شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا

شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند

احسان دهشیری
۲۳:۱۵ ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا

یکی از بازی‌هایی که بسیاری از کاربران و بازی‌بازان انتظار آن را می‌کشند، عنوان The Last of Us Part 2 شناخته می‌شود. همان‌طور که در جریان هستید، هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس قرار نگرفته اما به تازگی، طبق شایعات و گزارش‌های احتمالی، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اخباری از سوی استودیوی بازی‌سازی ناتی‌داگ (Naughty Dog) باشیم.

بی‌شک همیشه و از گذشته تا کنون، بازی‌ها و تولیدات انحصاری شرکت سونی، همیشه از کیفیت و گیم‌پلی بی‌نظیری برخوردار بوده و افراد زیادی را به خود جذب کرده‌اند. حال در سال ۲۰۱۹ میلادی، دومین نسخه از سری بازی جذاب The Last of Us در راس اخبار بازی آمده و هواداران را هیجان‌زده کرده است. پس از معرفی بازی The Last of Us Part 2 در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ میلادی، استودیوی بازی‌سازی ناتی‌داگ و شرکت سونی در سکوت خبری فرو رفتند و اطلاعات بسیار کمی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار دادند. همان‌طور که در جریان هستید، تیم سازنده در مراسم PSX نیز شرکت نکرده و همچنین قصد دارند، در رویداد E3 امسال نیز حضور نداشته باشند. به همین دلیل، سیل عظیمی از سوالات و پرسش‌ها از سوی بازی‌بازان و علاقه‌مندان منتشر شده است که خواهان اطلاعات و تصاویر و ویدئوهای بیشتری از بازی The Last of Us Part 2 هستند.

توسعه‌دهندگان این عنوان بی‌نظیر و قدرتمند، اعلام کرده‌اند تا زمانی که آمادگی کامل را نداشته باشند، اطلاعات جدیدی را ارائه نخواهند کرد. حال اخیرا گزارش‌ها و شایعاتی منتشر شده که بیان می‌کنند استودیوی ناتی‌داگ قبل از رویداد E3 سال ۲۰۱۹، به صورت رسمی اطلاعات و اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر خواهد کرد. به نظر می‌رسد شاهد یک تریلر بی‌نظیر از این بازی استثنایی باشیم یا حداقل اطلاعاتی از تاریخ انتشار دومین نسخه از سری بازی The Last of Us در دسترس قرار گیرد. در هر صورت این شایعات نیز می‌توانند امیدی برای بازی‌بازان و هواداران باشند و هیجانی را در آنان به وجود آورند. با اینکه هنوز این اطلاعات و شایعات از طریق منابع رسمی و استودیوی سازنده تایید نشده‌اند، بسیاری از بازی‌بازان علاقه دارند تا این اطلاعات را درست و حقیقی تصور کنند.

برای کسانی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اند، بد نیست بگوییم که شما در بازی The Last of Us با استفاده از مواد و آیتم‌هایی که در محیط و فضای بازی کشف می‌کنید، قادر خواهید بود تا سلاح‌های خود را در بخش‌های مختلف مثل برد تاثیرگذار، سرعت تعویض خشاب و ظرفیت هر خشاب ارتقا دهید. بی‌شک تجربه‌ی منحصر به فردی در انتظار هواداران شرکت بزرگ بازی‌سازی سونی خواهد بود که می‌تواند سال ۲۰۱۹ میلادی را برای آنان لذت‌بخش کند.

طی چند روز گذشته شایعات دیگری درباره‌ی تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 منتشر شدند که به نوعی اعلام می‌کردند این بازی، در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ (۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول انحصاری شرکت سونی عرضه می‌شود. این تاریخ‌های لیست شده توسط بعضی خرده‌فروشی‌ها منتشر شده که حتمی نیستند و باید منتظر تایید استودیوی سازنده ماند. همچنین شایان ذکر است که اگر از طرفداران پر و پا قرص این سری بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی شاهکاری دیگر در راه است؟! | انتظاراتی که از The Last Of Us Part Two داریم… به قلم مصطفی زاهدی را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا
شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ای کاش بشه توی بازی جول رو هدایت کرد،حتی اگه شده برای یه چپتر 🙂

    • اگه ناتی داگ بخواد فقط تریلر بده،تاریخ انتشار نده،از صدتا فحش برای گیمرها بدتره،

      • نسل قبل چقدر خوب بود،سازنده ها مثل الان برای گیمرها این همه قیافه نمیگرفتن،برای یه تریلر نشون دادن،ببین دارن چکار میکنن،
        اون موقع پلی ۳،۳ تا آنچارتد داشتیم،اونم یکی از یکی قویتر،دو تا گاد اف وار،
        یه دونه لست اف اس،عجب خاطراتی بود،ولی الانیه بازی درست و حسابی میخوان بدن بیرون
        پدر گیمرها باید دربیاد،تا فقط یه اخبار ازش بگن
        کلا نسل بعد رو دیگه خدا میدونه میخواد چطوری
        باشه
        ناتی داگ بابا این همه قیافه نگیر،مثل آدم یه تریلر بده،نمیخواد هم طولانی باشه،فقط تاریخ انتشار رو بده،بره دیگه،

        • darkwarrior گفت:

          عزیزجان قیافه نمیگیره داره یه چیزی میسازه تا وقت انتشار دوتا اتفاق بیوفته اول اینکه دهن جامعه گیم باز بمونه از کیفیت همه جانبه اش دوم اینکه دهن منتقدا رو ببنده و فقط اشک شوق بریزن وقتی دارن تجربش میکنن
          نمیخوان اتفاقی مشابه دیزگان و اوردر براشون بیوفته میخوان ابروداری کنن و شاهکاری بسازن تا دوباره بشه بهترین بازی دنیا و۴۰۰تا جایزه بهترین بازی سال دقیقا دوبرابر موفقیت قسمت اول شاهکاری که ساختن پس بی قراری نکنید و مطمئن باشید ازش

        • R6.Forever گفت:

          شایعه شده نسل بعد ، بدون مقدمه و تریلر و اینجور چیزا بازیا رو منتشر میکنن :rotfl:

  • Clara گفت:

    وای خدا یعنی چی میشه؟
    منظور الی از every last one of them تو تریلر اول چی بود؟
    تو تریلر دوم آیا شخصیت اصلی مادر الی ( آنا) بود یا نه؟
    دست بند دینا تو بخش گیمپلی تریلر سوم دست الی بود؟
    جویل که احتمالا زنده س ولی رابطه ش با الی چطوره؟ آیا بخاطر کشتن مارلین که دوست نزدیک مادر الی بوده میتونیم شاهد یه دویل احساسی توسط الی بین جول و مادرش باشیم؟
    آیا الی واقعیت در مورد اتفافات بیمارستان فایرفلای در اخر TLOU رو فهمیده؟ واکنشش چه خواهد بود؟ آیا ممکنه جول رو نبخشه و شاهد جول به عنوان انتاگونیست بازی باشیم؟
    سر گذشت تامی و همسرش چی میشه؟ اون فرقه ای به اصطلاح افراطی مذهبی چه جهت گیری دارن و چرا الی رو wolf خطاب میکنن؟ گروه فایر فلای چه عاقبتی دارند؟ و هزاران سوال دیگه که بی صبرانه منتظریم پاسخ شون رو ببینیم….
    اگه من فقط یه جمله رو بخوام بگم که با تمام وجود تو این صنعت قبول دارم اینه که (( اعضای استدیو ناتی داگ مال آینده هستند)) …..

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      سلام الی تو قسمت اول هم تو همون سکانس آخر میدونست جول دروغ گفته اما تصمیم گرفت که دروغش باور کنه تو چشماش اشک جمع شده بود. ولی تو قسمت دوم احتمالا از این ناراحته که چرا جول بدون اطلاع و نظر الی تصمیم گرفته.
      تو قسمت دوم من فکر می کنم اون شخصیت نامشخصه خواهر الیه چون تنومنده و می گن که هر دو تو کمپ نظامی آموزش دیدن. احتمالا اون گروهی که شکم ملت پاره می کنن یه کاری با مادر اینا کردن برای همین هردو یه جا جمع شدن. چون دقت کنید تو تریلر دوم و سوم همون گروه موقع پاره کردن شکم ملت یه جمله رو می گن پس نمی تونه اون تریلر دوم مربوط به زمان گذشته باشه. البته اینا از نظر من یه حدسه.
      با توجه به اینکه گفتن قسمت دوم در مورد خیانته من فکر می کنم الی رازش رو به دینا می گه اونم شاید به الی خیانت می کنه. البته شایدم خلاف این موضوع باشه و شاید دینا کشته بشه ولی از نظر من انتقام یعنی به کسی که اعتماد داری بهت خیانت کرده باشه و تو بخوای ازش انتقام بگیری. این فقط یه تئوریه و من دوست داشتم نظرمو باهاتون شریک بشم. :heh: :heart:

  • UNCHARTEDIV گفت:

    دلار شد ۱۵ تومن خدا به دادمون برسه
    حتما بازی فوق العاده ای میشه

  • Preity گفت:

    دوستان به خدا شاید باور نکنید ولی من دوست دارم چیزی نشون ندن یا اگر هم نشون دادن یه تریلر ۳۰ ثانیه‌ای نشون بدن
    .
    همون طور که قبلا هم گفتم براتون ساخت تریلر وقت گیره، تریلر خوب منظورمه ها نه تریلر دارک سایدرز ۳، تریلر مثل تریلر های دث، گوست اف سوشیما،همین لست اف اس و تریلر های یوبی سافت که از خود بازی بهتره، ساخت این تریلر ها وقت گیر چون هنوز بافت و بقیه چیز ها کامل نشدن و باید کل استودیو دست به کار شن واسه ساخت تریلر واسه همین بعضی مواقع از کیفیت نهایی میزنه بالاتر :heh:
    .
    واسه همین الان سونی اگه بخواد پشت سر هم تریلر از بازی هاش نشون بده تو پروسه ساختشون تاخیر میندازه و این بازی ها نباید تاخیر بخورن
    .
    ممکن الان بعضی هاتون بگن این بازی های باقی مونده روی کنسول بعدی هم منتشر میشن، من همین الان میگم بهتون که غیر ممکنه
    .
    مثلا من یه سوال دارم براتون دوستان من میگم لست ۲ یه نسخه ps5 و یه نسخه ps4 داره،پس شما چه دلیلی داره بری کنسول نسل بعد بگیری، کنسول نسل بعد باید بازی های مختص خودشو داشته باشه تا خریدشو توجیه کنه
    .
    ضمنا کنسول نسل بعد سونی به نظرم باید قابلیت پشتیبانی از نسل قبل داشته باشه،باااااااید داشته باشه اگه نداشته باشه سونی بازی رو باخته، به قول بچه میگن بازی رو باخت و جدی میبازه

    • داداش خود سرنی تایید کرد که کنسول PS5 قابلیت پشتیبانی از نسل قبل داره
      اصلا دلیلی نداره که سونی این قابلیت رو قرار نده تو ps5

    • mahdi.r گفت:

      مارک سرنی تو اون نشستی که یه سری از اطلاعات ps5 رو میداد گفت ما میخوایم تغییر نسل رو آروم انجام بدیم بعد ps5 اگر سال دیگه بیاد انحصاری های خودشو خواهد داشت مثل هورایزون و اسپایدرمن ولی خیالت راحت لست هم رو ps4 میاد هم رو ps5 مث نسل قبل و از اونجایی که سونی قراره روی هر کنسول ps5 مقداری ضرر بده از خداشه ملت رو ps4 بخرن سونی ۱۰۰ میلیون ps4 فروخته الان وقتشه که ازش پول دربیاره

    • نسخه یکش داشت ، چی شد؟هیچی از تحلیل هات نوب بودنتو ثابت کردی….پسر خوب کنسول نسل بعد بدون شک با یه لست ۲ عرضه نمیشه که تو دلیلی نداشته بخری مطمئن باش جوری پرش میکنن که برای خریدنش خودتو بکشی در ضمن مطمئن باش سونی دست پر میاد نه مثل مایکروسافت که با وعدهدهای تو خالی نوبارو‌جذب میکنه….

  • mahdi.r گفت:

    ۱۰۰درصد تو یه قسمت state of play قبل e3 مایکرو سافت تاریخ لستو میگه به همراه یه تریلر و با توجه به پستای کوجیما تو اینستاگرام میتونیم حدس بزنیم شاهد یه تریلر از deathstranding خواهیم بود به همراه یه تاریخ حدودی مث early 2020 یا به همچین چیزی شاید از گوست آف سوشیما هم خبری بشنویم چیزی که ازش مطمئنیم اینه که سونی نمیزاره مایکرو همه توجه هارو جلب خودش کنه و میخواد با دادن یه قسمت از state of play مراسم مایکرو رو کمرنگ کنه

    • mahdi.r گفت:

      کسی که این اطلاعاتو لو داده همونی بود که نبود سونی تو e3 رو گفته بود و همونی بود که گفته بود سونی یه برنامه به اسم state of play خواهد داشت پس تا الان همه حرفاش درست بوده

    • devilgodes گفت:

      خب حاجی اگه اینطور که تو میگی باشه و سونی میخواد از تمام بازیاش خبر و نمایش بده چرا از e3 اومده بیرون ؟
      احتمال زیاد از همین لست او اس میخوان خبر بدن که اونم دلیلش هایپ بالایی که داره و همین هم میتونه نمایش های مایکروسافت رو تحت تاثیر قرار بده.

      • mahdi.r گفت:

        بخاطر اینکه چیزه جدیدی نداره همه اینایی که گفتم خیلی وقته معرفی شده برو حرفای شاون لیدن رو بخون گفته به دلیل اینکه چیز جدیدی نداری نمیایم
        اگر میومدن e3 بعد فقط سه تا بازی نشون میدادن که خیلی وقته معرفی شدن ۱۰۰ درصد مورد انتقاد شدید قرار میگرفتن درحالیکه الان میتونن با خرج کمتر همون هارو نشون بدن تازه منتم بزارن

  • sonicer گفت:

    مگه خبرایی که اومده تا حالا، بعد E3 بودن؟ خب همه خبرا قبل ای۳ میاد و تو خود نمایشگاه همه میریم تو کف تریلرا دیگه.

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    هایپ چیه ابر هایپم هر شب قبل خواب سه تا تریلر رو مرور می کنم بعد می خوابم :inlove: به نظر منم دیگه وقتشه که یا تاریخ انتشار بدن یا یه تریلر جدید :heart: انتظار براش دیگه خیلی سخت شده! حدس می زنم دیگه بخوان خیلی لفتش بدن تا آخر پاییز آمادست! ولی از الان مطمئنم و به دراکمن اعتماد دارم که هرچقدم انتظار کشیدیم برای دقیقه دقیقه گیم پلی و صحنه های بازی وقتی عرضه شد ارزششو داشته :inlove:
    .
    :zombiekiller:they should be terrified

  • ثانیه شماری تا قبل از رویداد e3 اطلاعاتی از the last of us part 2 منتشر خواهند شد :laugh:

  • joel گفت:

    امید وارم با نمایش هاش به تجربه گیمرها صدمه نزنه ( مثل انچارتد ۴)
    The Last of Us Part 2 یک بازی خطی نباید نمایش های پانزده دقیقه یا بالاتر داشته باشه.
    دوستان حتما سر انچارتد ۴ یادشون هست.

  • انشاءا… خیلی عالی هست خدا کنه تاریخ انتشارش را اعلام کنن و یک تریلر جدید و نفس گیر و زیبا ازش بگذارن :inlove: :inlove:

  • Weedgamer گفت:

    امیدوارم هر کی گیمره تونسته باشه شماره یکشو بازی کرده باشه تا بفهمه دنیای گیم چیه

  • Sackboy گفت:

    یعنی تا قبل از ۲۱ خرداد یه خبری ازش می‌شه. :shy:

  • leftovers گفت:

    من که از هربازی خوشم بیاد بازی میکنم و به متا کاری ندارم

  • amin.rajaee گفت:

    من پنج دلیل برای اینکه بازی تو تابستون میاد دارم.
    ۱_گوستاوو سانتااولالا بهمن ماه گفتش بازی به زودی عرضه میشه.
    ۲_اگه قراره تاریخ انتشار بدن نیل دراکمن گفت وقتی تاریخ عرضه رو میدیم که به تاریخ عرضه خیلی نزدیک باشیم.
    ۳_سونی مثل پارسال که اسپایدر من رو تو تابستون داد به نظرم امسال هم این کارو میکنه.
    ۴_بازی تو بخش به زودی پلی تستیشن قرار گرفت.
    ۵_آذر ماه سال ۹۶ نیل دراکمن کارگردان بازی گفت ۶۰ درصد از بازی در عرض یکسال ساخنه شده.

  • devilgodes گفت:

    طبیعیه چون سونی تو e3 نیست اگه بخواد خبری راجب بازیاش بده بهترین زمان همون دوروبرای شروع e3 هست که هایپ همه گیمرا تو هواست.

  • وای الان‌هونایی که واسه دیزگان اومده بودن میکوبیدن منتظرن این متاش بشه ۸۰ بیان شر و ور بگن و ضد حالایی که از سایبرپانک و امثالهم خوردن اینجا خالی کنن

  • شخصیت پردازی بی نظیر این شاهکار رو از تمام شاهکار ها متمایز میکنه :inlove:

  • AXEL STONE گفت:

    انشالله تریلر خوبی بدن. چرا همه رو نلایک کردید!؟ فازتون چیه!

    • سلام الیاس
      اینا کار مایکرفنا هستن،این اولین براشون نیست.چند بار سابقه داشته،توی پست مربوط به لست همین کار رو انجام میدن،قسمت نظرات رو میخوان به حاشیه بیرن
      یه چند بار هم توی پست های مربوط به گاد این کار رو کردن،
      بی دلیل به همه منفی میدن

  • mo1234 گفت:

    آقا جان ۵ مهر کدومه اوایل ۲۰۲۱ منتظر باشین زودتر نمیاد این بازی هنوز خیلی راه داره تا گلد بشه با تشکر

  • مازیار گفت:

    وای چرا همه کامنت ها پر از منفیه؟ کدوم بیکاریvpnروشن کرده 😐

  • dj eric گفت:

    چند تا ایده راجب این بازی دارم که گرچه خودم هم ازشون متنفرم (زیادی تلخند) ولی خب جالبه.
    اول این که همون ابتدای بازی دروغ جوعل به یک نحوی برای الی لو بره و الی از دستش عصبانی بشه و رابطشون بهم بخوره. تا این که هر دوشون گرفتار اون فرقه ی عجیب و غریبی که توی تریلرها دیدیم بشند و اونا هم این دوتا رو شکنجه بدن و جوعل رو طی یک سکانس طولانی و طوفانی مثل مزگ سارا در تلو یک به شکل وحشیانه ای بکشن. (اصلا این صحنه رو تصور کنید که درحالی که اعضای اون فرقه دارن جوعل رو زجرکش میکنند الی بهشون التماس کنه که کاری بهش نداشته باشند و جوعل هم قبل از مرگش روش رو سمت الی کنه و با قیاقه دردمندش بگه متاسفم. :'( وای اشکم داره در میاد) به این ترتیب جوعل رو بکشن و الی رو هم اسیر نگه دارند و هر روز شکنجش کنند و مورد آزار جنسی قرارش بدن تا این که بعد از چند وقت بالاخره الی به سختی موفق به فرار بشه. بعد از فرارش درحالی که وضعیت خیلی بدی هم داره، یک گروه دیگه ای پیداش کنند و بهش سرپناه بدن (همونایی که الی توی پارتیشون شرکت کرده بود) و بعد از چند وقت الی بفهمه که حامله ست و حالا دو حالت پیش میاد:

    • dj eric گفت:

      یا این که الی بچش رو سقط کنه.
      یا این که تصمیم بگیره بچش رو به دنیا بیاره و بزرگش کنه.
      در حالت دوم که به نظرم جذاب تره الی بچش رو یه دنیا بیاره و به خاطر عشق مادری نسبت به فرزندش، فکر انتقام رو کنار بذاره و تصمیم بگیره تا بی سروصدا بچش رو بزرگ کنه.
      الان تصور کنید که بچه الی مریض یا مبتلا به ویروس زامبی بشه :'( حالا الی با یک بچه وبال گردنش دنبال درمان بگرده و در مسیرش بر خلف میل دوباره مجبور به ریختن خون آدما بشه. در نهایت بچه الی به یک نحوی ( بر اثر مریضی یا ویروس زامبی و یا به دست اعضای همون فرقه ی لعنتی) کشته بشه. حالا که تمام دنیا و تنها دلیل زندگی دختر بیچاره داستان ما از بین رفت، با تمام قوا به قصد گرفتن انتقام از اعضای اون فرقه بهشون حمله کنه. (i’m gonna find and i’m gonna kill, every… last… one of them)
      و در نهایت که تمام اعضا و رهبر اون فرقه رو قتل عام کرد، به آرامی خودش رو هم همراه با یک موسیقی پس زمینه غم انگیز خلاص کنه. :'( :'( :'(

      • dj eric گفت:

        یک حالت دیگش هم اینه که همون طور که توی تریلر e3 دیدیم الی با اون دختره وارد رابطه عاطفی بشه )یکم دقیق تر به قضیه نگاه کنید. کسایی که چنین رابطه هایی دارند یا به دلیل اختلالات هورمونیه یا به خاطر تجربه تلخ از جنس مخالف که الان این الی خانم ما از دسته دومه) و یک جوری رابطش با این دختره هم پایان خوشی نداشته باشه. مثلا ترکش کنه یا کشته بشه یا تبدیل به زامبی بشه. در هر صورت ضربه روحی شدیدی به الی وارد میشه که در ادامه باعث انجام یک سری قضایا خواهد شد.
        این که جوعل اول باری بمیره به نظرم داستان بازی رو زیباتر و احساسی تر میکنه. همون طورکه قبلا هم یکی از دوستان در این سایت اشاره کرد،پایان های تلخ خیلی ماندگارتر از پایان های شیرین هستند و بیشتر تبدیل به شاهکار میشند و این که تروی بیکر رو تا آخرین مرحله موشن کپچر بازی دیدیم لزوما به معنای زنده بودن جوعل نیست بلکه میتونه صرقا یک توهم در ذهن الی باشه که قصد داره بهش بگه که این مسیر تاریک انتقامی که انتخاب کردی رو رها کن و از این حرفا.
        در نهایت فقط میتونم بگم که این بازی هر چی که باشه تبدیل به شاهکاری خواهد شد که تا مدت ها در یادمون ماندگار میشه.

  • NRG-souls گفت:

    اگه ۹۸ نشه ۹۷ میشه
    بعد این بازی ، بازی زیاد کردم ولی بازی ندیدم

  • EverSinn3r گفت:

    بازیکنان انتظار ان را میکشند یا

    انتظار ان بازیکنان را میکشد ؟

    بیا لعنتی کاسه صبرم برای تو و سایبر لبریز شده دیه 😥

شایعه: قبل از رویداد E3، اخباری از بازی The Last of Us Part 2 منتشر می‌شوند - گیمفا