پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا

پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از بازی Marvel’s Avengers

حسین چوبین
۱۸:۳۰ ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا

در آخرین بخش از سلسله مقالات «پیش به سوی E3 2019»، نگاهی خواهیم داشت به انتظاراتمان از بازی Marvel’s Avengers در رویداد E3 2019؛ با گیمفا همراه باشید.

همانطور که اطلاع دارید رویداد E3 در شرف آغاز است و مراسم استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) هم در روز سه شنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. یکی از عناوینی که در این مراسم مورد بررسی قرار می‌گیرد عنوان Marvel’s Avengers بوده است. البته انتظار داریم در این مراسم صحبت هایی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Final Fantasy VII هم بشود.

چه جیزهایی در رابطه با این بازی می‌دانیم

بازی Marvel’s Avengers اولین پروژه‌ی مشارکتی میان Comic Book Titan و اسکوئر انیکس است. در تریلر منتشر شده متوجه شدیم که جهان بازی خیلی به سمت ابر قهرمان‌ها نرفته و شاید بتوان گفت آن‌ها مشابه هیولاها شده‌اند. در اولین بخش از تریلر دیدیم که راوی می‌گوید:

زمان قهرمان‌ها رو به پایان است. اگر تفاوتی داری خطرناک هستی، اما همگی حقیقت را می‌دانیم، دنیا به قهرمان نیاز دارد فقط باید تجدید نظر کنیم.

استفاده از کلمه‌ی تجدیدنظر در این جمله بسیار مهم و اساسی است. اگر دقت کرده باشید در تریلر نمادهایی از Thor’s hammer، Mjolnir، Captain America’s shield و Iron Man’s را دیدیم که همگی آن‌ها در نسخه‌های قبلی و همچنین فیلم‌های تولید شده نقش بسیار پررنگ و درخشانی داشتند. اما در این تریلر به‌نظر می‌رسد آن‌ها شکست خوردند و یا آسیب‌های شدیدی خورده‌اند. البته احتمال این مسئله نیز وجود دارد که آن‌ها در هنگام بروز مشکل تیم را جمع و به کمک شما می‌آیند.

استودیوی سازنده عنوان کرده است که این بازی برای هواداران این مجموعه در سراسر جهان طراحی شده است و شامل تمامی شخصیت‌ها، نمادها و محیط‌های محبوب می‌شود. طبق گفته‌ی اسکوئر انیکس، سازندگان قصد داشتند بازی از نظر زمانی طولانی باشد. تیم سازنده داستان اصلی بازی را حفظ کره و تمام تلاش خود را کردند تا بازی‌بازان در تمام دنیا بتوانند این عنوان را تا سالیان سال بازی کنند.

از اولین روزهای ساخت Marvel’s Avengers شنیدیم که آقای شان اسکیج (Shaun Escayg)، نویسنده و کارگردان عنوان موفق و محبوب Uncharted: The Lost Legacy، در خلق این بازی خدماتی ارائه داده است. استیفن بری (Stephen Barry)، کارگزدان و تهیه‌کننده‌ی استودیوی ویسکرال گیمز (Visceral Games) که قبلا توسعه‌ی مجموعه‌ی Dead Space را به‌عهده داشته است نیز در به عنوان مدیر تولید فعالیت می‌کند.

چه مواردی برای E3 تایید شده است؟

همانطور که اشاره کردیم، کنفرانس اسکوئر انیکس در روز سه شنبه ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود و طبق توییت منتشر شده Marvel’s Avengers بخشی از برنامه‌های اصلی کنفرانس آن‌ها است.

فعلا فقط شایعاتی در رابطه با این عنوان در دست داریم که شاید خیلی نتوان به آن‌ها اتکا کرد. جزئیاتی از این بازی در وب‌سایت مربوط به آن منتشر شد اما کمی بعد تمامی این اطلاعات از صفحه‌ حذف شدند و متاسفانه باید بگوییم تمامی آن اطلاعات به صورت شایعه باقی ماندند.

توصیف‌های بازی نشان داد که این بازی هم دارای بخش چندنفره و هم دارای بخش یک نفره است همچنین شخصی سازی برای شخصیت‌های مختلف امکان پذیر است. در زیر می‌توانید بخشی از توصیف بازی را مطالعه کنید.

یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی که داستان سرایی سینمایی را به یک بازی پیوند می‌دهد و دارای گیم‌پلی تک نفره و چند نفره است. آندره رنه (Andrea Rene) تیمی چهار نفره جمع کرده تا امکان مبارزات و شخصی سازی شما را بهبود بخشد و شما بتوانید با استایل مبارزاتی خود و ترکیب آن با قدرت جهان را از تهدیدهای مختلف نجات دهید.

آنچه که امیدواریم در این رویداد مشاهده کنیم

باتوجه به اینکه تاکنون ما هیچ گیم پلی‌ای از این بازی ندیدیم انتظار داریم در این برنامه اسکوئر انیکس تریلری از این بازی را به ما نشان دهد تا با محیط بازی و بخش‌های مختلف آن بیشتر آشنا شویم. ابهامات زیادی در این بخش وجود دارد مثلا آیا می‌توان در این بازی کنترل یکی از اعضای اصلی تیم Avengers را بدست گرفت یا خیر فقط تحت یک شخصیت تازه وارد در کنار نمادهای مارول مبارزه خواهیم کرد. از اسکوئر انیکس انتظار می‌رود توانایی‌های منحصر به فرد هر شخصیت و همچنین نحوه‌ی طراحی آن را برای جلب نظر کاربران ارائه دهد. اگر قرار است کنترل یک شخصیت تازه وارد را در کنار شخصیت‌های اصلی داشته باشیم، چگونه می‌توانیم قهرمان خود را ایجاد و طراحی کنیم.

هردو شرکت مارول و اسکوئر انیکس در رابطه با داستان این بازی و همچنین به مواردی چون دشمنی با قهرمانان اصلی و غیره نیز اشاره‌هایی کرده‌اند. براساس شایعات اولیه، اتفاقات بازی در جهانی در حال گسترش و پیوسته در حال تهدید رخ می‌دهد. از واژه‌ی در حال گسترش این طور به نظر می‌رسد که شاید سازندگان بازی Avengers بخواهند در آینده محتویات اضافه‌ای را به دنیای بازی اضافه کنند که که بازی‌بازان باید در قبال آن‌ها هزینه کنند (چیزی مشابه پرداخت‌های درون برنامه‌ای). موردی که در رابطه با آن بسیار کنجکاو هستیم این است که توسعه دهندگان چگونه برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این کار را به گونه‌ای انجام دهند تا باعث تضعیف و از بین رفتن تجربه‌ی فانتزی بازی نشوند؟

در حقیقت ما هیچ اطلاعاتی در رابطه با این بازی نداریم و دوست داریم که اطلاعات و جزئیات بسیار زیادی هم برای ما و هم برای هواداران این مجموعه مشخص شود. نکته‌ی جالب توجه، واکنش سازندگان عناوین موفقی چون Batman Arkham و Insomniac’s Spider-Man است. درواقع بخش جذاب‌تر این است که متوجه شویم چه مقدار اسکوئر انیکس در ساخت بازی موثر بوده، ریشه‌های خود را در آن قرار داده و چه مقدار مارول در ساخت این عنوان موثر بوده است. این‌طور به نظر می‌سد که باتوجه به تریلر منتشر شده، بازی بسیار به فرانچایزهای محبوب اسکوئر انیکس نزدیک شده است.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در رابطه با این بازی چیست؟ نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا
پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پیش به سوی E3 2019 | انتظاراتمان از Avengers | گیمفا