به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد

احسان دهشیری
۱۵:۰۰ ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

همان‌طور که در جریان هستید، بازی محبوب و پرطرفدار Days Gone چند روزی است که برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفته و شرکت بازی‌سازی سونی (Sony) برای باری دیگر، هیجانی را در دل بازی‌بازان و کاربران خود ایجاد کرده است. حال به تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای این عنوان منحصر به فرد شرکت سونی منتشر شده که بعضی از ایرادات و باگ‌های آن را برطرف کرده است.

به جرات می‌توان گفت که بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴، معمولا از کیفیت، گرافیک و داستان فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که یکی از این عناوین، محصول جدید شرکت سونی یعنی Days Gone شناخته می‌شود. پس از انتشار بازی Days Gone در هفته‌ی پیشین، بسیاری از علاقه‌مندان و بازی‌بازان به سوی این عنوان روانه شدند تا برای باری دیگر، به تجربه‌ای منحصر به فرد و مهیج از صحنه‌های اکشن و سبک ماجراجویی بپردازند. همان‌طور که در جریان هستید برخلاف پیش‌بینی‌ها و انتظارات، بازی Days Gone موفق به کسب نمره‌ و نقد‌های خوبی از طرف وب‌سایت‌های گیمینگ معتبر نشد اما با این حال، بسیاری از بازی‌بازان و کاربران نسبت به این عنوان استودیوی بازی‌سازی بند (Bend Studio) علاقه نشان دادند.

بازی‌بازان می‌توانند از طریق راه‌های مختلفی بازی را پیش ببرد. شما در این بازی می‌توانید چه به صورت مخفی‌کاری و چه به صورت مبارزه مستقیم با دشمنان با استفاده از سلاح‌های متنوع در بازی پیشروی کنید که بی‌شک هر کدام از این دو روش، لذت‌های خاص خود را خواهند داشت. سیستم آب و هوای فعال و چرخه روز و شب بی‌نظیری نیز در این بازی تعبیه شده که باعث می‌شود دشمنان بازی در روز، ضعیف‌تر و کندتر از شب ایفای نقش کنند. وسیله نقلیه اصلی شخصیت بازی، موتور سیکلت منحصر به فردی است که می‌توانید از نظر پارامترهای مختلف، به تغییر و ارتقای آن بپردازید. همچنین بازی‌بازان قادر خواهند بود تا به ساخت و ساز آیتم‌های جدید نیز بپردازند.

در حالی که تنها چند روز از عرضه‌ی رسمی بازی Days Gone می‌گذرد، استودیوی بند به‌روزرسانی جدیدی را برای این عنوان منتشر کرده که برخی از ایرادات و باگ‌های بازی را برطرف می‌کند. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به‌روزرسانی جدید ۱٫۰۵ حجمی معادل ۱۳۶ مگابایت دارد که ایرادات زیر را برطرف کرده است:

  • رفع ایراد متوقف شدن بازی در جریان داستان آن
  • برطرف شدن ایراداتی همچون لگ و افت فریم بازی
  • ارتقای عملکرد و ایجاد پایداری بیشتر
  • رفع برخی از ایرادات و مشکلات جزئی دیگر بازی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، برخی از ایرادات و باگ‌های بازی توسط این به‌روزرسانی جدید منتشر شده از بین خواهند رفت اما شایان ذکر است که هنوز یکی از مشکلات بزرگ بازی Days Gone که بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را آزرده کرده برطرف نشده است. طبق اخبار و گزارش‌هایی که از سوی بازی‌بازان در دسترس قرار گرفته، برخی از افراد هنگام تجربه‌ی این عنوان، صداها و آواهایی که از محیط و دشمنان زامبی‌مانند تولید می‌شوند را نمی‌شنوند و باگ‌هایی در سیستم صوتی بازی وجود دارد. حتی طبق بعضی از اطلاعیه‌ها، گاهی دیالوگ‌ها و سخنان شخصیت‌های بازی در بعضی از میان‌پرده‌ها شنیده نمی‌شوند. به جرات می‌توان گفت که اگر سیستم صوتی یک بازی چنین ایراداتی را داشته باشد، اکثر لذت بازی را از کاربر می‌گیرد. امیدواریم تا چند روز دیگر استودیوی بازی‌سازی بند نسبت به این موضوع واکنش دهد و راه حلی برای حل مشکل ایجاد شده اتخاذ کند. شایان ذکر است که اگر می‌خواهید با دنیای این عنوان و ویژگی‌های آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان «زامبی کشی در مقیاس وسیع! | آنچه از Days Gone می دانیم» به قلم آقای مصطفی زاهدی را از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

بازی Days Gone هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در نهایت برای آشنایی بیشتر با پتاسیل‌های این بازی می‌توانید به مطلب «آیا فریکرها از زامبی‌ها پیشی می‌گیرند؟ | نگاهی به پتانسیل‌های Days Gone» به قلم مهرداد میرشاهی از طریق این لینک مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا
به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • واسه من آپدیت نسخه ۱٫۴ بازیش دیشب تموم شد حدود حجمش هم ۱۶٫۸۰۰ شانزده گیگ هشتصد مگابایت شدش تا چند ساعت پیش که دیدم هنوز خبری از آپدیت ۱٫۵ بازیش نبود راستی برا من خبری از اون حجم ۲۴ گیگابیتی که صحبتش بود نبود تمام حجم آپدیت همون نسخه ۱٫۴ بودش که گفتم .

  • بلکه با نسخه آپدیت شدش میدادن قطعاً ۸۰ تا ۸۵ می گرفت.خیلی زود نسخه رو به منتقدان دادن
    ولی عالیه

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    فک کنم تنها دلیلی که متا پایین گرفت این بود که با وجود تاخیر طولانی نتونستن بازی رو کاملا مشکلاتش حل کنن و بهترین کیفیت بازی رو ارائه کنن ولی به هر حال برای من اصن مهم نیست چون تا چند ماه دیگه که بخوام بخرمش آپدیت کاملش میاد و بدون مشکل و با لذت بازی می کنم.

    • Alireza_yoo گفت:

      دلیل اصلی sjw هست از قبل اومدنش گفتن که بازی خیلی سفیدپوسته و دادتش به همون ها که اکثرا زن هم بودن نقد کردن برید صحبت هارو قبل اومدنش ببینید

    • devilgodes گفت:

      علاوه بر مشکلات فنی فعالیت های جانبی تکراری و بی هدف خیلی به بازی لطمه زد
      گان پلی هم میخواستن امضای خودشونو روش بزنن و نوآوری کنن بجاش خراب کردن

      • Jason22 گفت:

        شما چرا نظر میدی ؟ یادم نرفته اومده بودی تو صفحه نمرات دیزگان کلی بازیو و سونی رو مسخره کردی فن بوی مایکرو . یه جوریم نظر میدی کسی ندونه فک میکنه تحلیل گر گیم اسپاتی. رفتی نقدا رو کپی کردی داری توضیح میدی اینجا واسه من. حالا خوبه همه پایین دیدن به نشانه تمسخر خندیدی. بازی نکردی بیخود بازیو خراب نکن بقیه رو هم به اشتباه ننداز. برو ببین تو این هفته دیزگان پرفروش ترین بازی هفته بوده و صدر جدوله. بازی نارگیلی شما رو هم دیدم حتی کاربرا هم که از خودتونن بهش پایین دادن. کرک داونتونم که ۶۳ شد نمره ش .حالا زورتون به یه استدیوی تازه کار سونی رسیده. شما استدیوهای درجه یکتون خراب میکنن . امثال شما هنوز تو کف جوایز و متای گاد و اسپایدرمن هستید حالا از عقده تون اومدید سر این بازی دربیارید. من بازیش کردم بدون تعصب هیچ مشکلی نداره بازیش . از هر نظر یه سر و گردن از کل بازیای شما بیشتر می ارزه. ( الان باز دوباره یه بچه سال میاد میگه فورزا. فورزا سبکش به کل متفاوته .) هدف استدیو این بوده که بازی از ورد وار زد جلو بزنه که موفق هم شده و الان ورد وار زد رتبه دهم تو فروش رو داره و دیزگان اول. اول ببینید مایکرو چه جایگاهی اره بعد بیاید سونی رو مسخره کنید. فروش کنسولتون نصف پلی فورم نیس ادعا هم دارید . جیب خالی پز عالی.

        • devilgodes گفت:

          ۱_من پلتفرم اصلیم pc هست در کنارش ps4 دارم فقط انحصاریاشو میزنم
          ۲_من بازی رو مسخره نکردم کسایی که نظرمو مسخره کردن مسخره کردم,اگه کامنت هامو میخوندی میفهمیدی.
          ۳_اگه به این بازی میگی بی مشکل هنوز بازی درست حسابی بازی نکردی
          ۴_به شما ربطی نداره که من نظر میدم یا نه

          • Jason22 گفت:

            من اندازه سنت بازی کردم گوگولی. بعد ۲۴ سال سن می فهمم کی داره مسخره میکنه و پلی فور از نزدیک ندیده . عقده ی انحصاری داری چن بار اومدی متلک انداختی اینجا . به منم ربط داره چون اومدم آدمایی مث تو رو کلافه کنم تا فن بوی بازی درنیارید. برو پست مربوط به خودتون مایکرو رو مسخره کن

          • Jason22 گفت:

            چندمین بارته داری انحصاریای سونی رو مسخره میکنی. عمرا اگه یدونه شم بازی کرده باشی. یادم نرفته پلی فور رو تو پست دیزگان قوطی خطاب کردی .تو پستا زیاد دیدمت . تو کارتن خالی ps4 هم نداری چه برسه به خودش. به من ارتباط داره چون خوشم نمیاد کسی فرت و فرت بیاد به علاقه مون توهین کنه مارم احمق فرض کنه بگه پلی فور دارم ولی از شدت سوزش سونی رو به هر بهونه ای مسخره کنه. مثلا میخواستی بگی تا چهار بلدی بشماری آفرین تونستی . خواستم بهت بگم فن بازی درنیار من خودم ته اینکارم وقتش که بشه یهو دیدی خودم و رفیقام با ریختیم تو پستای مایکرو بدجور حالتونو خراب کنیم.

            • دوست عزیز سلام
              bend studioیه استودیو تازه کار نیستش و سابقه ی زیاد و قدیمی ای داره
              این که تا مدت ها خبری ازش نبود بخاطر این بود ک قبلا هم خراب کرده بود و یکی از آیپی های سونی رو در نسل های قبلی به فنا داده بود بخاطر همین سونی دیگه بهش اجازه نداد برای کنسول بازی بسازه و برای مدت ها برای کنسول های دستی بازی ساخت مثل یکی از نسخه ها ی فرعی آنچارتد برای ps vita

              • Jason22 گفت:

                اینا رو همه رو میدونم عزیز. خوب وقتی یه بازی به این وسعت و برای کنسول اصلی سونی رو میدن به این استدیو , پس از این لحاظ تازه کاره . این استدیو بیشتر تو کار بازیای کوچیک بوده نه بازی مث این .اولین کار بزرگش بوده . خدایا من چی میگم ملت به چی فک میکنن. :hypnotized:

      • Im Joel گفت:

        @devilgodes
        چقدر تو بیکاری .. تا اسمی از انحصاری سونی میاد میای و بد میگی …
        بچه تو که تاحالا فقط یه بار ps4 دیدی اونم تو گیم نت بوده که …
        میشه ن.ر.ی.نی.به اعصاب بقیه ..

        • Jason22 گفت:

          والا انقد امثال این روز انتشار نمرات دیزگان ریخته بودن تو سایت که کسی که طرفدار سونی بود میومد میگفت سلام. در جا صد و هشتاد تا منفی میخورد. داداش دلیلش اینه که اینا از بس بازی ندارن برای بازی کردن , میان تو پستای سونی تا هم از دنیای گیم عقب نمونن هم عقده هاشونو سر سونی فن ها خالی کنن. کم هم نیستن از همه بدترشون goldberg68 بود که از ذوقش دست از پا نمیشناخت. یکی دیگشون Emad.st بود . یه دختر کم سن و سال هم هست به اسم pop اومده بود تو پست دث استرندینگ میگفت این بازی هم خراب میکنه مث دیزگان. جالبه همشونم با اکانت ای مختلف میان به اسم بازی کردن انحصاریای سونی اونا رو میکوبن. تا حالا منکه ندیده بودم تو یه پست مایکرو طرفدارای سونی بیان انقد یه بازی رو به تمسخر بگیرن. همیشه وضع همین بوده که تا یه بازی سونی میومده یا مایکرو فن ها میرفتن تو لاک خودشون از بس بازی جایزه و متای بالا میگرفته یا ده سال یه بار منتظر بودن سونی یه بازی نمره ش کم شه بریزن سر طرفدارا. عجیب تر از همه شون پی سی گیمرا هستن که کلا تعطیلن. یه آدمی هست به اسم وحید امولاتور. ادعا میکنه همه بازیای سونی رو با امولاتور رو سیستم اجرا میکنه . حتی در مواردی دیده شده گاد رو با امولاتور پری اوردر کرده :rotfl: :rotfl:

    • Emad-Martian گفت:

      یوزر اسکور بازی ۷ بود الان شده ۸! بیشتر گیمرا دارن نمره های ۱۰ و ۹ و ۸ میدن. در کل نقدها رو که میخوندم میگفتن بازی خیلی خوبیه (بعضیا میگن عالیه) گرافیک، موسیقی، گیمپلی، داستان و شخصیت ها خیلی خوب یا عالی و در کل بازی سرگرم کنندس. تنها ایرادی که گیمرا گرفتن گان پلی بود و اینکه چیزی به این سبک اضافه نمیکنه.

    • سلام چالش ها رو چطوری باز کنم باز نمیشن اعتبار میخواد چطور چالش رو شروع کنم

  • Solid Snake گفت:

    دوستان من ک خیلی حال کردم حتما تجربش کنید

  • mo1234 گفت:

    من الان ۳۰ درصد بازی رو رفتم بازی مخلوطی از the last of us و uncharted 4 و red dead 2 منتها با گرافیک بهتر در نوع جهان باز هیچ چیز جدیدی و نوآوری خاصی در این بازی شما نمیبینید یک بازی کاملا عادی و تا به اینجاش هیچ سوپرایزی برای من نداشته به غیر از یک صحنه اسپویل (( جنگ با خرس )) همین با تشکر

    • F-d گفت:

      دلست رو با این بازی قاطی نکن.
      فیزیک گیمپلی دلستی ک ۶ سال قبل اومده چندین برابر سر تر از این بازیه.
      دلست رو ۶ سال قبل وقتی دیدم موقع ریلود مثلا ریولور فقط تیرهایی ک ازش کم شده رو میزاره تو ریولور واقعا حال کرده بودم و همین اخرین گیمپلی دلست پارت ۲ ک دیدم تیر تیرو کمان رو از بدن اون ادمی ک مرده چجوری کشیده بیرون واقعا دوباره حال کردم.
      فقط امیدوارم مولتی دلست ۲ رو نسبت ب ۱ خیلی تغییر ندند.

  • shayanchayjan گفت:

    قطعا این باگ ها تاثیر زیادی تو کم شدن نمره هاش داشتن و فقط به خاطر اینکه بازی حس ادامه نمیده به گیمر نمرش کم نشده

  • Farshidmc گفت:

    این بازی که گلد شده بود
    اپدیت برای ما ایرانی ها یکم سخته

  • بچه ها خواهشا فقط اونایی که این بازیو خودشون تو رو کنسول تجربه کردن بگن ببینم داستانش واقعا بده که گیم اسپات ازش بد میگفت؟ گیم پلیش هم توضیح بدید ینی مثلا تو مایه های بتمن آرکام نایت یا مافیا ۳ هست که صرفا کارای تکراری انجام میداد تو هر مرحله؟ شخصیت پردازیش چه طوره؟

    • amir m kouhi گفت:

      سلام دوست عزیز؛ ببین من تقریبا ۱۵ ساعتی هست که دارم بازی میکنم، این بازی صرفا یه بازی خوب هستش. هیچ نواوری خاصی در بازی نخواهی دید. یه بازی که ممکنه در این ۴ سال موارد مشابه زیادی رو تجربه کرده باشی. داستان بازی اینطور که من تا اینجا متوجه شدم هر چی بیشتر پیش بری بیشتر خوشت میاد؛ بازی با یه تراژدی خیلی کوتاه شروع میشه و بعد از ۲ سال دوباره درگیر همون تراژدی میشیم. در کل بازی از هر نظر یک چیز کاملا معمولی و خوب هستش و حقیقتا برخی از ایراداتش مثل AI و NPC ها از بقیه‌ی عناوین جهان باز این ۲ سال ضعیف‌تر هست با اینحال بنظرم ارزش تجربه را خواهد داشت. لطفا نظرمو ثبت کنید 😉

  • F-d گفت:

    بازی نسبت ب جهان باز بودنش باگ زیادی نداره و کلا بازی باحالیه ولی فقط تا وسط های بازی خوبه.بعدش همش کارها تکراری میشه و مراحل هم خسته کننده.

  • خب از انتشار این بازی ، سونی فن ها ( مخصوصن اون فنای آتیشی ) باید متوجه شده باشن که سونی به مقام عصمت الله الکبری نرسیده و انحصاری ضعیف هم منتشر می کنه گاهی .. مایکروفنا هم متوجه باشن که این بازی نتیجه اصلی رقابت رو عوض نمی کنه چون سونی در دو جبهه حیاتی قوی تر عمل کرده اولی فروش کنسوله و دومی انحصاری های درجه یک ..
    حالا هر دو گروه در کنار هم مثل بچه های گل بشینید بازی تونو کنید :laugh: :rose:

  • matte گفت:

    سایفون فیلترو ریمیک میکردن حال میکردیم بخدا

  • والله اگه به متا باشه من باس بشینم اتاری دستی بزنم خیلی از بازیا هستن که متاشون ۷۰ و زیر ۷۰ شده من بازیشون کردم بهترین هم شدن تو خاطرات گیمریم در اخر باس بگم بشینین بازی کنین با معیار خودتون بسنجین لذت واقعی همینه بازی کن لذت ببر گیم مارو بازی نمیکنه ما گیمو بازی میکنیم :yes: :rose:

  • mahanar گفت:

    الان همه دارن میگن به متا توجه نکنید و بازی کنید، خیلی جالبه….
    بعد زیر پست های بازی sea of thieves یه سری کمدین خوشمزه بازی در میارن

    • Jason22 گفت:

      چیزی که مهمه نظرات کاربران هست. الان نمره ی کاربران به سی آف دیوز ۴٫۹ هست ولی نمره کاربرا به دیزگان ۸ . مشکل اینجاست که سی آف دیوز واقعا بازی داغونی هست. فروش دیزگان هم داره رکورد میزنه. خوب وقتی اینهمه اختلاف نظر بین اونایی که دیزگان رو تجربه کردن و خود منتقدا هست معلومه یه جای کار میلنگه . دو تا از بچه ها بالاتر چیزایی گفتن که بخونی میفهمی دیزگان واقعا به دلایل دیگه ای متاش کم شده چون هرکی که بازی کرده خوشش اومده. واقعا شاید حقش نمره ۸۰ الی ۸۵ باشه. نقدای دو بازیو بخون و مقایسه کن ببین به چه دلایلی به دیزگان نمره پایین دادن و گیم پلی و باگ بازی فقط بهانه بوده برای اینکه منتقدا با چیزای دیگه ای مث تفکرات ضد فمنیستی و خشونت علیه کودکان مشکل داشتن. یه چیز دیگه اینکه چیزی که عوض داره گله نداره. خیلی از مایکرو فن ها هستن هنوز تو کف گاد و اسپایدرمن و شادو آف کلسوس هستن. بعد اومدن عقده شونو سر دیزگان خالی کردن که اونم از انحصاریای مایکرو بازم یه سر و گردن بالاتره. خوب کاربرای سونی هم طبیعیه بیان بازیای شما رو مسخره کنن. هرکی سرش به کار خودش باشه کسیم نیاد تو پستی که به پلتفرمش مربوط نیس و بازیاشو بکوبه.

      • mahanar گفت:

        چرا واقعا بازی داغونی؟ من یک سالی میشه که این بازی رو دارم بازی میکنم اصلا هم داغون نیست، هر بار هم که اپدیت میشه بهتر میشه. بعدش هم این دور و زمونه هیچکس توی کف هیچ بازی نیست، چیز زیاد کنسوله، راحت میتونی حتی اجاره کنی بازی کنی این فن بازی عجیب یه یسری ها فقط منو کشته که انگار شرکت سونی یا ماکرو ارث باباشونه.

        باشه اقا اصلا مافیای دنیای بازی دیزگان رو زدن زمین خوبه حالا؟

        • Jason22 گفت:

          فقط یه آدم متعصب میتونه اون بازیو از لحاظ داستان خوب خطاب کنه. سی آف دیوز فقط به خاطر بخش آنلاینش طرفدار پیدا کرد. مشکلاتش از لحاظ باگ و افت فریم حتی فجیع تر از دیزگانه. حد بازیای خودتونو بدونید بعد بازی سونی رو مسخره کنید. به متا هم باشه نزدیک ده نمره دیزگان بیشتره.
          اگه فن بوی های مایکرو میتونستن اجاره و بازی کنن که نمیومدن بازیا رو بکوبن. فک کردی اجاره خیلی ارزون در میاد . از قاجار اومدی مث اینکه. قیمتا رو خبر نداری. الان تو اگه میتونستی بازیای سونی رو تجربه کنی که نمیومدی خودت خوش نمک بازی در بیاری راجع به دیزگان. چه طور شما دفاع میکنید ارث باباتون نیس و فن بوی نیستید و هروقتم دلتون بخواد میاید گند میزنید به پستای ما بعد ما که حرف حق میزنیم که مایکرو خودش وضعش خراب تر از این حرفاست که طرفداراش بخوان سونیو مسخره کنن میشیم فن بوی؟

          • mahanar گفت:

            داداش چی میگی؟ متعصب منم یا تو؟ کی گفت داستان اخه؟ مثلا همین دیزگان خیلی داستانس خوبه مثلا؟ خیلی شخصیت هاش قوین؟
            بعد فقط یه چیزی شنیدی قبلا، الان کجا این بازی باگ و افت فریم فجیع داره :/:/
            اینا هم نه بازیا منه نه بازیا تو، ادب نداری که معموله از این دوتا کامنتت که جواب من گفتی…
            و خوشنمک بازیبه قول خودت رو کجا دراوردم؟ اگه همین حرف متا مهم نبست رو زیر پست همین بازی یکی می گفت فکر می کنی چی جوابشو می دادن؟ اصلا من چی گفتم تو بحث رو به کجا کشوندی، من خودم رو یه لب تاب متوسط بازی میکنم هر انحصاری هم که عشقم بکشه می تونم خیلی راحت بازی کنم
            یه جوریم حرف میزنی انگار طرفدارا سونی قدیسه ان
            من طرفدار هیچکدوم نیستم فقط هر بازی که خوشم بیاد بازی کنم، پز هیچ بازی هم نمیدم ولی معلومه تو خیلی فن بوی هستی

    • یه پست نشونم بده که من به متا اهمیت دادم توی پست های که به بازیها نمره دادن نظرات منم تو بعضیاشون هست من از اول مخالف نمره بودمو هستم من با متا لذت نمیبرم با بازی کردن لذت میبرم چه نمره بگیره چه نگیره

  • یه نفر بهم بگه چرا چالش من باز نمیشه چطوری باز کنمش یه پولی اولش میخواد ورودی اون از کجا بگیرم قبلا تموم کردم بازی رو یه بار الان دوباره با آپدیت جدید نصبش کردم نمیتونم چالش رو باز کنم باید تموم کنم یه بار؟

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Days Gone منتشر شد - گیمفا