اطلاعات جدیدی درباره مدت زمان، درجه سختی و بیشتر از Trine 4: The Nightmare Prince منتشر شد
چندی پیش ویدئویی از پشت صحنه روند ساخت Trine 4: The Nightmare Prince منتشر شد که در آن، سازندگان این بازی ابراز داشتند که سعی میکنند از اشتباهات نسخه قبلی این سری یعنی عنوان Trine 3، و تفاوتهایی که با المانهای اصلی این مجموعه داشت، دوری کنند. اینک اما، به تازگی برخی از اعضای تیم توسعه بازی مورد بحث اطلاعات مختلفی از برخی جنبههای این عنوان منتشر کردهاند. در حقیقت، سازندگان Trine 4: The Nightmare Prince از مدت زمان آن و درجه سختی این بازی صحبت کردهاند.
در جریان پرسش و پاسخی که شرکت ناشر این بازی، یعنی مودوس گیمز (Modus Games) برروی سرویس دیسکورد داشته است، پنج تن از اعضای تیم توسعه بازی Trine 4: The Nightmare Prince در خصوص برخی ویژگیهای این بازی صحبت کردهاند. در خصوص مدت زمان، آنها اظهار داشتند که این بازی نیز همانند عنوان Trine 2 و بستههای الحاقی عرضه شده برای آن، بسته به شخص تجربهکننده، حدود ۸ الی ۱۲ ساعت طول خواهد کشید. اگرچه برنامهای مبنی بر عرضه حالت Hardcore مشابه نسخه اصلی این سری برای این نسخه جدید وجود ندارد، اما تیم توسعه ابراز داشت که آنها قصد دارند پس از عرضه Trine 4: The Nightmare Prince نیز همچنان از آن پشتیبانی کنند. بنابراین، احتمال اضافه شدن ویژگیهایی نظیر پشتیبانی از حالت Ultrawide برروی رایانههای شخصی و همچنین حالتهای ویرایشگر و Worshop در آینده وجود دارد. همچنین سازنده این بازی اظهار داشت که از نگرانیها و واکنشها نسبت به عرضه آن از طریق فروشگاه اپیک گیمز آگاه است و بنابراین احتمال انتشار بازی برروی فروشگاههایی نظیر استیم و GOG نیز وجود دارد.
بازی Trine 4: The Nightmare Prince، اواخر سال جاری میلادی برای پلتفرمهای پلیاسیتشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات