کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا

کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود

محسن رضوی فر
۲۲:۴۵ ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا

بازی DmC: Devil May Cry ساخته‌ی استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی منتشر شد. شرکت کپکام (Capcom)  قبل از معرفی رسمی این بازی اعلام کرده بود که قرار است با همکاری استودیوی نینجا تئوری عنوانی متفاوت و با طراحی جدید شخصیت دانته در این سری ساخته شود.

حال پس از گذشت چند سال از انتشار این بازی، هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) کارگردان بازی Devil May Cry 5، از علاقه‌ی خود به ساخت نسخه‌ی جدیدی از DmC گفته است. ایتسونو که کارگردانی اغلب بازی‌های Devil May Cry را برعهده داشته، از طرفداران بازی DmC است.

آقای مت واکر (Matt Walker) یکی از تهیه‌کنندگان بازی Devil May Cry 5، تایید کرد که تیم سازنده‌ی Devil May Cry همچنان علاقه دارد یک دنباله برای عنوان DmC با همکاری استودیوی نینجا تئوری ساخته شود.

وی در این مورد گفت:

ما قطعا میخواستیم و فکر می‌کردیم که می‌توانیم بار دیگر با نینجا تئوری برای ساخت ادامه‌ی DmC کار کنیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ما همچنان دوست داریم دنباله‌ی این بازی را ببینیم، اما فکر می‌کنیم که وظیفه‌ی ساخت بازی باید کاملا در اختیار نینجا تئوری باشد، زیرا آن‌ها نشان دادند کاملا مناسب این کار هستند.

استودیوی نینجا تئوری سابقه‌ی کار برروی عناوینی مثل Heavenly Sword و Enslaved: Odyssey to the West را دارد. پس از ساخت DmC، این استودیو با ساخت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice که برروی مسائل روانی تمرکز داشت، تحسین منتقدان را بدست آورد.

در حال حاضر شانس همکاری مجدد کپکام و استودیوی نینجا تئوری کم به نظر می‌رسد. زیرا این استودیو در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد و به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت فعالیت می‌کند.

بازی Devil May Cry 5 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را با عنوان به زیبایی فرشته، به درندگی اهریمن به قلم سعید آقابابایی مطالعه کنید.

Richman

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا
کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • joel گفت:

    بابا مسولین کپکام خودشون کشتن که بگن ساخته نینجا تئوری قابل قبول بوده حتی در ساخت dmc 5 هم از نسخه ۲۰۱۳ الهام گرفتن ولی :rotfl:
    تمساح برادر
    نه چوب خشک ?:-)

  • uchiha younes گفت:

    ای کاش یه نسخه بسازن که دانته و ورجیل هر دو پروتاگونیست باشن و همچنین قابل بازی

  • zitto_player گفت:

    این نسخه یه بازی خوب بود ولی یه Devil May Cry خوب نه ! :dazed: :dazed:

  • ماکروسافت و سونی قرارداد همکاری برای کلود گیمینگ و هوش مصنوعی بستن 😐
    https://www.thurrott.com/xbox/206758/microsoft-partners-with-sony-on-gaming
    😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
    ماکروسافت سرویس های ابریش رو در اختیار سونی میذاره، سونی هم بجاش تو توسعه ی تکنولوژی کمک میکنه 😐 😐 😐 😐 😐 😐

  • HZDMC گفت:

    کاش به جای ادامه ریبوت سری اصلی رو ادامه بدند

    واقعا اخرش جوری تموم شد که ادم دلش میخواد بدونه چه اتفاقی برای ۳ شخصیت می افته

    • AXEL STONE گفت:

      اره اگه مثل ادم مثل مثل بنی ادم بر روی یک بازی تمرکز کنن اون وقت بازی سال رو میسازن. کاری به داستان ندارم! من میگم تمرکز بر روی یک بازی شاهکار رو میسازه برای شرکت. کپکام داره از اون شاخه به اون شاخه میپره و در نهایت به جایی نمیرسه! (( همین DMC5 برای DMC6 با مپ نسبتا باز و با این پتانسیل داستانی چی میشه؟ جواب معلومه شاهکار تمام و کامل ))

      • aiHan گفت:

        تا وقتی که این Kenzo Tsujimoto زنده باشه کپکام تمرکزی نداره الیاس جان
        هنوز چرند گفتناش یادته که (زمانی که از او سوال شد که Dragon’s Dogma 2 یا Devil May Cry 5 را تولید کنیم، او گفت:« هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید.» و ما هم Devil May Cry 5 را انتخاب و آن را تولید کردیم.) اینم لینک.
        https://gamefa.com/532342/capcom-couldve-made-dragons-dogma-2-over-devil-may-cry-5/
        اینو Kenzo Tsujimoto بگیر و با Marcin Iwinski یکی از خالقین CDPR و با Todd Howard مقایسه کن جوابی نمیخام اما ببین اصلا قابل مقایسه هستن؟

        • AXEL STONE گفت:

          بله داداش اون پست ثقیل رو یادمه خدایی خیلی بیمزس یعنی احساس بیخودی میکنی شاید کسی درک نکنه اما فنای DMC درک میکنن که چی دارم میگم اینجا خوب نیست توضیحش بدم اما فنای عزیز کاملا ای حالت رو درک میکن. هخ چی بگم اصلا لازم نیست مقایسه کنیم معلومه کی زرنگتر و اگاهتره

  • خود کپکام میتونه بازیرو بسازه ها اما نمیدنم چه مرضی داره هی میادو زمزمه میکنه “نینجا تعوری” 😐 😐 یکی اینو از برق بکشه ناموسا 😐 انشالله این بازی مبایلی نینجا تعوری تبدیل به شاهکار شه به دست کپکام 😐

  • ایسونو هر چی بسازه لذت‌بخشه ولی شخصا ترجیح میدم dragon dogma 2 رو بسازه.
    الآن با ابزاری که کپکام داره احتمال اینکه یه rpg شاهکار دیگه ساخته بشه خیلی زیاده.

  • S.IOWA گفت:

    امیدوارم این اتفاق نیوفته همون ادامه سری اصلیو برن فوق العاده میشه حالا این نظر منه ممکنه با بعضیا همنظر نباشم ولی DmC بشدت مزخرف بود مخصوصا شخصیت‌ها ،دانته‌ی سری اصلی واقعا یچیز دیگست من که عاشقشم

  • AXEL STONE گفت:

    فکر کنم درباره ی این موضوع در پست سابق حرف زدیم و گفتیم موضوع جدیدی نیست. کپکام از این حرف زدنا بکشید بیون و مشغول به ساختن باش بیخیال تحسین و تمجید کم کم داره شورش در میاد

    • HZDMC گفت:

      راستش وقتی دانته دویل می کرای ۱ رو با دانته DmC مقایسه می کنم

      واقعا برام سوال میشه کارگردان DMC1 اصلا از DmC لذت برده؟اصلا ناراحت نمیشه ببینه چیکار کردن با شخصیتش؟
      نه فقط دانته..موندس واقعا اون ابهت رو چطوری انقدر خراب کردن؟کسایی که DMC1 بازی کردن واقعا حرفمو می فهمن

      • AXEL STONE گفت:

        خالق و موئسس دانته استاد میکامی بود و تنها فرد کلیدی و مهم که بیشتر به دانته علاقه داشت و داره کارگردان اولی DMC استاد کمیا بود.
        راستش کامیا ۱۰۰ بار به کپکام گفت “به ساختن DMC بسیار علاقمند هستم” اما کپکام گوش کن نیست! (افسوس) حتا گفت پلاتینیوم گیمز قسمتی از کپکامه اما کپکام نمیدونم چرا خودش رو گرفته! خدایی استودیو پلاتینیوم گیمز مگه کم چیزیه!؟
        ولی کپکام واقعا نمیدونم فازش چیه واقعا یجوری فاز گرفته
        خیلی دوست دارم کمیا تو کپکام برگرده کنار ایتسونو سان و کینگ شینجی میکامی کبیر برگرده وبا هم کار کنن خدایی این ۳ نفر توی کپکام بزرگ شدن و با هم بودنشون معجزه هارو ساختن واسمون
        بله داش اینجا فنون اصلی DMC همگی DMC1 رو بازی کردیم تمام فرنچایز DMC رو داریم و راستش این کاملا مثل خورشید روشنه که تک تک نسخه های سریه اصلی از ریبوت خیلی بالاتره و حتا اصلا قابل مقایسه نیستن!. دیگه
        میبینی که داداشمون یاسین Geralt of Rivia۱۳۹۸/۰۲/۲۶ در ۲۳:۵۳ داره میگه “بازی مبایلی”
        خدا کنه حداقل کپکام بذار استاد کامیا روی این نسخه بیاد و کارگردانی کنه خدایی اگه روش کار کنه اون هم در کنار استاد ایتسونو سان یک غولی برای نسل های اینده میسازن :rose: :heart:

      • michaelbn گفت:

        DMC1 بیشتر رو فانتزی های قرون وسطایی و ژاپنی تکیه کرده بود و مواردی هم از کمدی الهی توش دیده میشد و چون تمام مرحله توی یک قصر قرون وسطایی بود و به این دلیل که به نوعی هم ادامه غیر رسمی RE4 بود حس گوتیک ترسناکی رو به آدم میداد. DmC درست مثل نسخه سوم خیلی به کمدی الهی تکیه کرد و سعی کرد بیشتر به فرهنگ آمریکا و غرب نزدیک باشه چون در همون DMC1 اشاره شد که توی آمریکای قرن ۲۱ام جریان داره ولی در کل سری همه چی داشت جز یک محیط آمریکایی، به همین دلیل DmC خیلی متفاوت بنظر میرسه و از لحاظ مفهوم و عمق از بقیه نسخه ها چندین سر و گردن بالاتره چون در واقع یک نقد تند و خشن نسبت به سبک زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فرهنگ غرب و نشون دادن پوچ بودن چیزی مثل رویای آمریکایی بود در حالی که سری کلاسیک تنها سعی میکرد یک داستان جالب رو روایت کنه.

        • HZDMC گفت:

          اتفاقا بنظرم این اشتباهه
          دویل می کرای قرار نیست راجع آمریکا و رژیم و اینا باشه
          اصلا من نمی فهمم اسم Devil May Cry دقیقا کجای بازی معنا دار شد؟!
          سری DMC کلا طراحی و حالت حماسی ای داره اما تو DmC اومدن همه چیز رو تغییر دادن و کلا کردنش درمورد رژیم و این چیزا
          سری کلاسیک تنها سعی می کرد یه داستان جالب رو روایت کنه؟!
          راستش از داستان DMC خیلی بیشتر میشه نکته های اخلاقی یاد گرفت تا DmC و خیلی چیزای دیگه داستان بازی باید جالب باشه نه اینکه تو بیای شیطان و فرشته رو به رژیم آمریکا و اینا ربط بدی اصلا جور درنمیاد تو میگی عمیق تر از DMC هست با اینکه فقط یک جور اعتراض سیاسیه
          DMC بیشتر به دنیا پرداخته تا DmC و اینکه سری DMC کلا قراره داستان حماسی داشته باشه یک حالت کلاسیک خاصی داره که DmC اصلا نداشت

          • داش ایشون به عامریکا علاقه دارن متئسفانه و فن استودیو نینجا تعوریم هست میتونی از اولین کامنتش در همین پست بفهمی بعد از خوندن. از بازی هل بلید خوشش میاد 😐
            من حتا دوست ندارم DmCروم بکوبه اگه خوش ساخت بشه قطعا عاشقش میشم مثل DMC و SOR و TW و RE و GOW و غیره.
            ناموسا :sweat: من وقتی هل بلید بازی کردمخودمم روانی شدم با اون دخیه بوخودا

  • WITCHER گفت:

    اولین Devil May Cry بود که تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.ساخت قسمت دوم بعید نیست رابطه کپکام و مایکروسافت خوبه

  • aiHan گفت:

    این یک مسئله بزرگی هست که بنظرم محاله کپکام از غرورش بکشه بیرون از ورجیل کبیرشم کاملا مشخصه! اولا پلاتینیوم گیمز همیشه به کپکام برای ساختن DMC پیشنهاد داده حالا برای نسخه اصلی DMC بیخیال این پیشنهاد شد دیگه برای نسخه ریبوت چرا؟ ایا توضیحی هست اصلا؟؟؟
    دوما ژانر این ریبوت لازم نیست حتما و حتما ۱۰۰/۱۰۰ باید ژانر خالص هک اند اسلش باشه یعنی میتونه کاملا میتونه که به یک RPG کامل و محترمی متحول بشه و هیچ اشکالیم نداره! و میتونه Adventure کاملی هم بشه و بازم هیچ فردی مخالف این قسمت نمیشه.
    باوا فقط حرکت کنید خونه تکونی کنید گنده کاری کنید فکر کنید تمرکز کنید تا بازی بالا و بالاتر بیاد.
    سوما بقول داداش بنی این همه شرکتا برای ژانر RPG و Adventure دارن از ژانر خالص Hack and Slash استفاده میکنن تا ژانر بازیاشون به یک ژانری کاملتر و جذابتر و لذت بخشتر متحول بشه حالا چرا ژانر خالص و زیبای هک اند اسلش از المانهای ژانر RPG و Adventure استفاده نکنه خیلی سخته؟ (اصلا بازی تزئین میشه!) همین DMC5 بازم میتونست چنین المانهایی بگیره هیچ مشکلیم نداره که هیچ برعکس بازی از خطی بودنش به یک بازی که ارزش تکرارش به بینهایت کشیده میشه.
    نسخه DMC5 عالی بود اما ما به DMC علاقه شدیدی داریم و همیشه دوست داریم از اینی که هست بزرگتر و کاملتر و مهمتر و دقیقتر باشه به دلیل این که میبینم کاملا توان داشتن این حالتارو داره :moon:

  • کپکام دیگه DMC :sun: بـه ترکیب ژانرها لازم داره قبلاً توضیح کاملی هم دادم ( کامنت ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ در ۱۶:۵۲ )
    https://gamefa.com/551699/capcoms-recent-financial-report-for-the-fiscal-year-quarter-ending-march-31st/ بـه غیـر از ایـن دیگـه چطوری میشه بازی تبدیل بـه بهترین یـا حد اقل حـالت ممتعی بگیره!؟

  • michaelbn گفت:

    نینجا تئوری رو بیارید و بسازید لامصب رو، بازیش خیلی خوب بود. وجود نینجا تئوری شدیدا لازمه چون کپکام به تنهایی نمیتونه DmC2 رو بسازه، اگه Heavenly Sword یا Enslaved و یا حتی hellblade رو بازی کرده باشید میفهمید که طراحی مراحل و هنری ای که نینجا تئوری داره کاملا مخصوص به خودشه و افراد شرکتش میتونن همچین کاری کنن، به شخصه DmC تنها نسخه در کل سری هست که حتی خود محیط مراحلش هم احساس زنده بودن و حس اینکه یک نوع مینی باس هستن رو بهتون منتقل میکنه همچنین از خود کپکام توی موردی که همیشه این سری مشکل داشته هم هزاران بار بهتر بوده: پلتفرمینگ.
    این بازی ریبوته و در یک بعد دیگه جریان داره و دقیقا قرار نیست که همون چیزی باشه که در سری کلاسیک بود، به شخصه هم از دانته ش خوشم اومد درست مثل DMC3 از یه شخص کله شق و خودخواه به یک آدم وظیفه شناس و عاقل تبدیل شد این یعنی رشد شخصیت که تو کل سری کلاسیک فقط تو نسخه سوم بوده. این نسخه درست مثل نسخه سوم خیلی از کمدی الهی هم اِلمان گرفته بود. DLC ای هم که دادن واقعا ارزش بازی کردن رو داشت. ادامه این نسخه رو باید بسازن.

    • AXEL STONE گفت:

      این سری با مشاکلی که داره بهترین تجربه رو به ما داد همین DMC2 که همه میکوبنش کلی باهاش خوش گذروندیم هیچ وقت هم حس نکردم بازی ضعیفیه. اونم در سال ۲۰۰۳ !
      من متوجه کاکنتات شدم و میبینم بیشتر به گیم پلی و باس ها علاقه داری گیم پلی و باس های DmC فایتینگ لذت بخشی داشتن درست مثل DMC2 فایتیگ NPC هاش و باس هاش به مثل DMC2 بود
      زنده بودن نداره داش این مال موتور گرافیکیش هست و در واقع موتور گرافیکیش اصلا خوب نبود رنگ پرنگی داشت برای بازی برای همین فکر میکنی زندست ولی در فنی مشکلات زیادی داشت که دانته میتونست در بعضی جاها بر هوا ایست کنه این یعنی دقت گرافیک فنی -۰
      ریبته اره اما ریبوت به GOW ریبوت میگن ریبوتیست که همرو عاشق خودش کرد نه ریبوت DmC که کاملا ساده بود با این همه ساده بودنش زود تموم میشه.
      از نظر تو دانته فقط توی نسخه DMC3 اینطوریه اما از نظر ما اینطوری نیست شاید بلد نیستی با بقیه دانته ها گیم پلی بزننی و ببینی چه کله ششقیه یا شاید هم طرفداریه استودیو پارتی های مایکرو رو میکنی داش اما دانته کاملا در تمام نسخه ها یک شخصیت نابی هست بلخره ما همه اینجا حلوا نیستیم برای شخصیت دانته و نوع بازی اینجا در این پست هستیم و کامنت میذاریم
      – این نظر شخصی شماست کاری هم به نظر شما ندارم اما یه سری چیزایی گفتی نتونستم جواب ندم –

      • michaelbn گفت:

        من خودم از DMC2 بیشتر از چهار و یکش خوشم میاد، یک حس خاص و عجیبی رو منتقل می‌کنه و تئوری معروفش هم خیلی جالبه که به نظر میرسه هیچکی اینجا ازش خبری نداره.
        اولویت اول همیشه برای من داستان و روایت بوده که این نسخه در این مورد به شکل خیلی قوی ای ظاهر شده. اولویت دوم من گیمپلی هست که یکی از هسته های اصلی گیم پلی این سری باس فایت ها هست که واقعا هم راضی کننده بودن و خوب کار شده بودن.
        زنده بودنش تا جایی به موتور گرافیکی قویش ربط داره که واقعا آنریل انجین۳ اون زمان حرفی برای گفتن نمیذاشت ولی بقیش به خلاقیت و نوآوری تیم طراحی هنریش داشت که توی هر بازی ای که دادن با هر موتور گرافیکی واقعا عالی بود، و اون مشکلی که تو میگی من تا حالا ندیدم شاید چون روی PC بازی میکردم تنها مشکلی که داشت لود شدن تکسچر ها باتاخیر دو یا سه ثانیه ای بود که اونم ندرتا اتفاق میفتاد.
        از کی تا حالا GOW2018 ریبوت حساب میشه؟ نکنه اینجا گفتن ریبوته؟ هر چی باشه یک ریلانچ حساب میشه نه ریبوت، ریبوت یعنی هر چی که هست از بیخ بکوبید و دوباره بسازی نه اینکه یکسری بخش ها رو تغییر بدید یک سری رو هم نگه داری این اصلا ریبوت حساب نمیشه.
        کله شقه تو گیم پلی؟ یعنی چی؟ من دارم داستان رو میگم. یکبار دیگه به جای اینکه به کمبو زدن اهمیت بدی یکبار به شخصیت پردازی دانته و عمقش نگاه کن یعنی دانته توی نسخه اول و چهارم و پنجم (نسخه دوم رو جز canon حساب نمی‌کنم) همون آدمه دریغ از یک تغییر محسوس در شخصیت و خلق و خوی این آدم. تنها نسخه سومه که بلوغ شخصیتیش رو نشون میده، واقعا میتونی حس کنی که این بشر با اون چیزی که اول بازی بود فرق کردهو خنده دار تر اینکه دانته شخصیت پردازی بهتر و قوی تری توی انیمه نسبت به اون سه تا نسخه داره. استودیو مایکرو دیگه چیه؟ این بحث سونی و مایکرو پشیزی برای من یکی ارزش نداره بازیاشون خوب باشه میگیرم و بازی می‌کنم اینکه کدوم بهتر نداره، من فقط از نینجا تئوری خوشم میاد چون بازی هایی با ارزش هنری بالا و مفهوم های فلسفی میسازه.

        • :-|داش اختلاف در دانته ها نوع IP اینجوریه نمیتونی از این نکته منفی بگیری نظر شخصی این نظر شماس. درسته که از همدیگه یک اخلافاتی دارن ولی کامالا دانته در هر نسخه ای که بود عالی عمل کرده و شباهت زیادی به دیگر نسخهاش داره. ریبوت فقط یک بازیه که از DMC3 الهام گرفته 😐 ناموسا من همشونو دوست دارم ولی توی ریبوت مشکل من اینه بازی سادست فقط بکش و برو جلو دیگه چیزی خاصی نداشت 😐 فقط به گیم پلی نگاه نکن به حسی که بازی بهت میده هم دقت کن توی تمام نسخها بودن دانته احساس میشه حس میکنی دانته را به دست داری.
          داش GOW2018 ریبوته

          • HZDMC گفت:

            GERALT OF RIVIA

            منم موافقم..ریبوت اومده یچیزی مثل ۳ بسازه ولی واقعا اون عمق دانته رو زیاد نمیشد درک کرد بنظر من..بعد اینکه کلا ایده استفاده کردن از اینکه دانته چیزی یادش نمیاد بعد یهو همچی یادش میاد خیلی بی خود بود..اصلا چرا باید حافظشو از دست میداد وقتی باز تو وسطای بازی حافظش یادش اومد(اونم یهویی) مرحله های حدودا فیلرم زیاد داشت که کلا نقش خاصی نداشتن تو بازی..ولی اگه یادت باشه هر تریلر DMC5 میومد کلی تئوری راجبش میومد.درکل بازم بنظرم منطقی نیست وسط یه سری که داره میاد باز ریبوتش به عنوان یه سری دیگه م همزمان باهاش منتشر شه

            مثلا اینجوری:
            DMC4
            DmC
            DMC4SE-DmCDE
            DMC5
            باز مثلا DmC2? خب چرا؟
            وقتی ما اون سری اصلی رو داریم دیگه چه نیازی به ریبوت داریم؟حداقل پیشرفتش میداد یا مثلا حفره های داستانی رو پر می کرد یچیزی ولی درکل چیز خاصی نداشت..شخصیتای منفیم که افتضاح شخصیت پردازی شده بودن یجورایی هیچ عمقی نداشتن دلیل جنگ بین دانته و ورجیل تو DMC های اصلی خدایی خیلی عمیق تره تا DmC یجور جنگ از قدیمه که بر اثر اتفاقای زیادی جنگ بینشون پیش اومد..اما تو DmC یهو دوستن یهو دشمنن بعد به همین دلیل انقددد دانته عصبانی شده بود که داشت ورجیلو میکشت..واقعا ورجیل از لحاظ شخصیت منفی تو DmC چه عمقی داشته؟اصلا چی سرش اومده که شخصیت منفی حساب شه..شخصیت منفیو نمیشه تو یه مرحله ساخت وقتی که ۱۹ مرحله موندس دشمن اصلی بوده

            • بله درسته داش خوب منم دارم همینو بهش میگم گفتم که تو تمام نسخه ها به دانته اگه دقت کنه واقعا دانته هست این برای من ملاکه همیشه هم از کاراش خوشم میاد خوب الکی هوایی عاشقش نیستم. منم زیاد مشکلی با دانته ریبوت ندارم ولی بازی سادست بکش برو جلو دیگه چیزی نداشت که خوشحالم کنه نه ایتمی خوشحالم کرد نه چیزی گیمپلیش خوبه ولی هنریش خوشم نمیاد فقط داس دانته یچیز نابی بود با ریشه داستانی بازی دیگه ارزش تکرارش خیلی پایین بود!

        • AXEL STONE گفت:

          اشتباه نکن اتفاقا تمام فنون اصلی DMC این رو میدونن
          چطور میگی انریل انجین۳ قویه داش؟ موقعی که سال ۲۰۱۳ TLOU حتما گرافیک TLOU ببین نمیدونم چطوری با وجود چنین ریبوتی مثل GOW چرا از ریبوت DmC خوشت میاد
          من هم با PC بازی میکنم DMC بیشتر با PC حال میده -دیر لود شدن تکسچرها نکته منفی نیست اگه واقعا این نکته منفی حسابه واقعا نکته سوسولمدانه ایه درست نقد کنیم-
          معلومه GOW2018 بازی نکردی اشکالی نداره اما چه بخای چه نخای GOW2018 یک ریبوته؟ ریلانچ و فلان فلان واسش اسامی جدیدی بذارید اما ریبوته چونکه (یک داستان جدید و هوشمندی داره که میتونی به داستان اصلی ربطش بدی! بازی از اول ساخته شده با روش و فنهای دیگر این کاملا عالیه و واقعا ریبوت محترمیه!
          بله متوجهم چی میگی دوست داری دانته حالتی بیرحمانه بگیره چکار عصبی بودنش داری فقط به شخصیت پردازیش زیبا و خاصش دقت کن دانته توی DMC4 هر کاری میکرد با شخصیتش یک سان بود مثل بقیه DMCهای دیگر امیدوارم توجه کنی به موضوع

  • Shaladorkhan گفت:

    به نظر من نسازه بهتر همین dmc 2013 باعس شد من از devil may cry بدم بیاد اگه نسازن بهتره تازه دانته رو هم تو این بازی بر ارزش کردن اگه می خوان بسازن بدنش دست جاپنی ها امریکای ها از devil may cry چیزی سرشون نمیشه

کارگردان Devil May Cry 5 علاقه دارد دنباله‌ی بازی DmC ساخته شود - گیمفا