اطلاعات جدیدی از بازی Minecraft: Dungeons منتشر شد
به نظر میرسد در ماههای اخیر، شرکت مایکروسافت اهمیت ویژهای برای سری محبوب و بزرگ Minecraft قائل شده است. در کنار معرفی نسخهی واقعیت افزودهی این سری با نام Minecraft Earth، شاهد انتشار آمار فروش این سری نیز بودیم. علاوه بر این، بالاخره پس از گذشت ماهها از معرفی بازی Minecraft: Dungeons، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این عنوان هستیم.
تهیه کنندهی ارشد بازی، آقای دیوید نیشیگن (David Nisshagen) در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت Game Informer اطلاعات جدیدی از بخش مبارزات، مراحل و کلاسهای این عنوان را منتشر کرده است. به گفتهی ایشان، تمامی مراحل این بازی بر مبنای محیطهای مختلف سری Minecraft و با استفاده از الگوریتمهای مشخص و بدون دخالت سازنده تولید میشوند. در این بازی، شاهد کلاسهای مختلف هستیم ولی در مقایسه با دیگر عناوین، سیستم کلاس در این بازی تا حد زیادی ساده شده است. به جای تمرکز برروی کلاس اولیه و ویژگیهای (Stats) هر شخصیت، کلاس شما براساس آیتم و زرهی که از آن استفاده میکنید، مشخص میشود. به عبارتی، اگر یک زره سنگین بپوشید، میتوانید نقش تانک را ایفا کنید و با انتخاب یک زره سبک و تیر و کمان، میتوانید به یک مبارز کماندار تبدیل شوید.
سیستم ارتقا سلاح و Enchantment نیز در بازی وجود خواهد داشت و هر اسلحه، شامل چندین گزینهی مختلف برای بهبود میشود. با توجه به محیط مرحله و یا سبک بازی، شما میتوانید گزینهی مناسب خود را از بین چندین Enchantment موجود انتخاب کنید. تیم سازنده امیدوار است ترکیب این سیستم با سیستم ساده شدهی کلاسها در بازی بتواند به بازیبازان اجازه دهد تجربهی خود را به سادگی و بدون نیاز به منوها و رابطهای کاربری پیچیده، تا حد امکان شخصیسازی کنند. آقای نیشیگن در این باره بیان کرده است:
به این موضوع اینطور فکر کنید: یک شمشیر برروی زمین میافتد. این شمشیر گزینههای Enchantment مختلفی دارد. شما یکی از این گزینهها را انتخاب میکنید و شمشیر را با آن ارتقا میدهید. شمشیر بعدی که نصیب شما میشود دقیقا ظاهری مشابه شمشیر قبلی دارد. تمامی انیمیشنها، نحوهی استفاده از آن و دیگر موارد، همگی مشابه شمشیر قبلی است با این تفاوت که گزینههای Enchantment متفاوتی برروی آن قرار گرفتهاند. یکی از این گزینهها ممکن است به شما اجازه دهد ضربات محیطی قدرتمندی وارد کنید، در حالی که گزینهی دیگری به شما این امکان را میدهد که دشمنان را مسموم کنید. حتی اگر این دو آیتم در اساس یکی باشند ولی ویژگیهای کاملا متفاوتی خواهند داشت.
بازی Minecraft: Dungeons پاییز سال گذشته معرفی شد. این عنوان که توسط یک تیم مستقل در استودیوی سوئدی موجانگ (Mojang) توسعه مییابد و برای عرضه در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامهریزی شده است. به دلیل کم بودن تعداد اعضای این تیم، در حال حاضر تنها نسخهی رایانههای شخصی این بازی در دست توسعه قرار دارد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
امیدوارم مثل نسخه اصلی اش جذاب باشه