Wolfenstein: Youngblood محتویات بیشتری نسبت به نسخههای قبلی این سری دارد
بهنظر میرسد بازی Wolfenstein: Youngblood تجربهی کاملا متفاوتی با عناوین پیشین Wolfenstein، ساختهی استودیوی ماشین گیمز (MachineGames) خواهد بود. نه تنها به این دلیل که وقایع بازی چند سال پس از نسخهی The New Colossus است و پروتاگونیستهایی با ویژگیهای جدید در بازی حضور دارند، بلکه وعدهی یک گیمپلی متفاوت نیز داده شده است. یکی از این موارد اجازهی آزادی بیشتر برای اکتشاف در بازی و انجام ماموریتهای جانبی خواهد بود.
چیزی که جالب است این است که بازی با همکاری استودیوی آرکین (Arkane Studio) ساخته میشود. سازندهی عنوان Prey و سری بازی های Dishonored از برخی ویژگیهای این عناوین در بازی Wolfenstein: Youngblood استفاده کرده است.
آقای جرک گوستافسون (Jerk Gustafsson) تهیهکنندهی اجرایی بازی Wolfenstein: Youngblood، در گفتگو با مجلهی PlayStation Magazine در مورد شباهت طراحی مراحل بازی با سری بازیهای Dishonored، توضیحاتی ارائه داده است.
وی در این خصوص اظهار داشت:
من فکر میکنم بازیبازان در طراحی مراحل بازی، شباهتهای بسیاری از سری بازیهای Dishonored خواهند دید. بنابراین این میتواند یک تفاوت کمی در تجربهی بازی ایجاد کند، اما این میتواند به همان اندازه برای بازی مفید باشد. بهویژه در هنگام یافتن راههای مختلف نزدیک شدن به یک سناریوی مبارزهای و یا بهطور کلی در یک ماموریت.
گوستافسون همچنین در مورد محتوای ارائه شده در بازی و در مورد تمرکز بر داستان صحبت کرد. وی گفت اگرچه سازندگان همانند عناوین قبلی Wolfenstein همچنان بر داستان تمرکز کردهاند، اما در بازی Youngblood عناصر داستانی نسبت به عناوین پیشین کمتر است. گرچه محتوای داستانی بازی کوتاهتر شده، اما مدت زمان گیمپلی بیشتر شده است. همراه با فعالیتها و ماموریتهای جانبی بیشتر نسبت به بازیهای قبلی.
ساختار پایان باز و جنبهی همکاری دو نفره در بازی باعث شده است که پرداختن به داستان کمی مشکل شود. ما فکر میکنیم که یک داستان قوی داریم اما این با آنچه که ما در گذشته انجام دادهایم، کاملا متفاوت است. داستان کمی سادهتر شده، نه تنها در لحن بلکه در مقدار محتوا نیز اینگونه است و من فکر میکنم این تغییر بزرگی نسبت به نسخههای پیشین بازی است: بخش داستانی کوتاهتر اما مدت زمان گیمپلی بیشتر شده است.
بازیبازان قادر خواهند بود برای مدت زمان زیادی در بازی بمانند. ما ماموریتهای جانبی اضافی و چالشهای جدید بعد از اتمام بخش داستانی بازی، اضافه خواهیم کرد. فعالیتها و ماموریتهای جانبی بسیاری در Youngblood نسبت به نسخههای قبلی Wolfenstein وجود دارند که میتوانید انجام دهید.
بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ ۴ مردادماه ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
نظرات
امیدوارم رو گیم پس بیاد بزنیم… بقیه هم برن اکانت هکی بریزن :rotfl: :rotfl:
ببینیم و تعریف کنیم
من نسخه های قدیمی رو بیشتر دوست داشتم تا از زمانی که بازی شده مال بیدستا
ازمایشات شیطانی و دشمنان جهش یافته خفن و داستانی غنی و طراحیهای خاص و اسلحه های واقعی
ولی الان شده بکش برو . اخه یعنی چی نازیها دنیا رو گرفتن و یه نفر تک و تنها داره باهاشون میجنگه ؟
اون یارو کرولاین بکر مگه نمرد تو نسخه ۲۰۰۹ ؟ چی شد که دوباره زنده شد ؟ ضعف طراحی شخصیت رو میشه دید
اون یارو که خیلی گنده بود و نصف مخش رفته بود اخه چی بود ؟
سگ زامبی رو کجای دلمون جا بدیم ؟
یارو هانس تو نسخه ۲۰۰۹ غول اخر بود و تو نسخه نیو اوردر شده رفیق فاب ؟
نام گذاری هم افتضاحه خوب سد راد SETH ROTH ؟ اسم از این اوراقتر نبود ؟
تکنولوژیهای عجیب و غریب مثل نابود کردن اون پل ؟
دیالوگهای افتضاح مثل اون صحنه که تو هلیکوپتر بچه داره داستان دبیرستانشو تعریف میکنه که تو کشتی معلمشون ویلیام بلسکوویچ رو الگوشون قرار داده
۱۴ سال یارو فلج مغزی بود ؟ بعدش رفقاش هم پیر نشدن و اون سرباز جوانه همچنان جوان ۲۱ ساله بود ؟ من موندم که چجوری بعد از ۱۴ سال بازم راحت همدیگرو میشناختن ؟ اصلا رفت زندان برای ازادکردن زندانی و فقط فقط همون ۱ نفر که از تیم حمله در سال ۱۹۴۶ باقی مونده بود رو نجات داد ؟
سفر به ماه و پرتاب موشک از اونجا علیه نازیها ؟ مکان قحطی بود ؟
تمام این دلایل باعث شد تا یکی از بهترین بازیهای زندگیم تبدیل بشه به یکی از بدتررین تجربیاتم و عنوان زیبای WOLFNESTEIN گرگ خونخوار تبدیل بشه یه بازی بی ارزش برام
میدونم اونهای که نسخه های قدیم رو بازی نکردن این عنوان براشون واقعا عالیه و لذت بخشه ولی اگه عناوین گذشته رو بازی کنید درمیابید که من چی میگم
میدونم الان بالایN تا منفی میخورم ولی لازم دونستم که اشتباهات فاحش بازی رو بگم
داداش با نظرت کاملا موافقم کلا قدیمیاش بازی میکردیم استرس داشتیم 😀
ولی در کل بخوای نسخه های جدیدش هم خوبن نه به عنوان وولفشتاین به عنوان یه شوتر خونی که میتونه ادمو ارضا کنه (کلا خونو و گوشت و استخونو قطع اعضا تو بازیا دوست دارم خیلی حال میکنم :inlove: ) و در نهایت میگم صنعت گیم هدفش سرگرمیه وولفنشتاین جدیدی هم این کارو به نحو احسنت انجام داده جدا از چیزی که شما میفرمایید :giggle:
موفق باشی داداش گلم :rose: