THQ Nordic استودیوی سازنده عناوین ELEX و Gothic را خرید
در این چند وقته خبرهای زیادی از خریداری استودیو/شرکتهای جدید توسط فعالان حوزه صنعت بازیهای ویدئویی و گسترش شرکتهای متعدد هستیم. یکی از این شرکتها، تیاچکیو نوردیک (THQ Nordic) است که با استفاده از برند THQ، علاوه بر جذب مخاطبان بیشتر، لایسنسهای بسیاری از تیاچکیویِ تعطیل شده را خریداری کرده و توانسته است به یکی از فعالان این صنعت تبدیل شود. به تازگی، این شرکت خبر از خرید یک استودیوی دیگر و افزودن آن به فهرست توسعه دهندگان پرتعداد خود داده است: استودیوی Piranha Bytes نام خرید جدید این شرکت است.
استودیوی Piranha Bytes، بیشتر در زمینه عناوین نقشآفرینی فعالیت میکند و از جمله آثار آنها میتوان به Gothic، Risen و ELEX اشاره کرد که مورد آخر، توسط خود شرکت تیاچکیو نوردیک به بازار عرضه شده است. به دنبال اعلام این خبر، بیانیه جدیدی از سوی این استودیو منتشر شده که در آن ابراز داشته است که همچنان آزادیها و خلاقیتهای خود را حفظ خواهد کرد و به ساخت بازیهایی که به واسطه آنها به شهرت رسیده است، ادامه خواهد داد. متاسفانه جزئیاتی از پروژههای جدید این استودیو که ممکن است در آیندهای نزدیک عرضه گردد، منتشر نشده است.
این اقدام تیاچکیو نوردیک، IPهای بیشتری را به فهرست IPهای پرتعداد این شرکت اضافه میکند. روز گذشته مشخص شد که آنها با همکاری استودیوی ۴اِی گیمز (۴A Games)، سازنده سری بازیهای Metro، در حال کار برروی یک عنوان AAA جدید هستند و تقریباً بیش از ۸۰ بازی توسط استودیوهای زیرمجموعه تیاچکیو نوردیک در دست ساخت و توسعه قرار دارد. همچنین مدتی پیش مشخص شد که این شرکت در نمایشگاه E3 2019 حضوری فعال خواهد داشت و از نسخه جدید دو سری محبوب رونمایی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
هردوتا استودیو بشدت استعداد و پتانسیل بالایی دارن فقط باید برنامه ریزی درستی بکنن
دم thq nordic گرم
:inlove: gothic :inlove:
THQ Nordic شیر مادرت حلالت
خریدهاشونم تمومی نداره.
اسپم:
اینم در جواب یه بنده خدایی که به بقیه میگه “تخریبچی” ولی خودش بدون هیچ مدرکی هرچی چرت و پرت و دروغه منتشر میکنه.
جواب دیوید جفی در رابطه با Twisted Metal, سونی و عملکرد Drawn to Death:
https://twitter.com/davidscottjaffe/status/1131284608480243712
.
برای اونایی که قندشکن ندارن: http://uupload.ir/files/3enw_dj.png
واو :laugh: :no:
ساختگی تا دروغ
فاصلش کمتر از یک تار مو بود
کلا بازیهای piranha bytes از نظر فنی یه نسل عقب تره.
Elex اگه بودجه و منابع لازم رو داشت میتونست در سطح ویچر ظاهر بشه.
خداکنه با قدرت ادامه بدن و بدون خستگی تا میتونن بازیهای شاهکار تحویل ما بدن
دمت گرم THQ NORDIC خیلی خیلی داره پیشرفت میکنه واقعا یه شرکت بسیار بسیار بزرگ شده چند تا شرکت بزرگ خریده و بیش از ۸۰ بازی در دست ساخت داره که واقعا یه رقم شگفت انگیزه