ترتیب باسهای Sekiro: Shadows Die Twice پیش از انتشار بازی تغییر کرده است
تنها چند هفته از انتشار جدیدترین ساختهی آقای میازاکی و شرکت فرام سافتور (From Software) میگذرد ولی در همین زمان کوتاه، بازی Sekiro: Shadows Die Twice به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است. براساس اخبار منتشر شده، بیش از ۲ میلیون نسخه از این بازی تنها با گذشت ۱۰ روز از زمان انتشار به بازار عرضه شده است. با این وجود، به تازگی مشخص شده که ساختار این بازی پیش از عرضهی نهایی، بسیار متفاوت از آنچه که دیدهایم بوده است.
در جریان کنفرانس Reboot Develop، کارگردان بازی Sekiro: Shadows Die Twice یعنی آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) بیان کردند که ترتیب قرارگیری باسهای جدیدترین ساختهی شرکت فرام سافتور کمی پیش از انتشار رسمی بازی تغییر کرده است. اگرچه ایشان جزییات تغییرات اعمال شده در بازی را فاش نکردند ولی به گفتهی آقای میازاکی، این اتفاق در روند کاری ایشان به وفور رخ میدهد.
زمانی که شما برروی داستان، طراحی مراحل و محیطها کار میکند و همه چیز به تعادل بستگی دارد، متوجه میشوید که یک باس در مکانی قرار گرفته است که به آن تعلق ندارد. پس شما محل آن باس را تغییر میدهید که باعث میشود صحبتها و دایالوگهای آن باس دیگر هیچ ارتباطی با مکان آن نداشته باشد. در نتیجه شما مجبور میشوید تغییرات بیشتری را در بازی اعمال کنید.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice هماکنون برروی پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس است. شما میتوانید نقد و بررسی این بازی به قلم مصطفی زاهدی را از طریق این لینک مطالعه کنید. اگر هنوز این بازی را تهیه نکردهاید، خواندن مقالهی «راه و رسم نینجا بودن» شما را با نکاتی که باید پیش از تجربهی این عنوان بدانید، بیشتر آشنا خواهد کرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
رفتار دیروز برخی دوستان عزیز:
آقای میازاکی کارت زشت و ناپسنده!!! دیگه شورشو دراوردی!!! بسه بابا جمش کن!!! چقدر شو اف میکنی!!! چقدر خودنمایی میکنی!!! چقدر مصاحبه میکنی!!! اگه خواستن باهات مصاحبه کنن یا ازت سوال پرسیدن بزن تو گوششون مصاحبه نکن هیچی نگو!!! لطفا دیگه حرفم نزن دیگه توییت هم نذار!!! کل شبکه های اجتماعیتم جمع کن!!! بازی دادی دمتم گرم تموم شد رفت دیگه!!! بس کن دیگه!!! به ما چه که ترتیب باسات عوض شدن!!! هی هیچی نمیگم پرو میشه!!!
چی بگم واقعا…
امیدوارم دوستان به راه راست هدایت بشن…
داداش دمت گرم خیلی حال کردم :yes: :rotfl:
درود دوست عزیز.
متاسفانه گیمفا خبر “کوری بارلوگ از تاثیرات The Last of Us برروی God of War میگوید” رو ناقص قرار داده بود. این مصاحبه ای بوده با کوری بارلوگ در مراسم GDC حدود ۲۵ روز پیش که گاد تو اون مراسم شد بهترین بازی سال. یک کنفرانس و مصاحبه ای یک ساعته بوده که یه جاش اونی که سوال میپرسیده از ارتباط لست با گاد پرسیده که بارلوگ جوابشو داده و جمعا ۵ دقیقه طول کشیده. بعد سایت زیر که لینکشو میذارم اینو ۳ روز پیش به صورت خبر گذاشته (نیاز به vpn):
https://www.onlysp.com/cory-barlog-discusses-how-the-last-of-us-helped-to-inspire-god-of-wars-story/
اینم لینک یوتیوب مصاحبه:
https://www.youtube.com/watch?v=aIb-Lt7WX_s&feature=youtu.be&t=55m10s
اگه این لینک رو بزنی از آخرای مصاحبه همونجایی که این بحث پیش اومده فیلم پخش میشه.
بدبخت کوری بارلوگ کم ترین فعالیت رو توی توییتر داره. شما نیل دراکمن ( مثلا همین توییت اخیرش راجع به موشن کپچر خواننده) و کوجیما رو اگه توییترشون رو نگاه کنی خیلی فعالیت دارن (کوجیما راجع به هرچیزی جز بازی مطلب میذاره!!!) تمام حرفایی که بارلوگ بدبخت میزنه تو کنفرانس ها و مصاحبه ها هستن. اکثر سایتا و مراسما مثل بفتا و GDC و IGN و… بعد از موفقیت های چشمگیر گاد کلی باهاش مصاحبه کردن این بدبخت هم صادقانه و متواضعانه جوابشونو میده بعدش از تو جملاتش میان چندین خبر درست میکنن یه ماه بعد میذارن!!! همون زمانی که لست و انچارتد ها درخشیدن چقدر از امی هنیگ و بروس استرلی و نیل دراکمن مصاحبه شده همشونم جواب دادن. یا تاد هاوارد یا سازنده های ویچر (البته اینا کمتر چون تو لهستان هستن سایتای لهستانی باهاشون مصاحبه کردن) بعد از موفقیت زیاد بازیاشون کلی مصاحبه کردن. یا میکامی بعد از اویل ۴٫ با خود کوجیما بعد از انتشار بازیاش. همین اقای میازاکی قبل و بعد از انتشار سری سولزبورن و یا قبل و بعد از انتشار سکیرو کلی مصاحبه کرده (همه رو گیمفا نذاشته) تازه اگه بازیش گوتی و بیگ وینرم بشه دیگه مصاحبه ها و کنفرانس ها صد برابر میشه (مثل بارلوگ و نیل دراکمن و…). الان بارلوگ بارها از لست تعریف کرده و سه تاش تو همین سایت هست. خب مگه مرض داشته سه بار این کارو بکنه؟! سه بار (سه بار تو گیمفا درکل بیشتره) اومدن از تاثیر لست روی گاد ازش سوال کردن ایشون هم هربار اومده درکمال تواضع و فروتنی جوابشونو داده. من تک تک حرفاشو که تو گیمفا هست چک کردم همه مال مصاحبه ها و کنفرانس ها هستن بیکار نیست الکی بیاد تو توییتر از پروسه ساخت بازی بگه و از بازیای دیگه تعریف کنه. تو توییترش یا گیف میذاره یا توییت بقیه رو ری توییت میکنه. تنها کسانی که درخواست مصاحبه هارو رد میکنن سم هازر و دن هازر هستن که کلا تو لاک خودشون هستن و فقط اطلاعات و تریلر میدن و اهل این کارا نیستن. دم گیمفا گرم که این یک سال اخیر مصاحبه هارو همه رو پوشش میده ولی خواهشا خبر ناقص نذارید بگید مصاحبه و کنفرانس از چه منبعی و تو چه مراسمی بوده که دوستان بهونه ای برای ترول نداشته باشن (گرچه بازم درکمال پررویی به کارشون ادامه میدن). سال ۲۰۱۸ تموم شد ولی هنوز عقده خیلیا تمومی نداره.
موفق باشید دوست عزیز :heart: :heart: :heart: :rose: :rose: :rose:
با تک تک حرفاتون موافقم :yes:
تموم این اخباری که از کوری بارلوگ اومده این چند وقت اخیر در اصل متعلق به زمان گذشته هست منتها به صورت تیکه تیکه منتشر شده و این خودش بهانه میده به هیترهای گاد کبیر که بیان این شخص متواضع و دوست داشتنی ترول کنن و یه مشت چرت و پرت تحویل بدن..
واقعاً دَم شما و همه عاشقان گاد کبیر و حضرت کریتوس عظیم الشان گرم که همیشه مثل کوه پشت این سری افسانه ای هستید :heart: :rose: :heart: :rose:
بازیش خیلی قشنگه ولی سخته به کسانی که اعصاب قوی دارن توصیه می شود منکه ندارم :-X
از آواتارت معلومه 😉
خداییش یکیکمک کنه آخه اینا چه باس هایی هستن چقدر سختن!!! اون مبارزی که اول دستش رو قطع میکنه در مرحله آشینا فکر کنم باشه من دوبار جونش رو میزنم میره رو بار سوم دیگه رمقی نمیمونه و همچنین غول بدون سر
اکثر باس های این بازی ۱/۳ اول خونشون که می ره نوار زردشون کمتر خالی می کنه و می تونی سریعتر از رمق بندازیش شاید یکی از مهمترین دلایلی که منم اوایل بازی مدام شکست می خورم همین بود و می خواستم هر چه سریعتر نوار استقامتشونو پر کنم ولی با کوچکترین ضربه ای که می خوردم سریع نوارشون پر می شد
در مورد باس بی سرم ۵ تا باس بی سر تو بازی هست که اونا هم قلق خاص خودشونو دارن و پیشنهاد می کنم ویدیو های با کلید damageless رو تو youtube یا توییچ ببینی یا سایت http://powerpyx.com که واقعا راهنمایی خوبی داره
اون باس یکی از باسای اسون بازیه
یه ترفند داره توی تلگرام پیام بده بهت بگم باید چیکار کنی
دوستان باسای این بازی سختن ولی خدایش هر کدوم یه قلقی دارن (بعضی ها رو باید بچسبی بهشون و بعضی بهتره ازشون فاصله بگیری) که اگه یاد بگیرین می بینین بازیش نه تنها سخت نیست بلکه واقعا عالیه
من هفته پیش پلاتش کردم و می تونم بگم هیچ کدوم از بازی های fromsoftware رو به این سادگی نتونسته بودم پلات کنم البته از نظر سرعت و شاید سخت ترین تروفی بازی همون کامل کردن مهارت هاست که باید کلی skill جمع کنین خصوصا آخراش که ۱ دونه skill حدودا ۱۲۰ هزارتا شده بود
بهترین بازیه این سکیرو من روزی ۸ساعت بلزیش میکنم نمی دونم چجور زمان گذشت
اعتیاد به بازیهای میازاکی و سکیرو از اعتیاد به مواد مخدرهم بدتره :rotfl:
بهترین توصیه من به همه دوستان اینه که روی گزینه delete کلیک کنید و خودتون و اعصابتون نجات بدین
ظاهرا این بازی خیلیا رو اذیت کرده من جمله خودم
من بازی رو پلات کردم اما نمیتونم انکار کنم چقدر ذجرم داد
به هر حال ایدیمو میزارم این پایین هرکس جای خاصی از بازی گیر کرده باشه میتونم راهنماییش کنم
@omidpaavaa
یکی از مسخره ترین بازی های عمرمو دانلود کردم لعنتیا به خودشون یکم زحمت ندادن صدا گذاری واسه شخصیتها انگار همه لال شدن واقعا خجالت داره