نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا

نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد

مهرداد میرشاهی
۰۹:۰۵ ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا

روز گذشته، هیدئو کوجیما و نورمن ریداس در جریان جشنواره فیلم تریبکا (Tribeca Film Festival) در نیویورک، در خصوص بازی Death Stranding صحبت کردند و به طور طبع، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این عنوان موردانتظار هستیم. نورمن ریداس، که وظیفه ایفای نقشِ شخصیت اصلی این بازی یعنی سم بریجز را بر عهده دارد، اظهار داشت که بازیکنان در حین تجربه بازی اشک خواهند ریخت و با صحنه‌های احساسی بسیاری روبرو می‌شوند.

متاسفانه نورمن ریداس (Norman Reedus) جزئیات بیشتری در این باره منتشر نکرد و تنها به بیان همان جمله پرداخت. با این حال، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان این عنوان ماجراجویی، کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کرد. او مدعی شد که Death Stranding «چیز» جدیدی را به سبک جهان باز خواهد آورد. علاوه بر این، «اتصال» موضوع اصلی این بازی است. ظاهراً، بازی‌بازان در حین تجربه این بازی تنها خواهند بود و باید تلاش کنند تا به دیگران متصل شوند. و این فراتر از داستان است. در هر دو بخش گیم‌پلی و روایت داستان، اتصال کلید اصلی است. همه چیز به یکدیگر متصل خواهد شد. اینکه این حرف چه معنایی دارد، هنوز مشخص نیست اما کوجیما هیجان زیادی در خصوص صحبت کردن درباره این موضوع دارد دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، می‌توانید از این نشانی استفاده کنید.

همچنین کوجیما به این نکته اشاره کرد که دیگر علاقه‌ای به بازگشت به دوران CG و خلق شخصیت‌ها از ابتدا ندارد و می‌خواهد با ضبط موشن کپچر از بازیگران بزرگ به کار خود ادامه دهد. او از اینکه بازیگران می‌توانند چیزهایی را به شخصیت‌هایِ خلق شده‌اش اضافه کنند که خودش قادر به انجام آن نیست، لذت می‌برد.

بازی Death Stranding در حال حاضر برای کنسول پلی‌اسیتشن ۴ در دست ساخت قرار دارد. هنوز تاریخ عرضه نهایی این عنوان مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که حداقل تا یک سال آینده، شاهد انتشار جهانی آن باشیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • P∅P گفت:

    گیما منو به گریه نمی‌اندازن ولی سرگمم می‌کنن.

    • darkwarrior گفت:

      چون شماهنوز سنت به اون حدی نرسیده که بازی هارو درک کنی و بفهمی مفاهیمشون رو

      • P∅P گفت:

        من موقع بازی کردن جواستیک دستم می‌گیریم نه دستمال کاغذی که صورتم رو خشک کنم.
        ولی از داستان این گیم‌ها خیلی خوشم امد:
        Halo: Reach
        Quantum Break
        Modern Warfare 1/2/3
        Spec Ops: The Line
        این چندتا گیم واقعاً داستان فوق‌العاده‌ای داشتن.
        Spec Ops هم با اینکه داستان خیلی دراماتیکی داشت ولی من رو به فین‌فین کردن وادار نکرد. درکل داستان خیلی جذابی داشت. خانمان‌سوز بودن جنگ رو خیلی خوب نشون میده. حتماً بازیش کنین.

      • R6.Forever گفت:

        درسته. واقعا یگی از گیمایی که منو به گریه انداخت ( تا مرز هق هق زدن !!) RDR2 بود. صد درصد اگه استاد کوجیما میگه اینم میندازه :yes: :yes:

      • @SatanasNightmare گفت:

        mohammadnik1994
        دوست عزیز ما کی میخوایم یاد بگیریم هر کسی یک نظر و یک سلیقه متفاوت داره و باید به هم احترام بذاریم.خب اون ابجیمون سر بازیها گریه اش نمیگیره نه به شما ضرری میرسه نه به من و نه به بقیه.نظر هم شخصی بوده و اشکالی نداشته که نظرشو گفته

      • دوست من تو دنیا مفاهیم خیلی والاتر و عمیق تر و تاثیر گذار تری وجود دارن که می شه سال ها برای اون ها گریست ، اینکه برای یک بازی کسی اشک نریزه طبیعیه و هیچ خرده ای نمیشه به کسی گرفت و به سن هم ارتباطی نداره ..

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      با چهارتا بازی شوتینگ و ریسینگ یعنی می خوای گریه هم کنی؟ :struggle:

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      خب مشخصه که شما بویی از احساسات نبردی! کل استریمای لست رو تو یوتوب ببین بازی دادن دست افراد مختلف سر صحنه های احساسی همه اشکشون در اومده معلومه از سنگی که تاثیری بهت نمی ذاره 😐 هنر پس برای چی درست شده؟ لذت ساخت یه اثر که دیگران رو تحت تاثیر قرار بده! یکم بیشتر کتاب بخون یا تحقیق کن آقای سن بالا 😉

      • من اون ویدئو هارو دیده بودم یه سری که تاحالا این بازی نکرده بودن از ری اکشناشون هنگام بازی فیلم گرفتن اکثرا موقع مرگ دختر جوئل گریه شون می گرفت. بینشون پسر هم کم نبود

      • Jason22 گفت:

        اولا که من دانشجوی دندون پزشکی سراسری هستم پس تقریبا پنج برابر امثال تو کتاب میخونم . از این لحاظ خیالت راحت و کتابو بذار پشتت واسه رشدت.((: ثانیا من لست آف آس رو مثال زدم برای ایشون که بفهمه اگه لست رو بازی کرده بود تحت تأثیر قرار میگرفت. متنو درست نخوندی. آره من آدم عصبی هستم سنمم اونقدری هست که نخوام با این بازیا گریه کنم. ولی داستانشون واقعا عالیه و حال آدمو جا میاره . من فهمیدم این داره فن بازی درمیاره گفتم پیرو صحبت بقیه بهش بفهمونم. حرفی از خودم دیدی تو اون متن بگو من فقط گفتم دخترا بیشتر تو این بازی گریه میکنن مگر اینکه مث خودش فن ایکس باکس باشن .

        • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

          دوست عزیز قطعا سنت اونقد کمتر از من هست که باید فرهنگ درست حرف زدن رو رعایت کنی بچه جان و طبق گفته خودت که دانشجویی شعور دانشجویی هم داشته باشی! و دوما ملاک عقل و علم دانشجو به رشته و دانشگاه نیست، من خودم دارم ارشدم رو تو دانشگاه علوم پزشکی تهران می گیرم اما قطعا باعث نمیشه که ادعا فهمیدن داشته باشم 😉
          در کل می تونم از کامنتت برآورد کنم کسی هستی که رو جنسیت تعصب بی مورد داری و فک می کنی مرد و سن بالا داشتن به اینه که گریه نکنی در نتیجه بازم دعوتت می کنم بیشتر تحقیق و مطالعه داشته باشی که از این کامنت های پوچ ننویسی. :stop:
          در مورد بازیا هم باید بگم همه تو جهان وقتی یه بازی می کنن به ابعاد مختلفش نگاه می کنن و درونش غرق می شن که هیچ مشکلی نداره اگه انقد تحت تاثیر قرار بگیرن و گریه کنن که سنشون زیر سوال بره. ایشونم اگه بیشتر بازیا رو تجربه کنن قطعا نظرشون عوض میشه. :snicker:
          تایید لطفا

    • P∅P گفت:

      خرداد ماه چنان گریه کنم که سیل بیاد. :rain: :thunder: :cloudy:

  • والا هنوز نیومده که مارو به گریه انداخته….

    • P∅P گفت:

      بهتر هیجان‌زده نشیدن چون ممکن مثل DG متای زرد بگیره و بخوره تو ذوق‌تون.
      خودم سر معرفی COD: AW خیلی هیجان‌زده شدم ولی اصلاً اون چیزی که فکر می‌کردم نبود.

      • bushwhack گفت:

        آبجی اینو دیگه اشتب زدی…
        بازی‌ای کوجیما متای زیر ۹۰ بگیره کلا باید با دنیای گیم خداحافظی کرد و دستگیره هم آویزون…
        هیچکدوم از قسمت های اصلی متال گیر کوجیما زیر ۹۰ نگرفتن…
        در مورد اون کامنت بالات هم بگم که سرگرمی ماله فیلم و موسیقیه… گیم رو باید درک کنی… هنوز بعد چندین و چند سال دارن چیزای تازه تو بلادبورن و متال گیر پیدا میکنن… و تو مفهوم متال گیر موندن!!!

        • Aiden گفت:

          خیلی دوست دارم بدونم فیلم چی می بینی و موسیقی چی گوش میدی که به این دو تا هنر اثبات شده میگی سرگرمی و گیم که ذاتا سرگرمیه و هدفش اینه رو پرمفهوم میدونی.شاید تعداد گیم هایی که اسم هنر رو بشه براشون اورد به ۲۰ تا هم نرسه.فیلم های چارلی چاپلین ، آلفرد هیچکاک ، استنلی کوبریک ، دیوید فینچر و فیلم هایی مثل دزدان دوچرخه و صورت زخمی و امثالهم رو ببین و سینما رو فقط فیلم های ابرقهرمانی و استاروارز و این جور برند های پولساز ندون.

          • bushwhack گفت:

            به جان جفتمون همشون رو از اول تا آخر دیدم… به نظرم گیم برتری نسبت به سینما اینه که یه ساعت و دو ساعت نیست… حداقل چندین ساعت گیم پلی رو دقیق و با جزئیات فراوان و با یه خط داستانی که این چندین ساعت یا حتی چند ده ساعت رو دقیق روایت کنه… به نظرم کارهای اساتیدی مثه نولان… کامرون… اسپیلبرگ و هیچکاک و چندتا معدود کارگردان دیگه شاید شاید بتونه با عناوینی مثه د لست و گاد آو وار و متال گیر برابری کنه… البته هر کسی نظری داره ولی به نظر من سینما نمیتونه با آثار داستانی گیم برابری کنه…

        • P∅P گفت:

          یه بازی موفق یه گیم‌پلی سرگرم کننده داره نه یه داستان جذاب. اگرم داستان خوبی داشت که چه بهتره. ولی مهم گیم‌پلی بازی که باید هیجان‌انگیز و سرگرم کننده باشه. مثلاً DOOM داستان ضعیفی داره ولی گیم‌پلی سرگرم کننده‌ای هم داره برای همین بنظرم خیلی بهتر از بازی‌ای مثل Life Is Strange که داستان جذابی داشت ولی گیم‌پلی ملال‌آوری هم داشت.
          اصلاً اسم بازی روش دیگه “VIDEO GAME” یا ورزش‌های الکترونیکی.
          درکل مهم‌ترین بخش یه بازی‌ گیم‌پلی شه بعد داستان بعدشم گرافیک.

        • Rr گفت:

          یعنی تو فیلمارو درک نمیکنی ؟
          من سر پایان اینفینیتی وار داغون شدم کلا
          بقیه فیلما هم که نگو

      • @SatanasNightmare گفت:

        pop
        مشکل اینجاست که متاسفانه گیمرها دارن بازی رو هایپ میکنن.الان اگر برید سایت همسایه ببینید نظراتو نود درصد افراد میگن این بازی انقلابی ایجاد خواهد کرد و فلان و پیش فلان من نمیگم کوجیما بده نه ولی بذارید بیاد بازی بعد نظر بدید.DG هم یک جورایی میشه فهمید عالی نمیشه که دلایل مختلفی داره(تاخیر خوردن های متفاوت و…)

        • استاد تویی بقیه اداتو در میارن. هربازی دیر بیاد بد میشه ؟ لست آف آس یک هم دیر اومد ولی امثال شما رو ضایع کرد. حرفایی میزنی آدم احساس میکنه فن بوی مایکرو هستی و میخوای متلک دیزگان رو بندازی. برید ماینکرفتتونو پلی بدید نمرات شماهم دیدیم دریای دزدان ۶۹ کوآنتوم بریک ۷۷٫ کرک داون ۶۵٫ تازه اینا مال استدیوهای اصلیتون بودن خیر سرتون والا این استدیوی دیزگان تقربیا درجه ۲ یا ۳ بود . شاید متال گیر بازی نکردی یا کوجیما رو نمیشناسی اون موقع که فقط یه نسخه دمو از سایلنت هیل انحصاری سونی داد خیلی شرکتا از جمله کپکام و رد برلز برای ساخت اویل و اوت لست ایده گرفتن ازش. حالا فرض کن یه شاگرد زرنگ یه بار نمره ش کم بشه دلیل نمیشه بقیه نمراتشم بد بشه. سونی از ۴ تا بازی حداقل دو یا سه تا بازیش بالای ۸۵ متاشونه. واسه مایکرو از ۴ تا سه تاش زیر ۷۰ اون یدونه هم ده سال یه بار شاید نمره بالای ۸۵٫ نمیخواستم این چیزا رو بگم من حتی تو نظرات پنج شنبه که کلی اومدید دیزگانو کوبیدید شرکت نکردم ولی دلیل نمیشه از حق نگذرم و شما بخواید هرچی میشه با دیزگان سونیو مسخره کنید. چون اگه به متا باشه سونی بازیای نمره بالاش سه برابر مایکرو هست.

          • @SatanasNightmare گفت:

            ببخشید باید میگفتم یکی از دلایلش تاخیر خوردن ها بود.بعدشم من اکس باکس ندارم و فن بوی هم نیستم چون اگر بودم میرفتم زیر پست های مربوطه به DG فحش میدادم به بازی.نکته بعدی اینکه اگر قرار باشه دوربین اول شخص رو فقط ملاک بگیریم Amnesia که سال ۲۰۱۰ اومده که با این حساب که شما میگی همه از رو این بازی ایده گرفتن.نکته آخر اینه که من سونی رو اصلا نکوبیدم گفتم فقط DG.بعدشم همین شماهایی که سنگ بازی که هنوز نیومده بود رو به سینه میزدین الان چرا دارین بحثو عوض میکنین و هی انگ فن بوی بودن میزنین؟جالبه واقعا

            • Jason22 گفت:

              نه منظورش ایده های القای ترس بود نه دوربین اول شخص . اشتباه زدی . خوب کاملا مشخصه تو بری نگا کنی خیلی از ایده ها و جامپ اسکرهای پی تی خصوصا تو اویل ۷ اجرا شده بود اصن خود من از اویل ۷ سر همین خوشم اومد

              • @SatanasNightmare گفت:

                باز هم از نظر القای ترس اوت لست حدودا یک سال زودتر از p.t به بازار اومد.

                • Jason22 گفت:

                  ولی اویل ۷ دیرتر . و نگاش کنی خیلی الگو گرفته از پی تی. ولی بازیای شما رو نون خشکی هم ازش الگو نمیگیره همین بازی شادو آف کلسوس الگوی خیلی از بازیا مث شاهزاده ایرانی بود
                  اینو خود کارکنان یوبی سافت گفته بودن صراحتا.

                • Jason22 گفت:

                  در ضمن اوت لست دو سال ۲۰۱۷ اومد پس دیرتر از رونمایی پی تی بود.اونی که تو میگی اوت لست یک بود

                • @SatanasNightmare گفت:

                  moein20
                  دوست عزیز میشه بفرمایین منظورتون از بازیهای ما چیه؟بعدشم والا دیگه فرق اوت لست ۱ و ۲ رو میفهمم و به نظرم نباید میگفتم کدوم اوت لست چون خودتون متوجه میشدید.مشکل اینجاست که دوستمون بالاتر گفتن اوت لست و رزیدنت ۷ از پی تی الگو گرفتن که اگه یک لحظه میرفتن سریع تو گوگل سرچ میکردن تاریخ انتشار اوت لست ۱ رو الان اطلاعات غلط نمیدادن.جالبم اینجاست که متاسفانه لایک هم خوردن ولی متاسفانه کسی بهشون نگفت اطلاعاتت غلطه

                • Jason22 گفت:

                  هرچی پی سی بازا بگن درسته ؟ داری راجع به بازیای سونی نظر میدی همشم میگی این غلطه این بازی تونم هیچی نمیشه. کمتر بسوز عزیز . خوب حرص ملتو درمیاری منفی هم میخوری. اصن اوت لست رو بیخیال بالاخره اویل ۷ رو راست گفت . بازی کرده باشی میفهمی سازنده هاشم گفته بودن.

                • @SatanasNightmare گفت:

                  داداش اشتباه میزنی من کی گفتم هر چی پی سی بازا بگن درسته؟ من گفتم DG هیچی نیست؟ عجبا من دارم میگم خواهشا هایپ الکی نکنید که میگید این بازی متاش میشه ۸۵ یا ۹۰٫نکته دوم اینه که من چیزی درباره اویل ۷ هم نگفتم و موضوع حرف من اوت لست بود که لطفا تقاضا دارم درست بخونید که الان چرت و پرت نیاید بگید.و نکته آخر اینکه نمیخوام به خود گیمفا توهین کنم چون به نظرم نقدها و پوشش خبرها از زومجی بهتره ولی کاربرای گیمفا دیگه بعضی مواقع یک چیزا میگن که نمیدونی بخندی یا گریه کنی.همین کاربرایی که سر بازی سال به اودیسی بیشتر رای دادن تا به رد دد ۲٫بعد انتظار داری اینجا کاربراش درست و حسابی باشن؟حتی دانیال نوروزی به نشانه تاسف سرشو تکون داد.دیگه خودت تا تهشو بخون.شما هم دوست عزیز که خودتو گیمر میدونی نیا هر کاری بکن که بگی راست میگی یکم به جای این کارا تعصب رو بذار کنار و یکم بی طرف حرف بزن تا افرادی مثل دانیال نوروزی نیان بگن منکه دیگه از گیمفا ناامید شدم

        • تو هم بهتره برای پیدا کردن نیمه گمشده ت از هر روشی اونم تو سایت گیم و با کوبیدن بازیای سونی استفاده نکنی.

        • P∅P گفت:

          SatanasNightmare@ دمت هات.
          منم همین ر‌و می‌گم دیگه. الکی هیجان‌زده می‌شن ولی بعد از انتشار می‌بینن اون چیزی که فکر می‌کردن نیست‌.

          • @SatanasNightmare گفت:

            pop
            همون مشکلی که سر No mans sky بوجود اومد سر DG هم بوجود اومد که حتی اگر اشتباه نکنم خود کارگردان NMS تو یک توییتی نوشت این بازی یک اشتباه بزرگ بود که بعد از چند دقیقه پاکش کرد.باز جالبیش اینجاست که بعضیها نمیخوان قبول کنن واقعیتو و هر کاری میکنن که بگن نه خیر DG عالیه

            • Jason22 گفت:

              پلی فور نداری نظرات کارشناسانتو بذار برای خودت. بله تو دیزگانو بازی نکردی حرفی هم نزن فقط برو ببین چقدر کاربرا نمرات خوب دادن بهش . منتقدا سر چیزای مسخره مث خشونت علیه کودکان به این بازی کم دادن یه سریاشونم مث گاردین فن جعبه هستن مث خودت کلا ردیفی و بی دلیل به بازیای سونی کم میدن. تو داری صرفا بر اساس متا بازی رو میسنجی چون از نزدیک ندیدیش. چیزایی فراتر از متا وجود داره که شما درک نمیکنید.

              • @SatanasNightmare گفت:

                اگر منظورت اون نمره ۷٫۸ که خیلی نمره عالیه و شاهکاره.عجبا پس الان رد دد ۲ که نمره ۸ گرفته یعنی هم سطح با DG هست.جالب شد

                • Jason22 گفت:

                  بله از نظر بازی کن ها در سطح خوبی بوده بازی. کمتر آتش بگیر . امثال شما هنوز تو کف گیم پلی و داستان گاد هستید تا دیروز هم متا براتون مهم نبود و کرک داون و سی آف دیوز شاهکار قرن بودن درحالی که حتی نمرات کاربرا بهشون ۵ بوده بعد ده سال سونی یکی از بازیاش خراب کرد همه متاپرست شدن منتقد شدن. چه طور اونموقع که اسپایدرمن رو براش شایعه درست کردید راجع به دان گرید و چاله آب بعدش ضایع شدید نمیگید. یادتون رفته اسپایدرمن متاش ۸۷ شد. تو سالای اخیر کدوم بازی مایکرو به جز فورزا نمره ی حتی بالای ۸۰ و ۸۵ آورده.

                • Jason22 گفت:

                  حرف آخرم اینه وقتی پلی فور نداری نیا راجع به بازیای سونی نظر بده مسخره شونم نکن تحلیم نکن چون پس فردا من میام اونجا شما رو مسخره میکنم منم خدای فن بازی درآوردنم. هرکسی بره کار خودشو بکنه بهتره

                • @SatanasNightmare گفت:

                  مشکل نمره DG نیست مشکل نمره رد دد ۲ که نشون میده نمره کاربرا هم قابل اطمینان نیست چون رد دد ۲ هر چی باشه از ۸ حقش بیشتره.شما هم مثل اینکه مشکل داری چون هر کی نگه DG عالیه بهش انگ فن بوی بودن میزنید من هیچ وقت طرف انحصاری های متوسط رو نگرفتم.خب اصلا گیریم منو به خاطر نداشتن پلی ۴ محکوم به بلد نبودن بکنی ولی افراد درست و حسابی رو مثل کسری کریمی طار و دانیال نوروزی رو چی میگی؟منم چاپلوسی دانیال نوروزی رو نمیکنم و خودمم بهش انتقاد دارم برو زیر پستاش ببین تا بهت ثابت شه

      • mahdi.r گفت:

        دیز گان رو استودیو بند ساخت که ۱۵ سال از آخرین بازیشون که برای کنسول اومده میگزره death stranding رو کوجیما ساخته که خالق سبک stealth تو بازی هاست و هرکدوم از متال گیر هایی که ساخت تونست مرز های گیمو جا به جا کنه اونم با کونامی پول پرست که آزادی بهش نمیداد ولی الان رفته پیش سونی و از همیشه بیشتر برای بازیش بودجه گرفته مطمئن باش هر سالی که بازیش بیاد جوایز رو درو خواهد کرد از کامنتم اسکرین شات بگیر روز اومدن بازی نگا کن

        • @SatanasNightmare گفت:

          متاسفانه حرفتون غلطه چون اگر قرار باشه اولین بازی Stealth که توش المان های امروزی پیدا میشه رو نام ببریم باید به ولفنشتاین سال ۱۹۸۱ اشاره کنیم که متاسفانه اگر تو گوگل سرچ کنید به اشتباه میگه متال گیر ۱۹۸۷ باز اگر بخوایم خیلی جزئی نگاه کنیم متال گیر ۲ که اگر اشتباه نکنم دو سال بعد اومد اولین بازی بود که توش میتونستی زیر اجسام قایم بشی .ولفنشتاین ۱۹۸۱ نه فقط به نوعی خالق سبک Stealth هست بلکه این بازی المان های جدیدی(مثل لباس عوض کردن برای شناخته نشدن) به صنعت گیم اضافه کرد

          • mahdi.r گفت:

            ببین در این باره خیلی میشه بحث کرد ولی من خودم هم تو گول سرچ کردم هم نظزر گیمر هارو تو یوتیوب دیدم امثرا میگفتن متال گیر یعضیا ها هم حرف شمارو میزدن و بعضی ها هم میگفتن بازی تنچو اولین بازی stealth بوده ولی در هر صورت اگر بخوایم مهمترین فردی که باعث پیشرفت و شکل این سبک شد رو نام ببیریم اون فرد کوجیما خواهد بود ولی حرف شما هم تا حدودی درسته

            • @SatanasNightmare گفت:

              بله چون دیگه ولفنشتاین اون بازی نبود که به پای متال گیر برسه.و اینکه در کل نباید بگیم متال گیر اولین بازی stealth بوده چون یک جورایی ظلم محسوب میشه نسبت به بقیه بازیهایی که قبل تر اومدن

        • @SatanasNightmare گفت:

          من نمیگم کوجیما یا متال گیر بدن نه اصلا ولی الان همین شمایی که مرزهای گیمو جا به جا کردن منظورتون چیه؟بله چه از نظر فروش و چه از نظر منتقدین بازیهاش فوق العاده ان ولی آیا واقعا بی نقصن یا دیگه گیم بهتر از متال گیر نیست؟

    • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

      خون گریه می کنیم تا استاد از بازی رو نمایی کنه :reallypissed: 😥
      دوستان یه آدم بیکار آیدیمو جعل کرده مجبور شدم عکس و آیدیمو تغییر بدم.

  • والا هنوز نیومده مارو به گریه انداخته. یه گیم پلی یا حداقل سال انتشار رو بگین خب.

  • fbjg گفت:

    مشخص نشدن تاریخ انتشارش زودتر از اینا اشک ما رو دراورده 😀

  • چه اطلاعات مهمی اصلا قابل حدس نبود! 😯
    کوجیما تا به حال هر بازی ای ساخته حداقل من رو تونسته
    با پایان شکوهمندش ناراحت کنه یا به گریه بندازه برای همین هم مطمئن هستم این بازی متای بالای ۹۰ رو میگیره چون اگر هم سایتی متای زیر ۹۰ بهش بده باید در اون جا رو تخته بگیرن

  • استاد کوجیما دیگه بدجور داره کوجیما بازی درمیاره
    قطره قطره اطلاعات از ۲۰۱۵ تا الان جمع گشته و از وانگهی دریا به اقیانوسی با عمق بی نهایت بدل گشته
    این همه مریدان را اذیت نفرما آخه این چه کاریه استاد
    با این اطلاعات دادنت کوجیما
    همچنان منتظر می مانیم ما
    😀 😀 😀 😀
    خوشم میاد خیلی حواسشون جمع هستش که جوری اطلاعات و جزئیات به بیرون منتشر کنن که نه چیزی از بازی لو بره و نه هایپ دور و ور بازی بخوابه
    لعنتیا واقعا کار آزاردهنده ایه

  • navid313714 گفت:

    از همین الان همه مونو به گریه انداخته 😐

  • Reason گفت:

    من با سری mgs زندگی کردم،آثار کوجیما زندگین،انتظار برای این بازی خیلی سخته امیدوارم به نسل بعد نکشه فقط…

  • ʂiɳα-ȥʅ گفت:

    اوه آره! این انتظارمون از بازیه :inlove: بتونه رومون انقد تاثیر بذاره تا باهاش اشک بریزیک یا خوشحال بشیم! هنر لعنتی گیم یه همچین پتانسییل جذابی داره که اجراش از دست معدود کسانی بر میاد :inlove:

  • آدم وقتی میخواد هندونه هم بخره اول برش میداره دو تا تق بهش میزنه ببینه کاله یا رسیده ایشون عالیجناب استاد پروفوسور ،نابغه…..هر چی صداش میکنید انتظار داره به پشت وانه اسمش هر چی میسازه چشم بسته بخری چشممون پشت نت خشک شد از بس که منتظر یه گیم پلی درست درمون براش نشستیم.

    • اینکه بازی رو در زمان عرضه کامل تجربه کنی و حس حال بازی رو وقتی نیو گیم و میزنی درک کنی خیلی بهتر از اینکه با هزار تا تریلر و پیش دآمد و دمو بازی قابل بازی قبل از انتشار همه چیز بازی برات لو رفته باشه و دیگه چیزی برای کشف کردن باقی نمونده باشه!
      من خیلی از صحنه های گاد رو قبل بازی کردنش هیجان زده شدم نه حین بازی!
      دیگ چ برسه به بازی های یوبی سافت که تمام بازی رو قبل انتشار نشون میده!

      • داداش گلم دث استراندینگ شما جوری میگی انگار قراره بازی را ۷۰ تومن پول بدیم بالاش داداش بازی تا اونموقع که بخواد بیاد ۸۰۰ تا ۹۵۰ تومن پول میخواد تازه اگه بیشتر نباشه دوم عزیز این چه منطقیه شما داری بالاخره من باید حداقل ۱۰ دقیقه از گیم پلی را ببینم تا بفهمم به سلیقه ام میخوره یا نه اصلا دوسش دارم ارزش پول دادن داره؟، نمیشه چشم بسته که رفت خرید کسایی که واس خاطر هایپ و مایت میرن بدون دیدن تریلر و هر چی بازی را میخرن یا پولشون از پارو بالا میره یا هر آشغالی دستشون بیاد بازی میکنن من آشغال باز نیستم کوجیما پرست هم نیستم نمیشه بدون دیدن بازی گرفت درک این موضوع اینقده سخته؟ اونروزا که بچه بودیم و نت نمیدونستیم چیه میرفتیم از عکس پشت جلد بازیا بازی میگرفتیم آشغال در میومد حالا بدون دیدن گیم پلی بریم بخریم چه شود

  • 13eauty گفت:

    اینقدر ازین بازی تعریف میکنن تا انتظارات همه بره بالا اخرم همه بگن خوشمون نیومد 😐

  • چیز جدیدی نیست.خیلی از بازی ها این کار را کردن.نمونش ایول ویتین ۲ و لست اف اس

  • بنظر من بازی از داستان منحصر به فردی برخورداره و تو این شکی نیست.
    اما موضوعی که استاد کوجیما روش تاکیید داره، میخواد ک بازی باز ذهنشو ب سمت دنیای آنلاین ببره تا راحت تر رو نقاط مختلف بازی کار کنه به نوعی بازم قراره فریبمون بده…

  • mbox گفت:

    تقریبا سه ساله هر روز یک مطلب درباره این بازی منتشر میشه
    این نوع تبلیغات ادم رو به گریه میندازه

  • shoja گفت:

    نیل دراکن از یک طرف گفت..اشک ها ریخته شد..اینم از کوجیما…خدایا این چه حال است..با چه طرفیم..ابرشاهکار!

  • bushwhack گفت:

    تو پست های که اسم کوجیما هست… یه چند تا استاد و استادا نگی حال نمیده….
    استاد کارش درسته لازم نیست نگران باشید… من از همین حالا میگم… بازی هایی که کوجیما می‌سازه هم متاش فوق العادس… و هم بی نظیره… چشم بسته میگم که شاهکاره… امیدوارم با تلو ۲ تو یه سال منتشر نشن چونکه سر گوتی شاخ به شاخ میشن…

  • هنوز بازی اینقدر از نظر داستان پیشترفت نکرده که واقعا به گریه بندازه
    مگر اینکه عین بچه ها اشکت دمه مشکت باشه
    :yes:

  • mo1234 گفت:

    ما همینجوریش تو این مملکت در حال گریه هستیم دیگه نیازی به death stranding نیست

  • دلیل اینکه با برخی صحنه های بازی های ویدیویی خیلی نارحت میشیم چیزی نیست جز موسیقی متنشون نمونه اش cod modern warfare 3

نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا
نورمن ریداس: بازی Death Stranding شما را به گریه می‌اندازد - گیمفا