به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا

به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند

Seyyed Abbas Borsy Zadeh
۱۴:۳۰ ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا

شرکت راک‌استار (Rockstar) اخیرا به‌روزرسان جدیدی را برای عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است که علاوه بر افزودن محتویات جدید به آن، مشکلات مربوط به قابلیت HDR را نیز رفع می‌کند.

به تازگی بازی‌بازان و دوست‌داران عنوان Red Dead Redemption 2 شاهد عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگی برای این بازی و خروج آن از حالت بتا بوده‌اند. این به‌روزرسان بیشتر برروی قسمت Red Dead Online تمرکز داشته و سعی کرده است با انتشار ماموریت‌های دو نفره، چالش‌ها و سرگرمی‌های جدید کاربران این بخش را راضی نگه دارد.

اما یکی از بخش‌هایی که بازی Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه با مشکلات آن دست و پنجه نرم می‌کرده، قابلیت HDR بوده است. مشکل اصلی این بود که این قابلیت در برخی نقاط بازی تصاویری غیر واقعی را به بازی‌باز تحویل می‌داد و باعث می‌شد تا سایه‌زنی‌های بیشتر از حد معمولی در محیط‌های بازی رخ دهند. اما حال با عرضه‌ی به‌روزرسان جدید این عنوان، بخش جدیدی در منوی بازی اضافه شده است که به بازی‌باز اجازه می‌دهد تا حدود اجرای این قابلیت در بازی را تغییر داده و به سلیقه‌ی خود از دو گزینه‌ی “Cinematic HDR” و یا “Game HDR” استفاده کند.

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است. بخش Red Dead Online این عنوان نیز تا تاریخ دوشنبه ۶ خرداد ماه (۲۷ می ۲۰۱۹ میلادی) برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۴ رایگان خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا
به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    واقعا چرا کسی به دانگریدی که تو آپدیت چدید اومده اعتراض نکرده؟همین راعث میشه راکستار پرروتر میشه و تو بازی دیگه اش هم اینکارو میکنه

    • pc and ps4 گفت:

      دانگرید داشت توی سایه ولی واقعا نور پردازی بازی طبیعی تر شد در کل به نظر من الان گرافیکش خیلی خیلی بهتر شده

      • Hala madrid گفت:

        منم یه چیزایی رو حس کردم.بعد از آپدیت نورپردازی شاهکارتر شده :yes: تو جنگل هنگام طلوع آفتاب :inlove: مه و نور مهتاب :doh: :inlove: بارها فقط وایسادم با خودم گفتم این چیه لامصب،چه نورپردازی ای داره 😮 :inlove:

    • داداش دانگریدش رفع شده
      والا هنوزم گرافیکش بسیار از بازی های دیگه یوبیشافت بالاتره :laugh:

    • AliEM گفت:

      داداش خدایی راکستار تریلراش رو با گرافیک بهتری میده. هم سر جی تی ای ها یادمه هم سر رد دد. به نظر شخصیم گرافیک چهره ها تو رد دد به نسبت گرافیک بینظیر محیط که بهترین بود تو نسل خیلی کم بود حتی از هورایزن که جهان باز بود و مال پارسال هم بود کمتر بود. ولی تو تریلرا بینظیر بود. من حتی رفتم گیم نت رو وان ایکس هم بازی کردم ولی واقعا درحد تریلرا نبود. حتی شخصیت های اصلی هم درحد انتظار نبودن. واقعا این قضیه ناامیدم کرد. این حرکتو سر جی تی ای وی هم یادمه ولی خدایی رد دد خیلی اختلاف داشت. شما یه بار دیگه برو تریلراشو ببین. نمیدونم ولی من واقعا این قضیه خورد تو ذوقم. همین امسال اسپایدر من هم که جهان باز بود چهره هاش خیلی بهتر بود. گرچه رد دد بهترین گرافیک نسل رو داشت ولی چهره هاش مال اوایل نسل یا حتی مال نسل قبل بود. نمیدونم ای کاش دیگه از این کارا نکنه.

      • Hala madrid گفت:

        بنظرم آرتور و اعضای گنگ چهره ی طبیعی و یا حداقل قابل قبولی دادن.
        بازی هم جهان بازه،هزاران هزار کارکتر و npc تو بازی هست خب نباید انتژار داشت کیفیت چهره شون در حد آنچارتد ۴ باشه 😉 :rose:

        • AliEM گفت:

          عزیز قبولت دارم کاملا ولی یه نکته رو فراموش نکن اولا راکستار به نسبت بازیای دیگه بی نهایت بودجه و نیرو داره بیشتر از ۳۰۰۰ نفر نیرو داره و تقریبا همه هم روی رد دد دو کار کردن این ۳۰۰۰ نفر اعلام رسمی شد. اعلام رسمی شد که از ۲۰۱۰ داره روش کار میشه و از ۲۰۱۳ بعد از جی تی ای وی با تمام تمرکز. و یه جایی خوندم با تبلیغات حدود ۴۰۰ میلیون دلار بودجه داشته!!! البته تخمین بود ولی بازم با این تعداد نیرو و سال کارکردن و جزییات و واقع گرایی قطعا پرهزینه ترین بازیه تاریخه وقتی جی تی ای وی یه همچین هزینه ای داشته حتی با احتساب تورم هم پرهزینه ترین بازیه تاریخه. اونوقت بودجه و نیروی اینسامیاک و گوریلا و هر نسخه اساسین و فارکرای و ویچر و اسکایریم رو نگاه کن! اصلا قابل مقایسه نیست!!! کامنت منو با دقن بخونید من نگفتم درحد یه بازیه خطی مثل گاد و انچارتد من مثال هورایزن و اسپایدرمن زدم اگه دقت کنید. هرچی هم تعداد ان پی سی ها زیاد باشه بازم با این نیرو و بودجه توقع بیشتری میره.
          نکته بعدی و مهم تر اینه که پردازش محیط با این تنوع و جزییات و عظمت و وسعت اونم با چرخه شب و روز و نورپردازی و سایه زنی داینامیک خیلی سخت تره. رد دد تکنیک های به کار برده تو بازی هارو ارتقا داده. شما جزییات محیط و رد پاها و اسب ها و چرخ ها روی هر محیط خشک یا خیس یا برفی و نورپردازی بینظیر و سایه زنی های مختلف و طبیعی با توجه به نور. حتی جالبه بعضی سایه هارکمرنگ ترن بعضی ها پررنگ تر. و اب و هوای بارونی و مه الود که تا این حد تو بازیا نداشتیم. شما بررسی دیجیتال فاندری رو از رد دد دو نگاه کنید اصلا ادم میمونه اینا چی ساختن!!! اونوقت یه همچین چهره هایی؟! اگه دقت کنید چهره ها تو اکثر بازی های جهان باز نسبت به گرافیک فنی محیط بهتره مثل هورایزن و اسپایدرمن و حتی اساسین. شما محیط هورایزن و اسپایدرمن رو مقایسه کن اصلا قابل قیاس نیست با رد دد ولی چهره هاشون واقعا بهتره.
          من نمیگم چهره ها بده گرچه عالی هم نیست ولی محیط بینظیره. منظور اصلیم اینه که تو بازی تعادل نیست یعنی محیط به چهره ها نمیخوره. اگه محیط ضعیف تر بود این قضیه قابل هضم تر بود. ادم محیطو میبینه کرک و پرش میریزه ولی با دیدن محیط پوکر فیس میشه!!! گرافیک اهمیت زیادی در کیفیت یک بازی نداره که زیاد ارزش بحث کردن داشته باشه ولی خب این قضیه واقعا اذیت میکرد منو. البته بعضی اوقات تو بعضی کات سین ها مثل چپتر وان چهره ها بهتر بود ولی اونم جالب نبود.
          نکته بعدی هم اینه که حداقل تریلر از پیش رندر شده الکی نده که بعد چهره هاش دانگرید شده بشن یعنی ملتو مسخره نکنه.
          دوست عزیز امیدوارم متوجه منظور من شده باشید و موفق باشید. :heart: :rose:

          • AliEM گفت:

            من شما رو میشناسم و میدونم ادم بزرگوار و فهمیده ای هستید ولی پیشاپیش میگم من صرفا نظر شخصیم رو گفتم و غیرقابل تعمیم و اینو تو کامنتم هم نوشتم. اگه شما هم مثل دوست پایینی بهتون برخورد و ناراحت شدید من عذر میخوام. دیگه نظر شخصی گفتن البته با ذکر این قضیه و انتقاد کردن هم شده جرم و ملت میپرن بهت. بعد میگن چرا بقیه بازی رو بچه بازی میدونن. یکی بیاد تو سایت نظرات رو بخونه کلا به طرف بازی هم نمیاد. ظرفیت و جنبه جزو عوامل مشخص کننده عقب افتادگی ملت هاست بعد میگن چرا جهان سومیم. بروس استرلی هم به عنوان یک گیمر و کارگردان و صاحب نظر عاقلانه و منطقی و بیطرفانه نظر شخصیش رو گفت همه پریدن بهش و بهش توهین هم کردن! قبول ندارید خب حداقل شعور احترام گذاشتن داشته باشید. گفتم که عزیز با شما نیستم و کلی گفتم. شما بزرگوارید.

          • Hala madrid گفت:

            نمیدونم چی بگم واقعا.نظر شخصیتونه بهش هم کاملا احترام میزارم.ولی خب به نظرم بازی به عنوان یه بازی open world چهره ها در سطح استانداردی هست و در حدی هست که بشه احساساتشون رو تو چهره شون دید

            • AliEM گفت:

              احسنت به شما. ممنون از بزرگواری و احترامتون. واقعا دوتا کاربر مثل شما تو سایت باشه سطح سایت میره بالا. کامنت بعدیم رو هم قبل از نظر شما دادم و گفتم با شما نبودم و کلی گفتم.
              قطعا احساسات قابل دیدنه. من که نگفتم دیگه داغونه!!! احساسات که از اوایل نسل قبل هم قابل دیدن و تشخیص بود تو چهره کاراکتر ها حالا چه برسه به رد دد دو!!! خدایی خیلی کامنت منو منفی و بد برداشت کردید! من براساس توقعی که از رد دد دو بود میگم و قطعا نسبت به خیلی از بازیای این نسل هم عالی تر بود ولی با این محیط بینظیر و تریلرا هماهنگی و سنخیت نداشت. ولی یه سوال دارم ازتون به نظر شما تریلرا از هرلحاظ گرافیکشون بالاتر از بازی اصلی نیست؟
              موفق باشید

      • باشه اینم به مشکلات بازی با متای ۹۸ اضافه کنید

        • AliEM گفت:

          داداش یعنی نظر شخصیمونو هم نمیتونیم بگیم؟! یعنی انتقاد هم نمیتونیم بکنیم؟! تاحالا حرکت و حرف ترول امیز و بچه گانه و متعصبانه از من دیدید؟! به خدا من قصد بدی نداشتم و گفتم نظر شخصی ولی اگه به دوستان برمیخوره دیگه حتی نظر شخصیم رو هم نمیگم و دیگه انتقاد هم نمیکنم. به خدا حرف هم نمیشه تو این سایت زد بعد میگن چرا ما جهان سوم هستیم. اقا اصلا من اشتباه کردم و حرف مفت زدم.
          موفق باشید

          • AliEM گفت:

            با تعصب کورکورانه نسبت به یک بازی چیزی به شما نمیرسه. سر انتقاد بروس استرلی هم همین کارو کردید. بعضیا هم که کلا استرلی رو بردن زیر سوال! هیچ بازی ای بی نقص نیست. ساخته دست بشر تو هر زمینه ای نقص داره. انرژیتون رو به جای هدر دادن برای طرفداری متعصبانه صرف کار دیگه ای بکنید هم خودتون پیشرفت میکنید هم شاید برای مملکت و یا بقیه یه سودی داشته باشه. متای بازی رو همونطوری کم کنید ازش البته فکر کنم ۱۰۰ شده نه ۹۸
            به نظر بقیه هم اگه دلتون خواست میتونید احترام بذارید.
            موفق باشید

            • اولا که توهینی نکردم اینطوری میشی
              دوما که مگه من گفتم نظر نده؟
              والا انقد جو سایت بد شده و همه سونی فن متعصبن ادم میمونه کی داره نظرشو میگه و کی مسخره بازی در میاره
              بله اشتباه از من بود که اشتباه تشخیص دادم ببخشید
              یه چیزی هم بگم نظر شخصیم اونم اینکه من کورکورانه طرفداری نمیکنم حداقل اینو خودم میدونم ولی واقعا از نظر خودم چهره مشکلی نداره
              چشم به حرف شما هم گوش میکنم و این مملکتو اباد میکنم حالا ببین 😐

            • یچیز دیگه هم بگم
              یادمه پارسال یا دوسال پیش یکی از مقاله های ۱۰ برتر بود و من نظرشخصیمو راجع به لست او اس گفتم و گفتم که گیمپلی تکراری داره و خود نویسنده همون مقاله بهم توپید
              پس اینطور نتیجه گیری میکنیم که وقتی یکی نظرشو میگه ما از مخالفت کردن منع نشدیم

              • AliEM گفت:

                نظر شخصی یه چیزه پریدن به کسی که نظر شخصیش رو میگه یه چیز دیگه. من نگفتم موافقت کنید. جواب میدادید من با نظر شما مخالفم. تعصب یعنی اینکه حاضر به شنیدن نظرات مخالف نباشید. مگه من گفتم موافق باشید. خودتون یه بار دیگه جملتونو بخونید ببینید چی برداشت میکنید. مشخصه دارید طعنه میزنید. مگه حتما توهین یعنی اینکه واضح فحش داد؟! توهین به نظر و سلیقه هم به طور غیرمستقیم و با طعنه و تیکه نوعی توهین محسوب میشه. من الان حدود شش ماهه تو سایت با همین عکس نظر میدم. چه حرکتی از من دیدید که همچین حرفی زدید؟! تو پست زیر اومدم بازی رو ستایش کردم
                https://gamefa.com/552868/red-dead-redemption-2-for-pc-leaks-again/
                من قصد توهین نداشتم ولی مثل خودتون پاسخ دادم. اگه ناراحت شدید شرمنده ام.
                موفق باشید

            • pc and ps4 گفت:

              Aliem
              حرف حق جواب نداره امثال این کاربر حقیقت رو نمی تونن پپذیرن ارزشش رو هم ندارن نظرشونم بی ارزشه حرف شما کاملا درسته

                • AliEM گفت:

                  دوست عزیز اونجا نشد پاسخ بدم کامنت قطع شده بود اینجا میگم. منم واقعا شرمنده هستم بابت اینکه خیلی تند رفتم اخه من عاشق بازیم فقط فرصتش پیش اومد منم گفتم ای کاش گرافیک چهره ها بهتر بود همونطور که همیشه پیش خودم میگم ای کاش تعداد باس ها و دشمنای گاد بیشتر بود یا ای کاش اتریوس ضعیف تر بود و خط جون داشت و با ضربه اسیب میدید یا ای کاش گرافیک اب میدگارد در زیر غارها بهتر بود یا ای کاش رد دد دو ازادی عمل بیشتری میداد تو مراحل اصلی و فرعی. من بازیایی که عاشقشون هستم دوست دارم کاملا بی نقص و شاهکار باشن و هیچ ایرادی توشون نباشه مثلا با ایرادی که از لست گرفتید کاملا موافقم یا بعضی اوقات الی از جلوی دشمنا رد میشد و نمیدیدنش یا معماها تکراری میشد. یا یه سری انتقاداتی دارم به ویچر سه. اگه یادتون باشه من خودم یه بار گفته بودم عاشق لست و گاد و رد دد دو و ویچر سه هستم و شما با کامنت بنده حقیر موافقت کرده بودید. درکل شرمنده من کاملا قبول دارم خیلی تند رفتم و واقعا عذر میخوام و واقعا شرمنده ام. آخه شوکه شدم چون من شما رو مدت هاست میشناسم به عنوان یه کاربر منصف و فهمیده و عاقل و بزرگوار و با اخلاق. فکر میکردم شما هم منو میشناسید که اهل اینجور کارا نیستم و از شما توقع این کار رو نداشتم. خیلیا اگه این کار رو میکردن من نادیده میگرفتم و فقط رد میشدم ولی از شما تعجب کردم. درکل امیدوارم شما هم به دل نگیرید. موفق باشید.

              • AliEM گفت:

                به خدا من نه حرفم رو حقیقت دونستم نه اصلا خواستم ایشون موافقت کنه من فقط توقعم این بود که درست برخورد کنه مثل آراد جان که باهم بحث دوستانه کردیم و ایشون با من مخالف بود. نه بیاد طعنه بزنه.
                موفق باشید

      • NFrealmusic گفت:

        AliEM@
        درود دوست عزیز
        درمورد گرافیک چهره ها..
        در درجه اول وسعت و جزییات بازیای جهان باز بسیار بالاست و تمرکز اصلی سازنده بر چهره های شخصیت های اصلیه به همین دلیل گرافیک چهره مردم شهر به مراتب پایین تره.
        مثل این میمونه که بگیم چرا گرافیک تماشاگرای فیفا در حد بازیکنا نیست.
        دوم;اگه بنا به مدل سازی همه npc ها با پالیگان بالا باشه,کنسول های این نسل کشش این گرافیک رو ندارن و حجم بازی سر به فلک میکشه.راک استار مجبور بود تا از بعضی جزییات بازی بزنه تا بهینه ترین حالت ممکن با این گرافیک فراهم بشه.
        مثلا اگه شما تو یه بازی خطی مثل re2 re میبنی که گرافیک چهره ها پالیگان های بیشتری داره و مدلشون نرم تره,به این خاطر که حجم کلی گرافیک بازی و حجم بازی به دلیل خطی بودن و مپ نه چندان بزرگ کم تر هستش;دست سازندگان برای مانور تو این موارد رو بازتر میذاره.
        وسعت و جزییات جهان rdr2 به مراتب بزرگتر و بیشتر از هورایزون هست
        چهره ها تو هورایزون صاف هست,به همین دلیل در نگاه اول شاید به نظر برسه که گرافیک بیشتری داره;ولی با کمی دقت متوجه میشیم به مراتب از پالیگان های کمتری برخورداره
        اینم چند نمونه از مقایسه گرافیکی شخصیت های این دو بازی:
        (کل لینک رو تو مرورگر کپی کنید)
        http://uupload.ir/files/zres_screenshot_(41).jpg

        http://uupload.ir/files/vws3_screenshot_(43).jpg

        http://uupload.ir/files/5o48_screenshot_(44).jpg

        http://uupload.ir/files/yfg8_screenshot_(45).jpg

        http://uupload.ir/files/b6lk_screenshot_(46).jpg

        http://uupload.ir/files/ufkj_screenshot_(48).jpg

        http://uupload.ir/files/ns4_screenshot_(49).jpg

        بعد به نظر شما این گرافیک چهره:
        https://images5.alphacoders.com/952/thumb-1920-952289.png
        برای نسل قبله؟!

        اینم مقایسه گرافیکی بازی از نسخه e3 با نسخه اصلی که نشون میده دانگریدی صورت نگرفته:
        https://www.youtube.com/watch?v=UHlBj-TI0jY
        موفق باشید دوست عزیز.

        • NFrealmusic گفت:

          مقایسه گرافیکی شخصیتا=مقایسه گرافیکی مدل ها*
          یعنیا اگه سرعت تایید کامنتا با حلزون مسابقه دو بذاره,بی بروبرگرد شکست سنگینی رو متحمل میشه:|

        • AliEM گفت:

          درود دوست عزیز
          ببین اولا مقایسه ان پی سی ها با مقایسه تماشاگرها زیاد جالب نبود. اونا سیاهه لشکر هستن و باهاشون ارتباط نداری و خیلیاشون تکراری هستن و فقط بعضی اوقات سریع نشون میده و رد میشه ولی اینا هرکدوم ادم هستن و زندگی دارن و کلی رفتار و دیالوگ براشون نوشته شده و باهاشون ارتباط داری حالا کم کاری رو تو چهره رو واقعا اینجوری نمیشه توجیه کرد. از شما توقع نداشتم چنین مثالی بزنید. بالا هم گفتم راکستار با این نیرو و بودجه بسیار بالایی رو رد دد کار کرده. گفتم که توقع بیشتری میره. گفتم که کار کردن روی محیط و پرداش چنین محیط وسیع و عظیم و پرجزییات و متنوعی خیلی سخت تره و گفتم راکستار تکنیک های محیط رو ارتقا داده. شما پاسخ طولانی من به دوست عزیز اراد رو بخونید لطفا. من قبلا بحث کردم ولی شما قبلیا رو نخوندید. و من گفتم محیط به چهره سنخیت نداره وگرنه چهره به خودیه خود خوبه ولی با این محیط خارق العاده خیر.
          بعد مگه من چهره ارتور رو گفتم نسل قبل که شما برای من عکس اوردید؟! کامنت منو دقیق میخوندید من گفتم بعضیا مال نسل قبله. چهره ارتور و سایر گنگ خوبه ولی عالی نیست ولی چهره شخصیت های فرعی مثل همونی که بهت کمک میکرد از کالسکه اسب ها دزدی کنی اره اون مال نسل قبل بود. عزیز حرفای منو بد متوجه شدید. عکسی از ارتور به من دادید مال تریلراست و از پیش رندر شده هسته. من که والا اینجوری ندیدم. پایین بهتون اصلی رو از داخل بازی که خودم دیدم نشون میدم.
          عکسایی که دادید هم پیدا نشدن فقط آخرین عکس بود و فیلم.
          و اما فیلم:
          ببین دوست عزیز شما همون فیلم آخری رو نگاه کنید جدا از اینکه روشنایی تریلرا بیشتره (که کاری به این مورد ندارم و دلیل بر بهتر بودن نیست) جزییات و نورپردازی و سایه زنی چهره ها تو تریلر خیلی بهتره و سایه ها خیلی غنی تر و دقیق تر هستن و حتی روشنایی سایه ها هم به طرز محسوس و بینظیری تفاوت داره. شما سیدی ادلر رو نشون دادی من خود ارتور:
          https://m.youtube.com/watch?v=ppoDw7cB13o
          من کاری به سایر بخش ها ندارم گرچه سایر بخش ها هم افت کرده و سایه ها تو تریلر خیلی بیشتر و غنی تر هستن و نورپردازی هم بهتره مگر جایی که تغییر دادن مثل اون قطار در فیلم دوم ولی درکل از لحاظ محیط تفاوت زیادی نکرده ولی شما فقط چهره هارو مقایسه کنید. اگه به چهره ها دقت کنید سایه زنی و نورپردازی و جزییات چهره ها کاهش پیدا کرده و چهره ها پالیگان تر شدند فقط اگه فیلم داچ رو در زیر ببینید خیلی تفاوتی نکرده:
          https://m.youtube.com/watch?v=-DaIt6-uqoY
          درمورد هورایزن:
          http://uupload.ir/files/by8e_4cryevgto777bhfuutohbp.jpg
          بله چهره ها نسبت به تریلر و اون عکس از پیش رندر شده ای که نشون دادید صاف تره ولی نسبت به اصل کاری خیر:
          http://uupload.ir/files/9689_8ts3hls46kx11.jpg
          بالایی عکس از بازیه و دقیقا همونیه که من دیدم. حالا کدوم پالیگان تره؟ کیفیت بافت کدوم بالاتره؟ سایه زنی کدوم بهتره؟ نورپردازی کدوم بهتره؟
          عزیز اصلا چرا راه دوری میری همین spider man امسال چهره هاشو مقایسه کنید دیگه جای بحثی نمیمونه. اگه میخواید بگید چهره های رد دد خوبن نظرتون قابل احترام ولی اگه میگید از هورایزن و اسپایدرمن بهترن به هیچ عنوان نمیتونم بپذیرم. البته تریلرا چرا بازیه اصلی خیر.
          بخش مهمی از کامنت های قبلیم رو دوباره مینویسم تا نیاز به مراجعه به قبلیا نباشه:
          اولا راکستار به نسبت بازیای دیگه بی نهایت بودجه و نیرو داره بیشتر از ۳۰۰۰ نفر نیرو داره و تقریبا همه هم روی رد دد دو کار کردن این ۳۰۰۰ نفر اعلام رسمی شد. اعلام رسمی شد که از ۲۰۱۰ داره روش کار میشه و از ۲۰۱۳ بعد از جی تی ای وی با تمام تمرکز. و یه جایی خوندم با تبلیغات حدود ۴۰۰ میلیون دلار بودجه داشته!!! البته تخمین بود ولی بازم با این تعداد نیرو و سال کارکردن و جزییات و واقع گرایی قطعا پرهزینه ترین بازیه تاریخه وقتی جی تی ای وی یه همچین هزینه ای داشته حتی با احتساب تورم هم پرهزینه ترین بازیه تاریخه. اونوقت بودجه و نیروی اینسامیاک و گوریلا و هر نسخه اساسین و فارکرای و ویچر و اسکایریم رو نگاه کن! اصلا قابل مقایسه نیست!!! کامنت منو با دقن بخونید من نگفتم درحد یه بازیه خطی مثل گاد و انچارتد من مثال هورایزن و اسپایدرمن زدم اگه دقت کنید. هرچی هم تعداد ان پی سی ها زیاد باشه بازم با این نیرو و بودجه توقع بیشتری میره.
          نکته بعدی و مهم تر اینه که پردازش محیط با این تنوع و جزییات و عظمت و وسعت اونم با چرخه شب و روز و نورپردازی و سایه زنی داینامیک خیلی سخت تره. رد دد تکنیک های به کار برده تو بازی هارو ارتقا داده. شما جزییات محیط و رد پاها و اسب ها و چرخ ها روی هر محیط خشک یا خیس یا برفی و نورپردازی بینظیر و سایه زنی های مختلف و طبیعی با توجه به نور. حتی جالبه بعضی سایه هارکمرنگ ترن بعضی ها پررنگ تر. و اب و هوای بارونی و مه الود که تا این حد تو بازیا نداشتیم. شما بررسی دیجیتال فاندری رو از رد دد دو نگاه کنید اصلا ادم میمونه اینا چی ساختن!!! اونوقت یه همچین چهره هایی؟! اگه دقت کنید چهره ها تو اکثر بازی های جهان باز نسبت به گرافیک فنی محیط بهتره مثل هورایزن و اسپایدرمن و حتی اساسین. شما محیط هورایزن و اسپایدرمن رو مقایسه کن اصلا قابل قیاس نیست با رد دد ولی چهره هاشون واقعا بهتره.
          من نمیگم چهره ها بده گرچه عالی هم نیست ولی محیط بینظیره. منظور اصلیم اینه که تو بازی تعادل نیست یعنی محیط به چهره ها نمیخوره. اگه محیط ضعیف تر بود این قضیه قابل هضم تر بود. ادم محیطو میبینه کرک و پرش میریزه ولی با دیدن چهره ها پوکر فیس میشه!!! گرافیک اهمیت زیادی در کیفیت یک بازی نداره که زیاد ارزش بحث کردن داشته باشه ولی خب این قضیه واقعا اذیت میکرد منو. البته بعضی اوقات تو بعضی کات سین ها مثل چپتر وان چهره ها بهتر بود ولی اونم جالب نبود.
          نکته بعدی هم اینه که حداقل تریلر از پیش رندر شده الکی نده که بعد چهره هاش دانگرید شده بشن یعنی ملتو مسخره نکنه.
          کامنت منو منفی و بد برداشت نکنید من براساس توقعی که از رد دد دو بود میگم و قطعا نسبت به خیلی از بازیای این نسل هم عالی تر بود ولی با این محیط بینظیر و تریلرا هماهنگی و سنخیت نداشت.
          ادامه کامنتم به شما:
          میگید محدودیت! گرچه محدودیت برای راکستار و رد دد دو خنده داره ولی اگرم بپذیریم بهتر نبود کمتر روی محیط کار میکردن و وقت بیشتری روی چهره ها میذاشتن و تعادل رو حفظ میکردن تا تفاوت زمین تا اسمون نباشه؟! یه جوری که هردوتا بینظیر باشن نه یکی ابر بینظیر یکی خوب! عذر میخوام میدونم شما ادم متعصبی نیستید ولی به هر حال ادم وقتی پای بازی موردعلاقش میرسه تعصب به خرج میده درحالیکه من خودم اصلا این کا رو نکردم. زمانی که گفتن تعداد دشمنا و باس ها در گاد افتضاحه من پذیرفتم درحالیکه کاملا محدودیت داشتن و تمام تلاششون رو کردن محدودیت بودجه و نیرو با این همه تغییرات و البته ریسکی که داشتن متحمل میشدن و فشاری که روشون بود. حدود ۳۰۰ نفر؟! تازه با اون باس های سینمایی مثل بالدر. خود بارلوگ گفت که چه شرایط سختی داشتیم. این رو باید با نسخه اول بازی های داستان محور مثل گاد ۲۰۰۵ و یا dmc 2001 مقایسه کرد نه با گاد دو و سه یا بازی های میازاکی که تمرکز تصلیشون روی باس هسته و نه داستان و گرافیک و موشن کپچر. تازه تعداد دشمنان هم از لحاظ حرکات فوق العاده بود و فقط از لحاظ بصری کم بود. نسخه اول کارس داستان سازی و فضاسازی و شخصیت پردازی هسته اونم یه همچین داستانی. دوستان با بی انصافی تمام تخریب میکردن بنده هم به جای توجیه پذیرفتم. بالای همین پست هم همینو ازش ایراد گرفتم. من روی هیچی حتی بازی موردعلاقم تعصب ندارم و همه چی ایراد داره و بی نقص نیست. بالای همین پست ایرادات گاد و لست و رد دد رو گفتم. شما یادته سر انتقاد بروس استرلی چه تعصب کورکورانه ای به خرج دادن و حتی استرلی رو زیرسوال هم بردن البته شما اونجا منصفانه پذیرفتی ولی الان توقع نداشتم برای توجیه شما بیایید و مثال فیفا بزنید و یا عکس از پیش رندر شده نشون من بدید و یا دم از محدودیت اونم کی راکستار بزنید! درکل امیدوارم موفق باشید. اگه مایلید بحث رو ادامه بدیم به صورت خصوصی بهتره چون این پست میره و نظرات هم خیلی دیر تایید میشن. فقط لطف کنید ایندفعه عکس واقعی از بازی ارایه بدید و با فیفا و محدودیت توجیه نکنید. بنده هم اگه سخن شمارو منطقی دیدم با کما میل میپذیرم
          موفق باشید :heart: :rose:

          • NFrealmusic گفت:

            درودی دیگر
            حقیقتا شرمنده دیر وقت بود,بنده هم خواب الود,واسه همین فقط کامنتای اولیه رو خوندم;کم کاری از بنده بود شما به بزرگواری خودت ببخش :rose:
            ممنون از کامنت پرپیمونتون که بنده رو از اشتباهاتم واقف کردید.
            فقط منظور از محدودیت,محدودیت قدرت کنسول های نسل هشته,نه منابع راک استار.
            نکته دیگه هم,کیفیت عکسی که از هورایزون قرار دادید hd عه ولی rdr2 تقریبا sd…
            (تصاویر in game)
            rdr2 نسخه xone1x:
            http://uupload.ir/files/8kf_screenshot_(44).png
            horizon نسخه ps pro 4k:
            http://uupload.ir/files/o7n_screenshot_(43).png
            اینم یه مقایسه بین نسخه e3 و نسخه اصلی:
            نسخه اصلی:
            http://uupload.ir/files/5509_screenshot_(46).png
            نسخه e3:
            http://uupload.ir/files/thpk_screenshot_(45).png
            قبول دارم چهره ها نسبت به محیط پایین ترن یا به اصطلاح همخونی ندارن,ولی در مقایسه با سایر عناوین جهان باز تو سطح قابل قبولی قرار میگیرن
            لینک عکس های مقایسه ای (تو کامنت اول) رو کامل تو مرورگر کپی کنید تا تصاویر باز بشن(روی لینک کلیک نکنید)
            مثال فیفا رو قبول دارم واقعا نادرست و نابخردانه بود..و درمورد دانگرید بله تا حد زیادی حق با شماست,برخی جاها افت داشته;در عوض تو یه سری موارد بهتر هم شده(مثل گرافیک چهره جان که عکسشم قرار دادم)…درمورد عکس اخرهم,لطفا عذر خواهی بنده رو بپذیرید(عکس از پیش رندر شده)
            اگه مایلید که بحث رو تو خصوصی ادامه بدیم
            موفق باشید دوست و برادر گرامی :rose: :heart:

            • AliEM گفت:

              دوست عزیز کاملا موافقم باهاتون. شرمنده من دقت نکردم که فرمودید عکسا رو کامل کپی کنم. بله حق با شماست اون عکس اچ دی نبود ولی میشد ضعف طراحی چهره رو نسبت به هورایزن تشخیص داد ( البته با توجه به این نکته که الوی دختره و چهره اش تر و تمیز تره و چین و چروک کمتره نسبت به ارتور مثل مقایسه فریا با کریتوس ) حداقل به نظر من اینطور بود. خیلی از جاها چهره ارتور سرخ میشد و جزییات چهره و چین و چروک ها و سایه زنی کم. تو ارایشگاه چهره اش مثل جذامی ها بود! منم گفتم قطعا چهره ها خوبه برای جهان باز و بدون شک از خیلی از بازیایه دیگه عالیتره ولی اخه با این جهان جور نیست. توقع من به شخصه بیشتر بود. چهره داچ نسبت به تریلرا خیلی تفاوتی نکرده و چهره جان موافقم که بهتر شده ولی ارتور و سیدی و بقیه تقریبا ضعیف تر شدن. البته شما اگه خودتون دقت کنید و یا عکس ارتور رو سرچ کنید با مدل hd ای مشابه همین عکسی که بهتون دادم مواجه میشید! این عکس از بازیه من نبود ولی از منم عین همین بود گرچه گفتم بعضی جاها متفاوت بود و بهتر میشد مثل چپتر وان و بعضی کات سین ها. قبول دارم کنسول های نسل هشت توانایی بیش از این درقبال این بازی شگفت انگیز نداشتن. جهان بازی واقعا غیرقابل توصیفه ولی من به شخصه دوست داشتم تعادل بیشتری برقرار بشه.
              واقعا منو با این اخلاق بینظیرتون شرمنده کردید. واقعا شما بزرگوارترین و عاقل ترین و فهمیده ترین و با اخلاق ترین کاربری هستید که دیدم. ممنون از اینکه به بنده لطف کردید و پاسخ دادید. به بنده با این کار افتخار دادید. واقعا گرافیک ارزش زیادی برای بحث نداره من هم یه بحث دوستانه پیش کشیدم گرچه بعضی از دوستان رفتار درستی نکردن ولی خیلی خوشحالم که با شما هم صحبت شدم. ممنونم ازتون من کاملا با حرفاتون موافقم و از اینکه از بنده حقیر قصوری سر زد درقبال عکس های شما و یا عکس با کیفیت ارایه ندادم واقعا شرمنده ام.
              موفق باشید :heart: :rose:

  • Cell گفت:

    چه میشه کرد دنیا همینه قرار شده فعلا جان کبیر جان کنسول باشه :yes: :smug:

    • PERSIAN NAZI گفت:

      پس چرا با VPN به خودت لایک ندادی ؟ :reallyangry: :reallyangry:
      تو لیاقتت بالاتر از اینهاست و ما باید بیشتر بکوشیم برای ترول کردنت :laugh: :laugh:
      ای استیل
      ای سبیل
      ای پامادور
      ای کاربر رایگان سایت

  • RealAmir گفت:

    پس اون افت گرافیکیش هم حل شده
    خداروشکر
    ابر شاهکار
    عالی
    شگفت انگیز
    رد دد
    ۲

  • pc and ps4 گفت:

    ایکاش دو تا کار انجام بدن:
    ۱:یه ابدیت بدن بازی رو شارپ تر کنبازی واقعا شارپ نیست و این رو گرافیک بازی تاثیر زیادی میزاره
    ۲:ایکاش یه حالتی بزارن موقع اسب سواری بشه اهنگ های مختلف گوش داد مثل رادیو توی gta چون واقع مسافت های زیاد با اسب واقعا حوصله سر بره ولی اگر توی بازی اهنگ پخش بشه خیلیم لذت بخش میشه

  • yale گفت:

    Hdr game گرافیکشو به همون روز اول بازی میبره

  • moon گفت:

    شاهکار،شاهکار‌ تر میشود…

  • generalD4 گفت:

    نسخه یکش سال ۲۰۱۰ خریده بودم ۸۰ تومن تازه ساله بعدش یه نسخه داد بنام اندد نایتمیر اونم خریدم..اونموقع که من میزدم این گیمارو کلید سازه کشورمون که تازگیا دکتر شدن هنوز تو موز بود.
    ۸۰ تومن کجا هشتصد تومن کجا
    تازه خیلی بود اونموقع هشتادتومن پوله گیم دادم پدر مادرم هرروز متلک مینداختن هخخخ.
    این بازیو هنوز نتونستم تجربه کنم پول ندارم هکی هم میترسم بگیرم ممکنه قفل شه. 🙁

    • generalD4 گفت:

      تو همین دو سه روزه اینده میگیرم بازیشو (هکی) دوستان یه راهنمایی میکنید چجور هکی ای بگیرم من دستگام ریجن سه هستا؟
      و چجوری استفاده کنم که نپره حتا انلاین بزنم قفل نشه؟ 😐
      قانونی ریجن ۳ بگیرم چون دسگامم ۳ هس بهتره یا هکیش؟

به‌روزرسان جدید Red Dead Redemption 2 مشکلات مربوط به قابلیت HDR را برطرف می‌کند - گیمفا