پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا

پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite

سعید حلاجیان
۱۶:۳۰ ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا

در جدیدترین شماره از سلسله مقالات «پیش به سوی E3 2019»، نگاهی خواهیم داشت به انتظاراتمان از بازی Halo Infinite در رویداد E3 2019؛ با گیمفا همراه باشید.

رویداد E3 2019 امشب با کنفرانس شرکت مایکروسافت رسما آغاز می‌شود. بخش اعظمی از این کنفرانس به بازی‌های انحصاری معرفی شده برای کنسول اکس باکس وان اختصاص دارد و Halo Infinite را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری برشمرد که در این کنفرانس حضور خواهد داشت.

تا به این لحظه در رابطه با Halo Infinite چه می‌دانیم؟

سال گذشته شرکت مایکروسافت در اقدامی غافل‌گیر کننده از نسخه‌ی جدید سری Halo  رونمایی و تیزر کوتاهی از آن منتشر کرد. تیزر منتشر شده در حقیقت به معرفی موتور جدید بازی و قابلیت‌های آن اختصاص داشت. Halo Infinite با موتور جدید Slipspace توسعه خواهد یافت. اگرچه تریلر مورد نظر حاوی گیم‌پلی بازی نبود و هیچ اطلاعاتی از داستان بازی نیز منتشر نشد، اما به خوبی توانست هواداران سری Halo را به وجد آورد.

اگرچه داستان بازی همچنان یک راز باقی مانده است اما مایکروسافت به این نکته اشاره می‌کند که داستان Halo Infinite بیشتر از Halo 5 برروی شخصیت Master Chief متمرکز خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌ی پنجم کمی از داستان شخصیت اصلی این سری فاصله گرفته و شاهد معرفی شخصیت جدیدی به نام Agent Locke بودیم؛ شخصیتی که برخی از مراحل داستانی را با وی تجربه کردیم. حال مایکروسافت به این نتیجه رسیده که داستان نسخه‌ی پنجم کمی ناامید کننده بوده است. بر همین اساس تصمیم هوشمندانه‌ای گرفته و قصد دارد تا داستان این نسخه برروی شخصیت محبوب این سری یعنی Master Chief تمرکز بیشتری داشته باشد. مطمئناً بازی‌بازان نیز بسیار مشتاق هستند تا بدانند داستان بازی در طول مراحل آن چگونه پیش خواهد رفت. مایکروسافت به بازی‌بازان گفته تا Halo Infinite را همان Halo 6 بدانند نه یک عنوان فرعی. در واقع به گفته‌ی خانم بانی راس، مدیر استودیوی ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ industries)، بازی Halo Infinite «یک ریبوت معنوی برای این سری خواهد بود».

سری Halo همواره به دلیل بخش چند‌نفره‌ی هیجان انگیز آن شناخته می‌شود اما متاسفانه تا به حال هیچ‌ اطلاعاتی از این بخش در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که بخش چند نفره از قابلیت Split screen پشتیبانی می‌کند. موتور جدید بازی، ساخت بخش‌ها و حالت‌های مختلفی را از جمله حالت بتل رویال (که البته سازندگان برنامه‌ای برای توسعه‌ی این حالت را ندارند) امکان پذیر کرده است. بنابراین می‌توان انتظار داشت تا Halo Infinite بار دیگر مبارزات تیمی در بخش چند نفره را به این سری بازگرداند اما مایکروسافت برای بازگرداندن بازی‌بازان و ترغیب آن‌ها به تجربه‌ی بازی Halo Infinite، باید ‌ویژگی‌های جدیدی را برای بخش چند نفره‌ی این عنوان توسعه دهد. به طور مثال حالت Warzone در Halo 5 ویژگی متفاوت و نوآورانه‌ای بود که به بخش چند نفره و فرمول سری Halo جان تازه‌ای بخشید. بنابراین مطمئناً بازی‌بازان انتظار دارند تا بخش چند نفره‌ی بازی Halo Infinite، نوآوری‌های بیشتری داشته باشد.

نکته‌ی قابل توجه در رابطه با Halo Infinite پلتفرم‌های مقصد آن است. این بازی قرار است برای خانواده‌ی کنسول اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. این نکته بسیار اهمیت دارد زیرا از سال ۲۰۰۴ و پس از انتشار بازی Halo 2، هیچ‌کدام از نسخه‌های سری Halo برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه نشده‌اند. به علاوه بازی Halo: The Master Chief Collection نیز در سال جاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و از این روی، بازی‌بازان این پلتفرم می‌توانند دو نسخه از سری Halo را برروی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند؛ تجربه‌ای که حتی فکر آن نیز بسیار هیجان انگیز است.

لازم به اشاره است که بازی Halo Infinite تنها توسط استودیوی ۳۴۳ ایندستریز توسعه نیافته بلکه استودیوی اسکای باکس لبز (Skybox labs) نیز در توسعه‌ی این بازی با استودیوی ۳۴۳ ایندستریز همکاری خواهد داشت. استودیوی اسکای باکس لبز سابقه‌ی کار برروی باندل Halo 5: Forge برای ویندوز ۱۰ و به‌روزرسان کنسول اکس باکس وان اکس بازی Halo 5 را در کارنامه‌ی خود دارد.

چه مواردی برای E3 تائید شده است؟

خانم بانی راس (Bonnie Ross)، مدیر استودیوی ۳۴۳ ایندسترایز اخیراً اعلام کرد که کریس لی (chris lee)، کارگردان بازی Halo Infinite، در رویداد E3 2019 حضور خواهد داشت و در ارتباط با این بازی و یا حداقل موتور Slipspace اطلاعاتی به اشتراک می‌گذارد.

چه انتظاراتی از نمایش بازی در E3 داریم؟

مایکروسافت در رویداد E3  سال گذشته تریلر هیجان انگیزی را از بازی Halo Infinite به نمایش گذاشت. اما تا به امرز هنوز اطلاعاتی از این بازی منتشر نکرده است. بنابراین E3 2019 زمان مناسبی برای این کار خواهد بود تا مایکروسافت مشخص کند Halo Infinite دقیقا چه تجربه‌ای خواهد بود؟ داستان بازی از چه قرار است؟ بخش چند نفره قرار است چه تجربه‌ای را ارائه دهد؟ Halo Infinite دارای چه ویژگی منحصر بفرد یا نوآورانه‌ای خواهد بود که بازی‌بازان را به تجربه‌ی آن ترغیب کند؟ این موارد سوالاتی هستند که انتظار داریم تا مایکروسافت در E3 2019 به آن‌ها پاسخ داده و در ارتباط با آن‌ها جزئیاتی را به اشتراک بگذارد.

از طرف دیگر بحث کنسول نسل آینده‌ی اکس باکس مطرح می‌شود و مایکروسافت باید مشخص کند که Halo Infinite در نسل آینده چه جایگاهی دارد. بسیاری از شایعات از این موضوع خبر می‌دهند که Halo Infinite یک بازی میان نسلی خواهد بود. به عبارت ساده‌تر Halo Infinite بازی هنگام انتشار کنسول نسل آینده‌ی اکس باکس است که البته برروی پلتفرم‌های نسل حاضر (اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی) نیز قابل بازی خواهد بود. از آن‌جایی‌ که بعد از Halo 1، هیچ نسخه‌ای از این سری به عنوان بازی هنگام انتشار کنسول اکس باکس عرضه نشده است، بنابراین موضوع میان نسلی بودن Halo Infinite تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد.

بر اساس گزارش‌هایی که در گذشته منتشر شد، مایکروسافت ۵۰۰ میلیون دلار در ساخت Halo Infinite و موتور جدید آن سرمایه گذاری کرده است و به گفته‌ی این شرکت، موفقیت یا شکست این بازی، آینده‌ی شغلی بسیاری از افراد را مشخص خواهد کرد؛ در صورت شکست بسیاری شغل خود را از دست می‌دهند و در صورت موفقیت، شاید شاهد ایجاد موقعیت‌های شغلی جدیدی باشیم. تعهد مایکروسافت به بازی Halo: The Master Chief Collection و پوشش خبری این بازی طی سال گذشته بسیار تحسین برانگیز است اما به نظر دیگر اکنون زمان آن رسیده تا مایکروسافت به بازی Halo Infinite بپردازد و از این بازی به صورت کامل رونمایی کند.

نظر شما کاربران گیمفا در این رابطه چیست؟ آیا طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 شاهد نمایشی از گیم‌پلی بازی Halo Infinite خواهیم بود یا اینکه مایکروسافت انتشار جزئیات بیشتر از این بازی را به زمان دیگری موکول خواهد کرد؟ نظرات خود در این رابطه را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    انتظارات زیادی دارم من جمله معرفی RYSE 2

  • انتظارت عالی به نظر میرسه اما حقیقت چیست ؟عمو فت فیل می ره رو صحنه میگه داریم یک کنسول می سازیم که میزنی زمین هوا می ره نمیدونی تا کجا میره بعد یک تیزر ار مستر چیپس در حال برداشتن هلمت میده بعد یک گیم پلی از گیرز جدید که مارکوس موهاش رو رنگ کرده چندتا مولتی پلتفرم هم میره بالا بعد میان میگن عمو فت فیل کنفرانس رو کن فیکون کرد

  • Preity گفت:

    هیلو،گرز،کرک داون،دزدان نارگیل،فورتزا
    اینا خوبن ولی بازی هایی نیستن که بتونن ایکس باکس رو نجات بدن و همینطور عناوینی نیستن که بتونن یک نسل رو تعریف کنن
    .
    الان یه نگاه به گاد بندازید خیلی از سایت ها گفتن که صنعت گیم رو چند قدم برده جلوتر با کار هایی که کرده

  • P3 گفت:

    عشق :inlove: زندگی :inlove:بیا که دیگه نمیتونم صبر کنم 😥 به احتمال زیاد کنفرانس با گیمپلی این سوپر فرا ابر شاهکار شروع میشه :inlove: 😎 :yes:

  • یعنی این بازی شاهکار میشه!!!! :inlove:
    اسپلیت اسکرینم داره :inlove: :inlove: :inlove:
    دم مایکرو گرمممممم!!!! توی دوره ای که هنوز بعضیا توی دوره کیلزون گیر کردن، قدرت خودش توی ساخت شوترو نشون میده! انصافا دمش گرم. :yes:
    تا ابد هیلو و مسترچیف :yes:

  • ببینم چه کردن با بازی ما
    هیلو هیچوقت ادعای گرافیک خفن یا شوکیس گرافیکی نداشته همیشه تمرکز اصلیش روی گیم پلی بوده
    اما احتمالا امشب اولین بازی نسل بعدی باشه که قراره نمایش بدن
    حدس هم میزنم اولین بازی کنفرانس باشه
    ………………………………………
    جالبه که یه چند تا کامنت هم با نام من یا عکس پروفایل من توی بعضی پست ها یکی از دوستان جعلر گذاشته و سایت عزیزمون گیمفا هم مثل همیشه فقط نظاره گر هست و هیچ اقدامی در این چند سال صورت نگرفته

  • Cell گفت:

    از کجا شروع کنم نمی‌دونم فقط نظرم رو تایپ میکنم :yes:
    وقتی کنسولی جدید میخری و به شما قول میدن این بازی فقط روی این پلتفرم قابل بازی هست و به عشق اون پلتفرم کار میکنی وقت میزاری هزینه می‌کنی که اون بازی که همیشه عشقش رو داشتی تجربه کنی و به خود بگی واقعا لذت بخش این بازی و مخصوصا اون کنسول عجب چیزی بود که با این هزینه این چنین کیفیتی رو تجربه کردم :yes:
    ولی وقتی روی پلتفرم دیگه که همه دارن و تازه این عنوان رایگان میشه ( یا رایگانش میکنن)
    نمی‌دونم یه حس عجیبی هست حسی نمونه خیانت حسی که به قولشون عمل نکردن به شما دروغ گفتن که فقط با کنسول و این هزینه فقط میشه این تجربه رو تجربه کرد در صورتی که دیگران بدون هزینه کردن اون کنسول اون عنوان رو تجربه کردن :yes:
    به شما گفتن این کنسول برای ما مهم هست ولی در واقع نیست و اون یکی پلتفرم براشون مهم هست که کل شرکت بر پایه و اساس اون بنا شده در طی نسل ها ۵.۶.۷ نادیده گرفته شده ولی این نسل ۸ و نسل ۹ باید تا میتونیم تمرکز رو پلتفرمی که خودمان دوست داریم و آینده شرکت هست :yes:

    این حس حس اعتماد نیست به این نوع حس Xbox میگن :yes:

    • داداش cellمخلصتم سلام سوال اول خودتی؟ خیلی منطقی و عالی نظر داداش اکانت خودته؟ دست مریزاد ستاره داری پنج از پنج ⭐⭐⭐⭐⭐
      دوم اینکه حالا نظر منم ببینین دوستان. نظر cell کاملا درسته. اما از این نظر ببینید مایکرو علناً رویکردش عوض شده. مایکروسافت الان یه ناشر بازیه حالا کاربر می‌تونه اون بازی رو روی یه پی سی نسبتا گرون بازی کنه یا نه بیاد کنسول مایکروسافت رو بخره که قیمت به مراتب ارزون ترب داره در حقیقت مایکروسافت میخواد اینطوری کاربران رو ترغیب کنه به خرید قیمت کمتر، پرفومنس بهتر. اما خیلی وقتا میبینیم پی سی گیمرز کنسول گیمرها رو مسخره می‌کردند و بیشتر از این جهت که پی سی حرفه ای تره. خب مایکرو کیبورد رو هم به کنسولی میاره تا این بهونه هم برطرف بشه. حالا شما حساب کن یه کنسول باپشتیبانی از ۴k 60fps که البته فکر نکنم به ۸K 30fps برسه، پشتیبانی از رهگیری پرتو، پشتیبانی از ماوس و کیبورد دقیقا مثل یک پی سی خوب گیمینگ اما باقیمت ۵۰۰ دلار.
      در حقیقت مایکروسافت میخواد به کاربران حق انتخاب بده و با این اعمال که گفتم باعث جلب توجه خودبخودی کاربران به کنسولی بشه بعلاوه یه چیز دیگه هم هست. شما نگاه کن سونی مجبوره اول برای فروش بازیش کنسولشو بفروشه خب شما فکر میکنید چند در صد رو کنسول سود میکنه؟ سود دهی تازه از سال سوم فروش به بعد حاصل میشه و دو سال اول ضرر مالی داره. حالا مایکرو رو نگاه. بازی عرصه میشه همون اول سود فروش بازی می‌ره تو جیب خودش بدون اینکه باضرر کنسولی بفروشه.
      ممنون که این کامنت طولانی رو خوندید موفق باشید

      • Cell گفت:

        MrAntfun@
        درود بر شما دوست عزیز :yes:
        بحث رو داداشم به کامنتایی می‌بری که فکر نکنم تایید بشه
        راجب مسخره کردن Pc گیمرها نسبت به کنسول دارا هیچ Pc گیمری نمیتونه کنسول سونی رو مسخره کنه از نسل ۵ بگیر تا همین نسل ۸ ترول های من رو در قسمت Pc دیدی
        در مورد کنسول قویتر به نظرم لازم نیست کنسول اندازه Pc قوی باشه چون قراره به صرفه باشه و با یک هزینه کم نهایت لذت رو ببری مثل همین PS4 با ۱.۸ ترا چه گیم های سطح بالایی رو اجرا کرد و کنسول های one x و PS4 pro اومدن که افرادی که عشق سخت افزار و ۴k و Pc با توجه به انحصار داشتن کنسول جذب کنسول بشن مثال Ps4Pro نه مثل مایکروسافت که هیچ انحصاری رو برای one x قرار نداد و توقع فروش و قدرت نمایی داشت :yes:
        در مورد فروش و ضرر سونی این سیاست از نسل ۷ اومد و قیمت بالای PS3 و بلاخره سونی از فروش بازیها و پلاس و غیر… به نتیجه دلخواه میرسه و سود می‌کنه تا اونجایی که میدونم پرفروش ترین و سودآورترین بخش سونی همین کنسول PS هست :yes:
        کامنت شما هم کامل مطالعه کردم طولانی نبود که قبلاً دوستان کامنت میزاشتن باید میزدی صفحه دوم پست :yes: یا اخبار

  • BigMAhdi گفت:

    همین بازی کافیه که xbox برنده آخر نسل بشه :evilgrin: :yes:

  • اول از همه بگم هنوز معلوم نیست halo تو این نسل منتشر بشه یا خیر یا شایدم بره برا نسل ۹ هنوز معلوم نیست.
    تو e3 نمایشش هم باید تریلر باشه هم گیم پلی چون خودشون گفتن نمایش halo رو pc خواهد بود همونطور که قبلا شایعه شد این بازی برا نسل ۹ منتشر میشه و کنسول نسل ۸ ایکس باکس نمیتونه بازی رو با تمام کیفیت اجرا کنه برا همین رو pc اجراش میکنن البته اینا همش شایعس احتمالش خیلی زیاده برای نسل ۸ هم منتشر بشه.
    من انتظار خاصی ازش ندارم چون تمام ویژگی هارو داره به نظرم هر چی باشه با یه halo طرفیم با این حال که هیچ وقت بازیشون نکردم اینو میگم چون با توجه به نمرات و کلا همه چیزش میشه فهمید چه شاهکاریه.
    امیدوارم حداقل تا تابستون halo the master منتشر بشه بیتونیم تجربشون کنیم هر چن فکر نمیکنم همشون باهم بیان فقط تابستون یکیش بیاد به ترتیب منتشرشون کنن.
    و در اخر بگم تنها انتظارم از این بازی اینه هر طور شده برای نسل ۸ منتشر بشه.

  • Amir788 گفت:

    به نظرم میترکونه و یک شاهکار به وجود میاد
    هرچند تا همین الان هم کم شاهکاری نبوده

  • واقعا موقعیتش حساسه ینی اگه انتظاراتو برآورده نکنه مایکروسافت باید بره قابلمه بفروشه

  • گزارش:مایکروسافت قصد دارد بازی halo infinite را به روی پلتفرم اجاق گازهای خانگی عرضه کند ?:-) :rotfl:

پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Halo Infinite - گیمفا