Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا

Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است

آرین مرادی
۱۰:۰۰ ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا

امروز شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرد که بازی Far Cry 5، پرفروش‌ترین بازی این شرکت در نسل هشتم بوده است.

هیچ شکی نیست که شرکت یوبی‌سافت صاحب چند مجموعه‌ی بزرگ و بسیار محبوب است. یکی از نکات بارز این استودیو آن است که بازی‌هایی با کیفیت را با فاصله‌ی زمانی اندک وارد بازار می‌کند. همین مورد، یوبی‌سافت را اینقدر در نظر بازی‌بازان محبوب کرده است. از این مجموعه‌های محبوب می‌توان به سری Far Cry اشاره کرد. این مجموعه از همان ابتدا نظر بسیاری از بازی‌بازان را به خود جلب کرد ولی با انتشار نسخه‌ی سوم، شاهد شکوفایی این سری بودیم. پس از آن می‌توان اینگونه ادعا کرد که چاشنی تمامی نسخه‌های این سری را دیوانگی و جنون تشکیل می‌داد. امروز، شرکت یوبی‌سافت خبر داده که نسخه‌ی پنجم این سری به پرفروش‌ترین بازی این شرکت در نسل هشتم تبدیل شده است.

این مورد اصلا دور از ذهن نبود. بازی Far Cry 5 در بیست و هفتم ماه مارچ ۲۰۱۷ منتشر شد و به پرفروش‌ترین بازی همان ماه نیز تبدیل شد؛ یعنی فروشی شگفت‌انگیز تنها در سه روز. از طرفی دیگر در سال ۲۰۱۸ نیز به هفتمین بازی پرفروش سال تبدیل شد. بیایید از دیدگاهی دیگر به موضوع نگاه کنیم. شرکت یوبی‌سافت عناوین فوق‌العاده‌ای در نسل هشتم عرضه کرد: دو نسخه از سری For Honor ،Rainbow Six Siege ،Assassin’s Creed ،Tom Clancy’s The Division و بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands. زمانی که به این لیست قدرتمند نگاهی می‌اندازیم، تازه متوجه می‌شویم که بازی Far Cry 5 چه کار بزرگ و اعجاب‌انگیزی را انجام داده است.

بازی Far Cry 5 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان جایی که قانون به پایان رسد، ظلم آغاز می شود… | نقد و بررسی بازی Far Cry 5 که به قلم سعید آقابابایی است را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا
Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hala madrid گفت:

    حقشه :yes: عالی بود این بازی :inlove:

  • mahdi.gamer77 گفت:

    الحق که بازی فوق العاده ای بود چقدر من این فارکرای رو دوست داشتم
    شخصیت پردازی درجه یک
    محیط عالی
    لول دیزاین مناسب
    خیلی کم نقص بود بازی شاید بزرگ ترین و حتی تنها ایرادش اونم بضی اوقات هوشی مصنوعی دشمنا بود

  • میدونستم به موفقیت خیلی خوبی دست پیدا میکنه کلا سری far cry جز ۵ بازی برتر عمرمه.
    بازی چند پایان داشت همه رو رفتم و نمیخوام اسپویلش کنم ولی پایان اصلی که میرسه به بازی far cry new dawn مغزمو منفجر کرد اصلا اونموقع نسخه جدید یعنی new dawn معرفی نشده بود.
    همه چیزش عالی بود از مهم ترینش گرافیک.داستان.موسیقی.جهان.تنوغ اسلحه ها.شخصیت ها (یکی از بهترین شخصیت های منفی تاریخ بازی های ویدیویی جوزف سید البت یوبی همیشه شخصیت های منفی خیلی خوبی میسازه) ولی چی مشید مثل نسخه های قبلیش شخصیت اصلی حرف میزد که بازم به نظرم اصلا مشکلی نیست.

  • PERSIAN NAZI گفت:

    این بازی واقعا زیبا بود و حقشه چنین فروشی
    از طرفی هم همه جوره برعکس بود و شخصیت منفی بازی دل ادم رو میبرد و عاشقش میشدی

  • Paprika گفت:

    خیلی هم عالی :inlove:
    اما حیف که بازی هاش به سمت تماما آنلاین رفته :yawn: و برای ماها که خرید اریجینال سخته دیگه تقریبا غیر قابل دسترس شده
    ———————————–
    پ ن: راستی skull تاخیر خورد با این حساب امسال با نبود اسسین و فارکرای و … e3 امسال قطعا شاهد معرفی نسخه ی جدید واچ داگز یا اسپلینترسل خواهیم بود :beauty: (امیدوارم مثل پارسال نزنه تو ذوقمون :sweat: 😀 )

  • اگه هوش مصنوعی دشمنای بازی بهتر بود، بهترین بازی تاریخ یوبی سافت هم میتونست باشه.
    قشنگ میشد لذت گشتن تو دنیای یه بازی نسل هشتمی رو در فارکرای ۵ حس کرد. از لحاظ تنوع ماموریت ها هم بهترین فارکرای بود و دیگه خبری از ماموریت های فرعی تکراری سری های قبل نبود.
    چیزی که من دوست داشتم توجه بیشتر سازندگان بازی به محیط های داخلی بود، اوجش هم همون ماموریت شبیه تونل وحشت بود که تو یکی از ساختمون ها کار شده بود. تو شماره های قبلی بازی بیشتر تو محیط های باز جریان داشت، مگر تو مراحل اصلی.

    • دقیقا بنظر منم تنها مشکلش همین هوش مصنوعی بود که از نسخه های قبل ضعیفتر شده بود

      • البته مشکلات دیگه ای هم داشت که احتمالا با آپدیت ها رفع شدن.
        مثلا بازی با این دنیای بزرگش فقط یه محل سیو از پیش تعریف شده داشت!
        من دو تا از سرزمین ها رو فتح کرده بودم که وقتی تو یکی از مبارزات کشته شدم، بازی فقط از یه صدم ثانیه قبل از مردنم لود میشد! و هیچ سیو دیگه ای هم نبود که از جایی شروع بشه که بتونم باهاش بازی رو ادامه بدم!
        ولی خب این مشکلی نیست که برای همه پیش اومده باشه و فقط همون هوش مصنوعی دشمنا رو میشه یه مشکل کلی این بازی دونست.

  • Seyed گفت:

    هنوز نتونستم تجربه اش کنم روی لپ تاپم با لگ زیاد اجرا میشد بی خیالش شدم بازی پلی استیشن هم اون موقع گران بود حالا برم ببینم دست دومش در چه قیمتیه
    ای خدا 😥 😥 😥

  • با همه این اوصاف سه نسخه اخیر فارکرای یکی از یکی ضعیف تر بود و بهترین بازی یوبیسافت تو نسل هشت قطعا فارکرای ۴ بود بعد هم AC Origins.فارکرای ۵ رو کلا سه چهار ساعت بازی کردم بعدم ول کردم.بنظرم جذابیتی نداشت.من که اینطور برداشت کردم.Assassin’s Creed Odyssey هم زیادی RPG شده.اون هم در حد چند روز بازی کردم.

  • mehrdad65 گفت:

    پس نشون میده آفلاین بودن بازی باعث فروش کمترش نمیشه،اینا با آنلاین کردن بازیای تکنفره فقط میخان حال ایرانیارو بگیرن

  • rayan_96 گفت:

    نوش جونش,من که خیلی با این بازی کیف کردم چه داستان چه گیم پلی و گرافیک همه در بهترین حالت بودن.

  • we are gamer گفت:

    یه سریا باورشون نمیشه میگن رنبو یا دیویژن باید اول میشد یا اینکه میگن داستانش مزخرف بود گیم پلی نسبتا خوبی داشت اما باید بدونند اتفاقا همین داستانش دلیل موفقیتش شد واگرنه گیم پلی همون قبلی ها بود فقط باید با جزییات داستانشو بررسی کرد تا فهمید چجوری خانوادی سید وضعیت کنونی جهانو با حرفاشون به تصویر کشیدن اصلا دلیل اینکه کاراکتر اصلی نداره همینه چون روی صحبت اونا با ماست نه کاراکتر بازی

  • Esmaeil74 گفت:

    فارکرای ۵ واقعا بازی باحالی بود

  • نوش جانش یک عنوان ناب و درجه ی یک با گیم پلی بسیار زیبا و نحوه ی پیشبرد مراحل و داستان اون. با آزاد گذاشتن دست بازیکن در آزادسازی اوت پست ها و لول دیزاین متنوع و گرافیک غنی اش بایدم انقدر بفروشه. من دو سه بار تمومش کردم تا الان و باز هم رو سیستمم هست و بعد فارکرای نیو داون بازهم رفتم سراغش. نیوداون با اون همه آندرریتد شدن یه عنوان فوق العاده ای هست که آقای بابایی به نحو احسن به کیفیت مطلوبش اشاره کردن این عنوان یه چیز نابیه که هر کس نمیتونه زیرشاخه هاشو درک کنه.
    بازی ولفنشتاین و دیویل می کرای رو هم هنوز دارم و بازی می کنم یکی پس از دیگری. یکی از موارد دیگه هم که هنوز سیر نشدم ازش عنوان ویچر ۳ و جی تی ای وی هستش که بعد از سه بار تموم کردن ویچر ۳ رفتم سراغ ویچر ۲ و باز برگشتم سراغ این. خلاصه دنیای گیم رو باید ذره ذره چشید و لذت برد ازش.

  • joel گفت:

    من قبل از far cry 5 هیچکدوم از نسخه هاشو بازی نکرده بودم ولی با این بازی نه تنها عاشق و طرفدار کل سری فار کرای شدم بلکه یوبیسافت فنم شدم.
    یه حسی بهم میگه حیف نسخه های قبلی این سری رو بازی نکنم و حتما حتما تمام نسخه هایی که واسه ps4 باشن بازی میکنم :yes:

  • mr.javadniazi گفت:

    بازی خوبی بود ولی حیف هوش مصنوعیش ضعیف بود، دنیای زیبایی داشت ولی تنوع مراحلش کم بود…

  • mo1234 گفت:

    اوضاع گیم چقدر خرابه که فارکرای ۵ شد پرفروش ترین بازی :rotfl: :rotfl: بعضی ها که هر چی بزارن جلوشون به به و چه چه میکنن تا وفتی این تیپ آدما باشن سازنده ها هم به خودشون زحمت نمیدن یه بازی درست حسابی بسازن

  • Darkmax204 گفت:

    موفق به تجربه ۵ نشدم اما الان دارم New dawn رو بازی می کنم و میتونم بگم که خیلی عالیه! مراحل زیادی رو نرفتم چون داشتم Outpost ها رو Liberate می کردم الان تیرکمون طلایی رو دارم One-shotـه! خیلی خفنه یعنی هیچ کسی جلو دارم نیس

  • majidam گفت:

    بازیش خوب بود و حقشه که بیشتر از هر بازی یوبی سافت در نسل هشت بفروشه

  • Dead Gamer گفت:

    واقعا بازیش فوقعاده بود در واقع این بازی می بایست بعد نسخه ی سوم می اومد از لحاظ تکامل و پیشرفت میگم چون نسخه ی چهارمش کپی نسخه ی ۳ بود

Far Cry 5 پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم است - گیمفا