سازندگان Wolfenstein سعی میکنند تا از بالارفتن ساعات کاری کارمندان پرهیز کنند
موضوع جدیدی که اخیرا بسیار داغ شده و اخبار بسیاری آن را پیگیری میکنند، مسئلهی ساعات اضافهی کاری استودیوهای بازیسازی است. حال سازندگان سری Wolfenstein، یعنی استودیوی ماشینگیمز (MachineGames)، در جدیدترین مصاحبهی خود از تلاش این استودیو برای کاهش ساعات اضافی کاری میگویند.
پیشتر گزارشهایی از بالا بودن ساعات کاری کارمندان شرکتهایی همچون راکاستار (Rockstar)، اپیک گیمز (Epic Games) و یا استودیوهایی نظیر ندررلم (NetherRealm) منتشر شده بود. با وجود اینکه شرکتهای دیگری همچون یوبیسافت (Ubisoft) از این کار دوری کرده و آن را مناسب نمیدانند، اما هنوز هم به نظر میرسد که تمام اعضای صنعت بازیهای ویدئویی باید دست به دست هم دهند تا از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند. یکی دیگر از استودیوهایی که توانسته است تا از این مورد جلوگیری کند، استودیوی سوئدی ماشینگیمز، سازندهی سری Wolfenstein است.
به تازگی آقای جان جنینگز (John Jennings)، یکی از اعضای ارشد استودیوی مذکور، در مصاحبهای از تلاش این استودیو برای جلوگیری از بالارفتن ساعات کاری کارمندان آن میگوید.
این یک مسئلهی بسیار دشوار است. چراکه محاسبه کردن زمان لازم برای توسعهی عناوین سرگرمکننده آسان نیست. قوانین سخت و مشخصی در کشور سوئد وجود دارند و ما نیز سعی میکنیم تا جلوی بالارفتن ساعات کاری کارمندانمان را بگیریم. ما در ۱۲ ماه گذشته تصمیماتی را گرفتهایم و سعی خود را میکنیم تا به آنها پایبند باشیم، حتی اگر با منافع کاری ما همخوانی نداشته باشند.
در راستای دیگر اخبار مربوط به استودیوی ماشینگیمز، به تازگی آقای جف گوستافسون (Jeff Gustafsson) اعلام کرده است که این استودیو خواهان ساخت ادامهی سری بازیهای Enemy Territory و یا Quake است.
بازی Wolfenstein: Youngblood نیز در تاریخ جمعه ۴ مرداد ماه ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
امیدوارم ولفنشتاین جدید فروش خوبی داشته باشه تا همین روند خوب ادامه داشته باشه و بازی ها و استودیو های اینچنینی بیشتری رو شاهد باشیم.