احتمال کنسل شدن روند توسعهی Fortnite در گذشته وجود داشت
طی جدیدترین مصاحبهای که با راد فرگوسن (Rod Fergusson)، کارگردان مجموعهی Gears Of War صورت گرفت، وی توضیحاتی را در رابطه با تصمیم خود و سرنوشت عنوان محبوب Fortnite ارائه داد.
بازی Fortnite از زمان عرضهی خود تا به این حال، شاهد تغییرات و تکامل بسیاری بوده است. این اثر از یک بازی شوتر سوم شخص زامبی محور با گیمپلی چند نفره همراه با یک سیستم پیشرفت زجر آور که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، در سال ۲۰۱۷ و با اضافه شدن بخش بتل رویال، تبدیل به یک بازی محبوب و پخته شد.
حال راد فرگوسن، کارگردان مجموعهی Gear Of War و سرپرست سابق استودیوی اپیک گیمز (Epic Games)، توضیح داد که اگر همچنان در استودیوی اپیک گیمز حضور میداشت، شاید هرگز شاهد عرضهی عنوان Fortnite نمیشدیم.
اگر من همچنان در اپیک گیمز باقی میماندم، شاید بازی Fortnite کنسل میگشت. حتی در دوران حضور خود در این استودیو نیز به کنسل شدن پروسهی توسعهی Fortnite نزدیک شدیم.
وی افزود:
از نظر من، در آن زمان، بازی Fortnite تنها یک پروژهی خام بود که چالشهای بسیاری را نیز در بر خود داشت. این بازی استانداردهایی را که من در ذهن داشتم را دارا نبود و تنها باعث میشد تا تیم سازنده از هدف اصلی خود که ساخت مجموعهی Gears Of War و توسعهی عنوان Paragon بود، فاصله بگیرد. همچنین Fortnite در آن زمان، ارزش سرمایه گذاری بالایی نیز نداشت.
راد فرگوسن در سال ۲۰۱۲، اپیک گیمز را به مقصد ۲کی گیمز بوستون (۲K Games Boston) ترک کرد و در سال ۲۰۱۴ نیز به استودیوی کوالیشن (Coalition) و استودیوی اکسباکس پیوست تا دوباره تمرکز خود را برروی مجموعهی Gears Of War معطوف کند. همچنین وی توضیح داد که بسیار نسبت به موفقیت Fortnite خرسند است و اگر در استودیوی اپیک گیمز باقی میماند، شاید پروژهی Fortnite: Save The World و Fortnite: Battle Royal هرگز به اتمام نمیرسیدند و شاهد این عنوان جذاب نمیبودیم.
Fortnite در حال حاضر در دسترس کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین پلتفرمهای رایانهی شخصی و تلفنهای هوشمند قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
دمت گرم استاد فرگوسن با یه تیر دو نشون زدی اومدی کوالیشن برامون گیرز شاهکار ساختی و اپیک هم با فورتنایت ترکوند و یه حالی به صنعت گیم داد :yes:
از گیرز رسید به فورتنایت
واقعا مقصر این فاجعه کیه
😐 :no:
خوبه که دیگه نیسی
اِ !!! بچه ها ، درست میبینم؟؟ ” نمو ” از تو دریا داره گیم میزنه و نظر کارشناسی درمورد بازی میده!!! چقد دنیای عجیبی شده… :no: :no:
کاش میموندی و کنسلش میکردی…
Mission failed we’ll get them next time
کنسل می شد epic نابود میشد شانس خیلی باهاش یار بود
ای کاش همونجا کنسل میشد :yawn:
ای کاش کنسل میشد… سرطان دنیای گیم :no: :no:
Pay to be Cool
حیف شد واقعا! :devil: 😀
باشه
کاش تو همون اپیک میموندی کنسلش میکردی
کاش کنسل میشد :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry:
با یک نماندن کل دنیای گیم رو به هم زدی 😐
خیلی از شرکتا مث اکتیویژن و الکترونیک ارتزو … بخاطر پول خیلی از ای پی هارو خراب کردند و زدن تو کار بتل رویال
خود فورتنایت هم هر سیزن میره جلوتر بازیش خرابتر میشه و پلیراش بیشتر 😐
من خودم پلیرش بودم ولی به شدت از تکرار یک کار توی بازی خسته شدم و به گیم داستانی برگشتم
بتل رویال خیلی مود خوبیه ولی الکی گنده شد و شد سرطان واسه دنیای گیم
Ea کلا یدونه بازی بتل رویال ساخت یه مودش رو هم برا بتل ۵ عرضه کرد اکتیویژن هم فقط یه مد بتل رویال برا کالاف اضافه کرد.
این خیلی از شرکتا و خیلی از ای پی هارو از کجا میارید؟
میخاستی چن تا بازی کپی هم واست بسازن
اگه زیاد نیست پس چرا انقدر شلوغش کردین؟
۲ تا بازی که انقدر هوچی گری نمیخواد.
😥 :yes: تنها فردی که تو دوستاش از فورت متنفره منم :rotfl: tnxXx
کاش کنسل میشد :laugh:
واقعن بازیه چرتیه اپکس بزنید بهتره.
خاک بر سر دنیای گیم که بازیه به اون شاهکاری ساخته همین شرکت یعنی paragon رو سروراشو قعط کردن!!این بازیه تهوع اور رو جایگزینش کردن.