سازندگان Wolfenstein خواهان ساخت بازی جدیدی از Enemy Territory یا Quake هستند
از آنجایی که حدود دو ماه و نیم دیگر به عرضه بازی Wolfenstein: Youngblood زمان باقی مانده است، اعضای استودیوی ماشینگیمز (MachineGames)، به مصاحبه و صحبت در خصوص پروژههای این استودیو مشغول هستند. مدتی قبل مشخص شد که بازی Wolfenstein: Youngblood از نظر طراحی مراحل، شباهتهایی به عناوین Dishonored دارد؛ البته این قضیه از آن جهت جای شگفتی ندارد که بدانیم استودیوی آرکین (Arkane Studios)، سازنده این سری، یکی از توسعه دهندگان بازی مورد بحث است. در حال حاضر، موضوعات جدیدی مطرح شده است که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.
استودیوی ماشینگیمز پیش از این اعلام کرده بود که قصد ساخت یک سهگانه از عنوان Wolfenstein را دارد (بدون احتساب نسخههای فرعی Old Blood و Youngblood)، که نشان میدهد آنها در پی ساخت سومین قسمت از این مجموعه هستند. با این حال، به تازگی یکی از طرفداران از این استودیو پرسیده است که آیا آنها تلاشی برای ساخت یک بازی چندنفرهیِ Wolfenstein: Enemy Territory جدید دارند یا خیر که جف گوستافسون (Jeff Gustafsson)، کارگردان این سری به این ایده پاسخ داد.
البته، ما از طرفداران پر و پا قرص Enemy Territory هستیم و چنین فرصتی فوقالعاده هیجانانگیز است.
این قضیه از آنجایی که این استودیو پس از ساخت بازیهای تکنفره و داستانمحور، دست به ساخت عناوینی چندنفره آن هم شبیه به Enemy Territory میزند، جالب توجه است.
یک سری بازی دیگر از استودیوی اید سافتور (id Software) نیز وجود دارد که ماشینگیمز و اعضایش، خواهان ساخت یک بازی ویدئویی از آن هستند: Quake. گوستافسون در این زمینه گفت:
Quake دلیلی است که من وارد صنعت بازیهای ویدئویی شدم. کشف جهان گسترده و طراحی مراحل، ساخت نقشه برای Quake، یکی از بهترین تجربههایی است که در زندگی خود داشتهام. من هنوز هم این کار را میکنم. توسعه یک بازی Quake (یک بازآفرینی از Quake 1) همیشه در لیست کارهای من هست اما کار برروی Wolfenstein و کار کردن از نزدیک با قهرمانان من در استودیوی اید سافتور نیز بسیار فوقالعاده است.
اکسل تورونیوس (Axel Torvenius)، کارگردان هنری سری Wolfenstein در استودیوی ماشینگیمز نیز بیان کرد:
من نمیتوانم از طرف تیم [به این سوال] پاسخ دهم، اما با جف همعقیده هستم و Quake بازی مناسبی برای این هست که در آن نقشی داشته باشم.
آیا شما دوست دارید که استودیوی ماشینگیمز پس از عرضه سهگانه Wolfenstein، بازی جدیدی از Wolfenstein: Enemy Territory یا Quake را بسازد؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما و دیگر دوستانتان در گیمفا به اشتراک بگذارید.
بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ جمعه ۴ مرداد ماه (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
امیدوارم یه quake داستانی بدن چون quake پتانسیل داستانی خیلی زیادی داره با توجه به مپ ها و کارکترهاش و یه نسخه تو ps1 بود که خیلی داستان باحالی داشت و گرافیک خیره کننده ای هم داشت واسه اون زمان
داداش سری quake نسخه پلی استیشن تا حالا نداشته. 😐
برای من بهترین گزینه RETURN TO CASTEL WOLFNESTEIN بود و از خدامه که یه ریمستر باحال ازش ببینم
نسخه ENEMY TERRITORY هم باحال بود ولی نه اونقدری که اولی جذاب بود
quake یکی از انقلابی ترین عناوین گذشته بود چه در بحث گرافیک و فیزیک و چه طراحی مراحل و شوتینگ حتی از داستانش الهامات زیادی گرفته شده
شخصا خیلی دوست دارم ریبوت این سری فوق العاده رو ببینم اما اگر توسط id ساخته بشه بهتره. اتمسفر سنگین بازی اصلا مال همین استدیو هست
یه quake با گرافیک واقعی و جدی با محیط های تاریک مثل مترو باشه نه یه انیمیشنی مثل این ولفنشتین و بهتره تک نفره باشه