اش همواره داستانی در حال تغییر و بی ثبات باشد. شرکت AMC به همراه SONY ENTERTAINMENT این بار شروع به ساختن سریالی به سبک دراما-جنایی نئو وسترن از ۲۰ ژانویه سال ۲۰۰۸، می کنند. این سریال در ۵ فصل و در روز ۲۹ سبتامبر ۲۰۱۳ به پایان می رسد. معلم شیمی منزوی که از اختلاف طبقاتی رنج می برد و از طرفی به کمبود بودجه برخورده است این بار با مشکل بزرگتری به نام سرطان ریه غیر قابل جراحی مواجه شده است. زندگی یکنواخت او، پسر ناتوانش و همسر حامله اش، فشار های روانی گسترده ایی بر او وارد می کنند. حال والتر با بهانه این که به سوی مرگ پیش می رود، قصد بلند پروازی کرده و همواره سعی میکند زیر خفت و ذلت نرود. مرکزیت داستان غرور انکار نشدنی او را به تصویر می کشد و سرنوشت سخت تری که ظاهرش برای او راحت بود را به او تحمیل می کند. داستان این بار والتر را به سمت منفی ذات خود می کشاند که با درستی این موضوع که او در یک جسم است ولی با دو باطن نیز، یکی از ویژگی علم شیمی از مواد را تعریف می کند(Chiral). لذا میتوان برکینگ بد را در این عرصه پیروز میدان سینما درامای آمریکا دانست که حتی از سریال بازی تاج و تخت نیز در  سایت IMBD نمره بالاتری اخذ نموده و مخاطبان را در تمامی فصل هایش راضی و خشنود نگاه داشته است.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

تصویر Brayan Cranston و Aaron Paul دو ستاره برکینگ بد در مناسبت با دریافت چندمین جایزه Emmy خود در راستای درخشیدن در نقش های خود در سریال برکینگ بد. بدون شک سریال برکینگ بد یکی از بهترین سریال های جهان است و تعداد زیادی جایزه را از آن خود کرده است. همینطور ستاره های این مجموعه، برایان کرانستون(والتر وایت)، آیران پاول(جسی پینکمن)، آنا گان(اسکایلر وایت)، ساول گودمن(باب اودنکیرک) و جاناتان بانکس(مایک ارمانتراوت) جایزه های بسیاری اعم از Emmy Awards دریافت کرده اند.

جایزه Emmy، شاید بخشی از زحمات برایان کرانستون باشد. او در ابتدا تنها نقش بازیگری را دنبال می کرد ولی در هنگام حساس شدن فیلمنامه، وی سرپرستی بازیگران را به عهده می گیرد و در برخی قسمت ها نیز به کارگردانی می پردازد. منتقدان بهترین حضور او را در قسمت Ozmandiyas می دانند چناچه که این قسمت نمره ۹٫۹ را دریافت کرد و بهترین قسمت کل مجموعه برکینگ بد شناخته شد. خلاصه این قسمت را میتوان در نابودی زندگی والتر وایت، معلم شیمی منظم و آرام دانست که تمام تدابیر و زحماتش در محافظه کاری و محوریت هوشمندی وی از بین می رود و هیچ اندوخته و سنگری برای وی باقی نمی ماند. از آنجایی که خانواده مهم ترین اصل در زندگی او بود، از دست دادن آنها برای والتر یک شکست سهمگین و مقدمه ایی برای شناخت خود بود.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

بازی Breaking Bad: Criminal Elements هم اکنون در App Store و Google Play قابل دسترسی است، پس در صورت لذت بردن از توضیحات موجود در مقاله، میتوانید آن را دانلود کرده و یک بازی کامل را تجربه نمایید.

قطعا یکی از معروف ترین عناصر داستان، پخت شیشه معروف به نام متامفتامین آبی است. او در ابتدایی ترین مراحل ساخت، دنیای کریستال را در دست می گیرد و با استفاده از دانش شیمی آلی، متامفتامین خالص تری را ارائه می دهد. اما آنچه متمایز کننده است، Blue Methamphetamine می باشد که خلوص آن ۹۹ درصد می باشد! و این موجب می شود تا به مجموعه رنگ و لعاب بیشتری نسبت به قبل ببخشد که این بار ماده انحصاری را به اسم خود ثبت کرده است.

بازی برکینگ بد با همکاری شرکت AMC(سازنده سریال) و SONY (حامی مالی و ساپورت)  و از طرف شرکت FTX GAMES LTD در روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۹ بر Android و IOS منتشر شد. این بازی به صورت Pre-Order رایگان برای عموم قرار داده شد تا از Pre-Order Bonuses (تسهیلات و سودی مانند مقداری سکه طلا در بازی که در صورت پیش سفارش، به طور رایگان به شما اعطا می شد) بهره ببرند.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

بازی برکینگ بد این بار شما را فرامانروای شهر آلباکرکی در ایالت نیومکزیکو می کند. با وجود هایزنبرگ و جسی پینکمن در خط داستانی، شبیه سازی از خود سریال به نمایش گذاشته می شود. ژانر بازی استراتژی مدرن است. این بازی حدود ۸۰ مگابایت حجم داشته و شارژ عظیمی را از گوشی های همراه و تبلت های معمولی مصرف می کند. در صورتی که با این پیام در هنگام نصب مواجه شدید (This app may not be optimized for your device)، این موضوع برای شما نیز صدق می کند.

پس از دانلود بازی و اجرای آن نکات آموزشی از طرف کارکترهای مختلف بازی آغاز می گردد که طبق معمول، رول های اصلی را والتر وایت و جسی پینکمن بازی می کنند. در ابتدای بازی ممکن است که شما با مکانیزم با بازی آشنایی نداشته باشید و فکر کنید که از چیزی سر در نمی آوردید ولی این طور نیست! اگر شما یکی از طرفداران این سری محبوب هستید بهتر است بگویم جای درستی آمدید. سامانه کلی بازی همانند بازی Clash Of Clans بر دو پایه دفاعی و هجومی خلاصه می شود. به این معنا که در ابتدای بازی، بخاطر قدم نو رسیده شما به بازی شما، شاهد اردوگاه خود خواهید شد که باید آن را به وسایل دفاعی مجهز کنید. در کنار آن شما می بایست ساختمان های کسب منابع نیز بنا کنید تا کمک خرج شما در بازی شود. هر چند که تعداد اندکی از آن ها برای ساخت تعریف شده اند. تا لول ۵ بازی شما را به حال خود رها نمی کند بلکه نکات آموزشی زیادی را گرد هم آورده و به شما یاد می دهد. شما این بار سوای ساختمان های دفاعی، میتوانید کاراکتر هایی که قابلیت دفاعی دارند را در پایگاه خود قرار دهید تا به ساختمان های دفاعی شما کمک کنند.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

هر کاراکتر دارای قابلیت، رنک و لول است. برای هر کاراکتر سه توانایی تعریف شده اند، این توانایی ها عبارتند از؛ مهارت هجومی، مهارت دفاعی و مهارت شیمیایی . اگر کاراکتری در مهارت هجومی، توانا تر باشد بدین معنا که در سطح بالاتری برای حمله قرار داشته باشد، میتوانید او را سر دسته سربازان خود کنید و مانند گنگستر های خشمگین به حمله بپردازید. در اینجا این کاراکتر با رهبری سربازان شما نسبت به قابلیت ویژه اش( هر قابلیت ویژه ای به یک کاراکتر محدود می شود و هر کاراکتر با هر توانایی، یک قابلیت ویژه قابل ارتقا را داراست). مثلا کاراکتری در حمله جان از دست رفته سربازان را تا حدودی بهبود می بخشد. همچنین اگر کاراکتری در حوزه دفاعی، مهارت داشته باشد و از سطح قابل قبولی برخوردار باشد، میتوانید از او برای تقویت دفع حملات پلیر های آنلاین و همچنین حملات بات ها(در این بازی علاوه بر پلیر های آنلاین، بات های داخل مپ نیز به شما حمله می کنند، پس باید همیشه آماده برای دفاع باشید) استفاده کنید. همینطور نیز شما می توانید از یک دانشمند شیمی و کسی که از سطح توانایی شیمی و آزمایشگاه داری بهتری برخورد باشد استفاده کنید. دانشمندان و شیمیدان ها در تسریع ساخت شیشه و کریستال (متامفتامین ) به شما کمک می کنند.

الان است که بپرسید، مگر میشه Meth هم درست کرد؟! بله درست، حدس زدید! بازی برای جذابیت بیشتر و افزودن جزئیات محشر، یک آزمایشگاه در اختیار شما قرار داده است! اما جالب ترین بخش بازی که شباهت مجموعه برکینگ بد را با این بازی هم سو می کند، امکان پخت متامفتامین و کریستال می باشد. در ابتدای بازی برای شباهت هر چه بیشتر شما در یک آر وی، RV مشغول به پروسه ساخت می شوید و با ارتقا و پیشرفت به امکانات درون آزمایشگاه خود می افزایید. در آزمایشگاه، دستگاه هایی مانند منبع نگه دارنده متیل آمین “Methyl-Amine”، دستگاه خالص ساز و واکنش دهنده شیمایی قرار داده شده اند که شما می توانید با تسریع سرعت ساخت محصول، آنها را توسط نتورک و سامانه فروش خود که توسط جسی پینکمن کنترل می شود، بفروشید و در عوض ممکن است برخی موارد زیر را دریافت کنید.
-پول (برای ارتقا کاراکتر ها و سربازان)
-آجر (برای ساختن ساختمان ها و همچنین ارتقا آنها)
-پول کثیف “Dirty Money” (برای پول شویی و سودجویی)
-سیمان ( برای ساختمان های پیشرفته تر)
-اعتبار برای شهرداری ( برای عقد قرارداد های خلافکارانه و دریافت باج از خود ساختمان شهرداری).

تعداد کارگر در بازی یک نفر بوده و این سختی بازی را دو برابر می کند. این بار باید زمان طولانی را برای ارتقا یک ساختمان سپری کنید و در این حین فقط متامفتامین پخت کنید و پول حسابی به جیب بزنید! یک ترفند قابل توجه برای بدست آوردن آجر ولی هزینه بر، این اس که شما پایگاه خود را منظم تر نمائید. به این معنا که موانع و نخاله های اطراف را برداشته و فضای بیشتری برای پایگاه خود ایجاد کنید. در این کار شما با پرداخت پول، آجر دریافت می کنید و میتوانید از این روش در هنگامی که از کمبود آجر به ستوه آمدید، استفاده کنید.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

با باز کردن مپ شما می توانید پایگاه خود را در کنار پایگاه های سایر خلافکاران (بات های آفلاین) و حتی پلیر های آنلاین بیابید. در مپ نقاط قرمزی با لول های مشخص قابل مشاهده اند که شما با هجوم به آنها و پیاده کردن استراتژی خود، منابع آنها را غارت می کنید. توجه کنید که راحت ترین مسیر برای نابودی ساختمان اصلی یا Headquarters را انتخاب کنید تا به راحتی کل پایگاه حریف از بین برود. همچنین در پروسه حمله بازی امکاناتی رو در کنار صفحه در پایین در اختیار شما قرار داده است. شما با داشتن انرژی اولیه میتوانید بمب هایی را بر سر ساختمان های دفاعی حریف رها کنید و یا در هنگام کشته شدن سربازانتان از پکیج های درمانی استفاده کنید تا بخشی از جان از دست رفته سربازان و کاراکتر ها(هیرو)را ترمیم کنند. شما با حمله کردن به این پایگاه های دشمن نیز هم پول، هم آجر، هم سیمان (در لول بالاتر)، هم پول کثیف و هم اعتبار کسب می کنید. شما در مسیر انتقام از کسانی که باعث کاستن جام های شما شده اند (به شما حمله کردند و مپ شمارا نابود کردند) میتوانید به سهولت آنهارا پیدا کرده و شکست دهید.

آمادگی سرباز های نقش مهم و حیاتی را داراست. سرباز های ضعیف نمی توانند ساختمان های دفاعی دشمن را شکست دهند لذا پیشنهاد می شود ابتدا یک برنامه درست هجومی تدبیر کنید و سپس با تقویت سرباز های و کاراکتر ها به حریف آسیب برسانید. اولویت حمله باید بر سر ساختمان اصلی باشد و ممکن است در صورت عدم مدیریت در یک حمله ساده نیز شکست بخورید.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

شخص Saul Goodman اینجاست که به شما مشاوره بدهد! ساول گودمن این بار نیز در نقش وکیل به کمک شما می پردازد. دفتر او نیز در فاصله کمی از شهرداری در نقشه واقع شده است که بازی سعی کرده آن را همانند شکل واقعی آن در سریال بسازد که بسیار نیز جذاب عمل کرده است! در دفتر او میتوانید خدماتی همچون ارتقا مهارت کاراکتر ها (ارتقا لول آنها) بپردازید که با خرید هر بسته مقداری پول از شما کم و مقداری از سطح و لول ارتقا می یابد، در صورت مکس کردن لول کاراکتر و داشتن وسایل مورد نیاز (در بعضی حمله ها و قرعه کشی ها وسایل خاصی به شما داده می شود مانند کتاب، ماسک و غیره…) میتوانید رنک کاراکتر را افزایش دهید که این یعنی که یک ستاره به کاراکتر مورد نظر هدیه دهید (ماکسیموم ستاره یک کاراکتر ۳ ستاره می باشد).

هر چند که پروسه ارتقا و بهبود در کاراکتر ها میتواند طولانی قلمداد شده و شمارا بی پول و منزجر کند. پس شما باید به بهترین نحو ممکن موارد این چنینی را سازمان دهی کنید تا به مشکلات متعدد برنخورید.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

شما با ارتقائ بیشتر ساختمان اصلی تا حدود مشخصی، تم پایگاه خود را نیز تغییر می دهید. یعنی در ابتدا شاهد پایگاهی در بیابان های داغ آلباکرکی می باشد ولی به مرور به سطح شهر و قلمرو مدرن تر نزدیک تر می شوید.

در کنار پایگاه شما، زمین هایی برای پرورش و تمرین سرباز ها قرار دارند که کاراکترها (هیروها) در سردستگی قرار دارند. با ارتقا این ساختمان سرباز های جدیدی در دسترس قرار می گیرند ولی به شرط آنکه ساختمان ارتقا سرباز و مواد منفجره را نیز ساخته باشید. این ساختمان در نزدیکی سرباز خانه ها قرار دارند و با دریافت وجه و مقداری زمان، به تقویت سرباز یا وسایل هجومی می پردازد. همچنین اگر از کاراکتر های اول بازی راضی نیستید باید به شما بگوییم که در جمع آوری سیمکارت ها تلاش کنید! سیم کارت های نقره ایی امکان خرید کاراکتر های معمولی و ضعیف آن هم به صورت رندوم و سیم کارت های طلایی فرصت خرید کاراکتر های قدرتمند در هر عرصه را می دهند. پس انتظار می رود به دست آوردن سیم کارت طلایی ده ها برابر سخت از روند بدست آوردن سیم کارت نقره ایی باشد! ناگفته نماند که شما در شبانه روز میتوانید از قرعه کشی تلفنی برای ۶ بار استفاده کنید و آیتم های مخصوص ارتقا کاراکتر ها را به دست آورید.

در سمت راست بالا شما شاهد یک آیکن به شکل یک تمبر یا نشانک هستید. که در آن چالش های هفتگی و روزانه را به شما را نشان میدهد. با تکمیل آنها مقادیر زیادی طلا (مانند Gem) دریافت می کنید. در سمت چپ نیز شاهد یک آیکنی برای چت کردن می باشید که دارای دو قسمت Public و Syndicate می باشد. بخش دوم (Syndicate) همان کلن است که متاسفانه هنوز بخاطر عرضه چند روزه آن، هنوز باز نشده است ولی امیدوارانه همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم. در سمت راست پایین شما میتوانید به نقشه دسترسی پیدا کنید و از اتفاقات حاضر در منطقه با خبر شوید. در سمت چیپ پایین، آیکن تصاویر برای قسمت خرید کاراکتر و دسته بندی وسایل خاص است. و همچنین آیکن استور که به شما اجازه می دهد تا ساختمان های قابل بنا را احداث نمایید.در بازی قسمتی برای شما قرار داده شده است تا شما با رجوع به آن از فعالیت های تازه خود باخبر شوید. مثلا آیا به شما حمله شده است؟ آیا در صدد این حمله از جام های شما که در جنگ ها بدست آوردید، کم شده است؟ و همچنین بخشی برای چک کردن شرایط Batch ها (سری یا دسته ی پخت مواد را گویند. به عنوان مثال یک Batch کریستال) که آیا آماده برای انتقال به مخزن هستند یا خیر، و در آخر قسمتی برای بازدید از نتایج فروش مواد توسط شبکه شهری که به شما زمان باقی مانده را نشان داده و حتی در صورت اتمام پروسه جوایز را اهدا می کند. تیک های سبز رنگ نشان دهنده تکمیل قرارداد بوده و در صدد یادآوری برداشت جوایز به شما کمک می کند.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

بازی برای جذابیت روز افزون، جذاب ترین قسمت را نیز برای بازیکنان قرار داده و مهر خود را اثبات کرده است. حالت داستانی! بله شما از ابتدای درگیری های والتر وایت با Crazy-8 (یکی از توضیع کنندگان مواد در آلباکرکی که توسط، والتر وایت در ابتدای سریال و در فصل ۱ کشته می شود) تا دخالت Hank، باجناق والتر در حالت داستانی به عرصه نمایش گذاشته می شود، ناظر و تصمیم گیرنده خواهید بود.

حالت داستانی مرحله به مرحله ایی است و شامل مراحل مختلف می شود. در این بین تصمیم شما نیز مهم است که در برخی حالات به دو راهی هایی بر میخورید که تصمیم نهایی با خود شماست. تصمیم هایی که ممکن است به ضرر و یا نفع شما باشند. در هر حال این مراحل رنفرنس های مشهوری از سریال را در خود جای دادند از نحوه پدیدار شدن حس قلمرو افزونی تا گسترش شبکه و باند مواد مخدر در شهر همه و همه در این خط داستانی در نظر گرفته شده اند. نکته حائذ اهمیت، سود انجام مراحل است که تقریبا به شما در روند پیشرفتتان کمک شایانی می کند.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

به طور کلی تصاویر لودینگ بازی، صفحه فروش مواد و سایر بخش ها توسط ذهن های خلاقی که به سریال اشراف کامل داشته اند، طراحی شده اند. نوع اتمسفر ها و ترتیب قرارگیری آنها، رفرنس ها به مجموعه برکینگ بد، استفاده جملات معروف به صورت شماتیک در دیالوگ ها نیز به دقت تدوین شده اند.

هرچند ما شاهد ضعف گرافیکی در طراحی کاراکتر ها می باشیم، اما این نقص بزرگی برای یک بازی به نسبت حجم کم نیست. به عنوان مثال افت کیفیت در هنگام مشاهده کاراکتر ها در منو شهودی است ولی به هرگونه ممکن انتظارات طرفداران این مجموعه را تا حدودی برآورده کرده است. وجود ریزنکات بسیار و ظرافت خاص بازی نیز، تا حدی سعی کرده تا از یکنواختی بازی جلوگیری کند. امکانات بسیار اعم از وجود کارواش A1.1 که در سریال توسط والتر و اسکایلر خریداری شد تا ساختمان وکالت ساول گودمن را میتوان از توانایی های ستودنی تیم توسعه دهنده بازی دانست. هر چند که لذت بازی در شرایط رقابتی آنلاین جذاب تر می شود ولی بخاطر تکراری شدن سبک استراتژی در بازی ها و فراوانی این مجموعه بازی های یک شکل باعث شده تا منتقدین جرعت ملامت و سرزنش پیدا کنند تا به گونه ایی اقدامات معتراضانه خود را برای جلوگیری از تخریب این سریال محبوب، بدین گونه پیاده کنند. به دور از نکات مثبت و منفی این بازی، اگر شما طرفدار واقعی این سریال هستید و یا دوستدار یک رقابت سالم در دنیای برکینگ بد، جایی که شیمی فرمانرواست، نباید این بازی را از دست بدهید و خود را از تجربه و لذت بردن از ثانیه به ثانیه این بازی محروم کنید چرا که Breaking bad: Criminal Elements سراسر چالش و سرگرمی است و سعی می کند که به طور روزمره، بخشی از اوقات شما را به خود اختصاص دهد. توجه! خطر اعتیاد در کمین است و همانا هر اعتیادی مخرب است، اما نه اعتیاد به برکینگ بد! به هر حال این ما هستیم که خطریم و هیچکس نمیتواند مارا در خطر خاصی قرار بدهد و این ما هستیم که در می زنیم! نظیر این جملات که قدرت را به کمال زیبایی به صمع همگی ما رسانده اند، بخشی از خاطراتی هستند که برای ما به زیبایی تداعی شده اند.

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

AMIR WAZOWSKI

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا
فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فرمانروایی در دنیای شیمی | نقد و بررسی بازی Breaking Bad: Criminal Elements - گیمفا