روند ساخت Project Prelude Rune متوقف شده است
متاسفانه شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) پس از جدایی آقای هیدئو بابا (Hideo Baba) از پروژهی ساخت بازی Project Prelude Rune، هیچ اطلاعاتی از سرنوشت این بازی را در اختیار کاربران و هواداران قرار نداد. با این حال، به نظر میرسد روند ساخت این بازی نقشآفرینی متوقف شده است.
تمامی صفحات مربوط به شبکههای اجتماعی بازی نقشآفرینی Project Prelude Rune، امروز به صورت کاملا غیرمنتظره از دسترس خارج شدهاند. تمامی لینکهای موجود در وبسایت رسمی استودیوی ایستولیا (Istolia Studios) شما را به وبسایت شرکت اسکوئر انیکس منتقل میکنند. هر دو صفحهی مربوط به حساب توییتر و حساب فیسبوک (Facebook) این بازی نیز به صورت کامل از کار افتادهاند. تنها یک تریلر از این بازی در جریان مراسم توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود که این ویدئو نیز از وبسایت یوتیوب (YouTube) حذف شده است.
آقای هیدئو بابا پیش از این هدایت استودیوی ایستولیا و پروژهی ساخت Project Prelude Rune را به عهده داشت. با این حال، آقای بابا مدتی پیش، به صورت کاملا ناگهانی شرکت اسکوئر انیکس و استودیوی ایستولیا را ترک کرد. این شرکت تا به امروز هیچ بیانیهای را دربارهی این رویداد و سرنوشت استودیو و بازی یاد شده منتشر نکرده است.
با توجه به شرایط فعلی، آیندهی بازی Project Prelude Rune در هالهای از ابهام قرار دارد. ممکن است شاهد استخدام یک کارگردان جدید برای استودیوی ایستولیا و ادامهی روند ساخت بازی و یا آغاز دوبارهی کار تحت مدیریت کارگردان جدید باشیم. این امکان نیز وجود دارد که استودیوی سازندهی بازی منحل و کارمندان و پروژهی ساخت Project Prelude Rune به دیگر بخشها و استودیوهای شرکت اسکوئر انیکس منتقل شوند.
البته بدترین حالت ممکن این است که پروژهی ساخت بازی Project Prelude Rune برای همیشه کنار گذاشته شود. به هر حال، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از سوی تیم سازنده و یا شرکت اسکوئر انیکس باشیم. بازی Project Prelude Rune در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و قرار بود به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات