کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا

کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست

سعید حلاجیان
۱۹:۱۵ ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا

اگرچه بازی Death Stranding روز گذشته نمایش کاملی داشت اما همچنان اخبار  جدیدی از این بزای منتشر می‌شود. شاید شما هم چندین بار تریلر بازی Death Stranding را مشاهده کرده و به این نتیجه رسیده‌اید که احتمالا این بازی به سبک مخفی کاری خواهد بود. اما بهتر است بدانید هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding، درست بر خلاف شما فکر می‌کند.

در قسمتی از تریلر گیم‌پلی بازی Death Stranding که روز گذشته به نمایش گذاشته شد، شاهد بودیم که شخصیت اصلی بازی یعنی Sam برای مخفی ماندن از دشمنان در میان چمنزارها مخفی می‌شود. بر همین اساس شاید به این نتیجه رسیده‌اید که Death Stranding یکی بازی به سبک مخفی کاری است. اما شاید برای شما هم حالب باشد که بدانید کوجیما نظر دیگری دارد و معتقد است که Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست:

Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست بلکه یک بازی اکشن جدید با مفهوم ارتباط ( اتصال) است که من نام آن را سیستم اتصال نظام اجتماعی (منظور متصل کردن جوامع مختلف به یکدیگر) یا به سادگی بازی ارتباط (Strand) می‌گذارم.

بله کوجیما درست می‌گوید Death Stranding یک بازی بازی ارتباط (Strand) است منتها هنوز نمی‌دانیم این واژه دقیقا به چه معناست.

این طور که مشخص است کوجیما پس از ساخت سری  Metal Gear که می‌توان آن را بهترین بازی در سبک مخفی کاری برشمرد، به دنبال این است تا بار دیگر تحربه‌ای متفاوت و منحصر بفرد خلق کند. در هر صورت آنچه که از گفته‌های کوجیما بر‌می‌آید، بازی Death Stranding احتمالاً ترکیبی از سبک اکشن و مخفی کاری خواهد بود.

بازی Death Stranding در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. البته شایعات از این موضوع خبر می‌دهند که این بازی انحصاری زمانی خواهد بود و در آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا
کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    بخدا ساییده شد مغزمون ! کی میدونه چی هستی ؟ اینجوری که تو قلبمون نشستی :inlove: :heart:

  • Nemo گفت:

    کوجیما دادا نه به اون زمانا که اصلا دربارش حرف نمیزدی نه به الان که زارتو زورت خبر میدی ازش بیرون

  • R6.Forever گفت:

    فقط منتظر متا‌‌شَم!! :inlove: :inlove: :yes: روزی که متا میاد و دیگر برای مدت محدود کسانی که کوجیما و بازیشو کوبوندن ، تو سایت پیدا نمیشن :rotfl:
    گذشته از این حرفا ، این رولور دست سم چقد شبیه رولور Maestro توی رینبوئه!!

  • جواب سعید حلاجیان که میگه نمیدونیم منظور از ارتباط چیه 🙂
    حمل ،تحویل و روبولدینگ بقایای در حال انقراض گذشته برای ساختن آینده ای بهتر :blush:
    کل تم بازی اینه
    برای این کار بازی باز نیاز به ارتباط با ابعاد مختلف زمانی داره که هر یک از بقایای سالم را از ابعاد مختلف جمع آوری کنه و در منطقه زمانی ثابتی که میخواد آمریکای جدید را بسازه بارگذاری یا بازسازی کنه برای ایجاد اینکار نیاز داره از دره و کوه و دشت و دمن بگذره و برای همین نیاز به پل سازی بین خود این جهاد و ابعاد دیگه خواهد داشت
    موجوداتی به اسم بی تی هم هستن که کارشون اینکه بقایای بر جامانده ابعاد مختلف را از بین ببرن تا بتونن بقای خودشون را تضمین کنن این امر باعث گسل های زمانی میشه و هر چقدر شما بیشتر در زمان خلا یا دریای کناره خلیج بمونید ابعاد جهانی توسط اون موجودات بیشتر رو به زوال و نابودی میره
    سبک بازی اکشن، و حالت گریز گونه با تم مخفی کاری از دست اون موجودات و سرکرده اونها کلیف هست در این میان مرد مرده یا دل تورور که بیشتر به رئیس جمهور میخوره از گذشته با بچه ای اومده که میتونه ابعاد زمانی را برای جمع آوری بقایا به هم پیوند بده دختری به اسم فرجایل در بازی هست که ابتدا در دسته کلیف بوده اما بعدا از اونها جدا شده و الان به نوعی خائن محسوب میشه مارگارت کوالی در نقش ماما دانشمندی هست که بر این باوره که بی تی ها دارای هوش هستن و سعی در کنترل و رخنه در اونها داره(در تریلر معلومه) :yes:
    کار اصل شما در بازی حمل باقیا در ابعاد مختلف مبارزه با گروه کلیف و بی تی های خاص اون و راه رفتن مداوم در جهان بازی خواهد بود گیم پلی بعد از یه مدت امکان تکراری شدن داره اما داستان بازی زیباست و بازی هم بیشتر روی داستان مانور میده تا گیم پلی البته چالش های خاصی هم در مواجه با بی تی ها یا همون موجودات قیر گونه که میتونن به هر چیزی تغییر شکل پیدا کنن داریم
    بازی انحصاری زمانی خواهد بود و برای پی سی هم میاد

  • mahdi.gamer77 گفت:

    تریلر دیروزو که یدم شخصیت ها و داستان و طراحی محیط که دیوانه وارررررررر فوق العاده بنظر میرسید…امیدوارم گیم پلی هم صرفا یه گیم پلی تعاملی و سروایوال نباشه و اکشنش به حد قانع کننده ای باشه

  • Hala madrid گفت:

    جان بچه ات لامصب بگو تماما آنلاینه یا آفلاین هم میشه بازی کرد؟
    ولی هرچیزی که باشه مشتاقم تجربه اش کنم:inlove:
    الان اون بابا be taraf میاد بازم چرند میگه:no:

  • Cell گفت:

    این سکانس خودکشی Death Stranding منو یاد تریلر افسانه ای و فراموش نشدنی Metal Gear Solid 4 میندازه ولی فرق داره فرقش اینکه کاراکتر محبوب Snake میخواست خودکشی کنه چقدر هایپ شدم :yes: اون تریلر و این تریلر جدیده اصلا مثل اون نبود یادم میاد E3 کوجیما تریلر رو نشون داد solid snake اسلحه رو که یک گلوله براش مونده بود خشاب گذاری کرد و در دهان خودش گذاشت چه گرافیک چه نور پردازه ایی و موسیقی غمگینی حتی افکت گرد و خاک اون زمان خیلی سطح بالا و مجذوب کننده بود وقتی گفت این آخرین ماموریتم هست و صدای شلیک اومد واقعا خیلی ناراحت کننده بود و اشک تو چشمام جمع شد :yes:

  • Osali.ps5 گفت:

    این بازی فقط روی ایکس باکس وان فت حال میده
    بازی خوبیه ولی در برابر هیلو ۶ حرفی برای گفتن نداره

  • هر کس تریلر دیروزو دیده باشه ، میدونه که تا حد زیادی مخفی کاری هست !!!

  • pezhmanm666 گفت:

    هر چی فکر میکنم این فرد موزی تره از این هست.یهو تریلر شو بده بعد تاریخ عرضه.بعید میدونم ۱۶ ابان عرضش کنه ۱۶ ابان میاد به ریشمون میخنده

  • با توجه به اطلاعات و نمایش هاش مخصوصا گیم پلی دیروزش میشه گفت هم مخفی کاریه هم اکش هم ماجراجویانه ولی اکشن و مخفی کاریش کمتر از ماجراجوییش هست برا همین بیشتر تو نمایش هاش دیدیم بیشتر راه میره تا مبارزه.

کوجیما: Death Stranding یک بازی مخفی کاری نیست - گیمفا