Dying Light 2 به اندازهی چندین عنوان محتوا خواهد داشت
به نظر میرسد در مقایسه با نسخهی نخست سری، استودیوی تکلند (Techland) برخورد و نگرش متفاوتی نسبت به بسیاری از مسائل دومین نسخه از سری Dying Light داشته است. اگرچه همچنان شاهد یک دنیای وسیع و مکانیکها و سیستمها متفاوت در این بازی هستیم ولی در کنار این موضوع، تیم سازنده اهمیت بسیار زیادی برای روایت داستان، تصمیمهای بازیبازان و تاثیر آنها در پایان و جهان بازی قائل شده است.
به نظر میرسد کنار هم قرار گرفتن همهی این ویژگیها و سیستمها باعث شده است تا با یک بازی پرمحتوا و غنی طرف باشیم. تهیه کنندهی استودیوی تکلند، آقای کورنل جسکولا (Kornel Jaskula)، در جدیدترین مصاحبهی خود با وبسایت GamesRadar بیان کرده است که به اعتقاد ایشان، بازی Dying Light 2 «به اندازهی چندین بازی محتوا دارد». البته با توجه به محتوای زیاد بازی، استودیوی سازنده میداند که بسیاری از کاربران به احتمال بسیار زیاد برخی از محتوای موجود در بازی را تجربه نخواهند کرد؛ چرا که برای تجربهی کامل این بازی، شما باید آن را چند بار از ابتدا تا انتها بازی کنید. آقای جسکولا در این مصاحبه بیان کرده است:
شرایط فعلی به گونهای به نظر میرسد که گویا ما در حال تولید محتوا برای چندین بازی هستیم. ما این بازی را با در نظر گرفتن این موضوع طراحی میکنیم که برخی از کاربران بخشی از محتوای این بازی را تجربه نخواهند کرد و ما با این موضوع مشکلی نداریم.
به لطف تنوع بالا در بخشهای داستان، ماموریتها، مناطق و دیگر محتوا، ما باور داریم که بازیبازان مشتاق خواهند بود تا این بازی را چندین بار تجربه کنند و یا با استفاده از بخش Co Op، به دنیای دیگر کاربران بروند. ما این ایده را در همان ابتدای مراحل توسعه در نظر گرفتیم. این موضوع در حقیقت یکی از اهداف ما در طراحی بازی بوده است و هنوز به آن پایبند هستیم.
بازی Dying Light 2 برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه میشود ولی تاریخ دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست. با این حال، تیم سازنده حضور این عنوان جهانباز در مراسم E3 امسال را تایید کرده است، پس میتوان انتظار انتشار اطلاعات تازه، به خصوص تاریخ یا بازهی عرضهی این عنوان در جریان این مراسم را داشت.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
امیدوارم همینطور باشه :yes: بازی های جهان باز مشکل عمده شون
۱:تکراری شدن بازی بعد از گذراندن چندساعت
۲:بعضی هاشون جهان زنده و پویا ندارن و کاملا بیروحه دنیای بازی و خالی
۳:کمبود محتوا
از پس این سه تا بربیاد با یه عنوان حتی بهتر از نسخه اول طرف خواهیم بود
کاملا موافقم
فقط یچیز دیگه که من ازش میترسم اینه که المان های ارپی جی باهاش مچ نشه ممکنه خراب بشه (دو سه ساله بازیا به این سمت میرن و با اینکه میتونن با این المان ها جذاب بشن ولی سازنده ها پتانسیل کامل رو استفاده نمیکنن)
واقعا ریسک بزرگی کردن
یکش بازی کردم عالی بود شب میشدا جرعت نمیکردی بری بیرون یه زامبیایی داشت میدوییدن دنبالت ا ۳ برابره از سرعته خودت بیشتر، ادم خ……..میکرد بقران هخخخخ.
یکی بهترین بازیایی که تجربه کردم.
شبا که چراغ قوه روشن نمیکردم از ترس اون زامبیای وحشی ، با مپ میرفتم base و فقط jump رو میزدم بلاخره میرسیدم base!
من وقتی بیرون base بودم شب میشد قشنگ اپیلاسیون میشدم 😐 :rotfl:
اون شکارچی های شب رو میگی که وقتی نزدیک ات بود دهنش مثل هشت پا باز میشد و باید L1 و تند تند ضربدر رو میزدی تا ولت کنه؟ خیلی ترسناک بودن. یه مدلم داشتن که خار دار و سمی بودن اونا خیلی سخت تر می مردن و وقتی می مردن بهت ایتم خوبی میداد. من یه مکان تو slums پیدا کردم بودم توی نزدیک یه safe zone یه دیوار بود که روش بودی نمیتونستن بیان تو رو بکشن و از اونجا هی xp کسب میکردم با شلیک گلوله. خخخ
همین حرفارو میزنن استودیو ها که بازی ها رو خراب میکنن
.
بهتون قول میدم این بازی هم منتشر بشه کمبود کانتنت و محتوا داره حالا هی بیاید بگید پر محتواست
نسخه یکمش عالی بود
کاش واسه کنسول های نسل ۹ هم پورت بشه (مثلا میتونم بخرم)
کسی میدونه از دد ایلند ۲ چه خبر ?؟
یکی از بازی های مورد انتظار منه 😎 ولی حیف که پولی برای خریدش نیست 🙁
محتوای زیاد نمیتونه به تنهایی باعث بشه یک عنوان موفق بشه . نوع پرداخت نوع اعمال کردن و از همه مهمتر متنوع بودن و متفاوت بودن خیلی اهمیت داره وگرنه الانشم کلی بازی با محتوای زیاد داریم که موفق نشده.
سازندگان این بازی با dying light راهشون رو پیدا کردن و بنظرم بتونن از شماره ی دومش یه شاهکار بسازن؛ البته بنظر من که نسخه ی کامل بازی اول هم یه شاهکار بود، هرچند یسری ضعف قابل چشم پوشی داشت که نمیشد برطرف بشه. مثلا تکراری بودن چهره ها.
مورد انتظار ترین بازی من تو سال ۲۰۱۹ هست.
قسمت اول که کلی محتوا داشت خیلی طولانی بود واقعا حالا قسمت دوم این طور که به نظر میرسه ۳ تا ۴ برابر قسمت اول محتوا داره (به اندازه چند تا بازی گفتن).
من قسمت اولو ۴ بار بازی کردم و وقتی به تاریخ انتشار قسمت دوم نزدیک شدیم یبار دیگه هم بازی میکنم با این حال که قسمت دوم یه داستان دیگه و یه شخصیت جدید داره.
فقط امیدوارم سیستم هیولا نخواد