توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا

توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019

مهرداد میرشاهی
۲۱:۰۵ ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا

پس از اینکه مشخص شد بازی Cyberpunk 2077 در جریان رویداد E3 2019 قابل بازی نخواهد بود، خیلی از طرفداران این عنوان موردانتظار ناامید شدند. از آنجایی که این اثر هنوز به مرحله قابل بازی بودن توسط عموم نرسیده، بنابراین سخت است که فکر کنیم ساخته جدید استودیوی سی‌دی پراکت رد در طول سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. با این حال، طبق گفته این استودیوی لهستانی، نباید نسبت به روند توسعه این بازی نگران باشیم چراکه مراحل توسعه آن با سرعت بالایی پیش می‌رود و احتمالاً به زودی چیزهای بیشتری از آن خواهیم شنید.

در جریان ارائه گزارش‌های مالی جدید سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، Piotr Nielubowicz، مدیر ارشد مالی این استودیو، اطلاعات جدیدی از روند توسعه Cyberpunk 2077 منتشر ساخت و گفت که توسعه این بازی با سرعت بالایی پیش می‌رود و در حال حاضر حدود ۴۰۰ توسعه دهنده برروی این عنوان کار می‌کنند. او همچنین در اظهارنظری جذاب ابراز کرد که آن‌ها لاین-آپ هیجان‌انگیزی برای E3 ماه ژوئن در برنامه دارند. آیا او به نوعی به مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی اشاره دارد؟

وی در این خصوص بیان داشت:

توسعه بازی پرچمدار بعدی ما – Cyberpunk 2077 – با سرعت بالایی صورت می‌گیرد، و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر در این پروژه شرکت دارند. در سه ماهه نخست، گروهمان حدود ۲۵ میلیون PLN برروی بازی‌های ویدئویی و تکنولوژی‌های جدید هزینه کرده است تا جمع هزینه‌های تحقیق و توسعه به ۲۶۴ میلیون PLN برسد.

مهم‌ترین نمایشگاه E3 در تاریخ گروهمان متعلق به ما است. ما لاین-آپی واقعاً هیجان‌انگیز داریم و نمی‌توانیم بیش از این برای ارائه آن صبر کنیم! برای نخستین بار در تاریخِ ما، قصد داریم تا بازی Cyberpunk 2077 را برای عموم به نمایش بگذاریم.

همانطور که ژوئن ماه هیجان‌انگیزی به نظر می‌رسد، من از شما دعوت می‌کنیم که در این رویداد شرکت کنید و همچنین فعالیت‌های ما را در شبکه‌های اجتماعی و سایت cdprojekt.com دنبال کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. با اینکه هنوز تاریخ انتشار نهایی این عنوان مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود در جریان رویداد E3 2019 شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه آن باشیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا
توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cyberpunk 2077 شروع تمدن دوباره بازی هاس :heart: :yes: :inlove:

    • Sina5124 گفت:

      نه به چند وقت پیش که میگفتن مثل Anthem شده، نه به سرعت توسعه الان. عجب 😐

      • MahdiVirus گفت:

        اون شایعه بود عزیز وگرنه CDPR کارشو بلده :yes:

      • amir m kouhi گفت:

        ببین دوست عزیز، خیلی خوب یادمه قبل از عرضه‌ی ویچر ۳، سی دی پراجکت یه تریلر از یکی صحنه‌های بازی عرضه کرد ( در رابطه با حمله‌ی وایلدهانت‌ها به یکی از مزارع بازی که تو خود گیم هم هست این کات سین) که عموم مردم در اون لحظه گفتند افت گرافیک بازی نسبت به قبل کاملا مشخصه و خب خیلی‌ها از همین چیزای ساده نتیجه گرفتند که بازی احتمال موفق شدنش زیاد نیست که تقریبا ۱ سال بعد، پس از عرضه بازی همه متوجه شدند که اشتباه فکر میکردند. راجع به این گیم هم همینطور هست، گیم‌هایی که سی دی پراجکت میسازه عموما عظیم هستند. برای همین حقیقتا اگر شخصی اعتقاد قلبی نسبت به این شرکت نداشته باشه ممکنه دچار شک و تردید بشه. اما چیزی که تجربه به ما نشون میده اینه که این شرکت خیلی خوب میدونه باید چیکار کنه. درسته که روند تولید سایبرپانک طولانی شده و همینطور یکسری از اخبار ممکنه ادم را کم انگیزه کنه اما حقیقتا من امیدوارم این گیم مثل گیم قبلی این شرکت شاهکاری باشه که همگی از بازی کردنش لذت ببریم.

  • generalD4 گفت:

    ۲۶۴ملیونpln چی هست!؟خرجه توسعه بازیش کردن فعلن.

  • P3 گفت:

    ما هم دیگه نمیتونیم بیشتر از این صبر کنیم :inlove: :yes: چه شود :pray: :worship:

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    ما هم هیجان زده می شیم :inlove: امیدوارم همین امسال وضعیت تاریخ انتشارش مشخص بشه :yes:

  • من که به شخصه خیلی منتظر این بازی بودم و هستم. با این تعداد از کارکنان امیدوارم هرچه زودتر آماده بشه. لحظه شماری می کنم

  • mahdi.gamer77 گفت:

    چند وقت پیش گفته بودن ساخت بازی حالا حالا ها کار داره وکند پیش میره…چند روز پیشم خبر اومد که مشکل توی روند توسعه زیاده…الان میگن با سرعت زیادی پیش میره
    من یکی که گیج شدم ولی امیدوارم همین خبر درست باشه

  • evangelist گفت:

    همین قدر بگم که اگه سایبرپانک نبود بعد همون ویچر دور گیم خط میکشیدم…

  • artyum گفت:

    هولی مولی
    هایپ دونم ترکید
    امیدوارم بهترین نمایش تاریخ گیمینگ رو رقم بزنن

  • dj eric گفت:

    چه خوب نهایتا تا تابستان بعدی میاد
    E3 امسال با لست ۲، سایبرپانک و دث استرندینگ چه شود

  • Hala madrid گفت:

    چیشد آخر.یه بار میگن با مشکل مواجه شده یه بار میگن سریع پیش میره
    روانیمون کردین :pain:

    • همه که مثل ناتی داگ و سانتامونیکا نیستن 😎 :yes: 🙂
      این یه ضعفه توی این استودیو،یکی کم تجربگی،یکی دیگه کمبود نیروی انسانی،همین باعث شده که این بازی تا این حد تاخیر بخوره،
      تجربه هم ثابت کرده که بازیهایی که روند توسعه طولانی مدتی رو طی میکنند،بد از آب دراومدن،نمونش زیاد هست،در مورد گوست اف تسوشیما هم من همین حدس رو میزنم،

      • البته اینم بگم آراد کامنتم به معنی نیست،که دوست ندارم این بازی موفق بشه،برعکس از موفقیتش خوشحال هم میشم،مگه ما بدمون میاد بازی شاهکار تجربه کنیم،فقط شواهد،و زمان تاخیرش نگران کننده هست،چون همه انتظار یه چیزی در حد ویچر رو دارن،امیدوارم این شایعات دروغ باشه،هرچند که از نظر خودم پراجکت هرچی باشه دیگه بازیهاش در حد EA نیست :-)،اون دیگه واقعا یه شایعه مسخره بود

        • AXEL STONE گفت:

          منطق شماها اینه که یک دوست رو الکی زیر سوال ببرید. و جای این که جواب اون طرف لازم رو بدید Dead stranding۱۳۹۸/۰۳/۰۴ در ۱۳:۲۹ میایید من رو زیر سوال میبرید. این لینک همه چیرو ثابت میکنه
          https://gamefa.com/556904/cyberpunk-2077-developer-talks-release-date-and-potential-vr-version/comment-page-1/?unapproved=1433968&moderation-hash=7263e3bb2472b478c901cee3a0d6f871#comment-1433968
          نظرات شما نمایشی هست! که بگید ما عاشق بازی بزرگی هستیم! منطق شماها در جلوی حقیقت فقط همینه در همین حد ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ در ۲۲:۵۰ )//( ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ در ۰۰:۱۷ البته جواتون رو هم کاملا دادم فقط کمی منتظر بمونید تا تایید بشه. کاملا روشنه که اصلا از موفقیت CP2077 خوشحال نیستید

      • هرکی هستی که منفی میدی،خیلی با حالی که اینقدر بیکاری :yes: :laugh:،نمیدونستم نظرم تا این حد سوزاننده باشه،اعتراض من فقط به طولانی بودن روند ساختش هست،که دلیلی به جز اونایی که گفتم نداره،وقتی توانایی ساخت پروژه به این سنگینی ندارن،مجبورن گیمرها رو اینقدر مسخره کنن،حالا اینا به کنار،حداقل هیچ نامی از بازی نمیبردن،تا مثلا سال۲۰۱۶ 😐
        اونوقت معرفیش میکردن،با این کاری که کردن انتظارات از بازی خیلی بالا رفته،به ضرر خودشون،منتقدا برای نقد بازیش به شدت دقت میکنند مو رو از ماست میکشن بیرون!!!،خود طرفداران هم که به کنار،اونا هم خیلی لنتظارات بالایی دارن

        • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

          داداش این بازی متعصبان زیادی داره و نگاهم کنی همه پست هاش کافیه کسی به این بازی بگه بالا چشمت ابرو هست نتیجه معلومه! منفی فیک و جعل ! 😉

          • pc and ps4 گفت:

            داداش تسلیت به زودی جعل میشی راستی عباس واست ایدیم رو فرستادم دیدم جواب ندادی شاید واسه جعلیت فرستادم

          • ABBAS_The Last Of Us گفت:

            من یه اشتباهی کردم و نظر شخصیم رو گفتم و حالا همه به دل گرفتن
            خوب من حق دارم درباره بازی نظر بدم یا نه ؟
            من اگه میدونستم سایبرپانک اینقدر خواهان داره کلا اظهار نظر نمیکردم

          • این بازی متعصب نداره دوست عزیز
            به نظرم این شما هستین که با مقایسه کردن ها و هی به رخ کشیدن لست آف آس و آنچارتد همه رو عاصی کردین
            واقعا هم معلوم نیست هدفتون چیه اگه می خواید طرفداری کنین خب به نظرم این کارو نکن چون جای این کار داری بقیه رو از این بازی هایی که گفتم متنفر می کنی

            • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

              برادر من هیچکس این بازی رو با لست و … مقایسه نکرد ! یه فن بویی اومده بود گفته بود امیدوارم سایپر پانک متا بالا ۷۰ نیاره بعد دوستان دیگه آسمون به زمین دوختن اومدن گفتن ویچر به کل بازی های سونی می ارزه، نمی دونم سایپرپانک بهترینه، نمی دونم سیدی رد پراجکت از همه استدیو های سونی بهتره . یکی می گفت همه بازی های سونی آشغالن. اونا حق دارن بخاطر فن بوی بازی یه نفر دیگه به بازی هایی که زندگی ماست توهین کنن؟ حالا خوبه این بازی انحصاری نیست وگرنه ببین چی می شد هرچند اینا اعتقاد دارن سایپرپانک انحصاریشونه و برای کل کل با سونی فن ها استفاده می کنن.
              حالا هرکس بیاد به این بازی کوچکترین انتقادی کنه می رن اکانت فیک می زنن منفی فیک می دن کاملا هم مشهوده این موضوع. خب هرکس می تونه اعتراض کنه این بازی ۸ ساله معرفی شده و قراره عرضه بشه حالا یکی بیاد اینو بگه و بگه این استدیو بی تجربسست که انقد بازی رو زود معرفی کرده و عرضه ش نمی کنه باید برن فیکش بزنن منفی فیک بدن ؟ خب بگید یهو نظری ندن ملت کامنت ها هم جمع بشه

              • AXEL STONE گفت:

                اولا فن بویی هاتون یک نفر نبود! بیشتر از ۳۰ نفر بودن
                یاسین بود این جمله رو گفت و جملش هم بد نبود دلایل خاصش رو هم براتون گذاشت و خاستید بهش بخندید! و سوژش کنید که واقعا جواب های خیلی خوبی به شماها داد. یاسین داداشمه و خیلی خوب درکش میکنم حرفاش راجب این کوبندهای بیمنطق نبود بلکه واسه این بود گفت شماها هم مثل ما باشید جلوی دوستاتون بگیرید اما مخالفت کردید و نظر حقیقیش رو واستون نشون داد.
                وقتی که حالا حوبه این بازی انحصاری نیست نظر تو خنده داره داری میگی با زبون خودن من فن بوی کنسولما
                لاقل یبار کامنت های دوستان رو بخون! گفتم مقایسه معنیش این نیست که این بازی انحصاری باشه معنیش اینه هست که بهترین با بهتزین مقایسه میشه!
                (کامنتاتون توهین بار هست دیروزی توی پست سابق بهم توهین زیرکانه شد یعنی من چرت میگم و کوبندها راست میگن بالا لینک و تاریخ کامنتارو گذاشتم)
                فیک مال فن نیست فیک مال خراب کردن سایت هست میخان سایت رو خراب کنن ونه چیز دیگه مطمئن باش
                ناتی داگ هم گفت ما قبل از TLOU1 داشتیم بر روی TLOU2 کار میکردیم فکر کردین شما خیلی زرنگید ونکته ضعفی بگیرید مثلا!؟ اگه اخبار TLOU کم میاد خوب یک بازی خطی هست و توضیحی نداره اما سایبرپانک یک RPG قراره با امدنش خیلی چیزارو عوض کنه! الان دیگه نگو سایبرپانک داره پست خبری میده و حد اقل TLOU پست خبری نمیذاره!
                شرکت CDPR بیتجربست!؟ اولا خودش یدونه تریلر داد قبل ۸ سال کسی نمیدونست چی هست اصلا همین پارسال تریلر کاملو داد همه هایپش شدن!
                انقدر فیک رو هم ننداز گردن ما که واقعا خنده داره من خودمم ۱۰ بار فیکمو زدن به عنوان سونی فن اما بن شدن و گردن خیچ کسی هم ننداختم چون که میدونستم اینا فن سایت هستن و میخان سایت رو خراب کنن (اینو دیگه همه میدونن فیک زدن هیچ نتیجه ای نداره و نخاهد داشت)

                • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

                  داداش مگه جنگه ؟ ۳۰ نفر؟ ملت اومدن فقط گفتن این بازی خیلی وقته معرفی شده و هنوز عرضه شنده و این یک ضعفه یهو شروع کردن به توهین به بازیای سونی ! ما هم می تونیم توهین کنیم خب.
                  همه میدونن تیم ناتی داگ گستردست همزمان با اینکه دارن رو یه بازی کار می کنن برای بازی سال های آیندشونم کار می کنن همین باعث شده که بشه استدیو معروف و جهانی ! برای همین تا یه بازی عرضه می شه ازشون دو یا سه سال بعد بازی بعد می یاد بدون اینکه ملت رو معطل کنن. اگه اخبار ناتی کم می یاد چون ملت براش انقد هایپن که اونا می خوان هوادارا رو تشنه نگه دارن تا وقتی بازی عرضه شد بیشترین لذت رو ببرن.
                  والا من فقط دیدیم کسایی که به این بازی کوچکترین انتقادی کنن منفی های فیک سمتشون سرازیر می شه و فیکشون رو می زنن. در مورد دیگه ای ندیدم این نشون می ده اون فرد طرفدار این بازیه حالا کی هست خدا می دونه

                • AXEL STONE گفت:

                  ʂiɳα-ȥʅ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ در ۱۷:۲۱
                  سینا تو پست سابق جوابتو دادم داش گلم دیگه منفی و مثبت چیز مهمی نیست طبیعیه توی پستای TLOU مگه کم منف سرازیر میشه بر سر مردم؟ یکی میگه خدا کنه TLOU اینطوری زیبا باشه بعد ۹۹۹تا انلایک میخوره کی میره استادیا رو ستایش میکنه بازم همچنین
                  فیک فقط فن سایت ها میخان سایت ور خراب کنن وگرنه چیزی نمیشه! هیچ فایده ای ندارهولی واقعا اگه یکی بیاد تو پست TLOU بکوبه ههمون میپریدیم گیر میدادیم به گردن طرف!
                  تعجب نکن ولی الان چیزی که دارم میبینم حق نیست و همه پاسخگوی شماها شدن. پست سابق رو از یاد نفر جوابی نمیخام فقط بخونی کافه

              • Sina5124 گفت:

                اونی که گفت متای بازی پایین ۷۰ میشه، کاربر “قاتل بروسلی یا راکستار؟ مسئله این است!!!” بود

              • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

                در ضمن باید بگم قضیه برعکسه برو کامنت های مشعشع کسایی که از این بازی دفاع می کنن رو نگاه کنن چقد نفرت نسبت به بازیای سونی دارن معلومه انقد از کیفیت بازیای سونی زخمی شدن که مجبورن به یه آیپی جدید که حتی کسی یه دقیقه تو جهانش بازی نکرده متوسل بشن! دقیقا همین ۳- ۴ نفر افراد باعث شدن حتی من که عاشق ویچر بودم و منتظر این بازی هستم از این بازی زده بشم و متنفر بشم! چون هر چی هم باشه این بازی و استدیوش مطمئنا بارای من از عشق ناتی داگ، سانتی و گوریلا و … بیشتر نیست. :heart:
                دقیقا برعکس شده تعصب این فن بوی ها باعث شده طرفدارای سونی با این بازی دشمن بشن و ازش زده بشن نمونه کامنت هاشون رو می تونی تو همه پست های مربوط به این بازی و حتی این پست ببینی. :no:

                • AXEL STONE گفت:

                  عزیزم هرطور که بخی فکر کنی مهم نیست این فکر شماست ولی اگه ویچر TW3 حد اقل تجربه کرده باشی میفهمی این شرکت کار خودشو بلده اگه بازم اعتمادی نداری میتونی TW1 2 بازی کنی میفهمی که شاهکار دادن اصلا کار این شرکته.
                  منم تا حدودی قبلا از TLOU زده شدم بخاطر فن بویی یک کاربر به نام LAST OF US خیلی فن بویی در اورد همه چیزو میکوبید بخار بازیش حتا فکر کردیم ایشون نفوزی باشه و میخاد فن رو داغون کنه
                  بعد فهمیدیم ایشون فن کنسول سونی هست گیمر TLOU هست. (شما همش به دشمنی فکر میکنید!)
                  این مشکل از خود سونی فنها ریشه داره اول اولا یکی از دوستان سابق میومد کامنت منفی میذاشت مه همین الان در همین پست هستش و باز هم همین نظر رو گذاشت.
                  –فقط یچیز از شماها خاستم دوستانه پیش به جلو اما مخالفت کردید برا همین لان همه چیز ریخته به هم تا خودتون رو کنترول کنید سینا جان مشکل از شماها هست وقتی که گفتم داشای عزیزم نذارید دعوا بشه دوستان نزدیکتون بکشید عقب اما مستقیما مخالفت کردید– با این که کاری نیخاست وقتی میدیدی دوستت داره میکوبه میرفتی و بهش میگفتی داداش عزیزم این کارو نکن خوبیت نداره دیگه هیچ وقت این کارو نمیکنه! منم دیگه حوصلشو ندارم تکی همین کارو بکنم واسه من تکی (میشه پام رو از گلیمم درازتر کرده) بخاطر همین اینو از شماها خاستم!

        • والا هرکی بوده دمش گرم، خدا زیادترش کنه

      • devilgodes گفت:

        فعلا که تمام استودیو های دنیا دارن زیر cdpr دست و پا میزنن تا یه بازی در حد ویچر بسازن که نتونستن. دلیل کمبود نیرو هم محدود بودن بودجه هست و حتی از دولت لهستان هم وام گرفتن وقطعا مثل سونی احمقانه عمل نمیکنن که ۶ نفرو بزارن برای طراحی یه جهان بزرگ

        • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

          😀 :rotfl:
          همون شیش نفر یه جهان بزرگ و زیبا ساختن یعنی نشون می ده برای ساختن جهان بزرگ نیازی نیست ۸ سال لفت بدی و پول میلیاردی خرج کنی 😀 معلومه انقد ضعیفن که مجبورن کلی پول خرج کنن تا بازی رو بتونن آماده کنن. یه سرچی بزن witcher bugs رو ببین بعد در مورد سونی اظهار فضل کن ! یه استدیو تازه کار و بی تجربه که فقط اسم گنده کردن ! عجب فن بویی هستی خدایی

          • devilgodes گفت:

            همون ۶ نفر یه جهانی ساختن که همه منتقدا گفتن تکراریه.اگر هم پول خرج کردن دلیل ضعیف بودنه که راکستار از همه ضعیف تره که ملیاردی پول برا ساخت بازی میده و البته اگه استودیویی که پرافتخارترین بازی تاریخ رو ساخته ضعیفه خدا میدونه استودو های سونی چین دیگه :rotfl:
            هر بازی بزرگی بطور طبیعی باگ زیاد داره از اسکایریم و فال اوت که کله گنده هان بگیر که هنوز کلی باگ دارن تا بقیه بازی ها.اگه یه بازی خطی ۱۰-۱۲ ساعته باگ داشته که استودیو بهتره جمع کنه بره :rotfl:
            البته واکنش شما سونی فن ها طبیعیه از E3 پارسال که خبر اومد بازدید تریلر سایبرپانک از لست ۲ بیش تره همتون دارید میکوبید که البته دلیلش فن بوی بودن و بی منطق بودنتونه والا دلیل منطقی نداره از یه استودیو تازه کار که پرافتخار ترین بازی تاریخ رو ساخته بترسین.

            • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

              با کی کار داری ؟ بازی مولتی پلتفرمه معلومه بیشتر بیننده داشته ! همون شیش نفر جهانی ساختن که کل پلیر های هر دقیقه یک بار می ایستن از بازی اسکرین شات بگیرن ! اما همون ویچر چی ؟ نهایتا اسکرین شاتتون از بخش منشوری باشه 😀 :rotfl:
              شما برو تو پیج های ایرانی و خارجی ببین در مورد چه بازی بیشتر حرفه تلو یا سایپرپانک 😀 همین چندوقت پیش پیج اینستاگرام PSPRO در مورد محبوب ترین بازی که دوس داشتین دوباره بازی کنید پرسیده بود همه اکثر کامنت ها نوشته بودن تلو 😀
              مشخصه این استدیو تازه کاره وقتی نتونسته هشت سال یه بازی رو تموم کنه 😀 پر افتخارترین بازی تاریخ ؟ جوک می گی ؟ الان تن کل سازندگان بازی تو گور می لرزه :rotfl: با اینکه مولتی پلتفرمه نتونسته یه ذره هم نزدیک راکستار بشه. راکستار با این جمله ت بند و بساطشو جمع می کنه می ره لهستان پیش اینا که قراره هشت سال یه بازی عرضه کنن و عرضه ش رو نداشتن 😀 :rotfl:

              • Sina5124 گفت:

                داری راهو اشتباه میری، اون پیج PSPRO بیشتر پست های سونی توشه.
                بعدشم، تلو داره نسخه دومش میاد ینی شما میدونی نسخه اول شاهکار بوده که منتظری ولی سایبرپانک نسخه اولی نداشته، ولی در کارنامه استودیو ی سازندش شاهکار دیده میشه، کسی نمیدونه سایبرپانک چجوریه (از رو گیمپلی ۴۸ دقیقه ای نمیشه قضاوت کرد) ولی بقیه با تلو آشنا هستن بنابر این بیشتر منتظرشن. در ضمن، یک Action RPG رو نباید با یک عنوان خطی داستان محور مقایسه کرد. شما دوتا هم بس کنید دیگه

                • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

                  شما هم داری حرف خودتو نقض می کنی! بازی که هنوز هیچکس تجربه ای توش نداشته و معلومم نیست چی قراره عرضه بشه مخصوصا که اول شخصه و خود فن های واقعی این استدیو هم مثل خود من اعتراض دارن که بازی اول شخصه اینهمه حمایت و مقایسه ش با شاهکار های سونی که خودشون اثبات کردن- بی دلیل و بی منطقه. کسی مقایسه نکرد فن بوی های این استدیو به بازیای سونی توهین کردن دارن جوابشو می بینن شما دخالت نکن
                  در ضمن اون پیج همه جور پلتفرمی عضو داره هیچ ربطی نداشت تو همون پست ببین اگه یه نفر حرفی از ویچر زده باشه اما اسم تلو بیشترینه و gta. خود همین دلیله که فقط سونی فن ها نیستن در ضمن اون فروشگاهه که همه پلتفرم هارو ساپورت می کنه. پلتفرم های دیگه خواهان کمتری دارن به ما مربوط نیست

                • Sina5124 گفت:

                  ʂiɳα-ȥʅ (نتونستم ریپلای کنم گزینه پاسخ برام نیست)
                  ببین نخواستم دلیل بیارم چرا اینجوره چرا اونجوره. من هر وقت میام تو گیمفا یه چیزی میخونم، هایپ میشم، نظر هارو میخونم، دیگه هایپ نیستم.
                  اعتراض داری بهت حق میدم. برای خیلی ها هنوز قابل حضم نیست که Cdpr از یک بازی تخیلی سوم شخص پرید رو یک بازی شوتر آینده نگر اول شخص 😐 برای منم عجیبه، باید تا موقع انتشار صبر کرد…
                  “شما دخالت نکن” بهم بر نخورد ولی میدونی… این تنها دلیلیه که بعد از این همه مدت تو گیمفا بودن تصمیم گرفتم اکانت بسازم. یک مشت متعصب (صرف نظر از پلتفرم) ریختن تو سایت هی بیخود زر میزنن. درکت میکنم چرا اینقدر اینارو ریپلای میکنی (برام سواله چطور یه نظر میذاری، سه روز ساپورتش میکنی ?:-) ) چون به سونی توهین میکنن. خودمم وقتی cell میگه پلتفرم کرک، اعصابم خورد میشه. خوشبختانه شما متعصب نیستی و منطق داری، دیدم میری تو پست های ماکرو تبریک میگی، و این قابل تحسینه.
                  در رابطه با پیج pspro حق با شما بود من خیلی تو پیج نگشتم.
                  در آخر، همونطور که قبلا گفتم فقط میشینم و نگاه میکنم. معمولا سریع پست هایی رو که بالای ۳۰ نظر دارن سریع نگاه میکنم و میرم بخش نظرات. تا حالا شاهد فن بوی بازی های بسیار زیادی بودم (برای جواب دادن به یکیشون اکانت ساختم) و میفهمم بحث سر چی هست. خیلی طولانی شد.دوست داشتی جواب بده. بدون که هممون با انتخاب پلتفرم، یک فن بوی میشیم که شدتش به منطقمون بستگی داره…

                • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

                  داداش عزیزم ممنونم از اینکه درک کردی … من قصد توهین به شما رو نداشتم فقط چون ایشون رو می شناختم که یه فرد متعصب و فن بوی هست میاد به بازی های سونی توهین می کنه جوابشو دادم. چندین بار اومده به کنسول ما گفته قوطی.وگرنه من هیچوقت به پلتفرم های دیگه بد نگفتم و اتفاقا همیشه با افراد با منطقشون دوستی خوبی داشتم. ولی اگه بحث سونی وسط بیاد و اون فرد بخواد به بازیایی که من باهاشون زندگی کردم و می کنم اهانت کنه نمیتونم تحمل کنم وجوابشو می دم.
                  منم عاشق ویچر بودم منتظر این بازی هم هستم می تونی نظرمو بالاتر در مورد این بازی ببینی ولی وقتی این افراد فن بوی این استدیو که فک می کنن این بازی سند پلتفرم خودشونه فقط میان و اهانت می کنن به بازی های ما و فیک می سازن برای منتقد های این بازی منفی فیک می دن چیکار باید کرد؟ باور کن خیلی هایپ بودم برای این بازی ولی رفتار این معدود افراد باعث شده من و خیلی از سونی فن ها از این بازی زده بشن! اونا سونی فن ها رو دشمن این بازی می دونن. ما هم نظرمون نسبت به این بازی و طرفدارای این استدیو بد شده

              • devilgodes گفت:

                دوست عزیز وقتی شما تو یه بحث بازنده هستی و حرفی برای گفتن نداری نباید چرت و پرت هایی رو بگی که خودتم قبولشون نداری اینجوری شخصیت خودت زیر سوال میره :snicker:
                ویچر بعد ۴ سال تو استیم آواردز جایزه بهترین طراحی محیط رو گرفت.هنوز داره بعد ۴ سال جایزه میبره که نشون میده هیچ بازی و استودیویی نتونسته بهترشو بسازه. :laugh: اون بخش منشوری هم که میگی نشون میده یا از بازی چیزی حالیت نیست یا خودتو زدی به نفهمیدن.
                بعد شما میری تو فن پیج های سونی انتظار تعریف از سایبرپانک رو داری؟ :rotfl:
                بعضی ها هم هستن که میگن توسعه بازی از ۲۰۱۵ بصورت جدی شروع شده که اشتباه میگن .توسعه اصلی بازی از ۲۰۱۶ بعد تمام کردن شاهکار blood and wine شروع شد.
                از لحاظ جوایز هم که هممون میدونیم پر افتخار ترین بازی تاریخ چیه که شما خودتو زدی به نفهمیدن :laugh:
                سر اون قضیه ۸ سال هم خودت میدونی حرفت الکیه و باز هم میگم با این کامنتا شخصیت خودت بیشتر میره زیر سوال نه cdpr :-))

      • اممممممم
        بذار یه چیزی رو برات یادآوری کنم
        اول این که مقایسه کردن سی دی پراجکت با ناتی داگ و سانتا مونیکا واقعا اشتباهه چرا که این استودیو تازه اول کارشه
        در ضمن
        این استودیو همین اول کارشم از ناتی داگ جلوتره
        سومین بازی ای که سی پراجکت ساخت بازی سال شد و کلی جایزه گرفت
        سومین بازی ناتی داگ چی؟
        اصلا می دونی سومین بازی سانتا مونیکا چی بوده؟

        • AXEL STONE گفت:

          دادا اصلا CDPR چهار سال بیشتر از PS سن داره تازه کار نیست فقط تک ایپی هست IPش گندست یدونه بازی از IPش معادل خیلی از بازی های سونی میشه
          خدایی والله اگه CDPR الان بازی های خطی میساخت بجای TW! الان حداقل کم کمش ۴تا IP میساخت و هرکدومشون ۲ ۳ تا نسخه میداشت
          اما خوب CDPR این کارو نکرد و برای ما یک RPG ساخت که میشه توش زندگی کرد.

        • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

          کرش که می شناسی ؟ آنچارتد؟ لست؟ راچت کلانک؟ همشون انقلابی هستن و کل جهان عاشقشون هستن هر جا می ره در مورد هایپ تلو صحبته! من جایی ندیدم بگن ویچر بی نظیره در موردش شب و روز صحبت کنن (منظورم تو پیج های خارجیه) روز های اول عرضه ویچر یادت باشه ملت باگ هاشو ترول کردن بعد از کلی آپدیت دادن تونستن حلش کنن. اگه می خوای چند موردش رو ببینی witcher bugs رو سرچ کن. ملت می گفتن اورریتده این ویچر. ولی عناوین ناتی داگ حتی روز عرضه هم یدونه مشکل نداشته! استدیویی که بی تجربست و اول کارشه با یه استدیو که شاهکار های گیم رو منتشر می کنه قابل قیاس نیست.

          • دوست و برادر عزیزم
            قصد عصبی کردنت رو نداشتم اصلا فقط خواستم به یه نکته خیلیییییییییییییییی ریز اشاره کرده باشم
            اگه هم چیزی گفتم ناراحت شدی شرمنده

          • AXEL STONE گفت:

            مثل این که دوستم جوابی واست نداره یا بیخیال شما شده نمیدونم ولی بازی های برزرگ معمولا باگ دارن اره مگه ندیدی راکستار بازیش پر باگ بود؟ بازیهای ناتی داگ فقط خطی هستن و معلومه که باگ ندارن چون خطی هستن بلخره قبل از ۲۰۱۳ بازی ۲ TLOUرو داشتن میساختن اگه روش باگ باشه واقعا دیگه حرفی نمیمونه
            فقط با دوتا اپدیت دوتا اپدیت ها میتونی ویچرو بدون هیچ باگی بازی کنی فقط باگ های ویچرو در نظر نداشته باش باگ های دیزگان رو هم داشته باش
            چطوری میگی کسی از ویچر تعریف نمیکنه؟ مگه باید تعریف بشه؟ اگه انقد تعریف واست مهمه میشینم شب و روز واست تعریف کنم معلومه بازی نگرده یک نگاهی بهش انداختی اما خودت بگیر و بازی کن تمومش کن در اخر نظرت کلا عوض میشه.
            دوستانی که از بازیشون تعریف نمیکنن یعنی بازی تعریفی نداره و بیان میکنن که از بس که زیباست اصلا زبان عاجز میشه از گفتن و ستایش
            ریتینگ متا کریتیک رو هما ببین! مظرات یوزرسکورش رو ببین میتونی متوجه بشی چقد مورد ستایش کاربراست!
            حالا اگه کسی ازش ستایش نمیکنه توجه کن کوبنده نداره کوبندگی بر اثر فن بویی فقط توی گیمفا داریم!

    • farshadx گفت:

      اونی که گفته بود به مشکل خورده خبر رسمی از سمت cdpr نبود
      حالا اینا بماند PLN چه واحدیه؟! من قبلآ نشنیدم

  • pacogamer گفت:

    سی‌دی پراجکت جزو بهترین شرکت های بازی سازی هستش ، افرین

  • وقتی سی دی پراجکت رد اینطوری تعریف میکنه دیگه خودتون ببینید با چی طرفیم امیدوارم نبود سونی رو امسال برام بتونه جبران کنه 🙂

  • AXEL STONE گفت:

    ایول CDPR انشالله موفق نیشه به همین نزدیکیا :rose: :heart:

  • خبر از این بهتر :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
    قطعا تو این e3 تاریخش مشخص میشه.
    احتمال ۵۰ درصد امسال و ۵۰ درصد تا اواسط ۲۰۲۰ میاد.
    خدایا شکرت بالاخره یه خبر خوب ازش شنیدم.

  • Farshad.redmondy گفت:

    بازیش فوقالعادس خدا کنه رو نسل فعلی هم خوب پورت با بهینه کنم که ماهم این شاهکار رو راحت تجربه کنیم

  • وقتی یه سازنده اینطوری توی فشار قرار میگیره کاملا واضح میشه برای ما…
    سر کوری بارلوگ هم همین بود یسری انتظارات به قدری بالا میره که فشار روی سازنده انقدر زیاده و استرس داره ممکنه برای خودش هم مشکل ایجاد بشه
    در هر صورت امیدوارم حتی از witcher 3 هم موفق تر ظاهر بشه
    —————–
    بعد از پایانgot و اون فاجعه ایی که پت و مت برای ما رقم زدن واقعا حس و حال کامنت دادن رو ازم گرفتن
    هی
    چه بلایی سر دنیای مارتین اوردن خدا داند! حیف شد
    ولی got نمرده و نخواهد مرد هنوز کتاب ها هست و باد های زمستانی هم تا ۲۰۲۰ منتشر میشه به لطف خدا 😐

    • NFrealmusic گفت:

      این ایپی از لحاظ ریسک پذیری و جاه طلبانه بودن (حتی فشار روی سازنده),وضعیتی مشابه به GOW 4 داره؛اگه خروجی هم مثل ساخته سانتا مونیکا باشه,موفقیتش حتمیه.
      ________
      فراتر از فاجعه بود…
      شخصیت پردازیا,خط داستانیا,روایت و منطق حاکم بر سریال رو به فاک عظمی دادن(عملا همون مواردی که در وهله اول باعث موفقیت سریال شدن) تا به زعم خودشون سریال رو غیر کلیشه ای و شوک آور تموم کنن…ولی زهی خیال باطل!

      • دقیقا منم حس میکنم عین فشاری که روی کوری بود روی سازندگان این بازی هم هست و میترسن نکنه یهو مردم بگن انتظار ما این نبود و …
        ——————
        مشکل این بود میخواستن در کمترین وقت بیشترین خط داستانی رو روایت کنن
        نمیشه منطق رو زیر پا بزاری تا سریال رو تموم کنی
        برای یه فیلم یا سریال مهم ترین چیز فیلمانس
        اگه اینا ۳ فصل اضافه میکردن یه فصل برای نایت کینگ یه فصل برای سرسی
        یه فصل برای دنی اومقع ما شاهد پایانی بهتر با شخصیت پردازی هایی در خور فصل های ۱ تا ۴ بودیم
        وگرنه مقصد شخصیت ها چیزی هست که احتمالا تو کتاب هم ما شاهدشون هستیم
        روایت بد بود و سیر تحول شخصیت هایی مثل جیمی و دنریس در این فصل
        مسئله ایی نیست کتاب باد های زمستانی از مارتین منتشر میشه و قطعا میتونیم بازی تاج و تخت رو با پایانی قابل درک تر و بهتر ببینیم

      • اسپویلر در مورد پایان سریال game of thrones
        به قول خودم و دیگر دوستان فصل ۸ گات تموم شد و برخلاف فصل های قبلی چیزی جز موسیقی های شاهکار رامین جوادی تو ذهنمون نموند.
        بازیگری که مزخرف . دیالوگ ها کلیشه ای اون برن لعنتی بهش میگن اماده ای میگه پس برا چی اینهمه راه اومدم. داستان واویلا اینو چی بگم . روندش که مثل سرعت گلوله بود . صحنه کشتن دنریس توسط جان درسته ناراحتمون کرد ولی نه اونطور که باید میبود روند داستان خیلی سریع بود باعث شد مخاطب انچنان درگیر اون صحنه نشه باید کلی مقدمه چینی براش میکردن تو تعداد زیادی اپیزود ولی اینا تو ۱ قسمت و نصفی خلاصه اش کردن و رفت.کلی مقدمه چینی که جان از کجا اومد چی بود مقدمه چینی کردن همه میگفتن پادشاه اینده و اینا ولی اخرش به جایگاه اولش برگشت حتی موقع انتخاب شاه جدید نامی از جان برده نشد و بی دلیل تبعید شد بهترین کارو با کشتن دنریس کرد ولی مثل اینکه همه احمقن و… دیگه بقیه اش رو خودتون میدونید
        در پایان شاید بهترین لحظه این قسمت و شایدم کل فصل ۸ در اخر قسمت پایانی فصل پایانی سریال یعنی ۸ اونجایی که جان اسنو داره سوار بر اسب همراه با دیگران میره وقتی وایستاده و بر میگرده نگاه به پشتش میکنه و درست همون لحظه ای که به دوربین نگاه میکنه و اهنگ محبوب سریال شروع به پخش میکنه تا لحظه پایانی که ازش میبینیم تا اخر تیتراژ پایانی سریال خیلی زیبا و غم انگیزه.هر چند پایانی مزخرف هست.تازه صبر کنید قرار این بلا سر star wars هم بیاد

    • pacogamer گفت:

      گات فن هستین ؟؟ افسوس ، این همه سریال !!! بیکارین دیگه

      • من فن کتاب بودم و سریال هم تا فصل ۴ بر اساس کتاب هست و شاهکار
        فصل ۵ و ۶ و ۷ قبول دارم از نظر داستانی افت کرد اما بازم خوب بود و نمراتش فوق العاده بالاست
        اما این فصل به خاطر قسمت های کم و نبود وقت برای شخصیت پردازی اون چیزی نبود و نشد که میخواستیم دلیل نمیشه بگیم سریال بد بوده
        این سریال یکی از بهترین سریال های تاریخه و منکر شدن این قضیه یعنی اینکه شما سریال رو ندید

  • Senatorbigy گفت:

    خوب اینکه خیلی خوبه،اون شایعه ی کندی ساخت بازی هم تکذیب شده پس :inlove: الان فقط مونده که تاریخ رو بگن و اگرم شد کمتر از بازی بگن برامون 😉 :yes: tnxXx

  • Ladon گفت:

    حالا جدا از روند طولانی این بازی که ما براش انقدر هایپیم که چی سر این بازی میاد من موندم Rocksteady کدوم گوریه لامصب بازیش ۴ ساله نیومده هر سری هم میگه ما هیجان زده ایم بازی مونو ارائه بدیم کشتن ما رو خدا کنه تو e3 امسال باشه اخه هر چی سال ها میگذره واسه بازی توقع ما بیشتر میشه از بازی

  • این نظرو خطاب به عباس و سینا و … میگم برا این زیر کامنتشون ننوشتم چون میخوام تو دید باشه
    خواستی از این اشتباها نکنی cyberpunk کلی طرفدار داره از جمله خودم اگه یکی بگه چرا اینقد طولش میدن کلی منفی میخوره و اینا چه برسه به اینکه بگی زبونم لال بازیه بدیه و …
    بعدشم کی گفته کار کردن زیاد رو یه بازی و تاخیر درش باعث شکست و نمرات پایین و … میشه چون شما یکی دو بازی دیدی اینطور شده دلیل نیست (شاید بی عرضگی سازنده ها باشه که بازیشون بعد تاخیر شکست خورده شاید) بلکه این نشون دهنده ی اینه دارن سخت روش کار میکنن تا بهترین تجربه رو برای گیمر رقم بزنن همونطور که خودشون (بچه های cdpr ) همیشه میگن (دقیقا مثل the witcher 3) بعدشم cyberpunk هیچوقت تاخیر نخورد چون هیچوقت تاریخ انتشارشو نگفتن.
    چه بخوای چه نخوای این یه شاهکاره و منم میمیرم براش.

توسعه Cyberpunk 2077 با سرعت بالایی پیش می‌رود | هیجان زیاد سی‌دی پراجکت رد نسبت به E3 2019 - گیمفا