فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا

فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد

مرصاد قدیری
۲۲:۴۵ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا

همان‌طور که می‌دانید، شرکت‌های مایکروسافت و سونی قصد دارند تا با همکاری یکدیگر، زیرساخت‌های فضای ابری را بهبود دهند. حال آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیر برند اکس‌باکس و معاون اجرایی بخش گیمینگ مایکروسافت، به این موضوع واکنش داده است.

وی مدتی پیش در با انتشار یک توئیت جدید، به این خبر مهم اشاره کرد و دیدگاه خود را با مردم به اشتراک گذاشت. به عقیده‌ی آقای اسپنسر، هر دو شرکت در حال دنبال کردن اهداف جاه طلبانه و مشترکی هستند. چه کسی فکرش را می‌کرد که مدیر بخش اکس‌باکس، شرکت سونی را به طور مستقیم در توئیت خود تگ کند.

برای فرصت‌های آینده با سونی به جهت دنبال کردن اهداف جاه طلبانه مشترک گیمینگ و خوشحال کردن بازی‌بازان سراسر جهان هیجان زده‌ام.

البته هیجان آقای اسپنسر آن قدر‌ها هم غافلگیر کننده نیست. در طی مدت کوتاه فعالیت اسپنسر به عنوان رهبر برند اکس‌باکس، وی موفق شد تا با ارائه‌ی یک کنسول جدید و همچنین انتشار برخی از آی‌پی‌های اکس‌باکس برروی رایانه‌های شخصی، بخش گیمینگ مایکروسافت را بیش از پیش گسترش دهد.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم برای آینده‌ی این همکاری هیجان زده‌ هستید؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا
فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    ماهم هیجان زده ایم آقای اسپنسر :yes: :drool: :inlove: :dance: :clap:
    for_the_players#
    feel_true_power#

  • کلا حضور هر برند و رسانه ای که کاربر کمتری داره کنار یه برند و رسانه که کاربر بیشتری داره براش یه تبلیغ محسوب میشه. مطمئنا الآن اسپنسر ازین همکاری خیلی خوشحاله و سونی بیشتر میشه گفت مجبور شده که تن به همکاری بده، کمااینکه بارها سعی کرده بود دم به تله نده.
    مهم خروجیش هست که صد در صد به نفع گیمرها میشه؛ چون این همکاری اتفاقا رقابت و مقایسه شدن کنسول ها رو بیشتر از قبل میکنه.
    امیدوارم دیگه شاهد کنسول هایی که کشش اجرای بازیهای نسل خودشون رو ندارن نباشیم…

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      فارغ از تعصب باید بگیم که این به نفع همه گیمر ها خواهد بود. هر دو در کنار هم رشد می کنن و گیمر های واقعی و غیر متعصب هم لذتش رو می برن.قطعا این همکاری باعث قوی تر شدن هر دو شرکت ناشر و در نتیجه پیشرفت صنعت گیمینگ خواهد شد. :yes:

      • TIGER ..TIGER گفت:

        بلخره مخ سونی رو زد مایکروسافت .
        جادو کردن معلومه :laugh:

      • PERSIAN NAZI گفت:

        سینا جان :yes: :rose:
        کنسول گیمینگ با مشکلات بزرگی روبرو شده
        ۱_ روز به روز تعداد PC گیمرها داره اضافه میشه و تعداد کنسول پلیرها رشدش رو به پائینه و اگه دقت کرده باشیم سونی حدود ۱۰۰ میلیون کنسولش رو وارد بازار کرده اما ۴۵ میلیون اکانت کاربری داره
        حالا میگیم تعداد زیادی مثل کشور خودمون هکی میزنن که بشه ۲۰ میلیون اما واقعیت اینجاست که بالای ۲۵ میلیون از کنسولهاش داخل هتلها دارن خاک میخورن و وقتی بازیکنی نیست یعنی خرید بازی هم نیست و همین مشکل رو مایکروسافت هم داره و بدجور حالشون رو گرفته
        ۲ _ رقبای جدید که با جیب پر دارن وارد بازار میشن و افراد نام درخشانی همچون جید ریموند رو در اختیار دارن و نامشون هم تو دل بروعه و ناشر قدرتمند هم پشتشونه
        ۳_ ساخت کنسول علانا سود نداره که هیچ و ضرر هم داره چون سخت افزار سفارشی گرانتره
        ۴_ مشکلات پردازشی و گرافیکی که همیشه گریبان گیر کنسول بوده و الان میگن PS4 PRO میتونه ۴K نمایش بده اما جالبیش اینجاست که نمیتونه رو ۱۰۸۰ فریم ۳۰ رو قفل کنه و مدام دروغ بازار یابی تحویل ملت میدن
        ۵_ سرویس که پولیه و تقریبا در مقابلش چیزی نمیگیری . شما تصورشو بکن که میخوای بتلفیلد بازی کنی اما باید ۶۰ دلار پول سرویس بدی به سونی و تو جیب EA پول پرست هم نمیره
        ۶_ استورهای افتضاح که الان همچنان CALL GHOST رو ۶۰ دلار در پلی استیشن استور میبینیم و مایکروسافت استور که خیلی داغونتره ( طرف بازی خریده اما کدش رو نمیتونه بگیره )
        واقعیت اینه که اینقدر به فکر رقیب بودن خودشون رو فراموش کردن و مدام دارن گاف میدن و بدتر از اون هم انگار نه انگار طرفدار دارن و بیخیال نمایشاشون شدن و نه تریلر میدن و نه معرفی دارن
        اتحاد این ۲ غول صنعت و هنر گیم اول به نفع خودشونه بعد به نفع گیمرهاشونه و در اخر هم به نفع ایندشونه
        حالا چرا ؟
        چون هدفشون فروش بازیه و کسب درامد
        تصورشو بکن که لست ۲ بتونه ۱۵ میلیون بفروشه و در کنارش هم بتونه ۱۰ میلیون تو مایکروسافت استور بفروشه مگه کمه ؟
        گیرز ۵ بتونه ۱۰ میلیون تو پلی استیشن استور بفروشه مگه کمه ؟
        سونی بازی ساز بهتریه و مایکروسافت خدماتگذاری بهتر و سخت افزار قدرتمندتری رو در اختیار داره و میتونن با یه قرارداد ساده میلیاردها دلار پول بدست بیارن
        البته هیچ چیز مشخص نیست و باید دید در اینده چی پیش میاد
        از قدیم گفتن : شاهنامه اخرش خوش است

        • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

          با اکثر حرفهات موافقم. :rose:
          تو کشور خود ما که کاملا قابل لمسه این بازی کرکی و هکی که واقعا چاره ی دیگه ای هم نیست با این شرایط قیمت بازی ها. بهترین تصمیم همین اتحاد کنسول هاست. در نهایت هم خودشون سود می کنن هم باعث میشن کاربراشون وضعیت و خدمات بهتری رو تجربه کنن :yes:

      • آره، البته باید ببینیم این همکاری‌ها تو چه زمینه هایی و تا کجا پیش میرن.
        ممکنه نکات منفی هم برای ما گیمرای ایرانی داشته باشه، که اونم رفتن به سمت تمام آنلاین کردن بازیها هست که با توجه به این همکاری احتمالش بیشتر میشه.

  • pezhmanm666 گفت:

    این طرح به نفع گیمراس.ولی فیل اسپنسر به همین خیال باش

  • Rr گفت:

    این آقا جدیدا به همه چی واکنش نشون میده
    ولی ازش بدم نمیاد هیچ وقت نا امید نمیشه

  • ShadoWWolf2 گفت:

    امیدوارم این همکاری به بهترین درجه ثمربخشی برسه که مخاطبان هر دو قطب نسل هشتم یعنی سونی و مایکروسافت هم نهایت لذت و خرسندی رو از این همکاری داشته باشن :yes: :yes:

  • Star1 گفت:

    منظور از “اهداف جاه طلبانه مشترک گیمینگ”، همون سرویس استریم بازی و رقابت با گوگل استادیا بود فک کنم.

  • معلومه هم سونی و هم مایکروسافت حسابی از به وجود اومدن استدیا احساس خطر کردن (ولی اخه واقعا چرا باید سونی این کارو میکرد؟ انحصاری هاش که بیسته ، پشتیبانیش که بیسته و….. ، باید منتظر بمونیم ببینیم چرا همچین کاری کردن)

    • A.K گفت:

      من که واسه نسل بعد گرخیدم دیگه وای به حال اینا فقط خدا کنه کارمون به بازنشستگی نکشه

    • joel گفت:

      تو نسل ۶ هم پشتیبانی و بازیهاش ۲۰ که مایکروسافت واسش شاخ شد ?:-)
      تمام کمپانی ها و برندهای بزرگ با قدرت وارد این صنعت شدن اگه الان به فکر نباشن شاید چند سال دیگه دیر باشه و فاجعه نوکیا دوباره تکرار بشه ?:-)

    • Mr Hill93 گفت:

      داداش تا ابد الدحر بازی ها به صورت کنسولی باقی نمیمونن قرن ۲۱ هستیم جهان دارن پیشرفت میکنه نگاه نکن تنها پیشرفت ما کنسول امپراطوره سونی تو بخش سیستم استریم یا ابری خیلی ضعیف هست قطعا باید همه این و بپذیرن و اینکه استادیا ی شرکت غول به اسم گوگل پشتش هست که از سیستم ابری فوق العاده ایی بهره منده و اگه با تعاریفی که کردن مثلا بتونی ی بازی و در ماه ( مثال میزنم ) به قیمت ۳۰ دلار به جای شصت دلار بازی کنی خب معلومه پلیر بیشتر جذب میشه کما اینکه سرعت انچنانی ایی هم برای اجرای بازی در سیستم استادیا نیازی نیس سونی هم میتونست آمارون یا همون گوگل و انتخاب کنه ولی ترجیح داد بخش azure مایکروسافت و انتخاب کنه اینطوری آینده نگری هم کرده بخش پردازش ابری سونی هم قوی میشه اینطوری سونی بازار شو از دست نمیده ی سودی هم برای مایکروسافت داره ربطی ام به انحصاری و پشتیبانی های سونی نداره احتمالا تو نسل ۱۰ یا نهایت ۱۱ سرویس استریم بازی همه گیر میشه قطعا

    • generalD4 گفت:

      خب معلومه ترسیدن مردم اون ور هم خسته شدن از پول پرستیه این دو شرکت (۶۰ دلار پوله پلاس)(۶۰ دلار پوله ps now)
      (۶۰ دلار بازی با تخفیفای مضخرف که تا یک سال باز ۵۰ دلار میمونه در کنسول ها)
      استادیا با ۱۵ دلار بدونه نیاز به پلاسو کوفتو درده سونی به بازیا دسترسی خواهی داشت ((صحبتام اصلا در مورد ایران نیست چون اینجا دیگه از دست رفتس))
      مگه دیوانه ان گنسول بخرن یارو اونور براحتی ۴۰۰۰ دلار خرجه pc اسمبل کردن میکنه با حقوق ۲،۳ ماهش.

  • Vahid333 گفت:

    فیل چه همکاری میخوای باهاشون کنی ولشون کن بزار تو حال خودشون باشن و نابود شن :rotfl: :rotfl: 😀 😀 :yes: :yes:
    Only feel true power #

  • Amirali T.A گفت:

    اگه سونی چهار تا از انحصاری های ps3 و p34 اش رو برای پی سی منتشر کنه ما هم کلی هیجان زده می شیم 😀

  • Mohammad گفت:

    احتمالا بخشیش بخاطر گوگل هست، شاید احساس خطر کردند، با این حال گوگل پروژه های کنسل شده زیاد داره. این همکاری نتیجه مثبتی داره و باعث پیشرفت در صنعت گیم میشه.

  • sony رو nasa فرض کنیم
    فیل اسپنسرو همیشه ایلان ماسک space X فرض کردم خیلی پرانرژی به سوی اهداف :yes:

  • Nima.1371 گفت:

    خیلی خیلی هم عالی.ایشالا هر شرکت بتونه تو زمینه ای که از شرکت مقابل عقبه با کمک شرکت مقابل پیشرفت کنه و این کار کلاس و استایل هر دو کمپانی رو تا حد زیادی بالا میبره.بسیار خوشال کنندس.

  • فرشاد گفت:

    گرچه از بعضی سیاست های پول پرستانه مایکروسافت خوشم نمیاد ولی این اتحاد در آینده نوید موفقیت های بزرگی رو برای هر دو کمپانی میده بماند که کودکانی مثل این وحید۳۳۳ دارن تفرقه میندازن بین فن ها و دوستان لطفا گزارش کنن تا بن بشه اما مهم ترین هدف این اتحاد به نظرم آمادگی هر دو کمپانی برای مقابله با رقیبان تازه واردی مثل استدیا هستش که در زمینه استریم گیم و حافظه ابری فعالیت میکنن در حال به امید موفقیت هر دو کمپانی به شخصه تنها خواسته ام از مایکرو برای نسل ۹ فقط ۲ چیز اول باتری های کنترلر رو باتری های شارژی داخلی کنه و دوم اینکه دکمه های LT -RT و LB – RB رو یکم نرم کنه واقعا دکمه های سفتی هستن من تنها مشکلم با ایکس باکس از نظر سخت افزاریش همین ۲تا است از نظر نرم افزاری تنها عیبش فقط نبود عناوین انحصاریش بود وگرنه زودتر کپی خور شد و الان با ۱۰۰ تومن مغازه دارا کل هارد رو پر بازی میکنن فقط به نت وصل نشید

  • crash گفت:

    باز این فیل حرف زد بجای حرف زدن برو بداد جعبه بی انحصارت برس چندتا بازی بساز طرفداراتو خوشحال کن

  • Vahid333 گفت:

    بعید میدونم این اصلا یه همکاری باشه بازم سونی داره از سیاست غیر انحصاری کردن مایکروسافت سو استفاده میکنه نمیدونم چرا اسپنسر و نادلا هی دم به تله میدن وگرنه سونی تو این ۱۵ سال کجا بود اسپنسر و بیل گیتس کلی به اینا پیشنهاد همکاری داد تو این چن ساله اخرشم از اندرو هاوس که شوتش کردن بیرون و شان لیدن و جیم رایان و و سرنی و سردستشون هیرای و الان یوشیدا کلی ایکس باکس رو مسخره کردن و میگفتن اصلا رقیبی نیس مایکروسافت و رقابت با رایانه های شخصی هس سر عرضه کنسولهای میان نسلی و میومدن وان ایکس رو مسخره میکردن و میگفتن اصلا امکان نداره بازیها رو ۴k اجرا کنه و ما سازنده ها رو مجبور میکنیم که از این قدرت اضافی استفاده نکنن و بازیا فرقی خیلی نکنه و بعدم دهنشون بازموند و قابلیت backwards compatiblity هم به همین صورت حتی سونی با قابلیت کراس پلی هم موافقت نمیکنه اون وقت چه همکاری در ضمینه گیمینگ میخوان کنن 😐 😐 😐 😐 😐 حالا این پروژه ایکس کلود رو مایکرو کلی روش سرمایه گذاری و وقت گذاشته داره دو دستی میده به اینا در صورتی که سونی داشت این پروژه رو مسخره میکرد همون دو سه سال پیش الان سونی از قابلیت استفاده میکنن و دوباره شروع میکنن از نو اصلا به این همکاری خوشبین نیستم به هیچ وجه
    تایید شه لطفا

    • TIGER ..TIGER گفت:

      دلم برات میسوزه .اخه اینقدر جوش نزن اینقدر نسوز .داری میمیری به قیافت نگاه کن .
      یک کنسوله خدارو چی دیدی شاید خریدی البته بعید میدونم بتونی بازی هاشو بازی کنی چون سخته مناسب سن تو نیس مخصوصا گاد اف وار .ولی بازی لیمبو برات مناسبه گوگولی مگولی

    • فرشاد گفت:

      تو فعلا دوغت رو بنوش نگران مایکروسافت نباش ۱۰۰ تا اقتصاد دان و تحلیلگر دارن هردو شرکت با کلی مدیر مسلما اونا بهتر میدونن دارن چیکار میکنن تا تو با این نظرات گهر بار و آبکی انگار ماینکرفت رو ۴k زدن خیلی خفن بوده قابلیت پشتیبانی از نسل قبل هم بازم به تو ربطی نداره و بدرت نمیخوره واسه خارجی هاست که بازی اورجینال دارن نه تو که کپی خور بوده دستگاهت و بازی های رایتی داشتی از چیزی بالا برو که الان بتونی ازش استفاده کنی کفگیر سونی به ته دیگ نخورده اینقدر خزعبل نگو جون جدت از کجا میای تو آخه تلو۲ – گوست آف سوشیما – دث استرندیگ – کنترل – همین دیز گان که تازه اومده که میشه اولین بازی انحصاری سونی برای سال ۲۰۱۹ امسال شما چی عرضه کردید هیچی وقتی میخوای حرف بزنی یکم آمار داغون کنسول خودت رو داشته باش بعد خزعبل بسرا هنوز این نسل تموم نشده میدونیم ۴ تا بازی انحصاری دیگه مونده کراس پلی به نظرم مضخرف ترین قابلیتی هستش که تا حالا وجود داشته و از بیخ و بن باهاش مخالفم درضمن بالا هم گفتم بازم میگم هرکاری میکنم تا تو یه نفر بن بشی چون یه تنه داری گند میزنی به بخش نظرات سایت و واقعا نمیدونم نویسندگان چرا نظرات بچگانه و بی محتوای تورو که کلا هدفش جنگ و دعوا تو سایته تایید میکنن

      • Vahid333 گفت:

        داداش باز من بهتر از شمام تو هر پستی یکی دو تا کامنت میدم و بی خیال میشم وگرنه خودتون بدتر از من بودید مخصوصا کاربر last of us مرحوم که تو هر پست ما میومد ۲۰ تا نظر میداد و تو پست سونی بازم مایکرو رو میکوبید تازه وان ایکس دویل می کرای ۵ و رددد۲ رو ۴k قشنگ اجرا میکنه همون ماینکرافت از تمام بازیهاتون بیشتر فروخته

    • هیچی فهمیدن برای اینکه تو صنعت گیم بخوان دیده شن باید نوچگی سونیو کنن :rotfl:

      • ETERNAL_MAN گفت:

        نوچگی سونی؟! مایکرواصن نیازی به کنسول نداره و اگه اکس باکس رو ساخت و وارد صنعت گیم شد فقط به خاطر طرفدارانش بود ، همونطور که سونی حاضر شد به خاطر طرفداراش میلیونها دلار روی پلی استیشن سرمایه‌گذاری کنه و حتی در مواردی ضرر بده❤️ این دوتا کمپانی به خاطر فن ها و دوست دارانشون توی صنعت گیم فعالیت دارن و نه هیچ چیز دیگه ای

  • navid313714 گفت:

    ببینم میتونی یه xbox بسازی که دهن ps5 رو سرویس کنه 😀

  • AliEM گفت:

    کی میشه این درگیری ها تموم شه :-/

فیل اسپنسر به خبر همکاری سونی و مایکروسافت واکنش داد - گیمفا