توسعه دهندهی Two Point Hospital توسط شرکت سگا خریداری شد
براساس اطلاعات منتشر شده، استودیوی تو پوینت (Two Point Studio)، توسعه دهندهی بازی Two Point Hospital، توسط شرکت سگا خریداری شده است. این خرید بخشی از برنامهی شعبهی اروپایی شرکت سگا «برای پیدا کردن استعدادهای جدید» و عناوین تازه است. شرکت سگا پیش از این به عنوان ناشر بازی با استودیوی تو پوینت همکاری کرده بود.
مدیر ارشد اجرایی شعبهی اروپای شرکت سگا (Sega)، آقای گری دیل (Gary Dale)، در جدیدترین مصاحبهی خود بیان کرده است:
ما بسیار خوشحال هستیم که رسما به استودیوی تو پوینت خوشآمد میگویم. به عنوان یک توسعه دهندهی جدید که یک عنوان موفق را در اختیار دارد، ما میدانستیم که باید هر چه سریعتر این قرارداد را کامل کنیم. با توجه به سطح استعداد و توانایی این استودیو، این یک معاملهی بسیار پرسود برای ما بود.
موسس استودیوی تو پوینت، آقای مارک وبلی (Mark Webley)، نیز در رابطه با فروش استودیو به شرکت سگا بیان کرده است:
این یک قدم بسیار بزرگ برای استودیوی تو پوینت بود و ما بسیار خوشحال هستیم که به خانوادهی بزرگ سگا ملحق میشویم. ما بیصبرانه منتظر هستیم تا فاز جدید برنامههای خود را عملی کنیم.
اکنون زمانی بسیار هیجانانگیزی برای اعضای استودیوی تو پوینت است و ما شرایط امروز را مدیون تلاشهای سخت اعضای تیم کوچک ولی فوقالعاده بااستعداد استودیو و هوادارانمان در سراسر دنیا هستیم که ما را در توسعهی بازی Two Point Hospital یاری کردند.
استودیوی تو پوینت از زمان انتشار بازی خود در سال ۲۰۱۸ سخت مشغول توسعه و پشتیبانی از این عنوان بوده است. تیم سازنده اخیرا یک بستهی الحاقی جدید را برای بازی عرضه و حالت Co Op را به آن اضافه کرد. در کنار این شبیهساز محیط بیمارستان، استودیوی تو پوینت برروی چندین پروژهی معرفی نشدهی دیگر نیز کار میکند. با توجه به خریده شدن این استودیو توسط شرکت سگا و دسترسی بیشتر آنها به سرمایه و امکانات بیشتر، احتمالا در ماههای آینده باید منتظر معرفی یکی از این پروژهها باشیم.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
انگار شده یار کشی بازی
هرکی بیشتر پول داشته باشه بیشتر یار میگیره
ولی در کل برای سگا خوشحالم و امیدوارم که اونها هم سر عقل بیان و ادامه ALIEN vs PREDATOR رو بسازن