لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی]

مهرداد میرشاهی
۱۵:۰۳ ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

سرانجام به عرضه جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای و محبوب Mortal Kombat یعنی عنوان Mortal Kombat 11 نزدیک شدیم و به طبع، شاهد انتشار نقدها و نمرات آن هستیم. با ما همراه باشید تا به بررسی نقدهای منتشر شده از این بازی موردانتظار بپردازیم.

بازی Mortal Kombat 11 که توسط استودیوی بازیسازی ندررلم (NetherRealm Studios) توسعه یافته است و شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) وظیفه انتشار آن را برعهده دارد، یازدهمین نسخه اصلیِ سری Mortal Kombat و دنباله‌ای بر عنوان Mortal Kombat X است که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد. این بازی که در جریان رویداد The Game Awards 2018 معرفی شد، با استفاده از موتور آنریل انجین توسعه یافته است و فردا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

درست مشابه نسخه قبلیِ این مجموعه، Mortal Kombat 11 عنوانی مبارزه‌ای و ۲٫۵ بعدی است. در کنار بازگشت ویژگی‌هایی نظیر Fatalityها و Brutalityها، ویژگی‌های جدید همچون Fatal Blowها و Krushing Blowها نیز برای گیم‌پلی این بازی در نظر گرفته شده است. Fatal Blow حرکات ویژه‌ای هستند که به حرکات X-Ray در بازی Mortal Kombat X شباهت دارند.

به دنبال شکست شینوک از دست کیسی کیج در بازی Mortal Kombat X، رایدن برنامه می‌ریزد تا هر جور شده از Earthrealm محافظت کند. با این حال، الهه مرموزی به نام کرونیکا که خود را «Keeper of Time» می‌نامد، سعی دارد تا نظم را به جهان بازگرداند.

در ادامه به بررسی نقدها و نمرات منتشر شده از بازی Mortal Kombat 11 پرداخته‌ایم:

CGMagazine: 95/100

Mortal Kombat 11 فقط یک نسخه جدیدِ شگفت‌انگیز از این سری باقدمت نیست، این بازی یک نمونه برای ارزش و محتوایی‌ست که توسعه دهندگان می‌توانند در یک بازی در سبک مبارزه‌ای، تدارک ببینند.

Playstation Universe: 95/100

Mortal Kombat 11 که پر شده از حالت‌های گسترده و کارهای زیادی که می‌توان در آن انجام داد، بهترین نسخه این سری‌ست که دیده شده، به نظر می‌رسد و می‌توان آن را تجربه کرد. همچنین این بازی حاوی یکی از بهترین‌های حالت‌های داستانی ساخته شده تاکنون نیز هست.

COGconnected: 93/100

Mortal Kombat 11 به خاطر برخی ویژگی‌های عالی‌اش، نقطه اوج این سری است. یک روایت داستان بلاک‌باستر گونه همراه با گذرهای بدون‌وقفه، توسعه شخصیت واقعی، آموزش‌های فوق‌العاده مفید و فهرست شخصیت‌هایِ قابل انتخابِ گسترده، چیزهایی‌ست که این بازی ارائه می‌دهد.

Vandal: 92

Mortal Kombat 11 احتمالاً بهترین بازی سری است. این یک بازی فوق‌العاده است که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و اگرچه هنوز هم مشکلاتی دارد، اما چیزی‌ست که طرفداران این مجموعه باید آن را تجربه کنند.

Gaming Age: 91/100

به طور کلی، Mortal Kombat 11 بازی‌ای بود که تا زمانیکه خودم آن را تجربه نکردم، برایش هیجان‌زده نبودم. از آن زمان تا الان، هنوز این بازی را کنار نگذاشته و کار دیگری نکرده‌ام. بیست‌ونهمینِ سال سری، سال بسیار خوبی برای این مجموعه است.

Power Unlimited: 91/100

این فوق‌العاده هوشمندانه است که چگونه استودیوی ندررلم می‌تواند چنین سری قدیمی را این چنین جذاب بسازد و حتی با Mortal Kombat 11، یکی از بهترین بازی‌های Mortal Kombat را ارائه دهد. من تقریباً خودم را مجبور به نوشتن نقد این بازی کردم… من توی ذهنم می‌شنیدم که اسکورپین همیشه می‌گوید «بیا اینجا» و من هر بار به او پاسخ می‌دادم!

Meristation: 90/100

Mortal Kombat 11 به یک نسخه پیشگامانه برای این سری تبدیل شده است. مکانیک‌های قابل جدید، مقدار زیادی محتوا و گرافیک به‌روزرسانی شده از جمله ویژگی‌های اصلی بازی است.

۳DJuegos: 90/100

Mortal Kombat 11 شایسته کسب عنوان یکی از بزرگترین عناوین Mortal Kombat در تاریخ این سری است. سیستم مبارزه جدید و عالی، یک فصل جدید و جذاب در سرگذشت مبارزان Earth و لوازم جانبی متعدد و پوسته‌هایِ پرتعداد که در کریپت قابل آنلاک شدن هستند، از جمله ویژگی‌های شاخص بازی است.

Digital Trends: 90/100

مبارزات، به روان‌ترین شکل ممکن است و گذر از یک حرکت به حرکت دیگری نیز به صورت یکپارچه صورت می‌گیرد. تعداد زیادِ حملات و گزینه‌های سبکِ بازی، آن را به انتخابی ایده‌آل برای دوست‌داران بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل کرده در حالی که Fatal Blowها لحظات خوبی را برای تازه‌واردانِ این سبک پدید آورده است. حالت داستانی با میان‌پرده‌های پر زرق و برق، گیم‌پلی را بسط می‌دهد و شما را حتی پس از اتمام بازی نیز برای هفته‌های زیادی سرگرم نگه می‌دارد. می‌توان گفت که این سری از سایه رقیبانش خارج شده و Mortal Kombat 11 نقطه اصلی این پیشرفت است.

Jeuxvideo.com: 90/100

Mortal Kombat 11 در هر زمینه‌ای موفق است. ندررلم ریسک کرده و نتیجه‌اش را هم دیده است. محتوای هیجان‌انگیز، گیم‌پلی بانشاط و شجاعانه باعث تغییر عمیق برخی مکانیک‌های تاریخی شده و تسلط تکنیکی باعث شده تا این Mortal Kombat به موفقیتی درخشان دست یابد که باید ادامه داشته باشد.

Softpedia: 90/100

من هیچ شکی ندارم که Mortal Kombat 11 به لطف مکانیک‌های مبارزه عمیق و باورنکردنی، گزینه‌های شخصی‌سازی و فعالیت‌های اضافی اعتیادآور، به بهترین بازی این سری تبدیل شده است. ذکر این نکته واجب است که این بازی معنای جدیدی از واژه «خونین» ارائه می‌دهد.

Multiplayer.it: 90/100

Mortal Kombat 11 می‌تواند یک بازی مبارزه‌ای کامل باشد: مکانیک‌ها یک قدم فراتر از گذشته برداشته‌اند، حالت داستانی چشمگیر و هیجان‌انگیز است اما ما از Krypt گله داریم: بخشی خسته‌کننده و پراکنده که باید ساعت‌های زیادی را برای پیدا کردن آیتم‌های مختلف صرف کنید.

Twinfinite: 90/100

چه بخواهید داستان را متوقف کنید و هر زمان به صورت محلی با دوستانتان بازی کنید و چه بخواهید که یک بازیکن هاردکور شوید و به صورت آنلاین بازی کنید، با Mortal Kombat 11 می‌توانید به خواسته خود برسید و تا زمانی که نسخه بعدی این سری برای نسل آینده عرضه گردد، می‌توانید با آن سرگرم شوید.

Critical Hit: 90/100

Mortal Kombat 11 یک نقطه انفجار برای سرگرمیِ خونین است که جشنی فوق‌العاده از خشونتِ زیاد محسوب می‌شود و این سری را به نقطه‌های بالایی از شکوه و افتخار می‌رساند.

Press Start Australia: 90/100

Mortal Kombat 11 هم سرگرم‌کننده است و هم ناامیدکننده. این بازی از عنوانی بهتر از Mortal Kombat X دور است با این حال، فهرست شخصیت‌ها قوی و متنوع است، جلوه‌های بصری فوق‌العاده هستند، و روند مبارزه سریع‌تر از همیشه است. اگر با دوستان خود بازی کنید، پیشنهادات آنلاینِ متنوعی به شمار ارائه می‌شود. اگر به تجربه بازی به صورت تک‌نفره فکر می‌کنید، اگرچه بخش داستانی یکی از بهترین‌های ندررلم است، اما زحمت زیاد برای آنلاک کردن چیزها آزاردهنده است. همین هم باعث شده تا Mortal Kombat 11 درست پشت سر بازی Mortal Kombat X قرار بگیرد نه جلوتر از آن.

IGN: 90/100

بازی Mortal Kombat 11 به لطف عمق، مکانیک‌ها و روش‌های جدید و داستانی سرگرم‌کننده، بهترین نسخه این سری ۲۷ ساله است.

Eurogamer Italy: 90/100

استودیوی ندررلم واقعاً کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است؛ آن‌ها گرافیک و سیستم‌های این بازی را در حد تکنولوژی‌های واقعی نسل هشتم طراحی کرده‌اند تا شاهد بهترین قسمت از این سری باشیم.

Hobby Consolas: 89/100

مدرک جدیدی از تخصصِ ندررلم. این بازی مطمئناً نشان‌دهنده کمبود ایده‌های جدید است اما همه چیز در بازی به شکل درستی گنجانده شده است.

Everyeye.it: 88/100

Mortal Kombat پس از چهار سال غیبت بازگشته و صفحه‌های نمایش ما را مملو از خون زیاد و خشونت بسیار می‌کند. یازدهمین فصل این سری حماسی توسط ندررلم ساخته شده و شرکت برادران وارنر وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی ترکیبی از مکانیک‌های جدید و المان‌های کلاسیک است که نشان از فرآینده توسعه متوسط و رو به بالای آن دارد.

Spazio Games: 88/100

یک Mortal Kombat با امکانات بسیار بالای شخصی‌سازی و مقدار زیادی محتوای تک‌نفره، ممکن است گاهی اوقات از خسته‌کننده بودن، آسیب ببیند. ما عاشق گیم‌پلی تاکتیکی بازی هستیم که بازیکنان را قادر به کنترل هرچه بیشتر مبارزات می‌کند.

IGN Spain: 88/100

Mortal Kombat 11 خیلی چیزها را تغییر نمی‌دهد. سریِ اد بون و ندررلم همچنان زنده است. این بازی جدید، کاملاً عمیق و پر از محتواست. Fatal Blow ایده خوبی است و جلوه‌های بصری همچنان خونین و دیدنی هستند؛ با اینکه بازی با استفاده از موتور آنریل انجین ۳ ساخته شده است. شخصیت‌ها و حالت‌های جدید نیز عالی هستند.

Gamer.nl: 85/100

نقد بزودی منتشر می‌شود.

GamePro Germany: 85/100

مبارزات بسیار لذت‌بخش‌تر و دسترس‌پذیری‌تر از MK X است. نزاع‌ها سرگرم‌کننده هستند و حملات نیز وحشیانه حس می‌شود، همانطور که باید باشد و این بار شاهد فتالیتی‌هایی اغراق‌آمیزتر از کل سری هستیم. من وقت زیادی برای این بازی خواهم گذاشت.

Wccftech: 85/100

Mortal Kombat 11 یک تجربه درجه یک از یک بازی مبارزه‌ای است که شامل مکانیک‌های جذاب، ارزش‌های تولید قابل‌توجه و داستانی‌ست که در زمره بلاک‌باسترهای تابستانی قرار می‌گیرد. البته، این بازی از برخی نقطه ضعف‌های تولید بازی‌های بزرگ نیز رنج می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم شخصی‌سازی خسته‌کننده و پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد. البته این مسائل واقعاً اجتناب‌ناپذیر است. در زیر یک عنوان سطحِ بالایِ چاق، قلبِ خونین Mortal Kombat همچنان به قدرتمندی قبل است.

Vgames: 85/100

Mortal Kombat 11 نه تنها یک دنباله بر Mortal Kombat X نیست، بلکه یک سبک جدید از بازی مبارزه‌ای است که تاکنون کسی آن را تجربه نکرده است. بازی‌بازان جدید و کهنه‌کار به طور یکسانی از سیستم آموزشی جدید و همچنین مکانیک‌های مبارزه تازه که باعث شده تا مبارزات از ابتدا تا انتها، پرتنش و جذاب باشند، به شکلی یکسان لذت خواهند برد. تمام‌کننده‌ها بیشتر از همیشه خشن هستند و حالت داستانی این حس را به شما می‌دهد که در حال تماشای یک فیلم پرهزینه هستید. محتوای بخش تک‌نفره کم، تکراری و خسته‌کننده است اما به صورت کلی، Mortal Kombat 11 تجربه‌ای بزرگ و سرگرم‌کننده است.

Areajugones: 85/100

Mortal Kombat 11 یک پیشرفت بزرگ برای هر زمینه‌ای از این سری محسوب می‌شود. حالت داستانی هم جذاب و هم سرگرم‌کننده است و مبارزات به همان نزدیکی و در دسترس بودن است که باید باشد. این بازی واقعاً یک تجربه لذت‌بخش برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای است.

The Game Machine: 85/100

Mortal Kombat 11 احتمالاً بهترین فصل از این مجموعه حماسی است. جلوه‌های بصری، موسیقی و گیم‌پلی به سطحِ شگفت‌انگیزی از عمق رسیده‌اند. متاسفانه، اجبار به اینکه باید همیشه آنلاین بود و سیستم پیشرفت، باعث شده تا این بازی مبارزه‌ای به یک شاهکار تبدیل نشود.

XGN: 85/100

Mortal Kombat 11 بهترین مبارز در این سری است. داستان بازی غنی است، فهرست شخصیت‌ها واقعاً خوب است و تمرکز برروی ورزش‌های الکترونیک نیز عالی است. با توجه به بزرگترین نقص بازی که در قسمت ارز رایج در آن هست، این بازی کامل نیست. اما وقتی به مبارزه نزدیک می‌شویم، به کمال نیز نزدیک هستیم.

InsideGamer.nl: 81/100

حالت داستانی به آن خوبی که فکر می‌کردم نیست: چرا این دکمه بلوکی احمقانه هنوز هم آنجاست؟ اما هنوز هم، Mortal Kombat 11 یکی از بهترین بازی‌هاست که جایگاه خود در این سری را تثبیت کرده است.

GameSpace: 80/100

یک بازی فوق‌العاده و غنی از مبارزات در دسترس و بخش داستانی عالی. همچنین بازی در لحظاتی خسته‌کننده و گیج‌کننده نیز می‌شود که باعث نگرانی‌هایی در خصوص معاملات پول واقعی شده است.

Metro GameCentral: 80/100

Mortal Kombat همچنان به پیشرفت در زمینه‌هایی که دیگر بازی‌های مبارزه‌ای نادیده گرفته‌اند ادامه می‌دهد و این دنباله سطح جدیدی از جلوه‌های بصری و گیم‌پلی را به تصویر می‌کشد.

TrueGaming: 80/100

Mortal Kombat 11 یک سبک مبارزه کُند و استراتژی‌محور را شامل می‌شود که بازی‌بازان حرفه‌ای را هدف قرار داده است. به واسطه ارائه حالت‌های گسترده، این بازی همان عنوان مبارزه‌ای است که کهنه‌کاران دنبال آن هستند.

Worth Playing: 80/100

در کل، Mortal Kombat 11 یک نسخه خوب در این سری است. بخش داستانی بازی احتمالاً ضعیف‌ترین حالت داستانی در سه‌گانه MK است، اما هنوز هم از خیلی بازی‌های دیگر بازار، بخش داستانی بهتری دارد. گیم‌پلی بازی خوب، رضایت‌بخش، سرگرم‌کننده و با عمق زیاد است. محتوای تک‌نفره‌یِ خوب و زیادی برای کسانی که دوست دارند دیگر شخصیت‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دهند، در بازی وجود دارد و بخش چندنفره‌یِ آنلاین نیز در حد استانداردهای این سبک است. Mortal Kombat 11 همه چیزهایی که یک بازی Mortal Kombat باید داشته باشد را دارد و چیزی‌ست که طرفداران از ان لذت خواهند برد.

Gaming Nexus: 80/100

Mortal Kombat 11 دنباله خوبی بر داستان ۲۵ ساله این سری است و بهترین بازی مبارزه‌ای استودیوی ندررلم تا به امروز محسوب می‌شود. فقط مایه تاسف است که محتوای بخش تک‌نفره پر از زحمت‌های تمسخرآمیز، غارت لوت‌ها و چالش‌های نامتعادل و ناعادلانه است.

Trusted Reviews: 80/100

Mortal Kombat 11 یکی دیگر از نسخه‌های جدید سری بازی‌های مبارزه‌ای استودیوی ندررلم است. حالت داستانی بسیار کوتاه است اما یک بلاک‌باسترِ اکشن و از کوره در رفته را ارائه می‌دهد که به شکلی ناخوشایند، مخاطب را به جاهای متعددی پرت می‌کند که برای آن خوب است. تمرکز زیاد برروی لوت‌ها و شخصی‌سازی بازیکن به ضرر طراحی عالی مبازات تمام نشده است.

Gameblog.fr: 80/100

Mortal Kombat 11 یک بازی مبارزه‌ای بسیار زیبا و لذت‌بخش است که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد. طرفداران قدیمی سری و تازه‌واردان چیزی بسیار تکنیکی و عمیق پیدا می‌کنند که حالت‌های دوست‌داشتنیِ کمپین و قسمت‌های آموزشی جذابی دارد. یک بازی موفق در سبک خود در سال ۲۰۱۹ میلادی.

GamesRadar+: 80/100

حالت داستانی Mortal Kombat 11 در کنار گیم‌پلی آن، پرتنش‌ترین و جذاب‌ترین روایت داستانی‌ست که در این سال‌ها در سبک مبارزه‌ای تجربه کرده‌ام.

Variety 80/100

Mortal Kombat 11 یک عنوان ناراحت‌کننده و عجیب و غریب است. ترکیب آن با پیچیدگی‌های بازی و گیم‌پلی دقیق، این عنوان را به یک بازی مبارزه‌ای خوب تبدیل کرده است.

Stevivor: 70/100

Mortal Kombat 11 یک مبارز عالی تحت‌تاثیر قرار گرفته از برادران وارنر است که برای جلب رضایت مشتری‌هایی که به تاکتیک علاقه دارند، عرضه شده است. این بازی واقعاً برای این سری خجالت‌آور است و امیدوارم که هر چه زودر شاهد اصلاح آن باشیم. به سوی مبارزه بیایید، بی آنکه نگران آن لوازم زیباکننده شخصیت‌ها و گیم‌پلی باشید.

Destructoid: 70/100

با جلوه‌های بصری بهبودیافته، مکانیک‌های بازسازی شده و پتانسیل استراتژیِ هیجان‌انگیز، Mortal Kombat 11 یک تجربه مبارزه‌ای درخشان ارائه می‌دهد. متاسفانه، سرگرم‌کننده بازی تحت‌تاثیر شیوه‌های تجاری مدرن قرار گرفته است که وقتی زمان لذت بردن فرا می‌رسد، همانند یک ترمز عمل می‌کنند. با این حال، مبارزه بازی چیز دیگری است و تا زمانی که مشت‌های کوبنده بالا می‌رود، Mortal Kombat 11 نیز عالی و خشن ظاهر می‌شود.

The Escapist: 70/100

Mortal Kombat 11 یک بازی بسیار خوب است که می‌توانست به یک عنوان عالی تبدیل شود.

USGamer: 70/100

Mortal Kombat 11 بسیار جذاب است. این بازی مبارزه‌ای جذاب همراه با فهرست شخصیت‌های متشکل از ۲۵ کاراکتر عالی، تنوع گزینه‌های شخصی‌سازی، گرافیک زیبا، و یکی از بهترین حالت‌های داستانی در یک بازی مبارزه‌ای است. شرم‌آور است که حالت‌هایی همانند Krypt و Towers of Time خستگی و آزار و اذیت را به تجربه سرگرم‌کننده و عالیِ بازی تزریق کرده‌اند. سیستم پیشرفت پیچیده و مبهم است؛ درست جایی که باید آسان و بی‌پرده باشد. Mortal Kombat 11 می‌توانست بهترین بازی تاریخ [این سری] باشد اما اینک، تنها یک رقیب برای کسب این افتخار است.

We Got This Covered: 70/100

Mortal Kombat 11 مسلماً جذاب‌ترین نسخه این سری قدیمی و باقدمت است. جلوه‌های بصری بازی باورنکردنی است. با این حال، تصمیم‌گیری‌های مشکوک طراحی – که به خسته‌کنندگی سیستم پیشرفت تمام شده است – این بازی را از یک عنوان مبارزه‌ای خوب، دور نگه می‌دارد.

Shacknews: 70/100

Mortal Kombat 11 یک بسته‌ ایده‌آل از MK نیست و احتمالاً بهترین بسته موجود از MK هم نیست که برای این نسل از کنسول‌ها عرضه شده است. با این حال، این بازی هنوز هم بسته قوی‌ای‌ است که می‌توان به صورت تک‌نفره یا همراه با دوستان، از آن لذت برد. این یک پیروزی بی‌عیب و نقص نیست، اما هنوز یک پیروزی/موفقیت است.

Push Square: 70/100

ضعف‌های ساختاری باعث شده تا Mortal Kombat 11 برخلاف پیشنهادات بسیارش، یک عنوان مبارزه‌ای شگفت‌انگیز نباشد. کسانی که سال‌ها با این سری عجیبن شده‌اند عاشق آن خواهند شد و تازه‌واردان نیز با داستان عالی و عمق زیاد آن، سرگرم خواهند شد.

Hardcore Gamer 70/100

Mortal Kombat 11 فهرستی از شخصیت‌های به‌یادماندنی را برای انتخاب کردن ارائه می‌دهد که می‌توان از طریق روش‌های زیادی، به شخصی‌سازی آن‌ها پرداخت. مایه تاسف است که بسیاری از فعالیت‌ها و پاداش‌ها به شدت درگیر پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

TheSixthAxis 70/100

این بازی یک نقطه اوج برای سری Mortal Kombat است. مبارزات روان، پُربار و شگفت‌انگیز هستند. متاسفانه، گیم‌پلی بازی از سیستمِ پرزحمتِ لوت و مواد قابل مصرفِ آسیب دیده است که تنها باعث می‌شود تا گیم‌پلی بازی به شکلی مصنوعی طولانی‌تر و خسته‌کننده شود. دلایل زیادی برای اهمیت و علاقه به این بازی وجود دارد؛ از مبارزات و جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز تا داستان به‌یادماندنی آن، اما این تلاش تحت‌تاثیر وارد شدن یکی از سری‌های نمادین به یک بازی/سرویس آنلاین قرار گرفته است.

نقدهای در دست انجام و بدون امتیاز

GameSpot

یک لیست جالب از شخصیت‌های متنوع و سبک‌های بازی و همچنین یک حالت داستانی سرگرم‌کننده را در این بازی شاهد هستیم. رویکردهای غیرفعال‌کننده‌ی محتوایِ پویای بخش تک‌نفره و سیستم پیشرفت، حس بی‌فایده بودن را می‌دهند (حداقل در مراحل اولیه بازی) اما Mortal Kombat 11 جایی که باید، عالی است. (نمره احتمالی: ۸۰)

God is a Geek

این بازی نه تنها چیزهایی که Mortal Kombat X در آن خوب بود را بهبود می‌بخشد، بلکه گیم‌پلی Injustice 2 را نیز از نظر سیستم‌های متعادل، رضایت‌بخش و خونین تکامل می‌دهد که هر مبارزه آن، چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز است.

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

میانگین نمرات نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی در متاکریتیک: ۸۳

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

میانگین نمرات نسخه ایکس‌باکس وان بازی در متاکریتیک: ۸۷

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

Spider-Man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا