لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی]

مهرداد میرشاهی
۱۵:۰۳ ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

سرانجام به عرضه جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای و محبوب Mortal Kombat یعنی عنوان Mortal Kombat 11 نزدیک شدیم و به طبع، شاهد انتشار نقدها و نمرات آن هستیم. با ما همراه باشید تا به بررسی نقدهای منتشر شده از این بازی موردانتظار بپردازیم.

بازی Mortal Kombat 11 که توسط استودیوی بازیسازی ندررلم (NetherRealm Studios) توسعه یافته است و شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) وظیفه انتشار آن را برعهده دارد، یازدهمین نسخه اصلیِ سری Mortal Kombat و دنباله‌ای بر عنوان Mortal Kombat X است که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد. این بازی که در جریان رویداد The Game Awards 2018 معرفی شد، با استفاده از موتور آنریل انجین توسعه یافته است و فردا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

درست مشابه نسخه قبلیِ این مجموعه، Mortal Kombat 11 عنوانی مبارزه‌ای و ۲٫۵ بعدی است. در کنار بازگشت ویژگی‌هایی نظیر Fatalityها و Brutalityها، ویژگی‌های جدید همچون Fatal Blowها و Krushing Blowها نیز برای گیم‌پلی این بازی در نظر گرفته شده است. Fatal Blow حرکات ویژه‌ای هستند که به حرکات X-Ray در بازی Mortal Kombat X شباهت دارند.

به دنبال شکست شینوک از دست کیسی کیج در بازی Mortal Kombat X، رایدن برنامه می‌ریزد تا هر جور شده از Earthrealm محافظت کند. با این حال، الهه مرموزی به نام کرونیکا که خود را «Keeper of Time» می‌نامد، سعی دارد تا نظم را به جهان بازگرداند.

در ادامه به بررسی نقدها و نمرات منتشر شده از بازی Mortal Kombat 11 پرداخته‌ایم:

CGMagazine: 95/100

Mortal Kombat 11 فقط یک نسخه جدیدِ شگفت‌انگیز از این سری باقدمت نیست، این بازی یک نمونه برای ارزش و محتوایی‌ست که توسعه دهندگان می‌توانند در یک بازی در سبک مبارزه‌ای، تدارک ببینند.

Playstation Universe: 95/100

Mortal Kombat 11 که پر شده از حالت‌های گسترده و کارهای زیادی که می‌توان در آن انجام داد، بهترین نسخه این سری‌ست که دیده شده، به نظر می‌رسد و می‌توان آن را تجربه کرد. همچنین این بازی حاوی یکی از بهترین‌های حالت‌های داستانی ساخته شده تاکنون نیز هست.

COGconnected: 93/100

Mortal Kombat 11 به خاطر برخی ویژگی‌های عالی‌اش، نقطه اوج این سری است. یک روایت داستان بلاک‌باستر گونه همراه با گذرهای بدون‌وقفه، توسعه شخصیت واقعی، آموزش‌های فوق‌العاده مفید و فهرست شخصیت‌هایِ قابل انتخابِ گسترده، چیزهایی‌ست که این بازی ارائه می‌دهد.

Vandal: 92

Mortal Kombat 11 احتمالاً بهترین بازی سری است. این یک بازی فوق‌العاده است که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و اگرچه هنوز هم مشکلاتی دارد، اما چیزی‌ست که طرفداران این مجموعه باید آن را تجربه کنند.

Gaming Age: 91/100

به طور کلی، Mortal Kombat 11 بازی‌ای بود که تا زمانیکه خودم آن را تجربه نکردم، برایش هیجان‌زده نبودم. از آن زمان تا الان، هنوز این بازی را کنار نگذاشته و کار دیگری نکرده‌ام. بیست‌ونهمینِ سال سری، سال بسیار خوبی برای این مجموعه است.

Power Unlimited: 91/100

این فوق‌العاده هوشمندانه است که چگونه استودیوی ندررلم می‌تواند چنین سری قدیمی را این چنین جذاب بسازد و حتی با Mortal Kombat 11، یکی از بهترین بازی‌های Mortal Kombat را ارائه دهد. من تقریباً خودم را مجبور به نوشتن نقد این بازی کردم… من توی ذهنم می‌شنیدم که اسکورپین همیشه می‌گوید «بیا اینجا» و من هر بار به او پاسخ می‌دادم!

Meristation: 90/100

Mortal Kombat 11 به یک نسخه پیشگامانه برای این سری تبدیل شده است. مکانیک‌های قابل جدید، مقدار زیادی محتوا و گرافیک به‌روزرسانی شده از جمله ویژگی‌های اصلی بازی است.

۳DJuegos: 90/100

Mortal Kombat 11 شایسته کسب عنوان یکی از بزرگترین عناوین Mortal Kombat در تاریخ این سری است. سیستم مبارزه جدید و عالی، یک فصل جدید و جذاب در سرگذشت مبارزان Earth و لوازم جانبی متعدد و پوسته‌هایِ پرتعداد که در کریپت قابل آنلاک شدن هستند، از جمله ویژگی‌های شاخص بازی است.

Digital Trends: 90/100

مبارزات، به روان‌ترین شکل ممکن است و گذر از یک حرکت به حرکت دیگری نیز به صورت یکپارچه صورت می‌گیرد. تعداد زیادِ حملات و گزینه‌های سبکِ بازی، آن را به انتخابی ایده‌آل برای دوست‌داران بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل کرده در حالی که Fatal Blowها لحظات خوبی را برای تازه‌واردانِ این سبک پدید آورده است. حالت داستانی با میان‌پرده‌های پر زرق و برق، گیم‌پلی را بسط می‌دهد و شما را حتی پس از اتمام بازی نیز برای هفته‌های زیادی سرگرم نگه می‌دارد. می‌توان گفت که این سری از سایه رقیبانش خارج شده و Mortal Kombat 11 نقطه اصلی این پیشرفت است.

Jeuxvideo.com: 90/100

Mortal Kombat 11 در هر زمینه‌ای موفق است. ندررلم ریسک کرده و نتیجه‌اش را هم دیده است. محتوای هیجان‌انگیز، گیم‌پلی بانشاط و شجاعانه باعث تغییر عمیق برخی مکانیک‌های تاریخی شده و تسلط تکنیکی باعث شده تا این Mortal Kombat به موفقیتی درخشان دست یابد که باید ادامه داشته باشد.

Softpedia: 90/100

من هیچ شکی ندارم که Mortal Kombat 11 به لطف مکانیک‌های مبارزه عمیق و باورنکردنی، گزینه‌های شخصی‌سازی و فعالیت‌های اضافی اعتیادآور، به بهترین بازی این سری تبدیل شده است. ذکر این نکته واجب است که این بازی معنای جدیدی از واژه «خونین» ارائه می‌دهد.

Multiplayer.it: 90/100

Mortal Kombat 11 می‌تواند یک بازی مبارزه‌ای کامل باشد: مکانیک‌ها یک قدم فراتر از گذشته برداشته‌اند، حالت داستانی چشمگیر و هیجان‌انگیز است اما ما از Krypt گله داریم: بخشی خسته‌کننده و پراکنده که باید ساعت‌های زیادی را برای پیدا کردن آیتم‌های مختلف صرف کنید.

Twinfinite: 90/100

چه بخواهید داستان را متوقف کنید و هر زمان به صورت محلی با دوستانتان بازی کنید و چه بخواهید که یک بازیکن هاردکور شوید و به صورت آنلاین بازی کنید، با Mortal Kombat 11 می‌توانید به خواسته خود برسید و تا زمانی که نسخه بعدی این سری برای نسل آینده عرضه گردد، می‌توانید با آن سرگرم شوید.

Critical Hit: 90/100

Mortal Kombat 11 یک نقطه انفجار برای سرگرمیِ خونین است که جشنی فوق‌العاده از خشونتِ زیاد محسوب می‌شود و این سری را به نقطه‌های بالایی از شکوه و افتخار می‌رساند.

Press Start Australia: 90/100

Mortal Kombat 11 هم سرگرم‌کننده است و هم ناامیدکننده. این بازی از عنوانی بهتر از Mortal Kombat X دور است با این حال، فهرست شخصیت‌ها قوی و متنوع است، جلوه‌های بصری فوق‌العاده هستند، و روند مبارزه سریع‌تر از همیشه است. اگر با دوستان خود بازی کنید، پیشنهادات آنلاینِ متنوعی به شمار ارائه می‌شود. اگر به تجربه بازی به صورت تک‌نفره فکر می‌کنید، اگرچه بخش داستانی یکی از بهترین‌های ندررلم است، اما زحمت زیاد برای آنلاک کردن چیزها آزاردهنده است. همین هم باعث شده تا Mortal Kombat 11 درست پشت سر بازی Mortal Kombat X قرار بگیرد نه جلوتر از آن.

IGN: 90/100

بازی Mortal Kombat 11 به لطف عمق، مکانیک‌ها و روش‌های جدید و داستانی سرگرم‌کننده، بهترین نسخه این سری ۲۷ ساله است.

Eurogamer Italy: 90/100

استودیوی ندررلم واقعاً کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است؛ آن‌ها گرافیک و سیستم‌های این بازی را در حد تکنولوژی‌های واقعی نسل هشتم طراحی کرده‌اند تا شاهد بهترین قسمت از این سری باشیم.

Hobby Consolas: 89/100

مدرک جدیدی از تخصصِ ندررلم. این بازی مطمئناً نشان‌دهنده کمبود ایده‌های جدید است اما همه چیز در بازی به شکل درستی گنجانده شده است.

Everyeye.it: 88/100

Mortal Kombat پس از چهار سال غیبت بازگشته و صفحه‌های نمایش ما را مملو از خون زیاد و خشونت بسیار می‌کند. یازدهمین فصل این سری حماسی توسط ندررلم ساخته شده و شرکت برادران وارنر وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی ترکیبی از مکانیک‌های جدید و المان‌های کلاسیک است که نشان از فرآینده توسعه متوسط و رو به بالای آن دارد.

Spazio Games: 88/100

یک Mortal Kombat با امکانات بسیار بالای شخصی‌سازی و مقدار زیادی محتوای تک‌نفره، ممکن است گاهی اوقات از خسته‌کننده بودن، آسیب ببیند. ما عاشق گیم‌پلی تاکتیکی بازی هستیم که بازیکنان را قادر به کنترل هرچه بیشتر مبارزات می‌کند.

IGN Spain: 88/100

Mortal Kombat 11 خیلی چیزها را تغییر نمی‌دهد. سریِ اد بون و ندررلم همچنان زنده است. این بازی جدید، کاملاً عمیق و پر از محتواست. Fatal Blow ایده خوبی است و جلوه‌های بصری همچنان خونین و دیدنی هستند؛ با اینکه بازی با استفاده از موتور آنریل انجین ۳ ساخته شده است. شخصیت‌ها و حالت‌های جدید نیز عالی هستند.

Gamer.nl: 85/100

نقد بزودی منتشر می‌شود.

GamePro Germany: 85/100

مبارزات بسیار لذت‌بخش‌تر و دسترس‌پذیری‌تر از MK X است. نزاع‌ها سرگرم‌کننده هستند و حملات نیز وحشیانه حس می‌شود، همانطور که باید باشد و این بار شاهد فتالیتی‌هایی اغراق‌آمیزتر از کل سری هستیم. من وقت زیادی برای این بازی خواهم گذاشت.

Wccftech: 85/100

Mortal Kombat 11 یک تجربه درجه یک از یک بازی مبارزه‌ای است که شامل مکانیک‌های جذاب، ارزش‌های تولید قابل‌توجه و داستانی‌ست که در زمره بلاک‌باسترهای تابستانی قرار می‌گیرد. البته، این بازی از برخی نقطه ضعف‌های تولید بازی‌های بزرگ نیز رنج می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم شخصی‌سازی خسته‌کننده و پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد. البته این مسائل واقعاً اجتناب‌ناپذیر است. در زیر یک عنوان سطحِ بالایِ چاق، قلبِ خونین Mortal Kombat همچنان به قدرتمندی قبل است.

Vgames: 85/100

Mortal Kombat 11 نه تنها یک دنباله بر Mortal Kombat X نیست، بلکه یک سبک جدید از بازی مبارزه‌ای است که تاکنون کسی آن را تجربه نکرده است. بازی‌بازان جدید و کهنه‌کار به طور یکسانی از سیستم آموزشی جدید و همچنین مکانیک‌های مبارزه تازه که باعث شده تا مبارزات از ابتدا تا انتها، پرتنش و جذاب باشند، به شکلی یکسان لذت خواهند برد. تمام‌کننده‌ها بیشتر از همیشه خشن هستند و حالت داستانی این حس را به شما می‌دهد که در حال تماشای یک فیلم پرهزینه هستید. محتوای بخش تک‌نفره کم، تکراری و خسته‌کننده است اما به صورت کلی، Mortal Kombat 11 تجربه‌ای بزرگ و سرگرم‌کننده است.

Areajugones: 85/100

Mortal Kombat 11 یک پیشرفت بزرگ برای هر زمینه‌ای از این سری محسوب می‌شود. حالت داستانی هم جذاب و هم سرگرم‌کننده است و مبارزات به همان نزدیکی و در دسترس بودن است که باید باشد. این بازی واقعاً یک تجربه لذت‌بخش برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای است.

The Game Machine: 85/100

Mortal Kombat 11 احتمالاً بهترین فصل از این مجموعه حماسی است. جلوه‌های بصری، موسیقی و گیم‌پلی به سطحِ شگفت‌انگیزی از عمق رسیده‌اند. متاسفانه، اجبار به اینکه باید همیشه آنلاین بود و سیستم پیشرفت، باعث شده تا این بازی مبارزه‌ای به یک شاهکار تبدیل نشود.

XGN: 85/100

Mortal Kombat 11 بهترین مبارز در این سری است. داستان بازی غنی است، فهرست شخصیت‌ها واقعاً خوب است و تمرکز برروی ورزش‌های الکترونیک نیز عالی است. با توجه به بزرگترین نقص بازی که در قسمت ارز رایج در آن هست، این بازی کامل نیست. اما وقتی به مبارزه نزدیک می‌شویم، به کمال نیز نزدیک هستیم.

InsideGamer.nl: 81/100

حالت داستانی به آن خوبی که فکر می‌کردم نیست: چرا این دکمه بلوکی احمقانه هنوز هم آنجاست؟ اما هنوز هم، Mortal Kombat 11 یکی از بهترین بازی‌هاست که جایگاه خود در این سری را تثبیت کرده است.

GameSpace: 80/100

یک بازی فوق‌العاده و غنی از مبارزات در دسترس و بخش داستانی عالی. همچنین بازی در لحظاتی خسته‌کننده و گیج‌کننده نیز می‌شود که باعث نگرانی‌هایی در خصوص معاملات پول واقعی شده است.

Metro GameCentral: 80/100

Mortal Kombat همچنان به پیشرفت در زمینه‌هایی که دیگر بازی‌های مبارزه‌ای نادیده گرفته‌اند ادامه می‌دهد و این دنباله سطح جدیدی از جلوه‌های بصری و گیم‌پلی را به تصویر می‌کشد.

TrueGaming: 80/100

Mortal Kombat 11 یک سبک مبارزه کُند و استراتژی‌محور را شامل می‌شود که بازی‌بازان حرفه‌ای را هدف قرار داده است. به واسطه ارائه حالت‌های گسترده، این بازی همان عنوان مبارزه‌ای است که کهنه‌کاران دنبال آن هستند.

Worth Playing: 80/100

در کل، Mortal Kombat 11 یک نسخه خوب در این سری است. بخش داستانی بازی احتمالاً ضعیف‌ترین حالت داستانی در سه‌گانه MK است، اما هنوز هم از خیلی بازی‌های دیگر بازار، بخش داستانی بهتری دارد. گیم‌پلی بازی خوب، رضایت‌بخش، سرگرم‌کننده و با عمق زیاد است. محتوای تک‌نفره‌یِ خوب و زیادی برای کسانی که دوست دارند دیگر شخصیت‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دهند، در بازی وجود دارد و بخش چندنفره‌یِ آنلاین نیز در حد استانداردهای این سبک است. Mortal Kombat 11 همه چیزهایی که یک بازی Mortal Kombat باید داشته باشد را دارد و چیزی‌ست که طرفداران از ان لذت خواهند برد.

Gaming Nexus: 80/100

Mortal Kombat 11 دنباله خوبی بر داستان ۲۵ ساله این سری است و بهترین بازی مبارزه‌ای استودیوی ندررلم تا به امروز محسوب می‌شود. فقط مایه تاسف است که محتوای بخش تک‌نفره پر از زحمت‌های تمسخرآمیز، غارت لوت‌ها و چالش‌های نامتعادل و ناعادلانه است.

Trusted Reviews: 80/100

Mortal Kombat 11 یکی دیگر از نسخه‌های جدید سری بازی‌های مبارزه‌ای استودیوی ندررلم است. حالت داستانی بسیار کوتاه است اما یک بلاک‌باسترِ اکشن و از کوره در رفته را ارائه می‌دهد که به شکلی ناخوشایند، مخاطب را به جاهای متعددی پرت می‌کند که برای آن خوب است. تمرکز زیاد برروی لوت‌ها و شخصی‌سازی بازیکن به ضرر طراحی عالی مبازات تمام نشده است.

Gameblog.fr: 80/100

Mortal Kombat 11 یک بازی مبارزه‌ای بسیار زیبا و لذت‌بخش است که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد. طرفداران قدیمی سری و تازه‌واردان چیزی بسیار تکنیکی و عمیق پیدا می‌کنند که حالت‌های دوست‌داشتنیِ کمپین و قسمت‌های آموزشی جذابی دارد. یک بازی موفق در سبک خود در سال ۲۰۱۹ میلادی.

GamesRadar+: 80/100

حالت داستانی Mortal Kombat 11 در کنار گیم‌پلی آن، پرتنش‌ترین و جذاب‌ترین روایت داستانی‌ست که در این سال‌ها در سبک مبارزه‌ای تجربه کرده‌ام.

Variety 80/100

Mortal Kombat 11 یک عنوان ناراحت‌کننده و عجیب و غریب است. ترکیب آن با پیچیدگی‌های بازی و گیم‌پلی دقیق، این عنوان را به یک بازی مبارزه‌ای خوب تبدیل کرده است.

Stevivor: 70/100

Mortal Kombat 11 یک مبارز عالی تحت‌تاثیر قرار گرفته از برادران وارنر است که برای جلب رضایت مشتری‌هایی که به تاکتیک علاقه دارند، عرضه شده است. این بازی واقعاً برای این سری خجالت‌آور است و امیدوارم که هر چه زودر شاهد اصلاح آن باشیم. به سوی مبارزه بیایید، بی آنکه نگران آن لوازم زیباکننده شخصیت‌ها و گیم‌پلی باشید.

Destructoid: 70/100

با جلوه‌های بصری بهبودیافته، مکانیک‌های بازسازی شده و پتانسیل استراتژیِ هیجان‌انگیز، Mortal Kombat 11 یک تجربه مبارزه‌ای درخشان ارائه می‌دهد. متاسفانه، سرگرم‌کننده بازی تحت‌تاثیر شیوه‌های تجاری مدرن قرار گرفته است که وقتی زمان لذت بردن فرا می‌رسد، همانند یک ترمز عمل می‌کنند. با این حال، مبارزه بازی چیز دیگری است و تا زمانی که مشت‌های کوبنده بالا می‌رود، Mortal Kombat 11 نیز عالی و خشن ظاهر می‌شود.

The Escapist: 70/100

Mortal Kombat 11 یک بازی بسیار خوب است که می‌توانست به یک عنوان عالی تبدیل شود.

USGamer: 70/100

Mortal Kombat 11 بسیار جذاب است. این بازی مبارزه‌ای جذاب همراه با فهرست شخصیت‌های متشکل از ۲۵ کاراکتر عالی، تنوع گزینه‌های شخصی‌سازی، گرافیک زیبا، و یکی از بهترین حالت‌های داستانی در یک بازی مبارزه‌ای است. شرم‌آور است که حالت‌هایی همانند Krypt و Towers of Time خستگی و آزار و اذیت را به تجربه سرگرم‌کننده و عالیِ بازی تزریق کرده‌اند. سیستم پیشرفت پیچیده و مبهم است؛ درست جایی که باید آسان و بی‌پرده باشد. Mortal Kombat 11 می‌توانست بهترین بازی تاریخ [این سری] باشد اما اینک، تنها یک رقیب برای کسب این افتخار است.

We Got This Covered: 70/100

Mortal Kombat 11 مسلماً جذاب‌ترین نسخه این سری قدیمی و باقدمت است. جلوه‌های بصری بازی باورنکردنی است. با این حال، تصمیم‌گیری‌های مشکوک طراحی – که به خسته‌کنندگی سیستم پیشرفت تمام شده است – این بازی را از یک عنوان مبارزه‌ای خوب، دور نگه می‌دارد.

Shacknews: 70/100

Mortal Kombat 11 یک بسته‌ ایده‌آل از MK نیست و احتمالاً بهترین بسته موجود از MK هم نیست که برای این نسل از کنسول‌ها عرضه شده است. با این حال، این بازی هنوز هم بسته قوی‌ای‌ است که می‌توان به صورت تک‌نفره یا همراه با دوستان، از آن لذت برد. این یک پیروزی بی‌عیب و نقص نیست، اما هنوز یک پیروزی/موفقیت است.

Push Square: 70/100

ضعف‌های ساختاری باعث شده تا Mortal Kombat 11 برخلاف پیشنهادات بسیارش، یک عنوان مبارزه‌ای شگفت‌انگیز نباشد. کسانی که سال‌ها با این سری عجیبن شده‌اند عاشق آن خواهند شد و تازه‌واردان نیز با داستان عالی و عمق زیاد آن، سرگرم خواهند شد.

Hardcore Gamer 70/100

Mortal Kombat 11 فهرستی از شخصیت‌های به‌یادماندنی را برای انتخاب کردن ارائه می‌دهد که می‌توان از طریق روش‌های زیادی، به شخصی‌سازی آن‌ها پرداخت. مایه تاسف است که بسیاری از فعالیت‌ها و پاداش‌ها به شدت درگیر پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

TheSixthAxis 70/100

این بازی یک نقطه اوج برای سری Mortal Kombat است. مبارزات روان، پُربار و شگفت‌انگیز هستند. متاسفانه، گیم‌پلی بازی از سیستمِ پرزحمتِ لوت و مواد قابل مصرفِ آسیب دیده است که تنها باعث می‌شود تا گیم‌پلی بازی به شکلی مصنوعی طولانی‌تر و خسته‌کننده شود. دلایل زیادی برای اهمیت و علاقه به این بازی وجود دارد؛ از مبارزات و جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز تا داستان به‌یادماندنی آن، اما این تلاش تحت‌تاثیر وارد شدن یکی از سری‌های نمادین به یک بازی/سرویس آنلاین قرار گرفته است.

نقدهای در دست انجام و بدون امتیاز

GameSpot

یک لیست جالب از شخصیت‌های متنوع و سبک‌های بازی و همچنین یک حالت داستانی سرگرم‌کننده را در این بازی شاهد هستیم. رویکردهای غیرفعال‌کننده‌ی محتوایِ پویای بخش تک‌نفره و سیستم پیشرفت، حس بی‌فایده بودن را می‌دهند (حداقل در مراحل اولیه بازی) اما Mortal Kombat 11 جایی که باید، عالی است. (نمره احتمالی: ۸۰)

God is a Geek

این بازی نه تنها چیزهایی که Mortal Kombat X در آن خوب بود را بهبود می‌بخشد، بلکه گیم‌پلی Injustice 2 را نیز از نظر سیستم‌های متعادل، رضایت‌بخش و خونین تکامل می‌دهد که هر مبارزه آن، چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز است.

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

میانگین نمرات نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی در متاکریتیک: ۸۳

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

میانگین نمرات نسخه ایکس‌باکس وان بازی در متاکریتیک: ۸۷

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد.

Spider-Man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا
لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • با سلام و درود بالاخره خورشید از پشت ابر اومد بیرون و نمرات نسخه یازدهم خراب کرد !! بله درست دیدین نمراتش نه تنها خوب نشده بلکه افتم داشته و مشخص هم بود وقتى ادبون میاد سنت مورتال کمبات رو با ایده جدید و همینطور خط داستانى قدیم و جدید رو میکس میکنه ریسکش جبران ناپذیر خواهد بود

    بنده از فناى قدیمى مورتال هستم و بسیار دلخورم که چرا ادبون که میتونست همانند کپکام یک شاهکار رو بازسازى کنه یا حداقل به احترام به سنت مورتال کارکترهایى رو بیاره که از یادها رفتن ، میره کارکترهاى جدید رو بیاره تو قدیم سریال میکس کنه و نتیجش بشه آنتاگونیستى مانند کرونیکا ! و طولانى بودن به اصطلاح خشک بودن داستان باعث بشه که نتونه متا طوفانى مانند قدیمش بگیره

    • MahdiVirus گفت:

      موافقم این شخصیت های جدید سرطان مرتال کامبت هستن :yes: :yes: :yes:

      • ghost.007 گفت:

        اره تقریبا سرطان حساب میشن اما سرطان وقتی که درمانش نکنی بدتر میشه درمانش اونم اینه که در کنار شخصیتایه جدید قدیمیا رو هم بیاری اونجوری هیچ مشکلی نیست ولی نه اینکه این همه شخصیت خاطره انگیز باشه هیچکدومو نیاری بری شخصیتایه جدیدی رو بیاری که هیچکس نتونه باهاشون ارتباط برقرار کنه مثلا همین شخصیت نوب الان تریلر معرفیش با ۵ میلیون بازدید از تریلر معرفی همه دیگر شخصیتا بیشتره خب خود همین نشوندهنده اینه که ملت منتظر برگشت این شخصیت یا بقیه شخصیتایه قدیمی بودن ولی خب فاز ادبون چیه که همه قدیمیارو باهم یکجا جمع نمیکنه نمیدونم!!!! دوست دارم برن این mk رو همین الان ول کنن و برن mk3 نسخه ultimate رو ریمستر کنن یکی از بهترین mk هایی که ساخته شده و هیچوقت فراموشش نمیکنم و تقریبا تمام شخصیتا اون تو جمع شده بودن عالی بود این mk3

        • من دوست دارم یه کمبت مثل قدیما بیاد،مثل آرماگدون با اون همه شخصیت
          قدیم اصلا از این خبرا نبود که بازی بیاد بعد هی شخصیت بهش اضافه کنن
          الان کمبت یا تیکن میسازن مثلا با ۲۵تا شخصیت بعد هی بهش شخصیت اضافه میکنن میشه مثلا ۳۰ ۳۵تا،یا کامبت ۹ که میشد ۴ نفره بازی کنی خیلی باحال بود یا کمبت ۲ و ۳ سگا که میشد اونجوری کمبوهای خفن و سریع پشت سرهم بزنی،البته تو اینا هم میشه ولی به اون جذابیت نیست
          البته زومجی بررسی کرده ۹ داده به بازی ولی ۲ تا ایراد از بازی گرفته که اون دوستمونم بالا اشاره کرد
          – جذابیت پایین شخصیت‌های جدید بازی در مقایسه با کاراکتر‌های قدیمی‌تر
          – مشکلاتی در زمینه بخش داستانی،ایده کلی بخش داستانی جذاب است اما به مرور تکراری می‌شود و استفاده بیش از حد از آن دلیلی به‌جز طولانی‌تر کردن این بخش ندارد
          حالا باید بببینیم گیمفا تو بررسیش چند میده،شاید واقعا باحال باشه و گیمفا هم نمره بالایی بده!

      • RE گفت:

        حذف کردن کاراکتر های قدیمی احمقانه ترین ایده ممکن بود.

        الیته سرطان واقعی صنعت بازی “لوت باکس ” و ” میکروترنسکشین ” هستن.

    • Paprika گفت:

      چرا دوست داری جو بدی |:
      سواد خوندن نداری ؟
      اکثر ایراد هایی که گرفتند پرداخت درون برنامه ای بوده !! گیمپلی و داستان رو شاهکار خطاب کردند :heh:

    • به یاد دارم که از اولین تریلر این عنوان که بسیارى از کارکترا مهم معرفى نشدن ، امیدمو از دست دادم و بحث هایى هم داشتم و معتقد بودم که سرنوشت مورتال کمبات ١١ شبیه بتل ۵ خواهد شد چون اگر المان گرافیک رو اگر حذف کنیم که مسلما باید بهتر باشه و در کنار گیم پلى بازى این داستان کمبات هست که یک سرى فنایى همانند بنده از این فرانچایز انتظار دارن و از زمانى که این چند تا کارکتر ، کسى کیج و کوتال کان رو دیدم متوجه شدم که داستان این عنوان هم احتمال اینکه یادموندى باشه ضعیفه . ادبون جاى اینکار اى کاش شاولین مانکس رو ریمیک میکرد ( مانند حرکت کپکام رو رزیدنت اویل ٢ ) یا اصلا داستانو به قدیمیا اختصاص میداد . باتشکر

      • Amir7293 گفت:

        بخاطر اینکه متای بازی بیشتر از قبلی نشده ازش ایراد میگیری ولی میگی کاش شاولین ریمیک میکرد در جریانی متای همون ۷۷؟
        تو علاقه داری تو هر نسخه دقیقا همون کارکتر های نسخه قبلی باشن مشکل تو نه بازی

    • تو متن که همه از داستان بازی تعریف کردن و بزرگترین ایرادشون پرداخت های درون برنامه هست. ?:-)

    • DFSHINNOK7 گفت:

      مشخصه که شما هیچ نقدی رو نخوندی. ایراداتی که از بازی گرفته شده هیچ ربطی به داستان، گیم پلی و یا شخصیت ها نداره. بلکه مشکل در سیستم پیشرفت بسیار اذیت کننده و اصطلاحا Grindy هست که باعث میشه دریافت آیتم ها بسیار بسیار سخت بشه و مردم مجبور بشن که از پول واقعی استفاده کنن. یک دروغ بزرگ هم گفتن که عدم وجود لوت باکس بود و مشخص شد صندوق های بخش Krypt در واقع لوت باکس هستن و هر صندوق (که بعد از چند ساعت به سختی قابل آنلاک کردن هستن و سکه بسیار زیادی میخوان) بصورت تصادفی تعداد کمی آیتم، از هزاران آیتم موجود در بازی میده.

    • all pacino گفت:

      نمراتش بد نیست ولی واسه بازی بزرگی به اسم مورتال کمبات این نمرات کم حساب میشه یعنی این نمرات در حد اسم مورتال کمبات نیستن ولی به نظر این پرداخت های درون برنامه ایی بیشترین ضربه رو به بازی زده دوستان شاید نظر منو قبول نداشته باشن ولی نظر منه دیگه

    • از نظر من فقط بحث به اینجا ختم نمیشه، فرمول بازی از mk9 به یه شکل بود و تغییر نکرده زیاد، تو mkx هم فقط بحث variation اومد وسط ، ۱۱ رو باید بازی کنم ولی جدا طراحی شخصیتا اصلا خلاقیت نداره حتی فیتالیتی ها هم خیلی جالب نیستن و تو سری های قبل خیلی بهتر بودن. نمیخوام بازیو بکوبم اما به عنوان فن سری از نسخه سوم، اصلا با مسیری که پیش گرفتن موافق نیستم. مخصوصا با سیستم های پرداخت درون برنامه ایش، اصلا کاستومایزش شبیه بهونه ای برای cash grab. ولی بی صبرانه منتظر بخش داستانیشو تجربه کنم.

    • Mr.Harper گفت:

      کاملا موافقم با شما. این شخصیتای جدید واقعا اعصاب خورد کن شدن. خدایی آنتاگونیستای کلاسیکی مثل اوناگا و موتارو طالب بیشتری دارن یا امثال کرونیکا ؟ وقتی من اصلا اینو دیدم ناامیدم کرد رفت. حتی اگه شنگ سونگ هم جای این بود باز بهتر بود
      گفتم شاید شخصیتای قدیمی باشن تو بازی ولی فوق فوقش تو دی ال سی شاید باشن. شخصیتای جدید به اندازه خوبن نه که هر نسخه شخصیت جدید بسازن ولی نمیدونم چه اصراریه که همیشه جدیدا باشن و قدیمیا حضورشن بشه آرزوی طرفدارا
      پرداختای درون برنامه ای هم که خدا نگذره از باعث و بانیش. دی ال سی کم بود اینا هم اضافه شده

    • red dot sight گفت:

      چی میگی برا خودت مورتال ایکس متاش هشتادوسه هست این که هشتادوچهاره بعد میگی بد تر شده. یه کلاس ریاضی برو

    • انصافا مورتال کمبت ۱۱ خرابش کردن. اینقدر بدم میاد از شخصیت Cetrion و Gears 😐
      اصلا اینا بهشون نمیخوره تو کمبت باشن و بدرد اینجاستیس ۲ میخورن. واقعا مزخرفن. اخه از کی تو بازی یه کاراکتر دشمن یه سنگ خیلی بزرگ میزنه تو شکم یه کاراکتر و یه جفت پا هم از بالا میاد رو شکمش؟!!.
      ادم نگاشون میکنه میگه اینا زیادی تخیلی هستن. اگه ۱۰۰% طبیعی میساختنش و توش رباط بود و با اون سنگ بزرگه تو X-ray بهش میخورد له شده بود.

      کمبت اینقدر شخصیت های باحالی داره که از یادها رفته. نمونه اش Kobra یا KIRA یا اون پیرمرده Shujinko و یاHotaru تو بازی Mortal Kombat Deception
      واقعا حیف این بازی. ادبون گند زد به این بازی.
      در ضمن قسمت کاستومایز هم اصلا خوب نیست و نباید طراحی میکردن. دقیقا منو یاد کالاف دیوتی های مختلف میندازه که یه جنگ جهانی میان لباس های مسخره و اصلحه های رنگارنگ براشون طراحی میکنن خیلیا اصلا راضی نیستن.
      یه بازی همیشه به خاطر اسمش که یدک میکشه فروش خیلی خوبی میکنه ولی در اینده مردم متوجه این میشن که این بازی واقعیتش بد بود

      • aliboostani گفت:

        خدایی اون شخصیتایی که نام بردی به جز هوتارو همیشه جزء شخصیت ها نه چندان خوب مورنال کمبت قرار گرفتن و نبودشون توی این نسخه برای خیلیا مهم نبوده و نیست و نخواهد بود و مطمئنا این بازی به خاطر نبود این کاراکترایی که گفتی خراب نمیشه و بحث همه نبود کاراکتر های بسیار محبوب مثل اسموک ، ارمک ، رپتایل ، سایرکس ، سکتور ، نایت ولف ، سکتور ، ملینا ، کنشی ، رین ، موتارو ، کینتارو توی بازی بود نه اون کاراکتر هایی که نام بردی ولی نکته ای وجود داره و اونم اینه که یک بازی فایتینگ نمی تونه همیشه از یک سری شخصیت خاص استفاده کنه و باید بعد از مدتی شخصیت های جدیدی به بازی اضافه بشه و نمونش همیشه توی این سری بوده مثل نسخه ددلی الاینس و همون دیسپشنی که گفتی که اتفاقا شخصیت های جدید بیشتری به بازی اضافه کرد که یه سری مثل کنشی و هویک و نیتارا جالب در اومدن و یه سری مثل شوجینکو و داریوس و کیرا و لی می ضعیف بودن و حتی نسخه دیسپشن حتی از نظر نبودن کاراکتر های محبوب از این قسمت هم بدتر بود و فقط اسکورپیون ، ساب زیرو ، ریدن ، ملینا ، نایت ولف ، ارمک ، کابال و لو کنگ و کنشی حضور داشتن
        میخوام بدونم کجای بازی با این نمره می تونه گند باشه با توجه به اینکه تقریبا بیشتر سایت ها از پرداخت های درون برنامه ای درون بازی ایراد گرفتن و کمتر از چیز هایی که شما گفتی ایراد گرفتن و من حرف شما رو به عنوان یک نظر شخصی به حساب میارم ( قاعدتا هم باید همینطور باشه ) ببخشید زیاد تایپ کردم D:

    • برو بابا بهترین نسخه ی سری شده فکر میکنی با این نقدت میتونی جو رو خراب کنی شماها هستین که ایراد دارید نه بازی من تا حالا نقده بدی ندیدم از متاگرین هایه معتبر بهترین نسخه ی سری شده

    • AlirezaAK47 گفت:

      شما کلا خوندی مطلب رو تمام ایراداتی که گرفتی اصلا به بازی وارد نیست اتفاقا خیلیاش نقطه قوت بازی تنها یارادی که به ازی گرفتن وجود لوت های نامناسب هست برا خودت رو هوا نظر نده خواهشا

    • D_A_R_K_1One گفت:

      من نمیدونم بعضیا از تخریب یه بازی چی گیرشون میاد؟
      هیتر ی مثل شما من تو این ۱۷ ۱۸ سال گیمریم ندیده بودم…
      متأسفم که با همچین آدمایی امثال شما شدیم ۸۰ میلین نفر…
      یکم طرز فکراتونو عوض کنید…
      مخ خیلیا تو ای مملکت به یه بروز رسانی نیاز داره…
      بیشتر از کامنتت از مثبت هایی که گرفتی خندم میگیره…
      که این مثبت ها خودش جای بحث داره که بر میگرده به مدیریت سایت گیمفا 😉

    • کاملا مشخصه شما اصلا یه پلیر حرفه ای مورتال کمبت نیستی
      و صرفا بازی واسه شما خلاصه شده تو خاطرات کارکترهای قدیم و بخش داستانی بازی
      که واسه یه بازی فایتینگ کاملا فرعی حساب میشه
      اگه حفظ کردن کاراکترهای قدیمی و تکرار اونها تو هر شماره فرمول درست و موفقیت آمیز بود
      الان بازی بزرگی مثل TEKKEN اینهمه با روزهای اوجش فاصله نداشت
      پیشنهاد میکنم تو یوتویوب چند تا از تورنمنتهای جهانی Mortal Kombat X رو ببینی
      تا متوجه بشی اتفاقا کاراکترهای جدید بازی مثل Kotal Kahn و Erron Black جزو محبوب ترین
      کاراکترهای بازی هستند
      اتفاقا هم Street Fighter و هم Mortal Kombat به خاطر همین ترکیب کاراکترهای جدید با شخصیت های کلاسیک بازی
      و از همه مهمتر به خاطر ریسک پذیری واسه امتحان کردن مکانیک های جدید گیم پلی تو اوج خودشون هستند
      با نگاه کردن به آمار هم به راحتی میشه متوجه شد Mortal Kombat X موفق ترین عنوان تاریخ این سری هست
      که اتفاقا بیشترین کاراکتر جدید رو داشت
      به عنوان یه پلیر حرفه ای فایتینگ ، که بیش از بیست سال با تمام عنوان های این سری زندگی کردم
      از شماره یک رو کنسول سگا تا الان
      به نظرم تنها ضعف شماره قبل بخش داستانی بود که در مقایسه با MK9 خیلی سطحی و کم عمق بود
      امتیازات بازی به خصوص از سایت های معتبر مثل IGN و Euro Gamer عالی بوده
      به شخصه نقد وبرسی بازی تو اکثر رسانه های معبر و مطالعه کردم ، تقریبا هیچ ایرادی از بخش های
      اصلی بازی گرفته نشده و بر عکس از تغییرات بازی بسیار هم استقبال کردند
      ایرادهای وارد شده صرفا به بخش های جانبی بازی و سیستم انلاک کردن تجهیزات بازی هست
      همون جور که انتظار میرفت Mortal Kombat 11 یه بازی فوق العاده از کار دراومده

    • ALI.SHAHRUEI گفت:

      درسته که شاید این نسخه به خوبی نسخه های ۳,۴ نباشه ولی یک شرکت که نمیتونه تا ابد بازی‌ و با همون فرمول قدیمی بسازه اگه ریسک نباشه،هیچ وقت نمیتونیم بازیای شاهکار ببینیم. شاید مورتال کامبت ۱۱ از نظر متا به خوبی قدیمیا نباشه ولی نمیشه که تا ابد از شخصیت های ۲۵ سال پبششون استفاده کنن نمیشه که هرگز نوآوری نداشته باشن.
      این بازی هم یک نوآوری بوده و اصلأ هم ربطی به سرطان و سرخک و ابولا یا هرچیز دیگه ای نداره.
      بنظر من تنها بخش این بازی که پیشرفت کافی نداشته گیم پلی هست که تا حدودی شبیه اینجاستیس ۲ هست و به غیر از این من فکر میکنم بازی در تمامی بخش های دیگه بهتر از نسخه قبل بوده.
      کلا صنعت گیم راجب تغییر و نوآوری هست و اگه نبود ما هنوز نشسته بودیم داشتیم تو پلی استیشن ۱ کراش بازی میکردیم.(منظورم بد بودن کراش نیست منظورم نوآوری هست 😀 )

    • من مخالف پرداخت درون برنامه ایم ولی داداش کجا خراب کرده؟؟؟؟نکنه شما متای زیر نود رو میگی خراب؟؟؟؟متای‌۸۳ متای خیلی خوبیه…..

  • Hala madrid گفت:

    به به ترکونده :inlove: :yes:
    دوستان حقیقت داره میگن بخش شخصی سازی اش رو اگه میخوایم داشته باشیم و باز باشه باید به اینترنت وصل بود؟ ?:-)

  • Scorpion گفت:

    اینطور که پیداست بازی گیم پلی بسیار خوبی داره، اما به پرداخت های درون برنامه ای و امثالش زیاد ایراد گرفتن

  • Sina Death گفت:

    رفقا،بازی با توجه به گیم پلیش مثل آب خوردن میتونست بالای ۹۰ بشه چرا نشد؟
    ،سیاست فاجعه ی وانر براب پرداخت درون برنامه ای باعث شد بهترین کریپت تاریخ مورتال به بزرگترین نقشه پول درآوردن تبدیل بشه.
    البته ریسک و غرور بیجای شحص ادبون کاری کرد بهترین گیم پلی تاریخ این طوری بشه.
    متا اپدیت شده الان ۸۴ عه و ای جی ان ۹۰ داده.

  • JUST me گفت:

    پرداخت درون بازی، قاتل گیم های امروزی
    روزی روزگاری فایتینگ همه فن حریف که قربانی یک کار احمقانه شد…
    واقعا باید شرم کننن بخاطر این کار،درسته برای متا بازی نمیکینم که خیلی ها بازی میکنن ولی چرا داری امتحانی که ۲۰ میشی رو پاره میکنی؟؟واقعا تاسف داره

  • مازیار گفت:

    بد نیست ولی من انتظار نمرات بیشتری رو داشتم

  • Paprika گفت:

    آقا یا خانومی که میای با فیلترشکن به خودت مثبت و به بقیه منفی میدی نکن اینکارا
    سایت جای اینکارا نیست :evilgrin:

  • حرفی نیست واسه گفتن متا گویای همه چیزه یه بازی خوب با تعداد زیادی نکات مثبت ولی همراه با ایرادات ریز یکی از دلایل اصلی افت نبود یه شخصیت منفی مثل شائوکان تو دهه نوده انگار جای خالی جان توبیاس به شدت احساس میشه کجاست اون شخصیت ها و طراحی ها مثل شائوکان مثل رین مثل اوناگا وقتی میان کسی و جکی بریگز میذارن تو راستر اصلی و سکتور و سایرکس که همه عاشقشونن غیر قابل بازی هستن و تو استوری هستن و حکم رین تو نسخه x دارن اینجا دیگه معلومه خبری از پیشرفت نیست

  • F-d گفت:

    اینجور ک معلومه بازی از نظر داستان و گیمپلی و … نمره خوبی گرفته و فقط بخاطر پرداخت های درون برنامه ای نمره بالا تری نگرفته.
    همین کافیه-درون برنامه ای نمیخوام

  • Mr Hill93 گفت:

    حالا کاری ندارم ک به خاطر لوت باکس کم شده نمراتش یا به خاطر داستان ولی این نسخه رو خیلی شبیه به اینجاستایس کردن ( باز الان ی نفر‌میاد میگه نمیدونی اینجاستایس و کی ساخته )
    از بخش گیر بگیر که عین بخش گیر اینجاستایس هست تا ستریون ک شبیه پویزن آیوی هست و کابال ک فیتال بلوش شبیه سوپر موو فلش هست و … اگه خشونت بازی و نداشت میشد گفت ک یک دی ال سی برای اینجاستایس هست‌ اومدن نوآوری کنن که خب تو مورتال کمبت جواب نیست فن ها از مورتال چی میخان ؟ خشونت بیش از حد داستان فوق العاده و شخصیت های قدیمی که به دست فراموشی سپرده شدن درسته ک نوب سایبات و باراکا و کابال و اوردن تو بازی ولی میتونستن به جای گیرسه چیه با ستریون و کالکتور که شبیه به اسکر کرو هست از کرکتر‌های قدیمیه بیشتری استفاده میکردن قطعا این نسخه رو تجربه میکنم ولی موقعی ک لوت باکس و از بازی حذف کنن

    • kourosh ha 99 گفت:

      داداش شما چه بخوای چه نخوای Injustice 2 باری فوق العاده موفقی بود، همین که متای بالاتری از این بازی گرفت و در حضور تیکن بهترین فایتینگ سال شد خودش گویای همه چیز هست. متاسفانه خیلی ها فک می کنن Injustice بچه بازیه و کل ویژگی های خوبه نسخه دوم رو فقط به خاطر کمبود خشونت نسبت به Mortal Kombat زیر سوال میبرن. این بازی هم همه چیز آماده بود برای شاهکار شدنش کما این که از داستان و گیم پلی بازی ایرادی گرفته نشده ولی طمع وارنر براز نزاشت که به حق واقعیش برسه این بازی

      • Mr Hill93 گفت:

        مگه من گفتم اینجاستایس ۲ بد بود ؟ اتفاقا خودم حدود دویست ساعت فقط اینجاستایس پلی دادم منظور من این بود ک مورتال باید سبک خودش و حفظ میکرد نه اینکه همه چیشو شبیه به اینجاستایس کنه نتیجه ش هم دیدیم ک متاش شده ۸۴

        • kourosh ha 99 گفت:

          نباید انتظار داشته باشیم استودیوی ندرلم همه ی نوآوری هایی که روی Injustice 2 پیاده کرد و جوابم گرفت ظرف دو سال بزاره کنار، اتفاقا به نظرم مثلا Victory pose های بعد پیروزی که شبیه injustice 2 هست واقعا اپیک تر از نسخه ی قبل شده. توی نقدا هم تا اینجایی که من خوندم جایی نگفته که بازی زیادی شبیه Injustice 2 شده که بخوان نمره واسش کم کنن.

  • Sir Sonic گفت:

    بریم برا بیشترین رای منفی :skeleton: :
    با این اوصاف راحت Smash Ultimate بهترین فایتینگ سال میشه

  • به قول داداش سعید خودمون (آقای آقابابایی) Good job NetherRealm Mission Accomplished :yes:

  • legendboy گفت:

    داستان و گیمپلی که ۲ فاکتور مهمه خوشبختانه خوب بوده و اکثرا راضین
    فقط پرداخت های درون برنامه ای …
    بی صبرانه مشتاق تجربشم

  • ALIREZAICE گفت:

    ign شش نمره از mkx بالا تر داده بهش گمونم فقط سیستم لوت مشکل داره که اونم شده یه چیز سلیقه ای که یک سری از متقدین نظرشون در بارش مثبت و یکسری ها هم منفی بوده وگرنه کجا ign به بازی الکی ۹۰ میده

  • k1pcx گفت:

    آقا چرا الکی جوسازی میکنین به عنوان کسی که از اول با مورتال بزرگ شدم بازی ایراد خاصی نداره و به نظرم خیلیم خوبه… سایتی معتبری مثل آی جی ان هم گفته یکی از بهترین نسخه هاست.. نمره ۸۴ هم بد نیست به نظر بنده

  • wDwnW گفت:

    کامنت اولو خوندم و واقعا نمیتونم درک کنم چرا اینهمه لایک گرفته!اخه چون چندتا از کاراکتر های قدیمی نیستن و بخش داستانی طولانیه بازی خراب کرده؟اگه هرنسخه چندتا کاراکتر جدید معرفی نکنن همین شما میای میگی بازی افتاده رو تکرار پس ایده ای ندارن و خراب کرده!اینم بگم که اتفاقا متای خوبی گرفته چون بالاترین متای این سری مربوط به نسخه ۹ و komplete هست که به ترتیب ۸۶ و ۸۸ شدن و درباره این نسخه اضافه کنم که هیچکس ایرادی از گرافیک,*گیمپلی*,موسیقی نگرفته که واقعا واسه یه بازی فایتینگ فوق العادست

  • در حد همون ps1 یه بار بازیش کردم
    اینم همونه فقط با گرافیک بالاتر
    یاد نسخه های قدیمیش بخیر

  • Cell گفت:

    Mk 11 همچین هم بد نیست درسته خیلی تخیلی شده در نسل ۸ ولی قابل تحمل و تجربه خوبی در بخش دو نفره داره :yes:
    شکستن جمجمه سر و دیر اعضای بدن در وسط بازی برای من لذت بخش نیست شاید برای اقای اد بون و دیگر فن های جدید مورتال جالب باشه ولی برای من که یخورده واقعیت بین هستم زیاد جالب نیست به شخصه کاراکتر جدید جانی کیج رو خیلی دوست دارم و ارتباط خوبی با کاراکترهای جدید مثل اون زن زمان و غیر… ندارم :yes:
    در طی نسل ها از زمانی که ps1 .ps2.ps3 .ps4 مورتال سه بعدی شد دیگه اون عظمت و تجربه ناب و به یاد ماندنی نسخه Sega رو نداره
    اون زمان زمانی استخون بدن خورد و خاک شیر میشد که بازی تمام شده و زمان fatality فرا رسیده بود نه وسط بازی :laugh: چجوری ادامه میده اونش با اد بون :rotfl:
    :yes: :yes: :shy:
    بهترین عنوان ۳ Ultimate Mortal Kombat برای من هستن عنوانی که تکرار نخواد شد عنوانی جدی و بزرگ سال و خیلی بلانس شده و لذت بخش عنوانی که فقط خاطراتی تیکه تیکه و به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستان و تنهایی ازش برای من مانده عنوانی که میشه گفت از برترین بازیهای عمرم هست یاد اون دوران بخیر
    خاطره‌ای شد و بود و گذشت و ماند :yes:

  • Alidiba77 گفت:

    با سلام خدمت تمام کاربران گرامی
    به نظر من هر دو بازی مورتال و اینجاستیس قابل احترام هستند و نو آوری های خوبی داشتند.
    و هر کدام هم پلیر های خاص خودشون و دارن
    ولی خشونت در مورتال بیشتره که در نسخه ۱۱ بازی به نظر من کم تر شده.
    به شخصه دوست داشتم بازی سراسر خونینی رو ببینم و جای شخصیت هایی مثل cetrion شخصیت ملینا با اون حرکات معرکش حضور داشت.

  • Senatorbigy گفت:

    این کاراکتر های جدیدش باعث بازی شدن با این لوت باکسا که خیلی بازی هارو به فنا دادن مثه SW:BF 2 ماله EA و اکثر بازی های EA هم مثه همینه 😉 بازیه خیلی خوبی به نظر میاد و داستان و گیم پلی خیلی عمیقی داره ظاهرا :inlove: tnxXx

  • dj eric گفت:

    نمرات ما رو ارضا نکرده اعصاب همه هم داغون
    حقشونه که هیچ کس تا زمانی که پرداخت ها حذف نشده بازی رو نخره
    یه روزگاری بود که نه دی ال سی وجود داشت نه پرداخت درون برنامه ای. با رد کردن کلاسیک تاور کاراکتر جدید باز میشد
    گرچه که این طرفا اگر هم بخوایم بازم نمیتونیم بخریم

  • joel گفت:

    تقریبا همه از داستان و گیم پلی تعریف کردن :yes: ولی خوب مثل اینکه از لوت باکس ها و علل خصوص کمبود کاراکتر ها ضربه خورده اخه فایتینگی که کل کاراکترهاش ۲۵ تا باشه دیگه معلوم که سازنده کم کاری کرده. اینجاست که ارزش سوپر اسمش برادرز معلوم میشه

  • میگفتم خیلی خوب میشه متای ۸۴ خیلی خوبه
    من که اینو بازی میکنم no matter what

  • RE گفت:

    به شخصه هر بازی که لوت باکس یا پرداخت درون برنامه داره رو تحریم کردم
    خدا این EA لعنت کنه

  • mahdi_dj گفت:

    مگه میخواد تو امتحانات کنکور قبول شه که میگین نمرش خوبه بد نشده … بابا بشینین پلی بدین حالشو ببرین

  • این که ترکونده دمش گرم…
    مبارک همه مورتال بازا‌‌‌…

  • AXEL STONE گفت:

    این نسخه خیلی عالیه توش نواوری زیاده. کاری به نظر و حرفای کسی ندارم من ازش خوشم اومده و حتما به نزدیکی بازیش میکنم چونکه واقعا ارزشش رو دراه بلخره فرنچایز محترم قدیمی خودمونه :rose: :heart:

  • چند تا نکنه :
    نکنه شماره ۱ : عنوان متن خیلی تو ایجاد جو منفی کمک کرده که همه شاکی شدن.
    نکنه شماره ۲ : مهم و اصل گیم پلی هست که خوبه
    نکته شماره ۳ : تیکن ۷ رو با انریلانجین ۴ ساختن که فوق العاده شد . چرا کمبت رو با ۳ ساختین اخه .
    نکته بعدی : گیر ندین و برین حالش رو ببرین . فقط مراقب باشین اصراف نکنین انشالا

  • head of demon گفت:

    واقعا دیگه بعضیا خیلی دارن چرت میگن
    بازی تنها مشکلش این بیان شده که سرویس لوت باکس داره و به شدت سخت میشه ازاد کرد ایتم های مختلف رو ( که ضعف بزرگیه به نظرم)
    ولی از لحاظ گیم پلی که بسیار تحسین شده و داستان بازی هم خوب تعیین شده
    مشکلتون چیه؟

  • MS GAMER گفت:

    از دست ناشرهای پول پرست که با کارهاشون نمیزارن بازی و استدیو به موفقیتی که حقشونه برسن

  • هسته ی اصلی بازی یعنی گیم پلی عالیه که همین برا من بسه و باعث میشه لوت باکس و کوفت مرض رو تحمل کنم.

  • F-d گفت:

    یوزر اسکور بیان گر کیفیت ی بازیه ن نمره منتقد ها.
    نزدیکترین مثال از نظر زمانی رزیدنت اویل ۲ هست.
    اینقدری ک یکسری از کاربرای اینجا منتقد هارو بزرگ کردند خودشون اگه متوجه شند خشتک میدرند.

    • mahdi_dj گفت:

      اصلا اینطور نیست و کاملا در اشتباهی !!! اخه کی ۴۰۰۰ دلار میده تا به تمام لباس ها و … دسترسی داشته باشه !!! معلومه پلیر ها خیلی عصبانی هستند از این قضیه !
      خودم به شخصه بازیشو میخرم ولی نسخه کرکیشو بازی میکنم !

      • F-d گفت:

        استاد فتوا صادر نکن واسه من.
        منظورم کلی بود.
        یوزر باید توجه کرد ن یمشت منتقدی ک وصل ب جاهایی هستند.
        ((خودم به شخصه بازیشو میخرم ولی نسخه کرکیشو بازی میکنم !))ب من چ؟؟؟؟۱۰ تا نسخه اورجیتال بخر بعد برو کرکی بزن.چ ربطی ب چیزی ک گفتم داره؟؟
        خود درگیری داری؟
        برو جای دیگه خودتو خالی کن ن زیر کامنت من
        تازه ب دوران رسیده هم تازه ب دوران رسیده های قدیم

        • aliboostani گفت:

          اتفاقا یوزر اسکور نشان دهنده کیفیت بازی نیست چون اگه نظرات رو بخونی یه سری به خاطر دلایل چرتی به بازی صفر دادن و اصلا هیچ کدوم از نقاط قوت بازی رو به حساب نیاوردن ( البته منظورم کسایی نیست که برای اعتراض صفر دادن ) ولی بازم صفر به نشانه اعتراض هم بی انصافیه

          • F-d گفت:

            درست ولی معمولا میانگین از نمرات بین ۲ تا ۳ هزار کاربر هست نه ۸۰ منتقدی ک مثلا سر هر بازی انحصاری ای حتی بد هم باشه ی چندتایی میان بین ۹۰ تا ۱۰۰ میدند یا بهترین بازیها ی چند تایی میان زیر ۳۰٫۴۰ میدند.
            بنظرت اینا درست ترند؟
            اینایی ک تو و امثال تو میپرستیدشون با این منطق نمره میدند.

            • aliboostani گفت:

              تو توی حرف من دیدی که من منتقدارو تایید کنم وقتی سایتی مثل اسلنت مگزین هست به هیچ وجه نمره منتقدارو هم درست مطلق به حساب نمیارم بحث من این بود که یوزر اسکور هم همچین معتبر نمی تونه باشه به خاطر این حجم از صفر دادنای بی دلیل من خودم به شخصه زیاد به نمره توجه نمی کنم و بازی که به نظرم برام جالب بیاد تجربه می کنم و شده بازی مثل اردر و مافیا رو گرفتم در صورتی که بازی های متوسطی بودن و در مقابل بازی که عالی در اومدن رو شده حالا به هر دلیلی نگرفتم
              و البته اینم بگم چون خودم به شدت به مورتال کمبت علاقه دارم و می تونم به جرات بگم هیچی برام مورتال کمبت نمیشه عصبانی میشم وقتی میبینم یه سری به خاطر این نمره دادنا باعث میشن یه سری دیگه که به نمره خیلی اهمیت میدن به بازی بدبین بشن و زحمت سازنده هدر بره ولی خودم به شخصه با این سیاست های وارنر به شدت مخالفم ولی بازم دلیل نمیشه زحمت اد بون و همکاراش رو جدی نگیرم چون میدونم این پرداخت های درون برنامه ای که در بازی همه به خاطر وارنر هست
              درکل ببخشید که زیاد تایپ کردم

  • user score 2 😯
    …what the f
    ببخشید ولی چرا اینقدر یوزر نمره پاییی گرفته

لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد [به‌روزرسانی] - گیمفا